Kirjoittaja Aihe: Hiljaseks vetää, vai vetääkö?  (Luettu 6222 kertaa)

Sigmamies

• V.I.P.
  • Sanansa mittainen kusipää
  • Galleria
Vs: Hiljaseks vetää, vai vetääkö?
« Vastaus #30 : 24.08.2025, 06:13 »
Hölmööhän tänne on nykysin kirjotella kun jos oot eri mieltä tietyistä asioista viesti poistetaan.
Truemasteritkin taitaa olla bannittu jotka kuitenkin aikoinaan piti keskustelua yllä hyvinkin asiallisesti vaikka heitä ylivoimalla koitettiin lannistaa.

Pip

« Vastaus #31 : 24.08.2025, 09:13 »
Hölmööhän tänne on nykysin kirjotella kun jos oot eri mieltä tietyistä asioista viesti poistetaan.
Truemasteritkin taitaa olla bannittu jotka kuitenkin aikoinaan piti keskustelua yllä hyvinkin asiallisesti vaikka heitä ylivoimalla koitettiin lannistaa.
Asiallisesti? Eiköhän se ollut ihan toisinpäin kuitenkin.

Hiljainen tyttö

• Uusi asiakas
  • *
  • Nimensä veroinen.
  • Galleria
« Vastaus #32 : 29.08.2025, 20:58 »
Hiljaiseloa on ollut. Keskustelut, joita täällä tulee käytyä, on melko lailla rutiinikeskustelua ja aina niiden samojen tyyppien kanssa. Puheenaiheetkaan eivät juuri vaihtele. Onhan se ehkä tylsää, mutta toisaalta tutun turvallista.

Snoukka 2.0

« Vastaus #33 : tänään kello 00:22 »
Mä en jaksa kirjotella foorumille kahdesta syystä: a) sen käyttö on kökköä, discord on kätevämpi. B) En jaksa enää kirjotella ja pohdiskella, oon kinkyilyni kans ehkä semmosessa vaiheessa että keskityn vaan tekemiseen ja nauttimiseen. 10v sitten kaikki oli vielä uutta ja jännää, oli paljon fantasioita toteutettavana, rajoja haettavana ja kinkkiensä ymmärtämistä. Niistä oli kiva keskustella täällä. Nyt fantasiat on moneen kertaan toteutettu, oon sinut itseni ja kinkkieni kanssa, enkä jaksa enää pohtia niitä koko kansan kanssa. Jos uusia juttuja sattuu nouseen, pohdin niitä sitten kumppanin kanssa.