Kirjoittaja Aihe: miehenä pyllyleikkejä  (Luettu 237 kertaa)

Mrx33

miehenä pyllyleikkejä
« : 01.09.2025, 22:18 »
Heii olen vasta-alkaja ja haluaisin tietää miten noin niinku kannattaa edetä kun minua on alkanut enimmissä määrin kiinnostamaan oman pyllyn salat.

Minun fantasiani olisi sellainen kun minut pienenä subipoikana alistettaisiin naisen mieltymysten ja tahdon alle, Kiinnostaisi kun nainen käyttäisi minua omien tarpeiden täyttämiseen
ja kouluttaisi sekä alistaisi minua viettelemällä että antamalla pepulle kyytiä, noh menipä aiheen ohi..

No siis. Millaisia tappeja yms dildoja, liukuvoiteita olette käyttäneet/suosittelette, tarkoituksena olisi omine nokkine tutkia ja lähtä venyttämään tuota pikkupyllyä
Onkos sellainen pumpattava tappi hyvä?
Entä millä kannattaa se suoli huuhdella/miten, kuinka syvältä ja kuinka puhtaaksi, kuinka paljon esimerkiksi aikaa kannattaa varata ?
Kuinka usein voi "treenailla" takapäätä ?

Myös "erilaiset enemat" kiinnostaa hihi täyteläiset

Kiitos ja anteeksi olen noviisi täällä :P

Kaikenlaiset vastaukset ja vinkit tervetulleita näin uutena :love:

« Viimeksi muokattu: 01.09.2025, 22:35 kirjoittanut Mrx33 »

Liukuvoide

Vs: miehenä pyllyleikkejä
« Vastaus #1 : 02.09.2025, 03:17 »
Eka seksilelu jonka ostin oli 4cm leveä pumpattava anaalitappi vibralla. Jännitys oli kova 18 vuotiaana kun kävin sen ostamassa Hot Lipsistä. Suosittelen ostamaan 3-4cm leveän anaalitapin ja vaikka jonkun yhtä paksun vibraattorin. Materiaaliksi kannattaa valita silikoni, se on pehmeä ja kehoturvallinen materiaali.

Käytä vesipohjaista liukkaria. Monet lelut saattaa mennä pilalle öljy- tai silikonipohjaisesta liukkarista, joten niitä kannattaa välttää. Myös voit, margariinit ja rypsärit kannattaa suosiolla jättää keittiöön samasta syystä. Itse olen käyttänyt vesipohjaista ID Glideä, hyvin on toiminut.

Suolihuuhtelun voi tehdä käsisuihkulla, mutta veden annostelu voi olla hankalaa. Huuhtelupullolla olen omat röörini huuhdellut puhtaaksi; yksi pullollinen vettä sisään ja ponnistus, toista 3-10krt. Ruokavaliolla on myös merkitystä.

Anaalilla leikkiessä käytä reilusti liukkaria, etene hitaasti ja ota rennosti.

Yksi vinkki mitä kukaan ei ikinä mainitse; hanki vuodesuojia. https://www.karkkainen.com/verkkokauppa/abena-abri-soft-superdry-30-kpl-90x60-cm-vuodesuoja

Mr Birch

• V.I.P.
  • Testi näyttää, että on aika häipyä (82 % vanilla)
  • Galleria
Vs: miehenä pyllyleikkejä
« Vastaus #2 : 02.09.2025, 08:32 »
Hyviä kysymyksiä aloittajalla ja Liukuvoide vastasikin jo kattavasti.
Tuon jännityksen ensimmäisiä välineitä hankkiessa varmaan  moni muistaa,
olivat ne sitten anaalileikkeihin liittyviä tai raippoja tuppukylän urheilukaupasta
kuten minulla.

Mr Birch