Kirjoittaja Aihe: Ensimmäinen masteri  (Luettu 17242 kertaa)

Leccare

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 935
  • Orgasmikiduttaja
  • Galleria
Ensimmäinen masteri
« : 28.12.2012, 17:10 »
Naisilla oli jälleen eläväistä keskustelua mastereista chatin puolella. Tekstin seassa tuli mukana lausahdus, joka pisti ajattelemaan.

(16:58:10) confiture: impotentit vanhat masterit puolestaan haluaa mahdollisimman kokemattomia subeja, koska niillä ei ole kokemusta eikä juuri mitään odotuksia
(confiturelta on lupa kommentin käyttöön)


Eli te subit, kun mkuistelette alkuaikojanne. Yrittivätkö teitä ensimmäisinä nuo vanhat impotentit vai löysittekö ihan kunnollista seuraa?
Olitteko ilman odotuksia vai odotitteko edes erektiota? Oliko ensimmäinen masteri sitä mitä halusitte vai tuntuiko siltä, että nyt menee pahasti metsään?

Kettu vinossa

  • Vieras
Vs: Ensimmäinen masteri
« Vastaus #1 : 28.12.2012, 17:16 »
Olen ensimmäisen masterini kanssa ollut avoliitossa jo yli neljä vuotta!  :love:

Minuet

  • Vieras
Vs: Ensimmäinen masteri
« Vastaus #2 : 28.12.2012, 17:20 »
Rehellisesti sanoen, ei noissa mastereissa mitään eroa ole ollut, samoja/samanlaisia tyyppejä ne oli ennenkin, mutta nykyään vaan tiedän itse paremmin, mitä haluan ja mastereiden taso/sopivuus on siis siinä mielessä parantunut. Nuorena sitä vielä haeskeli itseään ja taipumuksiaan. Mutta nuorempana (kauniimpana, hoikempana?) oli ihan yhtä vaikeaa tai helppoa kuin nytkin. Itse asiassa vanhempana olen löytänyt paremmin mastereita, kun olen tiennyt, mitä etsin ja ollut itsevarmempi ja rohkeampi. Mutta kun elämä kääntyy ehtoopuolelle, niin täytyypi vissiin ryhtyä nunnaksi ja kitua hiljaa pois. ;)

Eikä sitä "Oikeaa" koskaan löytynyt, kyyniseksi tulin ja löysin pikemminkin itseni kaiken maailman kiduttajien avulla. :) Lämmöllä muistelen heitä sitten kiikkustuolissa, kun ovat kuolleita ja kuopattu, ja kertoilen tarinoita muille mummoille. Dommeksi en ryhdy, mieluummin vaikka selibaattiin. Vaikka viime aikoina olen kyllä huomannut itsessäni puumamaista mielenkiintoa nuoriin miehiin.

Ruusu

  • Smurffit
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 384
  • Annoying Attention-Whore?
  • Galleria
Vs: Ensimmäinen masteri
« Vastaus #3 : 28.12.2012, 17:44 »
Oli nappivalinta heti!

Itseasiassa subina toivoin, että toisella on kokemusta eli hain sellaista Masteria tietoisesti. Se kokemus vaan luo varmuutta ja turvallisuutta. Wannabe -tapaukset ovat ehkä niitä joihin confi viittasi.

Tuntuu hyvin luonnolliselta haluta korostaa D/s asetelmaa, kun Master on kokenut ja sub kokematon tai mies (selvästi) vanhempi kuin nainen. Lisäviehätystä antaa uuden kinkyneitsyen "korkkaaminen". Kukapa ei haluaisi moisia valloituksia tehdä?

Ja sen ensimmäisen Masterin kanssa edelleenkin suhteessa  :love:

SubEllen

  • Vieras
Vs: Ensimmäinen masteri
« Vastaus #4 : 28.12.2012, 18:04 »
Naisilla oli jälleen eläväistä keskustelua mastereista chatin puolella. --- impotentit vanhat masterit puolestaan haluaa mahdollisimman kokemattomia subeja, koska niillä ei ole kokemusta eikä juuri mitään odotuksia

Eli te subit, kun mkuistelette alkuaikojanne. Yrittivätkö teitä ensimmäisinä nuo vanhat impotentit vai löysittekö ihan kunnollista seuraa?
Olitteko ilman odotuksia vai odotitteko edes erektiota? Oliko ensimmäinen masteri sitä mitä halusitte vai tuntuiko siltä, että nyt menee pahasti metsään?

Hienoa, että avasit keskustelun tänne.

Vanhoista impotenteista mastereista ei ole kokemusta, ei ole kohdalle sattunut, mutta kokemattomana subina minulla oli ainakin sen verran odotuksia kuin nyt - ellei enemmän  ;).

Ensimmäinen masteri ei ollut ihan sitä, mitä halusin. Hän oli paljon "vahvempi" ja kovempi käskyttäjä kuin osasin odottaa.

katy

  • Vieras
Vs: Ensimmäinen masteri
« Vastaus #5 : 28.12.2012, 19:13 »
Syviä mietteitä herättää tämä aihe ja joutuu katsomaan peiliin..koen epäonnistuneeni ihmisenä ja "subina" pahemman kerran. Ainut lohtu se että "it takes two to tango",mutta sittenkin..

Piiskazion

  • Turun Baletti
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 417
  • Galleria
Vs: Ensimmäinen masteri
« Vastaus #6 : 28.12.2012, 19:41 »
Erikoinen kysymyksenasettelu. Luulin, että master ei ole synonyymi panomiehelle.

Nick

  • Vieras
Vs: Ensimmäinen masteri
« Vastaus #7 : 28.12.2012, 19:57 »
Erikoinen kysymyksenasettelu. Luulin, että master ei ole synonyymi panomiehelle.

Välillä baari ylittää itsensä. Kiitos turkuun.

pulseproto

  • Vieras
Vs: Ensimmäinen masteri
« Vastaus #8 : 28.12.2012, 20:10 »

lol
Nuorena panomiehenä kiinnostuin vanhemmista subinartuista..
Hieman vanhempana kun ymmärsin olevani Master soitin nuorille bodaajapanomiehille jotka tulivat laittamaan nuoria sitomiani subeja..
Nyt vanhana Masterina panen kaiken ikäisiä subeja.. 8) -ja päätän itse seisooko ruoska..  Olisihan se säälittävää jos Masterilla seisoisi kun vain näkeekin subiperseen..?
lol

HPerWs

  • Vieras
Vs: Ensimmäinen masteri
« Vastaus #9 : 28.12.2012, 20:15 »
Kalliosta kajahtaa, vielä kun joskus välähtäisi. Leca sulla on mun lupa käyttää seuraavaa linkkiä allekirjoituksenasi:

http://www.youtube.com/watch?v=4cvV6XeK09Q

LadyMask

  • Vieras
Vs: Ensimmäinen masteri
« Vastaus #10 : 28.12.2012, 20:28 »
 :)
Mitähän tässä haetaan ?

Ensimmäinen masteri (pienellä) ?

1) kuka on suurin ja kokenein "maestro " ?

2) kuka on mahdollisesti subin/orjan ensimmäinen Masteri ?

3) kuka hallitsee esim. parhaiten putkityöt, sähkönasennuken ym.   O:-)

balthazar

  • Vieras
Vs: Ensimmäinen masteri
« Vastaus #11 : 28.12.2012, 20:56 »
(16:58:10) confiture: impotentit vanhat masterit puolestaan haluaa mahdollisimman kokemattomia subeja, koska niillä ei ole kokemusta eikä juuri mitään odotuksia
(confiturelta on lupa kommentin käyttöön)

Eli te subit, kun muistelette alkuaikojanne. Yrittivätkö teitä ensimmäisinä nuo vanhat impotentit vai löysittekö ihan kunnollista seuraa?
Olitteko ilman odotuksia vai odotitteko edes erektiota? Oliko ensimmäinen masteri sitä mitä halusitte vai tuntuiko siltä, että nyt menee pahasti metsään?
Voivoi, jos joku mies uskaltaisi tehdä moisen yleistyksen naisten haluista ja tarpeista :)

Ei sinänsä kuulu minulle, tai kenelle muullekaan paljonko penis hallitsee kenenkin elämää, mutta tuntuu vähän huvittavalta kun penis yrittää hallita koko yhteisöä. En ole sen ihmeemmin vanha kuin impotenttikaan, mutta enpä toisaalta ole enää suuremmin vailla sitä ensimmäistä subiakaan. Tai kysymys on vähintäänkin trivialisoitunut ymmärrettyäni, että ei ole olemassakaan ensimmäistä subia tai ensimmäistä masteria. Koko "ensimmäisen" myytti voitaisiin oikeastaan puolestani kuopata sen sileän tien.

Toisaalta, jos nyt ajateltaisiin että seuraavan vakavan suhteeni kuvittelisin olevan seksuaalisesti alistuvan naisen tai useamman kanssa, "ensimmäisellä" olisi merkitystä siinä mielessä, että ensimmäistä kertaa tiedostaisin suhteessa olevan jonkinlainen karkea roolitus. Toisaalta, en ryhtyisi mihinkään vakavaan suhteeseen kuvitellen, että seksuaalisuus ja roolit ovat muuttumattomat, kiveen kirjoitettu osa ihmisen sisintä, jonka mukaan on elettävä, halutti eli ei.

Yhtälailla kummankin osapuolen on pyrittävä vastaamaan parhaalla mahdollisella tavalla toistensa tarpeisiin ja tarjottava paras mahdollinen versio itsestään. Minun mielestäni. Niinkerta.

Hasse.W

  • Vieras
Vs: Ensimmäinen masteri
« Vastaus #12 : 28.12.2012, 21:22 »

Kaverilla ei ole isoa edes kirjaimet, vittu mikä pelle sä olet. Ei edes jutut muutakuin liiottelun tasolla, mutta kun joskus joutuisi vastaammaan puheistaan irl, niin lirahtaa se kuuluisa jännäkakka housuun. Kasvata sinä vain sitä läskiä lisää, mitä niin vihaat.

Ehkä jollakin olisi töitä? :-[

Käyttäytyminen foorumilla

”Emme hyväksy henkilöihin kohdistuvaa epäasiallista kirjoittelua. …..”

http://www.bdsmbaari.net/index.php?topic=112.0


« Viimeksi muokattu: 28.12.2012, 23:27 kirjoittanut Hasse.W »

LadyMask

  • Vieras
Vs: Ensimmäinen masteri
« Vastaus #13 : 28.12.2012, 21:28 »
 >:D

KÄÄK, lopettakaa jo isot ihmiset tuo töniminen !

Sorry, että pistin koko kysymyksen ketjuun.
Nyt menee jo naurettavaan suuntaan.......................... >:D

 :-*

Koo

  • Vieras
Vs: Ensimmäinen masteri
« Vastaus #14 : 28.12.2012, 21:32 »
Ketjussa ei ole mitään vikaa, mutta säännöthän tunnetusti elävät ja vääntyvät sen mukaan kehen niitä sovelletaan.