Kirjoittaja Aihe: Ensimmäinen masteri  (Luettu 17241 kertaa)

Smooth

  • Vieras
Vs: Ensimmäinen masteri
« Vastaus #15 : 28.12.2012, 21:35 »
Ehkä jollakin olisi töitä? :-[

Käyttäytyminen foorumilla

”Emme hyväksy henkilöihin kohdistuvaa epäasiallista kirjoittelua. …..”

http://www.bdsmbaari.net/index.php?topic=112.0


Töitä olisi, Hasse on oikeassa.
Henkilökohtaisuuksin menemiset ovat niin lastentarhamaiset. Tai oikeastaan - nakkikioskimaiset. Ja toki niistä näpäytetään.

Minusta aloitus oli ihan ok, en jaksa käsittää mistä taas tuo draama revittiin esiin.

Palatakseen aiheeseen: ensimmäinen Masteri oli huipputyyppi, pilke silmäkulmassa ja sopivasti vaativa eikä minusta hänen stondiksessa ollut mitään vikaa. Jos nyt ei ollutkaan kuuluisa "truemasteri" - mitä väliä. Ei siitä mitään maailman pidempää D/s stooria tullut, sainpa sopivasti potkua katsoa eteenpäin.

chilinen

  • Vieras
Vs: Ensimmäinen masteri
« Vastaus #16 : 28.12.2012, 22:02 »
Mäkään en nyt ymmärrä, miten aloitus onnistutaan vetämään henkilökohtaisen kettuilun tasolle. Aloitushan oli asiallinen, eikä edes kohdistunut keneenkään henkilökohtaisesti. Edes aloittajaan (tosin en tiedä, onko hän esiintynyt impotenttina kokeneena hamsterina tai edes kokemattomana impona) ja tämä siis totaalisen huumorilla:))

Itse aloitukseen: mulla on ollut itselläni onni tavata oikeanlaisia ihmisiä alusta lähtien. Valitettavasti tiedän toisenlaisiakin, joihin confin kommentti osuu erinomaisesti. Ainahan netissä pyörii kaikenlaista ihmistä, sille ei vaan voi  mitään. Kurjaa on se, jos kysyntä ja tarjonta eivät todelllisuudessa toimikaan yhteen. Ja sekin, että se se impo master olisi väärä voi olla väärä alkuoletus, jos se on se, mikä vastapuolelle sopii.

kide

  • Vieras
Vs: Ensimmäinen masteri
« Vastaus #17 : 28.12.2012, 22:15 »
Joskus provosoiva ja huonokin keskustelunaloitus voi saada hyviä kommentteja. Muun muassa Balthazar jo kirjoittikin fiksuja.

Kurjaa on se, jos kysyntä ja tarjonta eivät todelllisuudessa toimikaan yhteen. Ja sekin, että se se impo master olisi väärä voi olla väärä alkuoletus, jos se on se, mikä vastapuolelle sopii.

Hehe, kivasti ajateltu, koska BDSM jos mikä, on muutakin kuin heteronormatiivistä penetraatioseksiä.




Koo

  • Vieras
Vs: Ensimmäinen masteri
« Vastaus #18 : 28.12.2012, 22:22 »
En niin noita mastereita tapaile mutta muita itselle sopivia miehiä kyllä, ja edelleenkin olen sitä mieltä, että yhdyntä/penetraatio/whatever on vain yksi osa minun seksiäni eikä edes kovin kiinnostava... joten kysymys impotenttiudesta ei yleensä edes tule framille....

Dragonscorpio

  • Uusi asiakas
  • *
  • Viestejä: 26
  • Subpks:n Mestari ja Gubbe : )
  • Galleria
Vs: Ensimmäinen masteri
« Vastaus #19 : 28.12.2012, 22:32 »
Nyt en oikein taas ymmärrä, mielestäni Leccare aloituksessaan viittasi johonkin chatissä käytyyn keskusteluun ja lainasi pätkää siitä ja teki siitä yleisluonteisen kyselyn subeille, käsittääkseni ihan mielenkiinnosta asiaa kohtaan tosin omaan hieman provoavaan tyyliinsä, mutta keneenkään kuitenkaan suoranaisesti kohdistamatta. Tietty jos kokee itsensä vanhaksi impotentiksi niin silloin voi toki henk.koht. myös loukkaantua, tuo nimitys oli kuitenkin mielestäni yleisluonteinen ja suorassa yhtydessä lainattuun tekstiin. Eikä chatissä koskaan olleena ainakaan ollut mielestäni keneenkään kohdiistettu.

Taitaa olla ollut kaikilla taas liikaa pyhäpäiviä takana ja vielä edessäkin, koettakaa kestää ! : )

Sorry vastauksesta, vaikken koekaan itseäni subiksi, joille nähtävästi kysymys ja ketju oli alunperin osoitettu. En tosin Masteriksikaan, koska viime vuosikymmen erityisesti on aiheuttanut sille nimikkeelle mielestäni inflaation. Nykyisin tuntuukin jokseenkin siltä, että vähintään joka toinen itseään Masteriksi tituleeraava on jonkin sortin switch/wannabe Master/sub, kunhan
jotain seuraa löytyy ja sen vuoksi tämä vaikutti mielenkiintoiselta aiheelta ja siihen olisi ollut mukava saada subeilta enemmänkin vastauksia, että millaisia heidän ensimmäiset Masterit ovat olleet, joten älkää nyt ketjun aloittajaa hyvästä aiheesta lynkatko. Ja edelleen toivoisin lähinnä subien vastailevan alkuperäiseen kysymykseen, vaikka alkuperäinen aihe taisi jo sivuuntuakin.

PS.Minua voitte arvoswtella vaikka yksärein, en ota sitä henk.koht. : )
Aloittakaa vaikka ketju" Mastereita, onko heitä ?" tms. sitten pääsevät Masteritkin ääneen.

onnis

  • Vieras
Vs: Ensimmäinen masteri
« Vastaus #20 : 28.12.2012, 22:39 »
Minulla kävi onni..dommeni ymmärsi noviisia...kovuutta kohtuudella ja keskustelua paljon :)

ja jos tuota impotensia tulee vastaan..on se fiksussa parisuhteessa..olipa se sitten lyhyempi tai pidempi suhde..yhteinen ongelma, jos on ongelma lainkaan...ja yhdessä ratkaistavissa...(sentis nykyaikaa jo..ja keinoja on, jos vaikka mitä, kuten vastaavasti kuivuuteenkin..jos se taas vaivaa. Eikä ole ongelma sekään)

RigoriRasputin

  • TörkyTeatteri
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1204
  • Ihan perseestä.
  • Galleria
Vs: Ensimmäinen masteri
« Vastaus #21 : 28.12.2012, 22:51 »
En niin noita mastereita tapaile mutta muita itselle sopivia miehiä kyllä, ja edelleenkin olen sitä mieltä, että yhdyntä/penetraatio/whatever on vain yksi osa minun seksiäni eikä edes kovin kiinnostava... joten kysymys impotenttiudesta ei yleensä edes tule framille....

Juurikin näin. Jos vain pillu-pillu, kyrpä-kyrpä, pillu-kyrpä on se juttu niin silloin varmaan kuiva pillu tai seisomaton kyrpä on ongelma. Kinky seksihän perustuu
aivan johonkin muuhun eikä siinä kyrvän kovuudella tai pillun märkyydellä ole niin suurta merkitystä. En yleistä, puhuin vain itsestäni.

Nick

  • Vieras
Vs: Ensimmäinen masteri
« Vastaus #22 : 28.12.2012, 23:26 »
Kinky seksihän perustuu
aivan johonkin muuhun eikä siinä kyrvän kovuudella tai pillun märkyydellä ole niin suurta merkitystä. En yleistä, puhuin vain itsestäni.

Aha. Mä harrastan kinkyä vaan siksi että pildet ovat vielä märempiä ja vehje pidempi, paksumpi ja nopeammin valmis uuteen rundiin.

confiture

Vs: Ensimmäinen masteri
« Vastaus #23 : 28.12.2012, 23:31 »
Hold your noses, pea is on the move!

Kiitos sille ystävälliselle sielulle joka vinkkasi tästä ketjusta. En tajunnut chat-kirjoituksieni päätyvän tänne ja kyllä, Lecs kysyin luvan saako käyttää sanomaani jossain (en muista miten kysyi), eikä siinä mitään, että se tänne päätyi. Tapanani ei ole kirjoitella asioita joita myöhemmin en kehtaa omikseni tunnustaa, se kuinka tosissaan ja kuinka kirjaimellisesti chatissa käydyt keskustelut kannattaa ottaa… no vastuu siitä siirtynee lukijalle. Koko chat-keskustelu oli melkomoista räävintää ja  stereotypiontia puoleen ja toiseen, samassa keskustelussa sai osansa myös dommet ja subit. Onneksi sentään muutama lukija on tajunnut tuon lausahduksen niin kuin se on suustani lähtenyt ja miten se siihen yhteyteen liittyi, johon se oli kirjoitettu. Kyse ei siis ole paisuvaiskudoksen toiminnasta varsinaisesti.

Kettu vinossa

  • Vieras
Vs: Ensimmäinen masteri
« Vastaus #24 : 29.12.2012, 10:53 »
Suomen kielessä masteri kirjoitetaan pienellä alkukirjaimella jos sana esiintyy lauseen keskellä. Jos Masteri on erisnimi (esimerkiksi jonkun sukunimi tai foorumin nimimerkki), niin sitten sen voi kirjoittaa isolla.

SubEllen

  • Vieras
Vs: Ensimmäinen masteri
« Vastaus #25 : 29.12.2012, 11:32 »
Suomen kielessä masteri kirjoitetaan pienellä alkukirjaimella jos sana esiintyy lauseen keskellä. Jos Masteri on erisnimi (esimerkiksi jonkun sukunimi tai foorumin nimimerkki), niin sitten sen voi kirjoittaa isolla.

Em. pitää tietysti paikkansa, kuten me kaikki, joilla on äidinkieli suomi, hyvin tiedämme. Mutta tähän sääntöön on esim. sellainen poikkeus olemassa kuin kunnioitus. Esim. kristityt uskovaiset kirjoittavat usein Hän viitatessaan Jumalaan/jumalaan. Samoin, jos subi kunnioittaa (tai hänen oletetaan kunnioittavan) isäntäänsä, hän kirjoittaa Master.

Eli jokainen kirjoittaa ihan niin kuin itse kohteensa mieltää. Ja aivan oikein siis.

mastervsop

  • Vieras
Vs: Ensimmäinen masteri
« Vastaus #26 : 29.12.2012, 12:10 »

Nyt vanhana Masterina panen kaiken ikäisiä subeja.. 8) -ja päätän itse seisooko ruoska..  Olisihan se säälittävää jos Masterilla seisoisi kun vain näkeekin subiperseen..?
lol

Word...taasen edelleenkin kovana panomiehenä peittoan nuoret bodaritkin kuulemma ;)

Terv. Teräskyrpä ...

mastervsop

  • Vieras
Vs: Ensimmäinen masteri
« Vastaus #27 : 29.12.2012, 12:22 »

Voivoi, jos joku mies uskaltaisi tehdä moisen yleistyksen naisten haluista ja tarpeista :)


Been there Done that ... ja maine seuraa perässä, Mutta hei naiset I'm proud of my status in the Scene ;)
So Honeys.. what do you do for money....
Let me tell you...anything.

Ja nyt ne jotka ei osaa rivien välistä lukea saatikka omaa kielitaitoa eli äly ei Älykkönä riitä niin älkää edes yrittäkö.

Lainaus
Ei sinänsä kuulu minulle, tai kenelle muullekaan paljonko penis hallitsee kenenkin elämää, mutta tuntuu vähän huvittavalta kun penis yrittää hallita koko yhteisöä. En ole sen ihmeemmin vanha kuin impotenttikaan, mutta enpä toisaalta ole enää suuremmin vailla sitä ensimmäistä subiakaan. Tai kysymys on vähintäänkin trivialisoitunut ymmärrettyäni, että ei ole olemassakaan ensimmäistä subia tai ensimmäistä masteria. Koko "ensimmäisen" myytti voitaisiin oikeastaan puolestani kuopata sen sileän tien.

Ehkä ensimmäisellä on II merkitystä..se numeerisesti eka ja se voittaja...
There's a first for everything.



Lainaus
Yhtälailla kummankin osapuolen on pyrittävä vastaamaan parhaalla mahdollisella tavalla toistensa tarpeisiin ja tarjottava paras mahdollinen versio itsestään. Minun mielestäni. Niinkerta.

Mielummin olen ilman kuin tyydyn kompromisseihin ja näin varmaan moni subikin ajattelee ja sehän tässä skenessä vikana onkin kun sopivuuteen ei ole kuin kompromisseja ja sekös sitä narinaa aiheuttaakin ja jengi nussii/haluaa nussia itseään ristiin ja rastiin ja touhuaa toisten selän takana etsiessään mahdotonta. Erityisesti ne jotka väittavät että ei hämmennä pakkaa on sitten dom tai mikälie kytkin tuntuu valehtelevan eniten.

Hävetkää.



mastervsop

  • Vieras
Vs: Ensimmäinen masteri
« Vastaus #28 : 29.12.2012, 12:33 »

Hehe, kivasti ajateltu, koska BDSM jos mikä, on muutakin kuin heteronormatiivistä penetraatioseksiä.

Roolileikkiä ja esileikkiä joka johtaa penetraatioon sitä BDSM kaikessa yksinkertaisuudessaan on. Haetaan kiihottumista epätavallisesta.....

Itselle taasen paras kumppani on se nainen joka on alati kiimassa ja kaipaa rajua menoa kaikkine mausteineen...ja ne naiset löytyy ihan kutsumusammattien perusteella.

* Penetraatiota on jopa sekin jos komennan naisen nussimaan julkisesti imukuppidildolla tai vaikka auton vaihdekepillä hetken mielijohteesta tms...samalla siinä D/S tulee kuvioon.

misuli_n

Vs: Ensimmäinen masteri
« Vastaus #29 : 29.12.2012, 13:37 »
.
« Viimeksi muokattu: 31.12.2012, 08:33 kirjoittanut misuli_n »