Kirjoittaja Aihe: Ensimmäinen masteri  (Luettu 17240 kertaa)

Riverlady

  • Vieras
Vs: Ensimmäinen masteri
« Vastaus #30 : 29.12.2012, 13:56 »
Nusasen pilkkua, mutta eikös Master / Mistress -termiä käytetä ainoastaan sellaisesta ihmisestä, joka hallinnoi täysin tahdotonta orjaa 24/7 tai jonkun verran harvemmin? Ne hallitsijat, joiden vastapooli alistuu ei aivan tuhkatiheään, olisivat silloin Domeja / Dommeja ja kohteet subeja. Englanniksi M / s makes sense when s = slave, mutta suomeksi M:n ja s:n 'suhdesopimukset' ovat erivahvuiset.

Ensimmäinen kinkysuhteeni oli niin molemminpuolista switcheilyä, etten pysty määrittelemään oliko mun ensimmäinen _Dom_ se ensimmäinen kinkyni vai joku myöhempi mies. Jatkan siis aiheesta täällä
http://www.bdsmbaari.net/index.php?topic=4329.msg71421;topicseen#new
   

Meeri

  • tuhma hauva
  • Administrator
  • *
  • Viestejä: 4503
  • Galleria
Vs: Ensimmäinen masteri
« Vastaus #31 : 29.12.2012, 14:20 »
Mun kaikkien aikojen eka Masteri joskus vuosiavuosia sitten oli itseasiassa impotentti. Tai ainakin päättelen niin, koska tyypillä pysyi kaikki vaatteet sessioissa aina päällä, enkä koskaan nähnyt edes pientä kohoumaa housuissa, vaikka hän hyvin seksuaalisia asioita minulle tekikin. Tyyppi oli muutenkin melko friikki, halusi esimerkiksi että subi makaa hiljaa paikallaan liikkumaatta session ajan. Suhteen jo loputtua katsoin dokkaria sarjamurhaaja Ted Bundysta. Jolla oli yllättäen samanlaiset seksuaaliset mieltymykset, hänkin halusi naisten makaavan hiljaa ja liikkumatta (kuin ruumis) ennenkun sitten lahtasi heidät. Nauratti saamaristi. Nykyään jo tietää mitä tahtoo, ja osaa seuloa ainakin noi friikeimmät tapaukset pois pelistä. Kaikilta Mastereiltani olen kuitenkin oppinut jotain enkä ole leikistä luopunut vaikka ensimmäiset alistumiskokeilut onkin mennyt perseelleen.

Lady Whip

  • Turun Baletti
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 3433
  • Sadistinen Gfe-Domina
  • Galleria
Vs: Ensimmäinen masteri
« Vastaus #32 : 29.12.2012, 14:27 »
  Tyyppi oli muutenkin melko friikki, halusi esimerkiksi että subi makaa hiljaa paikallaan liikkumaatta session ajan. 

Tuosta tulee mieleen sellainen ihminen joka todella haluaa vain esineen eikä elävää ihmistä.
Ehkä ei kestä tunteita, haluaa kaiken olevan steriiliä hallittavissa olevaa liikkumatonta stabiilia.
Jos pientä muutosta tapahtuu, silloin hän hajoaa.

Tai asbergrenin syndroomainen Master. Sellaiset onkin metkoja persoonia, aivan loistavia teknisissä jutuissa mutta tumpeloita ihmissuhteiden käsittelemisessä sekä tunteissa.


Dominatrix

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1022
  • Tuhat tarinaa takataskussa
  • Galleria
Vs: Ensimmäinen masteri
« Vastaus #33 : 29.12.2012, 15:03 »
Taidanpa minäkin avata sanaisen arkkuni tässä kohtaa…

Vaikka minut tunnetaankin piireissä pitkän linjan Dommena mutta skeneen olen aikoinani tullut subina vuonna 1999.

Ensimmäinen subikokemukseni oli hyvin perinteinen. Tunteja chätissä juttelua, tunti puhelimessa ja sitten sokkona taksilla masterin luo. Eteisessä piti heittää vaatteet lähes kokonaan pois ja silmäni sidottiin. Sen jälkeen minut talutettiin huoneeseen, jossa oli sitten perinteistä pientä kiusaamista, suikkaria ja takaapäin nussimista. Plääh. Tylsää. Ja itselle jäi valheellinen kuva siitä, että kyllä minä subina kestän mitä vaan. Kun olin sitä sanonut, että on hyvä kipukynnys. No, ei sitä edes kunnolla testattu.

Toinen kokemukseni oli sitten ihan ääripää. Olin käynyt Masterin kanssa kahvilla ja oltiin juteltu kaikista mahdollisista asioista. Hänelle myös sanoin sitä, että kipukynnykseni on korkea ja kestän mitä vaan. Johon hän vain sanoi, että ei usko sitä. Ja minä vakuutan, että kyllä kestän. Kuuluisia viimeisiä sanoja.

Ensimmäiseen (ja viimeiseen) sessioon kutsu tuli vartin varoitusajalla. Ei se mitään, olin valmis. Hän haki minut autolla paikasta X ja lähdimme ajamaan hänen luokseen. Juuri ennen perille tuloa hän sitoi silmäni. Ensimmäisen kymmenen minuutin sisään ainut ajatukseni oli, että mitä v***ua mä olen mennyt tekemään. Ensimmäisen puolen tunnin sisään (käytännössä ensimmäisestä piiskan iskusta) tuli turvasana ja itku. Onneksi Master oli ajan tasalla ja otti minut sänkyyn syliin ja aloimme jutella. Jonkin ajan kuluttua kun olin rauhoittunut, jatkoimme sessiota ja taas, kipu, turvasana ja itku. Ja keskustelu. Ja taas rauhoituttuani jatkoimme ja taas, kipu, turvasana ja itku. Oli muuten helvetin kamalaa huomata, että vaikka niin kuvitteli tietävänsä ja tuntevansa itsensä, että miten vähän sitä sitten oikeasti tiesikään. Tässä vaiheessa Masterkin (joka olikin Switch) oli hieman turhautunut. Hän vain sanoi, että sido minut kiinni tähän lattialle X asentoon ja ota tuo piiska ja piiskaa. Kun sain tuon piiskan käteeni ja kun iskin sillä ensimmäisen kerran. Ja kun näin, että miten toinen nautti siitä, voihkaisi, kiemurteli. Syttyi lamppu päässäni. Juuri sillä hetkellä tiesin, ettei minusta ole alistumaan. En kokenut kipua tuolla tavalla, enkä saanut nöyrtymisestä kiksejä mutta kun näin, mitä piiskaaminen aiheutti toiselle, tiesin heti, että juuri näin päin tämän pitää olla. Että minä olen Domme.

Näiden äärilaitakokemusten myötä minusta on tullut lempeä Domme. Haluan jutella etukäteen, sessiossa ja jälkikäteen. Vasta näiden juttelujen ja pienten kokeiluiden jälkeen voidaan päästä vasta kunnon sessioon. Ellei sitten ole kyseessä subi, joka on jo kokenut.

Eli minulla on kaksi alistumiskokemusta kahdesta hyvin erilaisesta masterista. Toisen kanssa oli nussimista ja toisen kanssa ei. Kumpikaan ei ollut impotentti. Kumpikin osasi hommansa, toinen vähän paremmin kuin toinen.

Damsel

  • Vieras
Vs: Ensimmäinen masteri
« Vastaus #34 : 29.12.2012, 16:15 »
Ensimmäinen wannabe-masterini osoittautui valehtelevaksi luikeroksi, kun tämän "sinkkumiehen" vaimo soitti minulle  :o Sanomattakin on selvää, että siihen loppui kunnioitus ja sitä myöden suhdekin. Moni mies on pyrkinyt masteriksi sen jälkeen, mutta aina homma kaatui siihen, että mies ei ollut oikeasti valmis sitoutumaan asiaan. Puhun nimen omaan asiasta, eli masterina olemisesta, enkä parisuhteeseen sitoutumisesta. Miehiä tuntui enemmän kiinnostavan asia vain silloin, kun oli sopivasti aikaa seksille, mutta mitään oikeaa masterin asennetta ei tahtonut löytyä muulloin kuin kiihottuneena.


Wibbe

  • Vieras
Vs: Ensimmäinen masteri
« Vastaus #35 : 29.12.2012, 16:51 »
Ensimmäisen Masterini kanssa minulla oli mielestäni melko perinteinen (ainakin niihin aikoihin) D/s -suhde. Yhdyntä ei ollut mikään ensisijainen päämäärä siinä suhteessa. Masterini oli peloittava ja samalla turvallinen, vaativa mutta arvostava. Hän osasi ohjata kokematonta subiaan hyvin ja pääsin kokeilemaan ensimmäisiä rajojani ja myös rajojen ylittämistä. Opin häneltä etikettiä miten toimitaan ja mitä ei kuulu tehdä. Osan olen oppinut hyvin ja osan olen unohtanut tyystin.
Munan koko ei ollut ensimmäisen Masterini kanssa tärkeää. Seksi lähti aivoista ja se oli mieletön kokemus.
 
Maailma lienee muuttunut paljon nykyisten uusien subbareiden kokemuksia kun tiirailen. Toivottavasti heillekin tulee osalleen oivia opastajia näiden "munanmittaaajien" lisäksi. Olisi surullista jos joutuisivat toteamaan ettei BDSM ole kuin panemista edestä ja takaa kiedottuna jonkinlaiseen fetissi-vaatteeseen.

kide

  • Vieras
Vs: Ensimmäinen masteri
« Vastaus #36 : 29.12.2012, 17:22 »
Mun kaikkien aikojen eka Masteri joskus vuosiavuosia sitten oli itseasiassa impotentti. Tai ainakin päättelen niin, koska tyypillä pysyi kaikki vaatteet sessioissa aina päällä, enkä koskaan nähnyt edes pientä kohoumaa housuissa, vaikka hän hyvin seksuaalisia asioita minulle tekikin.

Tässä on ehkä oleellista tuo "enkä koskaan nähnyt edes pientä kohoumaa housuissa". Oman, tosin melko suppean kokemukseni mukaan, osa Sadisteista (sorry mastereista oli kai puhe) ei todellakaan kiihotu aina erektioon asti tuottaessaan kärsimystä toiselle, vaikka nauttisivatkin suurella intensiteetillä tekemästään. Toisinaan taas kiihottuvat jo sellaisten ajattelemisesta. Mutta joku sadistinen osaisi tämänkin paremmin kuvailla. Ei siis välttämättä ole kyse impotenssista, jos kyrpä ei aina seiso BDSM-aktiviteettien syövereissä ;)

mastervsop

  • Vieras
Vs: Ensimmäinen masteri
« Vastaus #37 : 29.12.2012, 19:03 »
Mun kaikkien aikojen eka Masteri joskus vuosiavuosia sitten oli itseasiassa impotentti. Tai ainakin päättelen niin, koska tyypillä pysyi kaikki vaatteet sessioissa aina päällä, enkä koskaan nähnyt edes pientä kohoumaa housuissa, vaikka hän hyvin seksuaalisia asioita minulle tekikin.

Tässä on ehkä oleellista tuo "enkä koskaan nähnyt edes pientä kohoumaa housuissa". Oman, tosin melko suppean kokemukseni mukaan, osa Sadisteista (sorry mastereista oli kai puhe) ei todellakaan kiihotu aina erektioon asti tuottaessaan kärsimystä toiselle, vaikka nauttisivatkin suurella intensiteetillä tekemästään. Toisinaan taas kiihottuvat jo sellaisten ajattelemisesta. Mutta joku sadistinen osaisi tämänkin paremmin kuvailla. Ei siis välttämättä ole kyse impotenssista, jos kyrpä ei aina seiso BDSM-aktiviteettien syövereissä ;)

Oleellisinta tässä on edeleen ns. pippelimittarina se että BDSM session jälkeen kiihoittuuko eli onko BDSM se kiihoitin. Jos ei tosiaan mitään tapahdu edes jälkeen seksuaalisesti, ei minkäänlaista kiihoittumista hyvässä mielessä niin kyseessä on tunnevammainen sairas ihminen, tai tämä on ainakin minun mielipide.
Olen edelleen vahvasti sitä mieltä että BDSMn kuuluu välittää hyvänolon tunnetta joka välittyy taasen jostain seksuaalisesta mielihyvästä, jos ei niin tämän saman hyvänolon voi korvata vaikka urheilulla.

mrs_whiterope

  • Vieras
Vs: Ensimmäinen masteri
« Vastaus #38 : 29.12.2012, 22:15 »
Oliko ensimmäinen masteri sitä mitä halusitte vai tuntuiko siltä, että nyt menee pahasti metsään?

Kaikista kokemuksista olen oppinut jotain, mutta ei tullut vastaan sellaista Masteria kuin mitä subina olisin toivonut varsinaiseen (pysyvä, toimiva, moniulotteinen) D/s-suhteeseen. Joskus meni enemmän metsään kuin joskus, ja jotkut jutut oli intensiteetiltään hyvin erilaisia, joten ei niitä voi verrata keskenään. Katson silti välttyneeni painajaismaisilta kokemuksilta. :)

EDIT: Jotkut oli tosi mukaviakin ja oli kivaa jne., ei pelkästään ei-painajaismaista. :D

Dominaattori

  • Smurffit
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 281
  • Galleria
Vs: Ensimmäinen masteri
« Vastaus #39 : 30.12.2012, 01:22 »
Kyllähän mä panisin, mutta kun ne subit ei anna  ;D ;D ;D

Mutta, väännetäänpä vähän muuhunkin suuntaan kuin ikään ja penikseen, että ei jäisi liian puusilmäiseksi pilkunnnussimiseksi

- entäs jos subi onkin läski tai muuten täysi hirviö, seisooko (nuorella) masterilla silloinkin?
- jokunen subikin mahtuu matkan varrelle jotka eivät ole sessiossa orgasmia saaneet, ei sitten keinolla eikä kuudennella, mutta en niitä nyt frigideiksi nimittäisi.
- missä menee nuoren ja vanhan masterin/subin raja, viimeinen käyttöpäivä siis?
- kuka on kirjoittanut säännön, että subia edes pitää aina panna, itse käytän ainakin subin selibaattia toisinaan samalla tapaa kuin piiskaa: harkiten ja aikaa käyttäen. Itse en tietenkään selibaatista kärsi ko aikana.
 
Ensimmäinen subisuhde löytyy 20 vuoden takaa, mutta jo sitä ennen jätin vaniljat panematta jos tyypissä ei ollut peiton alla muuta kiinnostavaa kuin hyvä perse tai tissit, jokunen jopa veti herneet nokkaan moisesta  :). Toisaalta nuorempana oli toteutettava fetissejään myös sellaisten ihmisten kanssa jotka eivät muuten olleet mitenkään kiinnostavia. Pelkkä pillu (ja penis, naiset on mulle kertoneet) on itsessään aika tylsiä värkkejä kun jokaisella sellainen on ja niitä on tarpeeksi nähnyt, mutta miten sen värkin tarjoilee onkin sitten toinen juttu. Se, minkälainen tarjoilija sitten sattuu kellekin ensimmäiseksi, on varmaan pelkkää sattumaa.




Wibbe

  • Vieras
Vs: Ensimmäinen masteri
« Vastaus #40 : 30.12.2012, 09:02 »

Seulonta seulonta ja seulonta... itse olen seulonut skenessä nyt tasan 10v ja todennut nyrkkisäännön, ei skeneläistä kumppaniksi edes sessioon ja jos ei ekalla kerralla natsaa niin minä droppaan heti.
Ei näitten kiertopalkintojen suhteen kannata sijoittaa yhtään ylimääräistä.
Kuten eräskin kärkikastia oleva jokseenkin hyvin itseään kuvaili.. Hän on huono sijoitus ja totta puhui, itse en vaan heti uskonut.

Millainen on sinun määritelmäsi skeneen kuuluvalle? Kysyn siksi, kun tuosta skeneen kuulumisesta on erilaisia näkemyksiä ja kinky-kinkeripiirit ovat Suomessa pienet  :-\

+ kiertopalkinnolle? Täällä jotkut antaa ymmärtää olevansa sellaisia sarja-alistajia ja -panomiehiä, että etteivät vaan olis kiertiksiä itsekin.


Komppaan Jokirouvaa. Tulee taas ihmetyksen röyhtäys kun lukee vosopin kommmentteja. Nythän on puhe subejen kokemuksista, ei hampstereiden. Ihmettelen miksi jonkun ei-koskaan-alistumista-kokeneen tarvitsee edes kommentoida asiaan ja kertoa omia kokemuksiaan alistajana ja kriteerejään alistettavasta. Vai olenko ymmärtänyt väärin?
Toinen on tämä perinteinen asetelma: kiertopalkinto on nainen. Mies joka tekee samaa kokemusten vaihtoa, onkin sitten jonkinlainen suuri sankari ja ori? Kyllä minä pitäisin true-hamstereiden kumppanivaihtoa melkoisena  kierrätystoimintana siinä missä subit ovat kiertopalkintoja. Ja nyt sanon tämän ymmärtäen ja rakkaudella :love:. Minua ei haittaa kiertää. Mutta senhän kaikki jo tietävätkin ;)

Korjatkaa jos olen tulkinnassani väärässä.

mastervsop

  • Vieras
Vs: Ensimmäinen masteri
« Vastaus #41 : 30.12.2012, 10:06 »

Seulonta seulonta ja seulonta... itse olen seulonut skenessä nyt tasan 10v ja todennut nyrkkisäännön, ei skeneläistä kumppaniksi edes sessioon ja jos ei ekalla kerralla natsaa niin minä droppaan heti.
Ei näitten kiertopalkintojen suhteen kannata sijoittaa yhtään ylimääräistä.
Kuten eräskin kärkikastia oleva jokseenkin hyvin itseään kuvaili.. Hän on huono sijoitus ja totta puhui, itse en vaan heti uskonut.

Millainen on sinun määritelmäsi skeneen kuuluvalle? Kysyn siksi, kun tuosta skeneen kuulumisesta on erilaisia näkemyksiä ja kinky-kinkeripiirit ovat Suomessa pienet  :-\

Varsinaiseen aiheeseen ei ole kommentoitavaa, kun ei ole sitä ensimmäistä masteriakaan.

Skeneen kuuluva=on se aktiivisesti pippaloissa ja foorumeilla oleva sukupuolesta riippumatta.
Kiertopalkinto= se joka vaihtaa yhteisön sisällä partneria useammin kuin kerran/pari ja yleensä ex-kumppanin kaveriin.

Chmlnidae

  • Vieras
Vs: Ensimmäinen masteri
« Vastaus #42 : 30.12.2012, 10:19 »

Seulonta seulonta ja seulonta... itse olen seulonut skenessä nyt tasan 10v ja todennut nyrkkisäännön, ei skeneläistä kumppaniksi edes sessioon ja jos ei ekalla kerralla natsaa niin minä droppaan heti.
Ei näitten kiertopalkintojen suhteen kannata sijoittaa yhtään ylimääräistä.
Kuten eräskin kärkikastia oleva jokseenkin hyvin itseään kuvaili.. Hän on huono sijoitus ja totta puhui, itse en vaan heti uskonut.

Millainen on sinun määritelmäsi skeneen kuuluvalle? Kysyn siksi, kun tuosta skeneen kuulumisesta on erilaisia näkemyksiä ja kinky-kinkeripiirit ovat Suomessa pienet  :-\

Varsinaiseen aiheeseen ei ole kommentoitavaa, kun ei ole sitä ensimmäistä masteriakaan.

Skeneen kuuluva=on se aktiivisesti pippaloissa ja foorumeilla oleva sukupuolesta riippumatta.
Kiertopalkinto= se joka vaihtaa yhteisön sisällä partneria useammin kuin kerran/pari ja yleensä ex-kumppanin kaveriin.

On taas NIIN heteronormatiivista skeidaa tää ketju pullollaan että silmiä kirvelee läpi lukiessa, mutta tulipa selväksi: en kuulu skeneen, koska en ole kuin parissa bileissä käväissyt ja miiteistäkin on jo aikaa.
Ja ei, en ole edes kiertopalkinto kun en ole itse skeneen kuuluva, en koskaan skeneläisen kanssa ollut ja subini sitä vielä vähemmän...mitähän iloa tästäkin määrittelystä minulle oli   :o

mastervsop

  • Vieras
Vs: Ensimmäinen masteri
« Vastaus #43 : 30.12.2012, 10:36 »

Seulonta seulonta ja seulonta... itse olen seulonut skenessä nyt tasan 10v ja todennut nyrkkisäännön, ei skeneläistä kumppaniksi edes sessioon ja jos ei ekalla kerralla natsaa niin minä droppaan heti.
Ei näitten kiertopalkintojen suhteen kannata sijoittaa yhtään ylimääräistä.
Kuten eräskin kärkikastia oleva jokseenkin hyvin itseään kuvaili.. Hän on huono sijoitus ja totta puhui, itse en vaan heti uskonut.

Millainen on sinun määritelmäsi skeneen kuuluvalle? Kysyn siksi, kun tuosta skeneen kuulumisesta on erilaisia näkemyksiä ja kinky-kinkeripiirit ovat Suomessa pienet  :-\

Varsinaiseen aiheeseen ei ole kommentoitavaa, kun ei ole sitä ensimmäistä masteriakaan.

Skeneen kuuluva=on se aktiivisesti pippaloissa ja foorumeilla oleva sukupuolesta riippumatta.
Kiertopalkinto= se joka vaihtaa yhteisön sisällä partneria useammin kuin kerran/pari ja yleensä ex-kumppanin kaveriin.

On taas NIIN heteronormatiivista skeidaa tää ketju pullollaan että silmiä kirvelee läpi lukiessa, mutta tulipa selväksi: en kuulu skeneen, koska en ole kuin parissa bileissä käväissyt ja miiteistäkin on jo aikaa.
Ja ei, en ole edes kiertopalkinto kun en ole itse skeneen kuuluva, en koskaan skeneläisen kanssa ollut ja subini sitä vielä vähemmän...mitähän iloa tästäkin määrittelystä minulle oli   :o

Tsot Tsot..otetaas ne laput pois silmiltä kun näit vaan puolet agendasta...

Foorumeilla ja yhteisössä olet aktiivisesti mukana... joten olet osa skeneä kyllä.

Ja missä mainitsin pelkät heterosuhteet ???

PS. Sinulla on aihetta olla ylpeä statuksestasi.

isabella

Vs: Ensimmäinen masteri
« Vastaus #44 : 30.12.2012, 13:59 »
Ketjussa jonka aiheena oli subien kokemukset, viimeisien sivujen huipentumana on kiertopalkinnot sekä mastereiden puheet siitä että miten timmejä bodareita tai vastaavia on pantu, sekä ikuinen klassikko, skeneen kuulumisen määrittelyä.

Samaa naureskelin minäkin :D Jostain syystä kyseiset herrat kokevat että heillä on niin paljon annettavaa keskusteluun että kannattaa kertoa näkmyksiään vaikka niitä ei nyt heidän edustamansa suuntauksen omaavilta kysyttykään.

Itse keskusteluun liittyen: yritin miettiä minkälainen oma ensimmäinen masterini on ollut ja tajusin että en osaa vastata tähän. Joskus aikoinaan sessioin joitakin kertoja alistuvana osapuolena muutaman miehen kanssa vaihtelevalla menestyksellä mutta kukaan näistä ei ollut minulle master. Sitten on ollut useampia panosuhteita, joissa olen ollut myös alistuva mutta en näitäkään ihmisiä ole kokenut masterikseni. Impotentti ei kyllä kukaan testatuista muistaakseni ollut ::)

Ehkä ongelma on siinä että en taida olla kovin alistuvaa tyyppiä vaikka tykkäänkin alistua seksissä. Siksi en koe että minulla olisi koskaan ollut masteria (ehkä nykyinen aviomieheni on lähinä sitä) vaikka kuinka höykyytettäisiin makuuhuoneessa. Mutta tämä menee jo enemmän siihen keskusteluun mikä on alistumista ja D/s:ää joten ei tästä sen enempää :)