Kirjoittaja Aihe: Ensimmäinen masteri  (Luettu 17239 kertaa)

Glori

  • Vieras
Vs: Ensimmäinen masteri
« Vastaus #45 : 30.12.2012, 15:30 »
Tästä ketjusta on nyt siivottu asialliset ja ei niin asialliset kommentit pois, elleivät ne liity aiheeseen. Jokunen saattoi vielä jäädä, jatkamme perkaamista myöhemmin.


Aihe on hyvä, pysytään siinä ilman ylilyöntejä ja henkilökohtaisuuksiin menoa.

Ylläpidon puolesta,
Glori

Riverlady

  • Vieras
Vs: Ensimmäinen masteri
« Vastaus #46 : 30.12.2012, 15:39 »
Kiitos rönsyjen leikkelystä, Moderaattori, keep up the good work ja ei haittaa vaikka mun pari kommenttia poistit/te samalla. Joskus näppiskädet ruokkivat trollia vaikkei pitäisi, mutta myös trolliliha tottelee kuria  :) 

Dominaattori

  • Smurffit
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 281
  • Galleria
Vs: Ensimmäinen masteri
« Vastaus #47 : 05.01.2013, 02:26 »
Tästä ketjusta on nyt siivottu asialliset ja ei niin asialliset kommentit pois, elleivät ne liity aiheeseen. Jokunen saattoi vielä jäädä, jatkamme perkaamista myöhemmin.


Aihe on hyvä, pysytään siinä ilman ylilyöntejä ja henkilökohtaisuuksiin menoa.

Ylläpidon puolesta,
Glori

Aihe on hyvä, mutta aloitusviestiesti sisältää selvän provon....

Lilith

  • Vieras
Vs: Ensimmäinen masteri
« Vastaus #48 : 05.01.2013, 18:19 »
Eli te subit, kun muistelette alkuaikojanne. Yrittivätkö teitä ensimmäisinä nuo vanhat impotentit vai löysittekö ihan kunnollista seuraa?

Mun ensimmäinen piiskaajani on varmaan aika lähellä tätä - mutta erinomaisen fiksu mies (onneksi). Kun tajusin kuka ja mikä olen, mulla oli niin kova tarve päästä tutkimaan kipua, että lähdin ensimmäisen piiskaa ehdottavan ukon kotiin  :o Onneksi mies oli järkevä ja fiksu, sain punaisen perseen ja käskyn lähteä himaan. Ei mitään muuta. Mutta kyllä jälkeenpäin hävetti tämä oma kiire ja ei-turvallinen käytös  :P

Olitteko ilman odotuksia vai odotitteko edes erektiota? Oliko ensimmäinen masteri sitä mitä halusitte vai tuntuiko siltä, että nyt menee pahasti metsään?

Ensimmäisissä D/s-seurustelusuhteissa (ketään tässä nyt erittelemättä, näitä oli useampi) olin aika hukassa - luulin että kaikki kuuluu asiaan, myös kovin epämukavat tuntemukset. Vaati useamman vuoden kinkyidentiteetin muodostamista ennenkuin tajusin että subina mulla on myös oikeuksia, etenkin seurustelusuhteessa, eikä mihin tahansa järjestelyihin tarvitsisi suostua, ja ettei ole mitään maailman-paras-sub -mitalia jonka saisin jos suostuisin ihan mihin vaan. En minä sen kummemin näistä vaurioitunut, mutta fiksumminkin olisin voinut toimia.

Joskus vitsailen sillä että bdsm:ään pitäisi olla 30 vuoden alaikäraja - sitä nuoremmat eivät vielä tajua tarpeeksi  ;D

Guide-Master

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 949
  • En ole valmis, enkä toivo koskaan olevani valmis.
  • Galleria
Vs: Ensimmäinen masteri
« Vastaus #49 : 07.01.2013, 18:18 »
Kuinkakohan monta kertaa Dominatrix esittämä tapaus on Mastereille tullut eteen, jossa "subbari" isotelee ja on kaiken tietävä. Itselle on muutaman kerran tullut eteen ja jos nykyään tollasta tapaan, niin "subbari" kiinnostus menee saman tien.
Eli Dominatrix jutusta kannattaa monen ottaa opikseen, täällän on meinan monia, jotka omalla toiminalla antavat monella naiselle todella väärän kuvan mitä BDSM on vaativimmillaan. Sillä iho kestää ja jäljet paranevat, mutta henkisen puolen juttujen korjaaminen on sitten eriasia.

st_barbara

  • Vieras
Vs: Ensimmäinen masteri
« Vastaus #50 : 07.01.2013, 21:05 »
Paljon on erilaisia kokemuksia ja tuntemuksia, mutta vaikuttaisi onneksi siltä, että pääasiallisesti kuitenkin ketjuun kirjoittaneilla on positiivisia kokemuksia  :love:

Ja niin on minullakin  :)
Vieläkin nämä 3 ensimmäistä, joista yksikään ei ollut impotentti (vaikka yksi heistä oli aina vaatteet päällä),
ovat ansainneet kaiken kunnioitukseni Heitä kohtaan!
Noviisi sai erittäin hyvän alun.

Mahdollinen tuleva Master/ Domme, saisi kiittää Heitä siitä kuinka hyvät opit olen alulleni saanut  :cheer:

Kompaten Dominatrixia: keskustelkaa.

Molemmin puolinen rehellisyys, avoimuus ja luottamus.
Niitä ilman mua ei alistumaan saa!