Äänestys

Onko sinun vaikeaa löytää seuraa?

Olen dominoiva mies, seuran löytäminen on ollut helppoa.
4 (9.3%)
Olen dominoiva mies, seuran löytäminen on vaatinut vaivaa, mutta onnistunut.
6 (14%)
Olen dominoiva mies, seuran löytäminen on ollut vaikeaa tai mahdotonta.
5 (11.6%)
Olen alistuva mies, seuran löytäminen on ollut helppoa.
1 (2.3%)
Olen alistuva mies, seuran löytäminen on vaatinut vaivaa, mutta onnistunut.
5 (11.6%)
Olen alistuva mies, seuran löytäminen on ollut vaikeaa tai mahdotonta.
7 (16.3%)
Olen dominoiva nainen, seuran löytäminen on ollut helppoa.
2 (4.7%)
Olen dominoiva nainen, seuran löytäminen on vaatinut vaivaa, mutta onnistunut.
2 (4.7%)
Olen dominoiva nainen, seuran löytäminen on ollut vaikeaa tai mahdotonta.
1 (2.3%)
Olen alistuva nainen, seuran löytäminen on ollut helppoa.
4 (9.3%)
Olen alistuva nainen, seuran löytäminen on vaatinut vaivaa, mutta onnistunut.
4 (9.3%)
Olen alistuva nainen, seuran löytäminen on ollut vaikeaa tai mahdotonta.
2 (4.7%)

Äänestäjiä yhteensä: 43

Kirjoittaja Aihe: Onko sinun vaikeaa löytää seuraa?  (Luettu 381 kertaa)

oPoika

Onko sinun vaikeaa löytää seuraa?
« : 26.02.2026, 16:59 »
Pyydän anteeksi, etten ole huomioinut kuin pienen osan mahdollisista vaihtoehdoista. Jotenkin piti rajata.

tre10

• Asiakas
  • **
  • Utelias ja valmis kokeilemaan kaikkea
  • Galleria
Vs: Onko sinun vaikeaa löytää seuraa?
« Vastaus #1 : 26.02.2026, 17:43 »
Itse kun olen alistuva lelu, niin seuran löytäminen on vaikeaa

Juuttisetä

• Smurffit
  • V.I.P.
  • *
  • "Hyvällä tavalla vaarattoman oloinen."
  • Galleria
« Vastaus #2 : 26.02.2026, 18:43 »
Ujo, introvertti, sosiaalisesti peruna, Kouvola....voisi olla ollut mahdotontakin, onneksi muitakin "hulluja" löytyy ketkä tännekkin liikkuu :D

semar

• Asiakas
  • **
  • Toksinen setämies
  • Galleria
« Vastaus #3 : 26.02.2026, 22:02 »
Kyllä alistuvalle miehellekin löytyy täältä seuraa. Se ei ehkä ole hullun helppoa, mutta ei toivottaman vaikeaakaan. Kannattaa lukea ajatuksella se, mitä ketjuun Miten löysitte dominne/subinne? on vastattu. Siellä on muutama oikein hyvä kirjoitus.

Yksi oikein hyvä keino on pohtia hetki sen haetun osapuolen asemaa. Useampi kuin yksi nainen on todennut, ettei määrä korvaa laatua. Jos alistuvalla miehellä tuntuu olevan vaikeuksia löytää ketään, niin dommeilla on ongelma löytää yhtään hyvää subia. Hyvä on, kärjistin nyt vähän, ja tein sen aivan tahallani. Ei se ehkä kaikille ole ongelma, mutta varmaan useampikin domme vähintäänkin tunnistaa ilmiön. Siksi jokaisen seuraa hakevan, ja aivan erityisestin alistuvan heteromiehen, on hyvä miettiä miltä se oma esiintyminen ja mahdollinen seuranhakuilmoitus täällä näyttää. Kertooko se lukijalle, mitä hän saa sinusta? Vaiko ainoastaan sen, mitä sinä tahdot hänestä? Sillä on vissi ero kiinnostavuuden kannalta. Pienikin positiivinen erottuminen saattaa tehdä ihmeitä.

Juuttisedän aavistuksen itseironiselta kalskahtava luonnehdinta itsestään osuu hyvin minuunkin. No jaa, en sentään ole Kouvolasta ;D Silti olen tutustunut täällä oikein viehättäviin dommeihin, kerran jopa aivan puskista tulleen yhteydenoton muodossa eli ilman deitti-ilmoitusta. Kyllä heitä on, ja jotkut heistä jopa etsivät seuraa. Kannattaa omien halujensa lisäksi miettiä myös niitä toisen haluja, niin mahdollisuudet seuran löytämiseen kasvavat kummasti.

Gamygym

« Vastaus #4 : 27.02.2026, 12:21 »
Miten sanoisi. Switchinpoikanen, olemukseltani feminiininen. On vaikea löytää kaipaamaansa seuraa – tai seura voi yllättää.  C:-) Osalti on myös omasta etsinnän puutteesta ja muiden elämän osa-alueiden tärkeydestä kiinni. Voipi olla, että parhaat vedetään päältä.

nadah

• Uusi asiakas
  • *
  • Full Zero.. ...is full of possibilites.
  • Galleria
« Vastaus #5 : 27.02.2026, 18:20 »
Pahnanpohjimmainen täällä: alistuva nainen, ja seuranhaku löytäminen (sopivan) on äärimmäisen vaikeaa!
Joko olen liian ruma, tai sitten yleinen sosialisoimattomuus (=en osallistu bileisiin ja miitteihin) on esteenä.