Äänestys

Onko sinun vaikeaa löytää seuraa?

Olen dominoiva mies, seuran löytäminen on ollut helppoa.
6 (8.1%)
Olen dominoiva mies, seuran löytäminen on vaatinut vaivaa, mutta onnistunut.
9 (12.2%)
Olen dominoiva mies, seuran löytäminen on ollut vaikeaa tai mahdotonta.
10 (13.5%)
Olen alistuva mies, seuran löytäminen on ollut helppoa.
2 (2.7%)
Olen alistuva mies, seuran löytäminen on vaatinut vaivaa, mutta onnistunut.
7 (9.5%)
Olen alistuva mies, seuran löytäminen on ollut vaikeaa tai mahdotonta.
17 (23%)
Olen dominoiva nainen, seuran löytäminen on ollut helppoa.
2 (2.7%)
Olen dominoiva nainen, seuran löytäminen on vaatinut vaivaa, mutta onnistunut.
3 (4.1%)
Olen dominoiva nainen, seuran löytäminen on ollut vaikeaa tai mahdotonta.
2 (2.7%)
Olen alistuva nainen, seuran löytäminen on ollut helppoa.
5 (6.8%)
Olen alistuva nainen, seuran löytäminen on vaatinut vaivaa, mutta onnistunut.
8 (10.8%)
Olen alistuva nainen, seuran löytäminen on ollut vaikeaa tai mahdotonta.
3 (4.1%)

Äänestäjiä yhteensä: 74

Kirjoittaja Aihe: Onko sinun vaikeaa löytää seuraa?  (Luettu 1385 kertaa)

RaippaK

Vs: Onko sinun vaikeaa löytää seuraa?
« Vastaus #15 : tänään kello 08:47 »
Eipä tuo kovin helppoa ole ollut. Toki siihen on montakin syytä. Ehkä suurin on oman aktiivisuuden puute. Mutta myös haasteet omassa elämässä jotka ovat hiukan "rajoittaneet riemua" ihan yleisestikin. Ja hiukan pelkoja myös kinkyilyn tuomista riskeistä. Eikä ikäkään ole enää kaikista positiivisimmalla puolella kinkyn seuran löytämiseksi. Mutta yhteyksiä saa ottaa jos tuntuu että haluaa edes keskustella aiheesta tai sen vierestä.

oPoika

« Vastaus #16 : tänään kello 10:36 »
Yksi oikein hyvä keino on pohtia hetki sen haetun osapuolen asemaa. Useampi kuin yksi nainen on todennut, ettei määrä korvaa laatua. Jos alistuvalla miehellä tuntuu olevan vaikeuksia löytää ketään, niin dommeilla on ongelma löytää yhtään hyvää subia.
Aina voi yrittää parantaa asemaansa kilpailussa, mutta ei se kysynnän ja tarjonnan perusongelmaa poista.
Muussa elämässä korostetaan sitä, että ihmisellä on oikeus olla sellainen kuin on, mutta seuranhaussa ihminen muuttuu tuotteeksi, jonka on myytävä itsensä ja jota arvioidaan.

susa-anniina

• Smurffit
  • Baarikärpänen
  • *
  • Galleria
« Vastaus #17 : tänään kello 12:11 »
Yksi oikein hyvä keino on pohtia hetki sen haetun osapuolen asemaa. Useampi kuin yksi nainen on todennut, ettei määrä korvaa laatua. Jos alistuvalla miehellä tuntuu olevan vaikeuksia löytää ketään, niin dommeilla on ongelma löytää yhtään hyvää subia.
Aina voi yrittää parantaa asemaansa kilpailussa, mutta ei se kysynnän ja tarjonnan perusongelmaa poista.
Muussa elämässä korostetaan sitä, että ihmisellä on oikeus olla sellainen kuin on, mutta seuranhaussa ihminen muuttuu tuotteeksi, jonka on myytävä itsensä ja jota arvioidaan.

Mä jotenkin ymmärrän tän seuranhaun täysin erilailla. Mutta ei ole ensimmäinen kerta kun en ymmärrä muiden ihmisten ajatusmaailmaa. Mun maailmassa on tarkoitus löytää se seura itselle, mikä vastaa omia toiveita ja tarpeita ja vastapuolen tavoite on toimia samoin. Ei löytää joku seura jolle kelpaa jos uskottelee olevansa jotakin sellaista, mitä toinen on etsimässä.

oPoika

« Vastaus #18 : tänään kello 12:29 »
Mun maailmassa on tarkoitus löytää se seura itselle, mikä vastaa omia toiveita ja tarpeita ja vastapuolen tavoite on toimia samoin.
Eihän tämä toteudu edes perusheterosuhteissa, saati sitten, kun tarpeet ovat monimutkaisempia. Parinhaku on hyvin monille tyytymistä, tunnustavat he sen itselleen tai eivät.
Maailma on täynnä ihmisiä, joiden on valittava tarjolla olevista, eivätkä tarjolla olevat ole aina edes suurinpiirtein sopivia omiin tarpeisiin.