Äänestys

Onko sinun vaikeaa löytää seuraa?

Olen dominoiva mies, seuran löytäminen on ollut helppoa.
7 (9%)
Olen dominoiva mies, seuran löytäminen on vaatinut vaivaa, mutta onnistunut.
9 (11.5%)
Olen dominoiva mies, seuran löytäminen on ollut vaikeaa tai mahdotonta.
10 (12.8%)
Olen alistuva mies, seuran löytäminen on ollut helppoa.
2 (2.6%)
Olen alistuva mies, seuran löytäminen on vaatinut vaivaa, mutta onnistunut.
8 (10.3%)
Olen alistuva mies, seuran löytäminen on ollut vaikeaa tai mahdotonta.
18 (23.1%)
Olen dominoiva nainen, seuran löytäminen on ollut helppoa.
2 (2.6%)
Olen dominoiva nainen, seuran löytäminen on vaatinut vaivaa, mutta onnistunut.
3 (3.8%)
Olen dominoiva nainen, seuran löytäminen on ollut vaikeaa tai mahdotonta.
2 (2.6%)
Olen alistuva nainen, seuran löytäminen on ollut helppoa.
5 (6.4%)
Olen alistuva nainen, seuran löytäminen on vaatinut vaivaa, mutta onnistunut.
9 (11.5%)
Olen alistuva nainen, seuran löytäminen on ollut vaikeaa tai mahdotonta.
3 (3.8%)

Äänestäjiä yhteensä: 78

Kirjoittaja Aihe: Onko sinun vaikeaa löytää seuraa?  (Luettu 1484 kertaa)

RaippaK

Vs: Onko sinun vaikeaa löytää seuraa?
« Vastaus #15 : tänään kello 08:47 »
Eipä tuo kovin helppoa ole ollut. Toki siihen on montakin syytä. Ehkä suurin on oman aktiivisuuden puute. Mutta myös haasteet omassa elämässä jotka ovat hiukan "rajoittaneet riemua" ihan yleisestikin. Ja hiukan pelkoja myös kinkyilyn tuomista riskeistä. Eikä ikäkään ole enää kaikista positiivisimmalla puolella kinkyn seuran löytämiseksi. Mutta yhteyksiä saa ottaa jos tuntuu että haluaa edes keskustella aiheesta tai sen vierestä.

oPoika

« Vastaus #16 : tänään kello 10:36 »
Yksi oikein hyvä keino on pohtia hetki sen haetun osapuolen asemaa. Useampi kuin yksi nainen on todennut, ettei määrä korvaa laatua. Jos alistuvalla miehellä tuntuu olevan vaikeuksia löytää ketään, niin dommeilla on ongelma löytää yhtään hyvää subia.
Aina voi yrittää parantaa asemaansa kilpailussa, mutta ei se kysynnän ja tarjonnan perusongelmaa poista.
Muussa elämässä korostetaan sitä, että ihmisellä on oikeus olla sellainen kuin on, mutta seuranhaussa ihminen muuttuu tuotteeksi, jonka on myytävä itsensä ja jota arvioidaan.

susa-anniina

• Smurffit
  • Baarikärpänen
  • *
  • Galleria
« Vastaus #17 : tänään kello 12:11 »
Yksi oikein hyvä keino on pohtia hetki sen haetun osapuolen asemaa. Useampi kuin yksi nainen on todennut, ettei määrä korvaa laatua. Jos alistuvalla miehellä tuntuu olevan vaikeuksia löytää ketään, niin dommeilla on ongelma löytää yhtään hyvää subia.
Aina voi yrittää parantaa asemaansa kilpailussa, mutta ei se kysynnän ja tarjonnan perusongelmaa poista.
Muussa elämässä korostetaan sitä, että ihmisellä on oikeus olla sellainen kuin on, mutta seuranhaussa ihminen muuttuu tuotteeksi, jonka on myytävä itsensä ja jota arvioidaan.

Mä jotenkin ymmärrän tän seuranhaun täysin erilailla. Mutta ei ole ensimmäinen kerta kun en ymmärrä muiden ihmisten ajatusmaailmaa. Mun maailmassa on tarkoitus löytää se seura itselle, mikä vastaa omia toiveita ja tarpeita ja vastapuolen tavoite on toimia samoin. Ei löytää joku seura jolle kelpaa jos uskottelee olevansa jotakin sellaista, mitä toinen on etsimässä.

oPoika

« Vastaus #18 : tänään kello 12:29 »
Mun maailmassa on tarkoitus löytää se seura itselle, mikä vastaa omia toiveita ja tarpeita ja vastapuolen tavoite on toimia samoin.
Eihän tämä toteudu edes perusheterosuhteissa, saati sitten, kun tarpeet ovat monimutkaisempia. Parinhaku on hyvin monille tyytymistä, tunnustavat he sen itselleen tai eivät.
Maailma on täynnä ihmisiä, joiden on valittava tarjolla olevista, eivätkä tarjolla olevat ole aina edes suurinpiirtein sopivia omiin tarpeisiin.

susa-anniina

• Smurffit
  • Baarikärpänen
  • *
  • Galleria
« Vastaus #19 : tänään kello 16:49 »
No kukin tavallaan. Itse en näe pointtia olla suhteessa, jossa oleminen olisi kovasti täyttymistä tai olla sellaisen ihmisen kumppanina, joka ajattelisi, että en ole sinnepäinkään sitä mitä toinen toivoisi. Eikä olisi järkevämpi olla silloin ilman sitä kumppania.

Toki kukaan ei ole täydellinen ja yksi mietintä on omien toiveiden realistisuys, mutta noin niin kuin pääpiirteittäin.

Greta

• Rsyke
  • Baarikärpänen
  • *
  • väkivaltiatar
  • Galleria
    • Löydät mut täältä
« Vastaus #20 : tänään kello 18:02 »
Olen samoilla linjoilla susa-anniinan kanssa. Miksi tyytyä pelkkään pohjaan, jos on todennut, ettei voi olla onnellinen muuten kuin saadessaan ihan aidon, kokonaisen kakun? Toki niitä omia vaatimuksia voi välillä tarkistaa, antaa mahdollisuuden ja todeta, että itseasiassa juustokakkupohjakin on tosi hyvää semmosenaan, kunhan se on aito eikä pahvia. (Sori, en keksinyt tähän hätään parempaa vertausta.)
Omassa elämässäni silkka tyytyminen on aina lopulta luisunut katkeruuteen tai johonkin muuhun ikävään. Ehkä niissä monissa perusheterosuhteissakin on aika paljon tyyppejä, joiden kannattaisi olla perusheterosuhteessa mieluummin jonkun toisen ihmisen kanssa.

Tldr; elämä on liian lyhyt ja arvokas esittämiseen. Semmostakin oon kuullut, että tuotekehityksellä voi parantaa kyseisen tuotteen menekkiä, ja saada niitä positiivia arvioita. Ihmisistä tai suhteista ei tule hyviä tai sopivia leikkimällä, että ne sellaisia olisi. Kokeiltu on, tuli paha mieli.

RamdoMTku

• Uusi asiakas
  • *
  • Kokeilunhaluinen, mukava ja fiksu mies
  • Galleria
« Vastaus #21 : tänään kello 18:27 »
Kieltämättä seuran hakeminen tuntuu vievän aika paljon aikaa ja varsinkin viestittelystä live tapaamiseen siirtyminen on todella työn takana useimmiten.
Kuitenkin kaikenlaisesta asiaan liittyvästä on aina mukava keskustella ja laajentaa omaa ymmärrystään vaikka se jäisikin syystä tai toisesta vain keskusteluksi.

Ja ainakin itselläni on todella suuri kynnys lähteä yleisiin miitteihin, toki joskus olen niitäkin kokeillut.

Proxima Centauri

• Asiakas
  • **
  • Ihmisen kaltainen
  • Galleria
« Vastaus #22 : tänään kello 18:28 »
Kyseenalaistan itsekin ajatuksen siitä, että ihmisten pariutuminen olisi pääosin tyytymistä. Jos ihmiset pariutuisivat sillä periaatteella, että on vain lista itselähtöisiä tarpeita, joille etsitään tyydyttäjää, niin ehkäpä silloin joutuisikin tyytymään. Harvemmin ihmissuhteet tällaista wolt-tilauspalvelu-postimyyntihommaa on. Suhde alkaa rakentua, kun jonkun kanssa viihtyy, häneen tykästyy, ihastuu, rakastuu, tuntee vetoa. Ja jos haluaa olla jonkun kanssa, ei se silloin tunnu tyytymiseltä, vaikka tämä ei kaikkia mittatilausihannekumppanin ominaisuuksia täyttäisikään. Eli jos kumppani, johon on korviaan myöten rakastunut, ei vaan opi oikeanlaista shibarisilmua tai häneltä ei luonnistuisi joku tietty roolileikki tai hän ei innostu lähtemään johonkin tiettyyn harrastukseen yhdessä, niin ei se kuitenkaan mitään tyytymistä ole, jos silti haluaa olla juuri tämän ihmisen kanssa. Kyse on myös omista valinnoista ja priorisoinneista, mutta ne eivät tarkoita tyytymistä.

Tottakai kaikilla on myös jotain asioita, toiveita, preferenssejä tai tarpeita, jotka ovat ehdottoman tärkeitä ja joista ei voi tinkiä. Ja siinä tulee sitten kuvioon yhteensopivuus - joidenkin kanssa sovitaan yhteen, toisten kanssa ei, eikä kannata väkisin yrittää sovittaa yhteen vääränlaisia palasia.

Omalta osaltani vastasin tähän kyselyyn, että "seuran löytäminen on vaatinut vaivaa, mutta onnistunut". Olen ollut taipuvainen ajattelemaan, että sopivia ihmisiä tulee vastaan harvoin. Itselläni syy ei johdu kinkytaipumuksista, vaan oikeastaan kaikesta muusta - samanhenkisiä ihmisiä ei tule vastaan ihan joka nurkan takaa. Toisaalta sitten ilmeisesti löydän heitä kuitenkin, koska ikinä ei seuranhaku ole kauhean pitkäksi venähtänyt, ja sen vuoksi on aina jotenkin luottavainen ja levollinen olo, että vaikka seuraa ei löytyisikään tyyliin "N-Y-T, heti", niin kyllä oikea ihminen jossain vaiheessa osuu kohdalle. Itse en etsi koskaan seuraa pelkät kinkyjutut ja seksi edellä, koska pelkkä kinky-yhteensopivuus ei vielä edes herättäisi mielenkiintoani. Täytyy olla samanhenkisyyttä, sitä että toinen oikeasti tuntuu oikeanlaiselta tyypiltä ihan persoonansa puolesta - että natsaa yhteen niin ajatusmaailma, arvot, tietyt kiinnostuksenkohteet, romantiikka, seksuaalisuus, yms.