Äänestys

Onko sinun vaikeaa löytää seuraa?

Olen dominoiva mies, seuran löytäminen on ollut helppoa.
9 (5.1%)
Olen dominoiva mies, seuran löytäminen on vaatinut vaivaa, mutta onnistunut.
22 (12.5%)
Olen dominoiva mies, seuran löytäminen on ollut vaikeaa tai mahdotonta.
28 (15.9%)
Olen alistuva mies, seuran löytäminen on ollut helppoa.
4 (2.3%)
Olen alistuva mies, seuran löytäminen on vaatinut vaivaa, mutta onnistunut.
17 (9.7%)
Olen alistuva mies, seuran löytäminen on ollut vaikeaa tai mahdotonta.
37 (21%)
Olen dominoiva nainen, seuran löytäminen on ollut helppoa.
6 (3.4%)
Olen dominoiva nainen, seuran löytäminen on vaatinut vaivaa, mutta onnistunut.
6 (3.4%)
Olen dominoiva nainen, seuran löytäminen on ollut vaikeaa tai mahdotonta.
2 (1.1%)
Olen alistuva nainen, seuran löytäminen on ollut helppoa.
12 (6.8%)
Olen alistuva nainen, seuran löytäminen on vaatinut vaivaa, mutta onnistunut.
17 (9.7%)
Olen alistuva nainen, seuran löytäminen on ollut vaikeaa tai mahdotonta.
16 (9.1%)

Äänestäjiä yhteensä: 175

Kirjoittaja Aihe: Onko sinun vaikeaa löytää seuraa?  (Luettu 9682 kertaa)

Kiitäjä

• V.I.P.
  • Nirso pikkuhirviö.
  • Galleria
Vs: Onko sinun vaikeaa löytää seuraa?
« Vastaus #75 : tänään kello 09:10 »
Ei oikeastaan.

Omassa nichessäni hypnoskenessä dominoivana hypnotistina halukkaita subjecteja/subeja/projekteja kiipeää FetLifessä DMiin yli äyräiden. Ongelmana lähinnä on se, että vaikka pyrin ilmoituksissani ja profiilissani asettamaan tiukat raamit sille mitä itse etsin, ei monikaan tunnu vaivautuvan niitä lukemaan ja sitten halukkuuttaan tulee tarjoamaan ihmiset, jotka nopeasti karsiutuvat pois yhteensopimattomuuden tai täysin erilaisten, ristiriitaisten toivomuksien suhteen. Tai todella huonojen aloitusviestien. Olen tullut vähän känkkäränkäksi siinä, että jos mun pitkään ilmoitukseen vastaa "Minä minä hei!!" niin ei kyllä tule saamaan vastausta.

Eli seuraa on helppo löytää. Hyvää seuraa tai paikallista seuraa? Se vaatii enemmän duunia. Oon kuitenkin siinä suhteessa tosi onnekkaassa asemassa, että oon saanut pyörittää ihania, herkullisia subeja vuosien varrella tosi hyvissä dynamiikoissa.

Jos yhtään lohduttaa, eli ei, niin niitä tulee kyllä ihan kaikille preferensseistä, iästä yms riippumatta. Siinä vaiheessa, kun kertoo noin kymmenettä kertaa, että "Kuten olen jo kertonut, olen sadisti, en Domme" ja vastapuoli EDELLEEN hekumoi, että " mut joosiis kyllähän toi ois hyvä tapa pistää subia ojennukseen" niin tulee pakosti olo, että kieltäydyn jatkossa yrittämästä keskustella yhtään kenekään kanssa. Varsinkaan suomeksi. Huoh.  :o