Baarin kannatusmaksut
5600€ ja alle 2 vuotta ehdotonta liian hyvästä asiakaspalvelusta.
Noh... kyllä minulle tuli ainakin mieleen että kyse on rahastuksesta.
Mutta näissäkin on ylilyöntejä. Olen itse ollut hyvin tarkka aina miten oma toimintani vaikuttaa toisen ihmisen julkiseen statukseen. Silloin kun kyseessä on ollut jonkinasteinen seksuaalinen häirintä. Tällä tavoin saatetaan tarkoituksella ja tarkoittamatta tehdä suurta haittaa. Esimerkkinä lähiaikana tapahtunut Oulun yliopistosairaalan bilekarkelot, minkä jälkeen joukko naisopiskelijoita ristiin naulitsivat julkisesti miespuolisia mentoreitaan. Tapahtui varmasti kaikenlaista, mutta kyseessä on kuitenkin primitiivisiä reaktioita, joita vaan tapahtuu kun vastakkaiset sukupuolet ovat keskenään juhlimassa ja on vietetty aikaa yhdessä paljon ylipäätään. Näissä jutuissa en toki syytä naisia, mutta kyseessä saattaa olla myös nuoren kokemattomuuden ja uhmakkuuden myötä tapahtuva ylilyönti, missä eniten kärsijä on lopulta mies joka olisi tarvinnut vain selkeämmän vastalauseen tilanteessa naiselta. Toisen ihmisen julkisen profiilin nöyryyttäminen on tämän päivän ilmiö näissä asioissa. Siinä tulee pohtia erilaisia motiiveja toiminnan taustalla, mitkä eivät välttämättä ole seksuaalisen kaltoinkohtelun aiheuttamaa pahoinvointia vaan jotain ihan muuta.
Siis hetkinen... oonko mä tähän asti turhaan kysynyt naisilta täsmällisiä lupia seksuaalisiin tekoihin