Kirjoittaja Aihe: Mastereiksi itsensä luokittelevien heikko itsetunto?  (Luettu 9600 kertaa)

kide

  • Vieras
Vs: Mastereiksi itsensä luokittelevien heikko itsetunto?
« Vastaus #15 : 30.12.2012, 21:29 »
Jos ei olis Mastereita, elämä ois vitun paljon tylsempää. Truumasterit rulettaa   ;D

Ei niillekkään loputtomiin jaksa nauraa...

Vaikka naurattaa niin pirusti,,,rajansa kaikella  ;D ;D ;D

Olin ihan tosissani siinä mitä kirjoitin  8)

Qurat

  • Majuri
  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 673
  • I´m really bad..
  • Galleria
Vs: Mastereiksi itsensä luokittelevien heikko itsetunto?
« Vastaus #16 : 30.12.2012, 21:50 »
Oli mullakin paita revittu edesta puoliksi auki ja karvat näkyvilla.... kun kelasin takas ylös ja aloitin uudestaan lukemisen. Mitä enemmän luin, sitä vähemmän sanottava  tai kommentoidava oli.  Nyt meen laitan ehjän paidan, jätan kyrvän mittamatta ja oon vaan hiljaa. Itsetunto kai palasi hiihtolomalta... >:D

SubEllen

  • Vieras
Vs: Mastereiksi itsensä luokittelevien heikko itsetunto?
« Vastaus #17 : 30.12.2012, 23:04 »
Jos ei olis Mastereita, elämä ois vitun paljon tylsempää. Truumasterit rulettaa   ;D
Ei niillekkään loputtomiin jaksa nauraa...
Vaikka naurattaa niin pirusti,,,rajansa kaikella  ;D ;D ;D
Olin ihan tosissani siinä mitä kirjoitin  8)

Kyllä, totta puhuit, kide  ;).

Tuossa otsikossa vaan hämää taas tuo "itsensä luokittelevien". Itse nekin saavat luokitella...

Konevitsa

  • Vieras
Vs: Mastereiksi itsensä luokittelevien heikko itsetunto?
« Vastaus #18 : 02.01.2013, 08:09 »
Mitäs me olemme heittämään ensimmäistä kiveä! Varmasti löytyy niitä subeja, joita kiihottaa itseään korskeasti kehuva masteri. Eipä kai sekään ole pahasta, vaikka sillä joku paikkailisi omaa heikkoa itsetuntoaan. Harvalla se itsetunto on terästä... kaikenlaisia haavaumia löytynee. Suomalainen kotikasvatuskin ajaa ihmisten itsetunnon jo valmiiksi aloitusriman alapuolelle. Tärkeitä kai on se, ettei sitä paikkailua tee toisen kustannuksella.

Onnekseni itseni on siunattu hyvällä itsetunnolla ja kestän kaikenlaista niskaani  kaadettavaa sälpää eikä sitä tarvitse jättikokoisen kaluni mitoillakaan vahvistella, saatikka jumalten tasoon yltävillä sessiointikyvyillänikään  ;D ;)




IKRM

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1542
  • kizzzan Herra
  • Galleria
Vs: Mastereiksi itsensä luokittelevien heikko itsetunto?
« Vastaus #19 : 02.01.2013, 09:09 »
Varmasti löytyy niitä subeja, joita kiihottaa itseään korskeasti kehuva masteri.

Tällä foorumilla tuntuu olevan muutamia joka tilanteessa kovin kärkkäästi truemastereita arvosteleva ja naurava, joitten oma ulosanti rajoittuu melko tyystin oman itsensä kehumiseen joka tilanteessa.
Sinänsä siis hyvinkin huvittava ajatus yhdistää truemasterit ja itsekehu toisiinsa.

IKRM

perapervo

  • Vieras
Vs: Mastereiksi itsensä luokittelevien heikko itsetunto?
« Vastaus #20 : 02.01.2013, 12:32 »
Sotken ite kans soppaa.

Itse myönnän myöskin arvostelleenii toisia ihmisiä enkä pelkästään suuntaumuksen mukaan  :-[

Tästä koitan opetella pois  8)

Monesti se menee niin että itse kieltää olevansa "tietylainen" tyyppi varsinkin kun siitä sanotaan.

Mulle on myös monesti sanottu mun "virheistä" kuuntelin mutten osannut/pystynyt/halunut tehdä asialle oikeestaan mitään. Kun tietty "tyyli" on opittuna se ei helpolla muutu.

Jokaisen olis tietenkin hyvä katsoa omaan sisukseensa ennen muiden arvostelua. Myöskin pitää ottaaa "onkeensa" vinkeistä. Itse olen ottanut ja koitan oppia asioista pois :)

En nyt tässä tarkoita että jokaisen sanoma on otettava vastaan mutta tietystä sanomasta kun poimii asioita niin eiköhän se muutos alkaa?

Ei aina pidä sitä lumipalloa takaisin heittää..voi myöskin miettiä.. Olenko tosiaan tälläinen?

Eipä mulla muuta..kiitos :)

HPerWs

  • Vieras
Vs: Mastereiksi itsensä luokittelevien heikko itsetunto?
« Vastaus #21 : 02.01.2013, 12:41 »
Jos ei olis Mastereita, elämä ois vitun paljon tylsempää. Truumasterit rulettaa   ;D

Ei niillekkään loputtomiin jaksa nauraa...
Mutta onneksi meillä on aina turku. Muuten nyt on keskiviikko ja huomenna torstai, laturia kehiin ja R-kioskille  ::)
« Viimeksi muokattu: 02.01.2013, 13:15 kirjoittanut HPerWs »

Herra_Jack

  • Vieras
Vs: Mastereiksi itsensä luokittelevien heikko itsetunto?
« Vastaus #22 : 02.01.2013, 13:19 »
Sotken ite kans soppaa.

Itse myönnän myöskin arvostelleenii toisia ihmisiä enkä pelkästään suuntaumuksen mukaan  :-[

Tästä koitan opetella pois  8)

Monesti se menee niin että itse kieltää olevansa "tietylainen" tyyppi varsinkin kun siitä sanotaan.

Mulle on myös monesti sanottu mun "virheistä" kuuntelin mutten osannut/pystynyt/halunut tehdä asialle oikeestaan mitään. Kun tietty "tyyli" on opittuna se ei helpolla muutu.

Jokaisen olis tietenkin hyvä katsoa omaan sisukseensa ennen muiden arvostelua. Myöskin pitää ottaaa "onkeensa" vinkeistä. Itse olen ottanut ja koitan oppia asioista pois :)

En nyt tässä tarkoita että jokaisen sanoma on otettava vastaan mutta tietystä sanomasta kun poimii asioita niin eiköhän se muutos alkaa?

Ei aina pidä sitä lumipalloa takaisin heittää..voi myöskin miettiä.. Olenko tosiaan tälläinen?

Eipä mulla muuta..kiitos :)

Peralle suuri hatunnosto tästä  :) Pakko myöntää, hieman yllätyin mutta arvostan tätä kommenttiasi paljon.
Joskus tämä on hyvä muistaa itsekkin.
« Viimeksi muokattu: 02.01.2013, 14:25 kirjoittanut Herra_Jack »

tamakotsi

  • Vieras
Vs: Mastereiksi itsensä luokittelevien heikko itsetunto?
« Vastaus #23 : 02.01.2013, 16:30 »
Jos mä luokittelen itseni Masteriksi, Domiksi (tai vastaavaksi), teen niin tuodakseni ilmi asemaani suhteessa johonkuhun toiseen. En tietenkään suhtaudu itseeni Domina suhteessa koko maailmaan, enkä siksi tiedä miten asemoidun suhteessa tämän keskustelun otsikkoon, mutta..

Itsetunto ylipäätään on tosi mielenkiintoinen aihe, niin Domien kuin subienkin. Mulle se ainakin on jotain hyvin häilyvää, niinkuin koko omakuva muutenkin; pitäiskö mun mun muka osata vastata oonko mä pohjimmiltani sankari vai narri? Ei se oo yksinkertainen asia. Mussa on molemmat ja kaikki muutkin arkkityypit, ja maailma ympärillä sanelee paljon myös siitä mikä mä milloinkin olen.

Domin osana on toki olla varma, itsestään toisenkin puolesta. Samoin kuin vaikkapa teatterissa ohjaajan rooli. Sessioluonteisessa yhdessäolemisessa sen roolin voi helposti lukita, ja sinä pysyä pidempiäkin ajanjaksoja. Mutta mun olemiseni  jotenkin syvemmällä tasolla on varmalla pohjalla ollessaan tyhjän päällä; jatkuvasti kaatumassa, vapaassa pudotuksessa, heittämässä ukemia ja kuperkeikkaa, improvisoiden, yhtä aikaa valokeilasta ja virran pauhusta kauhuissaan ja haltioituneena, niiden viemänä. Juuri siihen ja vain siihen voi yhdeltä kantilta kokien todella luottaa; hetkeen ja ihmiseen joka ei jäkitä käsityksessä itsestään.

Väitän siis että on pohjimmiltaan kahta erilaista itseluottamusta: se, että tiedän varmasti osaavani kaikki repliikkini, olevani teknisesti taitava, harjoitelleeni tarpeeksi, siis luottamus repertuaariini ja kaikkeen siihen mikä on valmista. Ja toisena on tämä luottamus siihen mikä hetkessä syntyy ihmisten välille oletuksista ja käsityksistä puhtaana. Molemmille voi rakentua hyvä ihmissuhde. Eniten mua on viimeaikoina mietityttänyt se, kun puhtaasti D/s asetelmassa alkanut rakkaudellinen suhde laajenee kattamaan enemmän, kun nää kahdella eri tavalla itseensä luottavat (ja itseään kyseenalaistavat) oliot yrittää elää symbioosissa mun sisällä.

Herra_Jack

  • Vieras
Vs: Mastereiksi itsensä luokittelevien heikko itsetunto?
« Vastaus #24 : 02.01.2013, 17:15 »
Varmasti löytyy niitä subeja, joita kiihottaa itseään korskeasti kehuva masteri.

Tällä foorumilla tuntuu olevan muutamia joka tilanteessa kovin kärkkäästi truemastereita arvosteleva ja naurava, joitten oma ulosanti rajoittuu melko tyystin oman itsensä kehumiseen joka tilanteessa.
Sinänsä siis hyvinkin huvittava ajatus yhdistää truemasterit ja itsekehu toisiinsa.

IKRM

Touche  ;D Päivän paras.