Äänestys

Oletko harrastanut anaaliseksia jossain muodossa? Kommenteissa voit tätä perusaihetta kommentoida vaikka kuinka paljon.

Nainen, vastaanottavana
128 (25.6%)
Nainen, antavana
65 (13%)
Mies, vastaanottavana
88 (17.6%)
Mies, antavana
113 (22.6%)
Muun sukupuolinen vastaanottavana
11 (2.2%)
Muun sukupuolinen antavana
8 (1.6%)
Jotain muuta toisen kanssa. Mitä?
11 (2.2%)
Nainen, vain itsekseni
22 (4.4%)
Mies, vain itsekseni
39 (7.8%)
Muun sukupuolinen, vain itsekseni
2 (0.4%)
Nainen ei kokemusta
9 (1.8%)
Mies, ei kokemusta
3 (0.6%)
Muun sukupuolinen, ei kokemusta
1 (0.2%)

Äänestäjiä yhteensä: 221

Kirjoittaja Aihe: Anaaliseksi  (Luettu 16231 kertaa)

bmasteri

  • Vieras
Vs: Anaaliseksi
« Vastaus #75 : 27.11.2020, 18:13 »
Onko kovin monella muulla anaalista tykkäävällä erityisesti ihannetta tai pakkomiellettä anuksiin? Tähän ei välttämättä liity yhdyntää tai dildotusta ollenkaan.

Let me explain: Itsellä tulee lähes vastustamaton halu katsella, kosketella, nuolla, syödä ja venytellä anusta jos näen tyttöni peppureijän edes vilahtavan pyllyposkien välissä...

...En usko olevani yksin tän kanssa, mutta yleensä saan yksin sepittää näistä ihanteista kun anaaliseksi aiheena tulee esiin.

Et ole yksin. Itsellä hyvin samantyylinen fetissi anuksiin. Jos vertaan vaikka vaginan ja peppureiän esteettisyyttä, niin anus vie minulla voiton 2-0. Katselu, koskettelu, nuoleminen ym. on puuhaa, jonka kanssa voisin viettää tuntikausia. Olipa sitten kyseessä pieni ryppyreikä, avoinna ammottava aukko tai jopa turpeaksi pumpattu poikapimppi.😛

rumankaunis

  • Vieras
Vs: Anaaliseksi
« Vastaus #76 : 27.11.2020, 20:52 »
Reilu pari vuotta on puolison kanssa oltu hyvin pitkälti anal only. Anaaliorgasmi on itselläni vielä kokematta (jos ei lasketa ekan orgasmin vanavedessä tulevia) ja toistaiseksi tarvitaan vielä "ykkösen" räpläämistä laukeamiseen. Puoliso (joka on muuten anaalifanaatikko parhaimmasta päästä) taas saa niin jäätäviä perseorgasmeja, että olen kyllä kateellinen ja katkera. Mäkin haluan eturauhasen! Tai hyviä vinkkejä, tai malttia...

Me ei olla mitenkään sovittu, että nyt sitten pannaan vain peppuun ja piste. Tämä on vaan luonnollisesti mennyt näin.  :love: Ei pillu ihan täysin pölyttymään pääse, mutta kakkoseksi se kutenkin jää. Vai miten se nyt menee, voiko kakkoselle jäädä kakkoseksi?!  :D

Sotkut ja niiden mahdollisuus hävetti ja ahdisti aluksi, mutta nykyään koko asia ei juurikaan hetkauta. Fistatessa olisi kiva, jos ei omiin pikku kätösiin tulisi kovin paljon kakkaa, mutta joskus se vaan kuuluu pelin henkeen. Hajut lähtee tosiaan käsistä ja leluista hyvin esim. fairylla.

Kottikärpänen

  • Vieras
Vs: Anaaliseksi
« Vastaus #77 : 02.01.2021, 11:04 »
Olen erittäin kiinnostunut anaaliseksistä transnaisten kanssa. Cis-naisten kanssa se ei taas kiinnosta ollenkaan.

Ennen oikeita kokemuksia fantasioin aina kovakaluisista transnaisista, mutta asiaan perehtyminen ja todelliset kokemukset ovat saaneet pepun pumppaamisen tahdissa heiluvan pehmeän tytönpippelin kiihottamaan minua jopa enemmän. Löysä kulli jotenkin korostaa tytön alisteista asemaa. Tykkään paitsi panna itse, myös dildottaa pyllyä. Välillä on kiva keskeyttää paneminen juuri enne orgasmia ja vaihtaa hetkeksi dildoon. Näin voisin jatkaa tuntikausia ja kiimani vain kasvaa koko ajan.

Anaaliseksisä kiihottaa se, että se on ”kiellettyä”. Minun tapauksessani kiihotus tuplaantuu, kun harrastan sitä ihmisen kanssa, joka on määritetty mieheksi. Minä toki tiedän hänen olevan täysi nainen. Eräs ihana transtyttö pyysi jopa kutsumaan pyllyreikäänsä pilluksi ja sen jälkeen olen käyttänyt tuota sopivissa tilanteissa. Eipä ole kukaan vielä pahastunut.

DomLS

  • Uusi asiakas
  • *
  • Viestejä: 29
  • Ankara iskä.
  • Galleria
Vs: Anaaliseksi
« Vastaus #78 : 05.04.2021, 02:58 »
Itselläni anaaliseksi ja muut peppuleikit ovat olennainen osa seksiä. Jopa niin että partnerin haluttomuus on ollut ratkaiseva tekijä useaan kertaan. Erityisesti itse pidän d/s mekaniikasta anaaliseksistä rangaistu sekä nöyryyttämis keinona. Erityisesti venytys hommat ja gaping ovat itselle mieluisia.

mooky

Vs: Anaaliseksi
« Vastaus #79 : 05.04.2021, 06:05 »
Eräs ihana transtyttö pyysi jopa kutsumaan pyllyreikäänsä pilluksi ja sen jälkeen olen käyttänyt tuota sopivissa tilanteissa. Eipä ole kukaan vielä pahastunut.

Itse vihaan termejä (poika)klitta ja poika- tai perspillu.

Jos tällaisia termejä aletaan viljelemään minulle keskustelussa, niin feidaan vähin äänin kohteliaasti takavasemmalle ja jatkan seuraavan ehdokkaan etsimistä. En tiedä miksi näin, mutta on kuitenkin.

Paalukytky

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 100
  • Onhan se vaan ihanaa nähdä kun toinen nauttii.
  • Galleria
Vs: Anaaliseksi
« Vastaus #80 : 05.04.2021, 11:04 »

fido

Vs: Anaaliseksi
« Vastaus #81 : 05.04.2021, 12:28 »
Itse tykkään termistä manpussy. Käytän sitä omasta pyllynreiästäni.

Mr Kinkerton

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 323
  • Utelias keski-ikäinen pervo
  • Galleria
Vs: Anaaliseksi
« Vastaus #82 : 11.04.2021, 22:35 »
Anaaliseksiä ei tarvi olla läheskään joka kerta, mutta kyllä se piristää edes silloin tällöin. Anaalitappeja lukuunottamatta kakkosen kanssa ei kyllä tee mieli ropeltaa (nuolla/venyttää).

Ja pakko myöntää että pegging on kyl itselle mieluista kanssa. :))

jussi4999

  • Vieras
Vs: Anaaliseksi
« Vastaus #83 : 17.04.2021, 03:57 »
Nainen, vastaanottavana
121 (27.8%)Nainen, antavana
61 (14%)Mies, vastaanottavana
68 (15.6%)Mies, antavana
92 (21.1%)Muun sukupuolinen vastaanottavana
10 (2.3%)Muun sukupuolinen antavana
8 (1.8%)Jotain muuta toisen kanssa. Mitä?
9 (2.1%)Nainen, vain itsekseni
21 (4.8%)Mies, vain itsekseni
31 (7.1%)Muun sukupuolinen, vain itsekseni
2 (0.5%)Nainen ei kokemusta
9 (2.1%)Mies, ei kokemusta
3 (0.7%)Muun sukupuolinen, ei kokemusta
1 (0.2% Kaikwsta voi oppiai nauttimaan kun sen oykeen tekee ja rauhassa aloittaa