Baarin kannatusmaksut
Onko tosiaankin ihmisiltä unohtunut kokonaan toistensa ja toisten arvojen kunnioittaminen? Mielletään että ainoastaan oma fetissi määrittelee kinkyyden rajat ja mikä menee oman mukavuusalueen ulkopuolelle on tuomittavaa ja kiellettyä, missä on se kuuluisa kinkyjen suvaitsevaisuus, kyse on marginaaliryhmästä joten eikö silloin nimenomaan sitä pitäsi löytyä. Onko esimerkiksi täysin sallittua repiä päätään blogeissa ja mennä henkilökohtaisuuksiin siellä , mutta siihen puuttuminen kiellettyä?On kolme sanaa joilla pääsisi jo hyvin pitkälle :"Kiitos, Ole hyvä ja Anteeksi" tosin nuo tuntuvat olevan täysin sopimattomia useiden itseään subina pitävienkin suuhun. Kuten joku aiemmin eräässä toisessa ketjussa mainitsi, hyvä käytös ei ole alistumista. D-ihmisiltä tuokin tuntuu käyvän monasti luontevammin. Korjatkaa jos olen väärässä.
Keskusteluketjuissa näkyy välillä aina kommentteja tyyliin "mihin tätäkin ketjua tarvitaan". Itse kysyisin, että mihin sellaistakin kommenttia ketjuun tarvitaan. Mielestäni kaikki arvostelut keskustelun aloittamiseen ylipäätään ovat kummallisia. Voiko esim. kaikkia aiempia ketjuja käydä läpi tarkistaakseen, ettei ole suunnilleenkaan samanlaista keskustelua jo käyty?
Silloin kun yhdistämistä ei tehdä, tuntuu aika turhattavalta kun uuteen ketjuun tulee ihan samoja asioita mitä vanhassakin olisi jo mainittu.Jos joskus keskustelussa haluaisi kommenteissaan viitata vanhempiin ketjuihin, niin onhan se helpompi etsiä ja linkata se yksi ketju kuin esimerkiksi etsiä ja linkata viisi samankaltaista ketjua?
Onko esimerkiksi täysin sallittua repiä päätään blogeissa ja mennä henkilökohtaisuuksiin siellä , mutta siihen puuttuminen kiellettyä?
Olen pohdiskellut ihmisten tapaa käyttäytyä scenessä ja myös D/s tai sessiosuhteessa.Onko tosiaankin ihmisiltä unohtunut kokonaan toistensa ja toisten arvojen kunnioittaminen? Mielletään että ainoastaan oma fetissi määrittelee kinkyyden rajat ja mikä menee oman mukavuusalueen ulkopuolelle on tuomittavaa ja kiellettyä, missä on se kuuluisa kinkyjen suvaitsevaisuus, kyse on marginaaliryhmästä joten eikö silloin nimenomaan sitä pitäsi löytyä. Onko esimerkiksi täysin sallittua repiä päätään blogeissa ja mennä henkilökohtaisuuksiin siellä , mutta siihen puuttuminen kiellettyä?On kolme sanaa joilla pääsisi jo hyvin pitkälle :"Kiitos, Ole hyvä ja Anteeksi" tosin nuo tuntuvat olevan täysin sopimattomia useiden itseään subina pitävienkin suuhun. Kuten joku aiemmin eräässä toisessa ketjussa mainitsi, hyvä käytös ei ole alistumista. D-ihmisiltä tuokin tuntuu käyvän monasti luontevammin. Korjatkaa jos olen väärässä.Näitä pohdiskellessa Hyvää Uuttavuotta Kaikille
Olen pohdiskellut ihmisten tapaa käyttäytyä scenessä ja myös D/s tai sessiosuhteessa. Onko esimerkiksi täysin sallittua repiä päätään blogeissa ja mennä henkilökohtaisuuksiin siellä , mutta siihen puuttuminen kiellettyä?
Lainaus käyttäjältä: Herra_Jack - 01.01.2013, 09:46Olen pohdiskellut ihmisten tapaa käyttäytyä scenessä ja myös D/s tai sessiosuhteessa. Onko esimerkiksi täysin sallittua repiä päätään blogeissa ja mennä henkilökohtaisuuksiin siellä , mutta siihen puuttuminen kiellettyä?Ylläpito toivoo että siihen puututaan jos puututaan, siellä missä ne on tapahtuneet. Muualla internetin syövereissä, blogeissa ja muilla foorumeilla tapahtunut pään repiminen yms. hoidetaan niissä, ei tällä foorumilla.
En tiedä. Ehkä tarkkaavaisuuteni on herpaantunut jossain kohtaa mutta en ole nähnyt kuin dominoivilla; miessukupuolta edustavilla sellaisilla, noita vihreitä ja näköjään oranssejakin, merkkejä avatarin alapuolella. Mielestäni se(kin) kertoo jotakin hyvistä tavoista ja niiden hallinnasta. Olkoonkin että ylläpito saattaa, kenties, olla joskus muuta kuin tasapuolista.
Mielestäni heikomman puolustamisessa ei ole mitään tuomittavaa, oikaise toki jos olen väärässä. Sen sijaan kiusaamisen hyväksyminen on kannanotto sen puolesta , ei ole olemassa "en ota kantaa" se on sama asia kuin hyväksyä toiminta ja kääntää selkänsä.Ja mitä tulee noihin vihreisiin ja punaisiin palluroihin, Karvakamun sanoin:"Kilpi saattoi tässä vahän nuhraantua mutta se on taistelemista varten, paraatipellet ovat erikseen" Ja ellen muistanut jo toivottaa niin hyvää alkanutta vuotta kaikille tasapuolisesti edit:Typot