Kirjoittaja Aihe: TRE-lukupiiri goes lyhyet ja erikoiset to 4.6. klo 18!  (Luettu 27 kertaa)

Kumikana

• Rsyke
  • Asiakas
  • *
  • Center pleasure and joy as resistance.
  • Galleria
Tällä kertaa emme lue yhteisesti samaa teosta, vaan äänen saavat kaikki sellaiset kinkyt lukukokemukset, jotka muuten jäisivät lukupiirin ulottumattomiin. Täällä voikin tulla monenlaisia yllätyksiä!

Onko jossain suosikkikirjassasi yksittäinen kuuma kohtaus, vaikka kirja muuten on sinänsä vaniljaisen viaton? Kirjoittiko runoilija fetissistäsi runon kokoelmaansa? Tai ehkä haluat esitellä jonkin aihepiiriin sopivan tietokirjan jota ei ole vielä käännetty suomeksi? Tuo se/ne tänne! Tutkimme teoksia learning cafen hengessä (ei ressiä, jos et ole ikinä kuullutkaan termistä, minä autan).

Tähän piiriin ovat tervetulleita keskustelemaan kirjoista myös ne, jotka eivät itse halua esitellä teosta -- mainitse vain asiasta ilmoittautuessasi, se helpottaa tapaamisen hahmottamista.

Ilmoittautuminen yksityisviestillä minulle. Jos sää sallii, tapaamme piknikillä ulkona, muussa tapauksessa olemme anniskeluravintolassa. Tervetuloa!  :love: