Olen mietiskellyt, että tuskin kukaan tahtoo leikkiä leikkejä, joista hän ei saa kokonaisuudessa mielihyvää, on se sitten fyysistä tai henkistä. Siksi minusta jako punishment vastaan funishment on keinotekoinen. Minusta puhishment voi toteutua vain hetkessä, mutta lopulta sekin kääntyy kokonaisuudessa mielihyväksi, koska en usko, että kukaan mieleltään terve ihminen tahtoo leikkiä leikkejä, joista oikeasti tulee paha olo. Vaikka olo olisi hetkellisesti hankala, niin kokonaisuudessa se kääntyy mielihyväksi.