Baarin kannatusmaksut
Äänestäjiä yhteensä: 8
Minusta on. Rangaistus on rangaistus vaikka siitä, että on säännöt joita noudattaa, ja joku joku välittää niin paljon, että suorittaa rangaistuksen kun sääntöjä vastaan on rikottu, tulisi hyvä mieli. Rangaistus itsessään tuntuu pahalta.
Lainaus käyttäjältä: susa-anniina - 25.06.2026, 13:18Minusta on. Rangaistus on rangaistus vaikka siitä, että on säännöt joita noudattaa, ja joku joku välittää niin paljon, että suorittaa rangaistuksen kun sääntöjä vastaan on rikottu, tulisi hyvä mieli. Rangaistus itsessään tuntuu pahalta.Se voi tuntua pahalta rangaistuksen hetkellä, mutta jos ihminen ei saisi kokonaisuudesta mielihyvää, niin miksi hän jatkaisi leikkejä?Kun ihminen pyrkii kohti mielihyvää ihan kaikessa muussakin elämässä, niin miksi kinkyleikit olisivat poikkeus?
Olen mietiskellyt, että tuskin kukaan tahtoo leikkiä leikkejä, joista hän ei saa kokonaisuudessa mielihyvää, on se sitten fyysistä tai henkistä. Siksi minusta jako punishment vastaan funishment on keinotekoinen.