Kirjoittaja Aihe: Vantaan biitsimiitti 30.6 klo 18  (Luettu 26 kertaa)

vanDaali

  • Turun Baletti
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 779
  • Kutsumapronomini: "se"
  • Galleria
Vantaan biitsimiitti 30.6 klo 18
« : tänään kello 14:37 »
Tiistaille ennusteessa aurinkoa ja +25° lämmintä, käytetään tilaisyys hyödyksi eli
BIITSIMIITTI vetokannaksen uimapaikka Kaivokselassa Vantaanlaaksontie 3.
Voi joko käydä lammessa polskimassa tai pitää muuten vaan piknikkiä tai oleilua rannan puolella.
Viltti, juomaa, purtavaa, aurinkosuoja mukaan sekä uima-asu jos haluaa polskimaan.
Pehmokuha porukan merkkinä.
Alueella on jäätelökioski ja wc:t.
Lisäpysäköintipaikkoja Vantaanlaaksontie 5.