Kirjoittaja Aihe: En suostunut seksiin joten kärsin seuraamukset  (Luettu 361 kertaa)

Proxima Centauri

• Asiakas
  • **
  • Ihmisen kaltainen
  • Galleria
Vs: En suostunut seksiin joten kärsin seuraamukset
« Vastaus #15 : tänään kello 00:19 »
Olet saanutkin jo hyviä, fiksuja vastauksia. Toimiva nyrkkisääntö on se, että jos toista osapuolta kiinnostaa vain se, mitä hän haluaa, ei hän ole tapaamisen tai edes viestien arvoinen. Hyvä tyyppi on kiinnostunut siitä(kin), mitä sinä haluat ja toivot, ja kunnioittaa sitä. Ja mikään kuvien postaaminen, viestit tai muukaan ei velvoita tapaamiseen saati seksiin, ei velvoita edes jatkamaan viestittelyä. Ikävää, että olet kohdannut täällä ikäviä tyyppejä, mutta ainakin paljastivat todellisen luontonsa eli säästät vain aikaasi, kun et tuhlaa sitä heihin. Toivottavasti kohdalle osuu jatkossa enemmän niitä hyviä ja kivoja tyyppejä!

HuulillaPiirrettyM

• Bizarre Club
  • Kanta-asiakas
  • *
  • TrueMaster 1% Demiurgi emergoitui
  • Galleria
Vs: En suostunut seksiin joten kärsin seuraamukset
« Vastaus #16 : tänään kello 00:33 »

Kiitos kaikille vastaajille. Inhottaa että riitelette tästä asiasta. ja kaikki vastaukset oli kivoja, en pysty erittelemään, mutta kaikki. Mutta:

nouse ja mieti itse, tee asialle jotakin ja mieti tekemääsi. He eivät ole ymmärtäneet vaan potkineet eteenpäin. Kaikki ne elämäni viisaat miehet.

Eli mä oon syyllinen. siihen että "herutan", ja miehet luulee että saa tuosta vain? ja voisin kattoo peiliin ja pitää naamani ummessa, pukeutua nunnakaapuun ja poistaa profiilini. okei. No jos mun pakko on, niin okei.

Ei me tästä riidellä tai vähintäänkin väärässä paikassa, pahoittelut vielä.
Harmittaa, meni vaan kuppi nurin tuohon loputtomaan yleistykseen.

Tuo ei tainnut olla varsin kohdennettu avaukseen ja kokemaasi tuo mitä lainasit edellä, eikä ehkä yhden sanotun kautta kannata muodostaa kokonaisuutta, ei minun eikä muidenkaan. Tuolla on paljon hyvää, oikeaa ja toimivaa ajatusta pitkin ketjua monelta.

Jokainen on toki vastuussa tekemisistään, mutta älä ota kantaaksesi sitä vastuuta jonka nuo suostumuksesi eväämisen, pakittamasi epäkypsästi vastaanottavat sysäävät pahoilla sanoillaan sinulle. Muutenkin aina ja milloin tahansa kaikki tapahtuva on voitava pysäyttää, vaikka olisi kuinka jo luvattu ja sovittu niin peräytyä on voitava aina. Se olisi myös pystyttävä käsittelemään ilman että siitä on surkeita seuraamuksia kenellekään, aina se ei onnistu, kaikenlaosta turhautumista ja pettymystä pukkaa käsiteltäväksi. Mutta on ilmeisen selvää että kohtaamasi seuraukset ovat väärin, ilkeitä, julmia ja täysin tarpeettomia, muista se. Ole ja toteudu sellaisena kun koet omaksesi, toivottavasti se on mahdollista myös niin ettei seurakset ja perseilyt nouse sen esteeksi.

-HPM