Kirjoittaja Aihe: En suostunut seksiin joten kärsin seuraamukset  (Luettu 578 kertaa)

Proxima Centauri

• Asiakas
  • **
  • Ihmisen kaltainen
  • Galleria
Vs: En suostunut seksiin joten kärsin seuraamukset
« Vastaus #15 : tänään kello 00:19 »
Olet saanutkin jo hyviä, fiksuja vastauksia. Toimiva nyrkkisääntö on se, että jos toista osapuolta kiinnostaa vain se, mitä hän haluaa, ei hän ole tapaamisen tai edes viestien arvoinen. Hyvä tyyppi on kiinnostunut siitä(kin), mitä sinä haluat ja toivot, ja kunnioittaa sitä. Ja mikään kuvien postaaminen, viestit tai muukaan ei velvoita tapaamiseen saati seksiin, ei velvoita edes jatkamaan viestittelyä. Ikävää, että olet kohdannut täällä ikäviä tyyppejä, mutta ainakin paljastivat todellisen luontonsa eli säästät vain aikaasi, kun et tuhlaa sitä heihin. Toivottavasti kohdalle osuu jatkossa enemmän niitä hyviä ja kivoja tyyppejä!

HuulillaPiirrettyM

• Bizarre Club
  • Kanta-asiakas
  • *
  • TrueMaster 1% Demiurgi emergoitui
  • Galleria
« Vastaus #16 : tänään kello 00:33 »

Kiitos kaikille vastaajille. Inhottaa että riitelette tästä asiasta. ja kaikki vastaukset oli kivoja, en pysty erittelemään, mutta kaikki. Mutta:

nouse ja mieti itse, tee asialle jotakin ja mieti tekemääsi. He eivät ole ymmärtäneet vaan potkineet eteenpäin. Kaikki ne elämäni viisaat miehet.

Eli mä oon syyllinen. siihen että "herutan", ja miehet luulee että saa tuosta vain? ja voisin kattoo peiliin ja pitää naamani ummessa, pukeutua nunnakaapuun ja poistaa profiilini. okei. No jos mun pakko on, niin okei.

Ei me tästä riidellä tai vähintäänkin väärässä paikassa, pahoittelut vielä.
Harmittaa, meni vaan kuppi nurin tuohon loputtomaan yleistykseen.

Tuo ei tainnut olla varsin kohdennettu avaukseen ja kokemaasi tuo mitä lainasit edellä, eikä ehkä yhden sanotun kautta kannata muodostaa kokonaisuutta, ei minun eikä muidenkaan. Tuolla on paljon hyvää, oikeaa ja toimivaa ajatusta pitkin ketjua monelta.

Jokainen on toki vastuussa tekemisistään, mutta älä ota kantaaksesi sitä vastuuta jonka nuo suostumuksesi eväämisen, pakittamasi epäkypsästi vastaanottavat sysäävät pahoilla sanoillaan sinulle. Muutenkin aina ja milloin tahansa kaikki tapahtuva on voitava pysäyttää, vaikka olisi kuinka jo luvattu ja sovittu niin peräytyä on voitava aina. Se olisi myös pystyttävä käsittelemään ilman että siitä on surkeita seuraamuksia kenellekään, aina se ei onnistu, kaikenlaosta turhautumista ja pettymystä pukkaa käsiteltäväksi. Mutta on ilmeisen selvää että kohtaamasi seuraukset ovat väärin, ilkeitä, julmia ja täysin tarpeettomia, muista se. Ole ja toteudu sellaisena kun koet omaksesi, toivottavasti se on mahdollista myös niin ettei seurakset ja perseilyt nouse sen esteeksi.

-HPM

Sigmamies

• V.I.P.
  • Sanansa mittainen kusipää
  • Galleria
« Vastaus #17 : tänään kello 05:52 »
Lopeta ulina ja ala jakaan sitä suuta ja persettä  >:D

Aloittajan profiilista :  Mulle saa lähettää tuhmii viestei ja seuranhakua millon vaan ja kuka vaan!! Lähetä rohkeesti!!!

Lady Whip

• Turun Baletti
  • V.I.P.
  • *
  • Sadistinen Gfe-Domina
  • Galleria
« Vastaus #18 : tänään kello 06:43 »

Aloittajan profiilista :  Mulle saa lähettää tuhmii viestei ja seuranhakua millon vaan ja kuka vaan!! Lähetä rohkeesti!!!

Profiilintekstin ja aloittajan viestin välillä taitaa Sigmamiehellä olla tulkintaongelma.
Eri asia lukea jotain tuhmaa kuin lähteä niiden perusteella livetapaamiseen.

Profiilissa lukee. Suostuu vastaanottamaan tuhmia viestejä ja seuranhakua. No problem.

Mutta hänellä on oikeus sanoa ei.

Jos kieltäytyy tapaamaan niin...

Jos en suostu tapaamaan ja seksiin, niin olen tietenkin feikki, botti, huora, pihtaaja, ja ties mitä. 4 käyttäjää nyt jo painostanut tapaamaan ja sitten haukutaan kun olen ujo ja epävarma, etenkin kun painostajalla on juuri luotu käyttäjätunnus ja ei kerro mitään itsestään. Järkyttäviä vittuilu/kuittailuviestejä.

Sigmamies

• V.I.P.
  • Sanansa mittainen kusipää
  • Galleria
« Vastaus #19 : tänään kello 07:23 »
Tulkintaongelmaa tai ei niin poika joka tykkää olla tyttö yleensä tahtoo sitä kullia suuhun ja peppuun. Tietty jos se on vielä kokematta niin viestittelykin on riittävän kuumottavaa.

Kaikilla on oikeus sanoa ei….valtavasti kun tulee yhteydenottoja niin vain 4 on ollut painostajia, aika vähän.

Multakin on yli 4 pyytänyt kikkiä. En muuten ole sitäkään koskaan keneltäkään kysyny koska painostaahan sekin.

Luna

« Vastaus #20 : tänään kello 08:58 »
Aloittajalle (minkäköhän takia tarvii ketjussa keskustella muusta kuin aiheesta) sanon, älä stressaa tai anna sellaisten viestien jäädä vaivaamaan. Hyviä kokemuksia tulee, kun pitää omista rajoista kiinni ja on kärsivällinen. Elämä, tapahtuu. Valitettavasti kokemuksesta voin kertoa että moni runkkari ei toisen toiveita tai rajoja kuuntele vaan keinolla millä hyvänsä yrittää saada omaa tyydytystä.

Kannattaa aina muistaa netissä liikkuessa vanha sananlasku:

Netissä tuleepi aina paha mieli

Välillä netissä ja foorumeilla törmää trolleihin, uskomattoman raskaisiin ihmisiin tai muuten vaan epätoivoisiin runkkareihin. Niistä tarvii osata mennä ohi ja unohtaa ne. Kuten oot huomannut, osalla tulee välillä sen tasoista tekstiä, vaikka olisi alla pari terävää niin niitä ei pysty lukemaan ilman että päähän sattuu.

Everett_Reno

• Asiakas
  • **
  • Geneettinen mutanttihirviö-dom
  • Galleria
    • Taidegalleria
« Vastaus #21 : tänään kello 09:34 »

Ole ystävällinen ja lopeta tää stereotypia yleistys paska ja joka väliin tämän vastakkainasettelun esille tuonti. Ei ole ensimmäinen kerta, on useita hyviä avauksia ja aiheita joihin hyppäät "kossat koiroa" tytppisesti heti kohta. Kun itse olen hölmöillyt, se on johtunut joka kerta minusta, ei sukupuolestani, kun joku muu on hölmöillyt se on johtunut heistä. Olet oikeassa, en kiistä etteikö moni asia olisi miltei kiveen kirjoitettu ja aina jonkin asetelman tai roolin mukainen, mutta se ei valitettavasti silti ole yleistyksen paikka. "Kaikki ovat" on eri kun "ovat kaikki".

Tästä tulee mieleen se hassunhauska rasistinen vitsi, että "95% (vihan kohteena oleva ihmisryhmä):stä antaa kaikille (sama ihmisryhmä):ille huonon maineen". Mut sit ei se ookkaan jostain syystä hauska kun me miehet ollaan ton toteamuksen kohteena.

This is why we can't have good things. Jos joku feminiininen olento osoittaa puuhiin innostusta tai sellaiseksi tulkittavaa niin nämä surkeat tapaukset olettavat että heille ollaan jo vähintään yksi pano velkaa ja sitten kiukuttelevat kun ei herukaan. Sitten meillä on tää kreikkalaisaakkosmies joka tulee mitätöimään huumorin varjolla.

Cowboyt, korjatkaa tapanne; meidät sällit on opetettu systemaattisesti väärin ja sitä ei oo kiva kuulla sanottuna päin naamaa. Mutta siitä voi oppia pois kuuntelemalla, hiukan funtsimalla ja harjoittelemalla. Eikä se vähennä, vaan kasvattaa miehekkyyttä, joka on siis eri asia kuin tää Trumputtajan, Taten ja muiden surkimusten tragikomediaversio  jota ylläpidetään just tolla argumentoinnilla.

stoge

• PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Väkivalta kuuluu makuuhuoneeseen
  • Galleria
« Vastaus #22 : tänään kello 10:40 »
...meidät sällit on opetettu systemaattisesti väärin ja sitä ei oo kiva kuulla sanottuna päin naamaa.

Melko kusipäistä kertoa, että mun kuollut äiti on ollut niin huono vanhempi, että on opettanut kaiken päin vittua.  >:(

Gamygym

« Vastaus #23 : tänään kello 11:39 »
...meidät sällit on opetettu systemaattisesti väärin ja sitä ei oo kiva kuulla sanottuna päin naamaa.

Melko kusipäistä kertoa, että mun kuollut äiti on ollut niin huono vanhempi, että on opettanut kaiken päin vittua.  >:(

Hoh hoijaa. Aika yksipuolinen saa ihmisen ihmiskuva olla, että voi yhdestä sanotusta asiasta vetää noin absoluuttisia yleistyksiä. Jokainen vanhempi epäonnistuu jossakin. Jokainen vanhempi voi tehdä kohtalokkaitakin virheitä tai kasvattaa ihmistä ajan ideologian mukaan, joka joskus myöhemmin paljastuu vahingolliseksi tai haitalliseksi. Ei se ketään ihmistä tee "huonoksi vanhemmaksi" tai "huonoksi ihmiseksi" – oikeastaan pakonomainen tarve jaotella ihmiset hyviin ja huonoihin estää itsereflektion ja pahimmillaan myös huonoksi luettujen ihmisten mahdollisuuden kehitykseen.

Yksi osa ihmiseksi kasvamista on tunnistaa, missä kasvettiin pieleen. Meidän aikuisten tehtävä on itse hoitaa se vanhemmilta tekemättä jäänyt työ.