Kirjoittaja Aihe: Huumori sessiossa  (Luettu 77635 kertaa)

Ruusu

  • Smurffit
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 384
  • Annoying Attention-Whore?
  • Galleria
Vs: Huumori sessiossa
« Vastaus #45 : 19.08.2012, 14:01 »
Voi Mauje. Juurikin noin :D

Ja Mrs. Whiterope idea olisin törkeen ihanan sadistinen..... laitoin jo omalle Masterille vinkkiä ;)

_Bambi_

  • Vieras
Vs: Huumori sessiossa
« Vastaus #46 : 13.09.2012, 12:20 »
Itse olen ihminen joka alkaa lähes poikkeuksetta nauramaan ollessaan epävarma... ei toiselle, vaan sille mihin tilanteeseen on itsensä onnistunut hankkimaan.

Aivan - nauraminen ja huumorihan ovat kaksi eri asiaa. Nauraminen fyysisenä reaktiona voi peittää esimerkiksi hermostuneisuutta tai epävarmuutta. Itse saatan ruveta nauramaan hallitsemattomasti sietämättömästä kivusta tai noloissa tilanteissa vaikka asiassa ei olisi mitään hauskaa per se.

Omasta mielestä huumori sessioissa on ihan hyvä juttu vaikka liikaa/"väärin" käytettynä sisältää riskin jännitteen lässähtämisestä.

blandina

  • TörkyTeatteri
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 715
  • Galleria
Vs: Huumori sessiossa
« Vastaus #47 : 13.09.2012, 22:29 »
Omasta mielestä huumori sessioissa on ihan hyvä juttu vaikka liikaa/"väärin" käytettynä sisältää riskin jännitteen lässähtämisestä.

Minä en yleensä pysty olemaan yli kahta minuuttia murjaisematta huonoa vitsiä jostakin. Varsinkaan jossakin niin absurdin koomisessa tilanteessa kuin sessio, se olisi taatusti sula mahdottomuus. Ketään huonon huumorin ja naurukidutuksen ystäviä :D? Toisaalta huono huumori ja nauru eivät välttämättä ole missään yhdeydessä toisiinsa :)

Sessiofarssi. Siinäpä olisi sessio minun makuuni. Väärinkäsityksiä, absurdeja tilanteita, nokkelaa verbaliikkaa ja jatkuvasti loppua kohti kiihtyvä tahti :)
 

Ruusu

  • Smurffit
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 384
  • Annoying Attention-Whore?
  • Galleria
Vs: Huumori sessiossa
« Vastaus #48 : 13.09.2012, 23:08 »
Omasta mielestä huumori sessioissa on ihan hyvä juttu vaikka liikaa/"väärin" käytettynä sisältää riskin jännitteen lässähtämisestä.

Tämä on niin totta. Onneksi lipsari tai käsky "palata ruotuun" auttavat hetkellisesti. Nimittäin minä olen se joka hekottaa joskus tilanteissa joissa ei pitäisi olla mitään nauramista (tai sitten ON, haha). Tai sitten viljelen näsäviisaita sukkeluuksia, kunnes suu tukitaan gägillä. Olen oppinut kantapään kautta, että leikki saattaa kylmästi loppua siihen, että menee hirnuilussa/sukkeluuksissa liian pitkälle. Se ei muuten hevillä toistu sellaisen "abortion" jälkeen. Paras tapa huonon käytökseni riisumiseksi on vedota tunteisiin "Pitääkö sinun aina olla näin hankala...".

Mutta ilman HUUMORIA mun on vaikea kuvitella sessiota. Leikin pitää olla hauskaa ja tyydyttävää.

_Bambi_

  • Vieras
Vs: Huumori sessiossa
« Vastaus #49 : 14.09.2012, 08:37 »
Blandiksen ja Ruusun kommentit laittoivat pohtimaan että artikkeli oli kirjoitettu aika pitkälti siitä näkökulmasta että D on aktiivinen osapuoli ja subi "vastaanottaa" huumoria. Mutta entä subin aloittama huumori johtaako se ekskommunikaatioon tai onko se jonkinlaista vallankäyttöä (esimerkiksi sarkasmi D:n maneereista) ?

BlackFairy

  • Vieras
Vs: Huumori sessiossa
« Vastaus #50 : 14.09.2012, 09:09 »
Mutta entä subin aloittama huumori johtaako se ekskommunikaatioon tai onko se jonkinlaista vallankäyttöä (esimerkiksi sarkasmi D:n maneereista) ?

Tässä kohtaa saakin olla vähän tarkkana. Huumori ja nokkeluus on mielestäni molemmin puolin riemukas osa sessiointia mutta liika sarkasmin käyttö subin puolelta voi kyllä latistaa tunnelmaa. Itse pidän siitä että ajoittain ilmenevälle nenäkkyydelleni asetetaan tiukasti stoppi silloin kun aihetta ilmenee.  O:-)

Herra_Jack

  • Vieras
Vs: Huumori sessiossa
« Vastaus #51 : 14.09.2012, 09:32 »
Kannattaa tuntea toinen hyvin kun noilla alkaa leikkiä.. vatsinkin subin D:nsä.  ;D

Kaikista D:stä ei välttämättä ole hyvä idea:
-Riuhtoa kätensä irti kahleista piiskauksen aikana ja paiskata tyyny takapuolensa päälle sanoen "Siinä sulle turvatyyny"   :o
-Tarjoiila  muutaman vuorkokauden mittaisen session aikana keskellä ei mitään D:lle aamukahvia ja laittaa pyydetyn parin sokeripalan sijasta kahviin puoli desiä suolaa.  8)
-On myös kuningas-idea herättää mökilä D-sangollisella kylmää vettä päälle sänkyyn, arvaa kuka nukkuu sen jälkeen pari yötä kyseisellä märällä patjalla ja lattialla. 5. pisteen vihje, se EI ole D.  >:(

Myös siinä on ainakin itsellä naurussa pitämistä jos on antanut kunnolla isän kädestä pepulle, joutunut lopettamaan käteen sattumisen takia, (sitä ei titenkään voi subille näyttää) ja on mennyt parvekkeelle ja hyppii tasajalkaa kiroillen ja kättään ravistaen kun huomaa sälekaihdinten olevankin auki ja subin nauravan sängyllä kahleissa vedet silmissä ja perse punaisena. (suom. huom. se punoitti vielä enemmän ko. episodin jälkeen)  >:D

ei huumori pahasta ole mutta kohtuus kaikessa ja juuri tuollainen osin tahaton tilannekomiikka sekä hetkestä kiinni ottaminen on erittäin hauskaa ja ainutkertaista mutta itselläni se vaatii henkisen yhteyden ja toisen läpikotaisen tuntemisen  :D

edit:typot
« Viimeksi muokattu: 14.09.2012, 09:50 kirjoittanut Herra_Jack »

BlackFairy

  • Vieras
Vs: Huumori sessiossa
« Vastaus #52 : 14.09.2012, 10:04 »
Kannattaa tuntea toinen hyvin kun noilla alkaa leikkiä.. vatsinkin subin D:nsä.  ;D

Kaikista D:stä ei välttämättä ole hyvä idea:
-Riuhtoa kätensä irti kahleista piiskauksen aikana ja paiskata tyyny takapuolensa päälle sanoen "Siinä sulle turvatyyny"   :o
-Tarjoiila  muutaman vuorkokauden mittaisen session aikana keskellä ei mitään D:lle aamukahvia ja laittaa pyydetyn parin sokeripalan sijasta kahviin puoli desiä suolaa.  8)
-On myös kuningas-idea herättää mökilä D-sangollisella kylmää vettä päälle sänkyyn, arvaa kuka nukkuu sen jälkeen pari yötä kyseisellä märällä patjalla ja lattialla. 5. pisteen vihje, se EI ole D.  >:(


Joku on ollu todella, todella rangaistuksenkipeä? :P

Rivopunkkari

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 96
  • Diagnoosi: Keskivaikea puremishäiriö.
  • Galleria
Vs: Huumori sessiossa
« Vastaus #53 : 15.09.2012, 00:22 »
Nauru varmaan raikuu naapuriin asti, kun luen täällä Herra Jackin kirjoitelmaa. Näinhän se menee, jos vaan tilaisuuden saa, se pitää käyttää.  ;D Eihän siinä nyt oo mitään iloa, saati saa kunnon nauruja, jos vaan kiltisti ja vastaanpanematta ottaa vastaan kaiken. 

Hyvä artikkeli, näin uutena iso kiitos kaikille, jotka jaksaa kirjottaa ja ilahduttaa meitä tiedonhaluisia!

Leccare

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 935
  • Orgasmikiduttaja
  • Galleria
Vs: Huumori sessiossa
« Vastaus #54 : 15.09.2012, 01:32 »
Chilistä irtoaa paljon slapstick-iloa aina, kun erehtyy session aikana tekemään ylipäätänsä mitään. Kassien ja kyrvän oltua toistuvasti tulessa, on hiljaksiin oppinut pitämään housunsa jalassa :(

rovasti48

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 215
  • Auttamatta vanha tälle skenelle
  • Galleria
Vs: Huumori sessiossa
« Vastaus #55 : 10.09.2014, 17:09 »
Mikäli näin kivaa toimintaa pitäisi tehdä naama kurtussa, ilman huumoria,
minä olisin jo vaihtanut aivan toiseen mieltymykseen.
Ripaus itseironiaa ja hurttia huumoria, siinä eväät hyvään sessioon  ;)
-R-

MissImpossible

  • Vieras
Vs: Huumori sessiossa
« Vastaus #56 : 10.09.2014, 18:03 »
Ehdottomasti huumoria kehiin aina kun vaan on sopivaa  :love:

Mr Glencairn

  • Vieras
Vs: Huumori sessiossa
« Vastaus #57 : 11.09.2014, 11:25 »
Viestiketjua luettuani opin että eihän tässä tarvi ihan niin vakavissaan sessioida. Katotaan mitä subini sanoo kun sen seuraavalla kerralla kesken piiskaamisen käsken kertomaan keventävän vitsin väliin...tai jotain muuta mukavaa ;)

Kitty

  • Vieras
Vs: Huumori sessiossa
« Vastaus #58 : 11.09.2014, 21:19 »
Huumori on elämän suola. Aika kliseinen sanonta, mutta osuva mielestäni. Huumorin viljeleminen erilaisissa elämäntilanteissa, esim. sessiossa on taitolaji.
K-

Musashi

  • Vieras
Vs: Huumori sessiossa
« Vastaus #59 : 03.09.2015, 22:37 »
Mahtava artikkeli. Itse en voi elää ilman huumoria, ja pilke on usein silmäkulmassa (jos se ei ole jo pinossa). Kiitos!