Newbie-nurkka > Artikkelit

Huumori sessiossa

<< < (2/17) > >>

telle:
Huumori on ehdottoman tärkeää. Tosikon "herran" arvovalta murenee hyvin nopeasti, ainakin hankalan pohjalaissubin seurassa 8)

Kattie:
Ainakin meillä saa nauraa ja nauretaankin paljon, myös sessioissa  ::)

peace:
Tilannehuumori sopii sessioon, melkeinpä kuuluu sessioon. Ei saa olla liian vakavaa. Aito, luonnollinen huumori, hauskanpito. Ei välttämättä aina, vaan tilanteen ja toiminnan mukaan.

Smooth:

--- Lainaus käyttäjältä: Mr.Inathu - 18.04.2011, 14:42 ---
Ja käsi ylös kuka oikeasti jaksoi lukea tuon kaiken, eikä vai hypännyt katsomaan loppukommenttia... :D

--- Lainaus päättyy ---

Totuuden nimissä, ekaksi hyppäsin katsomaan loppukommentteja mutta palasin myöhemmin kyllä lukemaan aiheenkin.
Hyvä kontrollikysymys :).

Huumori on loistava lisäys sessioon. Tosin, aina sitä ei pysty viljelemään mutta parhaat sessiot ovat rentoja. Itse D:nä arvostan kun subikin pysyy samalla aaltopituudella. Paha se on viljellä huumoria kun vastapuoli menee siitä lukkoon. Tietoisesti en "käytä huumoria", vaan se joko on mukana tai ei eikä päivät ole suinkaan veljeksiä. Eli huumori ei tule tilauksesta vaan liittyy kyllä kemiohin ihmisten välissä.

S:nä kun minä olen rento, saatan kikattaa kun koulutyttö. Jopa nolouteen saakka.  Siis koomisia tilanteita tulee eteen sieltä sun täältä. Eräänkin kerran en voinut lopettaa nauramista kun lojun kylpyhuoneen lattialla, silloinen sessioD joutu vaan tovin odottelemaan kun sain kasatuksi itseni taas ja hikkakin meni ohi.

D:ssä arvostankin pilkettä silmäkulmassa.
Ei se uskottavuutta vie mihinkään!

isabella:
Vaikka on muussa elämässä nauran helposti ja paljon niin en osaa omissa sessioissa nähdä kauheasti tilaa huumorille. Olen sitten D tai s niin aika vakavalla naamalla mennään. Ehkä jos D osapuoli nauraisi tai vitsailisi, se menisi yhtenä alistamisen muotona mutta itseä tuskin siinä vaiheessa kauheasti huvittaisi :-[  Ja joskus esim. jonkun köysinipun kanssa taistellessa voi itseäni vähän alkaa hymyilyttää mutta silloinkin varmistan että subi on selin ennenkuin annan suupielien kääntyä.

Mä taidan vaan olla totaalisen huumorintajuton ihminen  :o

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta