Kirjoittaja Aihe: Huumori sessiossa  (Luettu 77698 kertaa)

Perhonen89

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1582
  • Kiltti tyttö
  • Galleria
Vs: Huumori sessiossa
« Vastaus #60 : 27.02.2016, 11:27 »
Sessioimista jo jonkin verran kokeneena olen huomannut, että itselleni juuri tietynlainen rentous ja leppoisuus on tärkeää sessioidessa, oli se rentous tuotu sitten vaikka huumorin avulla. Mielestäni kinkyily ei ole aina niin vakavaa touhua, leikkiähän tämä lopulta on. Sen takia mielestäni huumorin käyttäminen sessiossa ei yhtään vähennä masterin tai subin arvokkuutta. Toki täysin pelleilyksi vetäminen on eri asia.

misternorthwind

  • Vieras
Vs: Huumori sessiossa
« Vastaus #61 : 12.03.2018, 23:29 »
Oikein loistava keskustelunaihe. BDSM kun nähdään monesti sellaisena "pimeänä ja pelottavana", niin on oikeasti hyvä keskustella myös asian valoisammista puolista, kuten juuri huumorista - varsinkin kun Daddyna kuulun niin sanottuihin "pehmokinkkuilijoihin", niin nämä pehmeämmät arvot nousevat normaaliakin erityisempään asemaan.

Mutta mutta, huumori sessioissa kuulostaa oikein mahtavalta asialta ja sitä tulenkin harrastamaan melkoisesti. Multahan tunnetusti irtoaa jo viiden minuutin aikana enemmän huonoja vitsejä kuin Sami Hedbergin keikkakiertueelta  :D Tosin daddynäkökulmasta pakko sanoa että mustaa huumoria, tms. täytyy käyttää erittäin varoen, sillä varsinkin monet Littlet ovat yleensä melko herkkiä (yleistys tiedetään, älkää kaivako heinähankoja ja alkako ampumaan aamunkoitteessa  O:-)). Tosin eri asia jos ollaan muutenkin kiinnostunut degrading-touhuista, niin vähän helpompaa mutta mielestäni kannattaa olla varovainen. Pehmeämpi huumori sen sijaan voisi toimia sessioissa oikeinkin hyvin - pikemminkin voisi sanoa että tietynlaisin lisämaustoin se voisi jopa kuulua tunnelmaan.

life1000

Vs: Huumori sessiossa
« Vastaus #62 : 17.08.2018, 12:19 »
Loistavasti kuvattu eri puhumisen tyylejä. Ite en pitäisi domus uskottavana, jos olisi monotoninen ja täysin ilmeetön. Vaikka oonkin 'aloittelija'.

olivia-orjatar

  • Vieras
Vs: Huumori sessiossa
« Vastaus #63 : 17.08.2018, 16:37 »
Sessioimista jo jonkin verran kokeneena olen huomannut, että itselleni juuri tietynlainen rentous ja leppoisuus on tärkeää sessioidessa, oli se rentous tuotu sitten vaikka huumorin avulla. Mielestäni kinkyily ei ole aina niin vakavaa touhua, leikkiähän tämä lopulta on. Sen takia mielestäni huumorin käyttäminen sessiossa ei yhtään vähennä masterin tai subin arvokkuutta. Toki täysin pelleilyksi vetäminen on eri asia.

Tähän ikään ehtineenä voin sanoa, että eipä juuri ole sessioissa synkkää naamaa näytetty, hymy on ollut herkässä molempien kasvoilla.

Metsänneito

  • OuSM
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 104
  • Cuddle junkie
  • Galleria
Vs: Huumori sessiossa
« Vastaus #64 : 22.12.2019, 20:29 »
Kerrassaan mielenkiintoinen ketju. Mie nauran herkästi ja kaikenlainen hauskuus on vahvasti osa miun elämää.
Toivoisin että voisin kokea sen huumorin ja hauskuuden ja leikkisyyden myös mahdollisissa tulevissa sessiossa.

DareDoll

  • Vieras
Vs: Huumori sessiossa
« Vastaus #65 : 22.12.2019, 23:39 »
Ehdottomasti huumoria kehiin aina kun vaan on sopivaa  :love:

Edelleen samaa mieltä  ;)

Qumma

Vs: Huumori sessiossa
« Vastaus #66 : 23.12.2019, 06:08 »
naurava domina on se vaarallisin domina ;)

Purppuratar

  • Vieras
Vs: Huumori sessiossa
« Vastaus #67 : 23.12.2019, 07:00 »
naurava domina on se vaarallisin domina ;)
Tästä on pakko kyllä olla samaa mieltä! ;D

SaRu

Vs: Huumori sessiossa
« Vastaus #68 : 01.02.2020, 09:12 »
Minähän en naura, koskaan ikinä millekään. Etenkään sessioissa..
Eikun..  ;D

Onneksi ei tarvitse ryppyotsaisen vakavasti suorittaa asioita, vaan huumori kulkee mukana luontevasti.

Erinomainen kirjoitus kyllä.


Fia

  • Vieras
Vs: Huumori sessiossa
« Vastaus #69 : 28.05.2020, 01:12 »
Tosi hyvin kirjoitettu ja mielenkiintoinen juttu jota oli näin nyypänä ilahduttavaa lukea. Kiitos tästä.

Itse olen jotenkin kokenut jonkinlaisen huumorin näin alusta asti hyvin luontevaksi osaksi BDSM jo ihan siksi, että "kettuilu" nyt yksi valtapelien muoto. Jos nyt aatellaan vaikka enempi vaniljapuolelle menevää suhdedynamiikkaa niin semmoinen "lempeä vittuilu" on flirttimuodoista selkeesti eniten BDSM:n suuntaan valuva.

Ite oon todennu, että mun submissiivisuuteni on usein "äkäpusseilevaa" tai kiusoittelevaa (sanokaa nyt sitten brat, jos välttämättä haluatte) ja se itse asiassa liittyy juuri huumoriin tai oikeastaan _on_ huumoria: pyrin haastamaan Masteriani verbaalisesti, mikä kiihottaa häntä ja pistää hänet vastaamaan samalla mitalla - ja lujempaa. Tavallaan se, mitä sitten ikinä seuraakaan on vitsin punch line. In the end the joke is always on the poor servant. ❤

Sitten taas kun itse olen dom, tosi isolta osalta se alistamimen rakentuu myös subin naurunalaiseksi tekemiseksi - tietysti hänelle sopivalla tavalla. Itseironia puoli on varmasti juttu jonka suhteen itsellä tässä roolissa vielä paljon oppimista. Tämä juttu sai tosi hyvin miettimään sitä.  ❤

Huumori tai ainakin mahdollisuus huumoriin musta kuuluu tärkeästi myös after care -puoleen.

Ja sit tuli myös mieleen pelleseksuaalisuus. Ite oon töysin nyyppä siinäkin, mutta oon kokenu, että pelleily tarjoaa ihan mahtavan mahdollisuuden tutkia koko kinkyä maailmaa silleen vinosti, että kaikelle voi nauraa ja kaikki kliseet voi kääntää päälaelleen. Mut se varmaan ansaitsisi oman lankansa.

kuunlilja74

  • Vieras
Vs: Huumori sessiossa
« Vastaus #70 : 28.05.2020, 10:55 »
Mua ei kyllä itse sessiossa ole hirveästi naurattanut tai edes hymyilyttänyt.
Mulle se on jotenkin niin totinen tilanne.

Wonderchild

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 83
  • Be yourself, everyone else is already taken.
  • Galleria
Vs: Huumori sessiossa
« Vastaus #71 : 28.05.2020, 11:44 »
Omasta mielestä huumori sessioissa on ihan hyvä juttu vaikka liikaa/"väärin" käytettynä sisältää riskin jännitteen lässähtämisestä.

Ensimmäisenä täsmentäisin että en suosi sessioita, mutta otan kantaa huumoriin dynamiikassa. Huumori, verbaliikka ja sarkasmi ovat oleellinen osa kommunikaatiotani, kuten varmaan useimmilla muillakin.

D/s -dynamiikassa nautin suuresti tietynlaisesta henkisen valta-asetelman tuomasta positiivisesta jännitteestä. Huumori voi kulkea hyvinkin limittäin vakavaluontoisemmankin interaktion kanssa, mutta pitäisin siitä, jos tietynluontoisiin teemoihin tai aktiviteetteihin suhtauduttaisiin muulla tavalla kuin huumorilla, jotta ei tulisi sellaista vaikutelmaa että alistuminen on pelkästään leikkiä. Joillekin se voi sitä toki ollakin, mikä on ymmärrettävää ja jokaisen oma valinta. Ehkä tämänkaltainen näkemys joidenkin osa-alueiden rauhoittamisesta huumorilta voi liittyä siihenkin, että brättäily missä tahansa tilanteessa ei ole itselleni mitenkään äärimmäisen kiehtovaa. Ja painottaisin vielä sitä, että lähestulkoon puhun sarkasmia, mutta en pääse sen avulla tietynlaisten dynamiikkaan liittyvien syvällisten, suurten tai voimakkaiden henkisten kokemusten äärelle. ^__^


Mr.Inathu

Vs: Huumori sessiossa
« Vastaus #72 : 28.05.2020, 18:17 »
Huh, mihin se aika oikein kiitää?
Tämänkin artikkelin kirjoittamisesta on jo kymmenisen vuotta!
Kuinkahan moni täällä enää edes muistaa Leikkikehää?  ???

-Mr.I

montti

  • Vieras
Vs: Huumori sessiossa
« Vastaus #73 : 07.11.2020, 22:44 »
Mielestäni huumori kuuluu ja ei kuulu sessioon. Se riippuu niin tilanteesta.

Varsinkin uuden dominan kanssa se murtaa oivallisesti jäätä, kun kumpikaan ei vielä oikein sinällään tunne toista ja kumpikin hakee sitä tiettyä tunnetta toiseen. Myöskin silloin kun kokeillaan ihan uusia juttuja, joista ei olla vielä varmoja, että tuntuuko se mukavalta vai ei, niin huumori ikäänkuin pehmittää tilannetta ja ei jää ikäviä muistoja ja on helpompi todeta, että tämä ei nyt tuntunutkaan niin hyvälle, kuin olin ajatellut.

Mutta sitten kun ollaan vanhoja tuttuja ja mennään siihen mitä subina haen, eli alistettuna olemiseen ja niihin liittyviin ahdistaviin, pelottaviin ja nöyryyttäviin tunteisiin, niin se huumori tappaa kyllä fiiliksen.

Kouluttaja

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 358
  • Etsitään nuoria narttuja koulutettavaksi
  • Galleria
Vs: Huumori sessiossa
« Vastaus #74 : 09.11.2020, 08:08 »
Musta huumori on vaan positiivista.

Montti ihan ajatuksena et jos toi sua häiritsee niin puhu dominoivan kanssa ja pyydä et vaikka ruoskalla tms. katkasee sun hihityksen jos menossa liikaa siihen suuntaan.