Kirjoittaja Aihe: Alistamisen ja alistumisen vaikeus(ko?)  (Luettu 2001 kertaa)

Master_Mind

  • Vieras
Alistamisen ja alistumisen vaikeus(ko?)
« : 26.11.2019, 19:09 »
Tässä olen huomannut tilannetta, jossa subi ja toinen alistaja on yrittänyt alistaa minua ja hakea paikkaansa yläpuoleltani.
Ja he ovatkin määrätyllä tavalla saaneet paikkansa, mutta olen huomannut, että en ole silloin ollut moodissani ollenkaan vaan olen ollut se tavallinen minä, kiltti, ujohko ja rauhallinen.

Mestari ei nouse pinnalle.. ellen ole tilanteessa subini kanssa, jolloin Mestari on liekeissä.

Mutta ilman sitä ei onnistu.

Eikä silloin, jos paikalla on ihmisiä jotka eivät kuulu skeneen.

Eli käytännössä tuo onnistuu silloin, kun paikalla on subini ja joku touhuamassa meidän kanssamme.

Kaikki muu on väkinäistä roolin vetämistä josta en pidä.
Etenkään tilanteesta, jossa minua yritetään polkea ja saadaan mielikuva, että suuri alfa alistuu voiman edessä.
Se ahdistaa minua ihan hirveästi.

Samoin jos joku yrittää olla hankala ja brättäillä, niin ei.. ei lähde moodi päälle.

Onko muilla samaa ongelmaa?

Olenko tietyllä tasolla monogaminen BDSM;än suhteen vaikka muuten en ole?
Vai onkohan kysymys siitä, että alistuminen on lahja joka annetaan ja siihen annetaan sovitusti mahdollisuus hakea tuota.
Ilman sopimusta en uskalla kohdella ihmistä samalla tavalla, kuten kohtelen subiani.

Väärinkäsitykset saisivat kauheita asioita aikaiseksi, jos vastaan kiusoitteluun sellaisella voimalla psyykkisesti/fyysisesti, että toinen ottaa vahinkoa, vaikka tarkoitus olikin vain hiukan kujeilla ja leikkiä kanssani.
Jälkihoito on myös asia, joka on hyvin henkilökohtaista ja en voisi kuvitella tekeväni tuota muiden kanssa.

Ajatuksia?

Asia jäi vaivaamaan minua hirveästi.

E; toisaalta asemani on varsin monogaminen, kun olen tietynlainen kouluttaja ja teen subistani juuri minulle mieluisan, mittatilaustyötä.
Sinänsä tuossa ei ole tarvetta muille alistettaville
« Viimeksi muokattu: 26.11.2019, 19:39 kirjoittanut Master_Mind »

Succubus

  • Vieras
Vs: Alistamisen ja alistumisen vaikeus(ko?)
« Vastaus #1 : 26.11.2019, 23:27 »
Siis ymmärränkö nyt oikein, että on yritetty alistaa ilman konsensusta? Eli ei ole sovittu moisesta leikistä. En myöskään ihan tajunnut mikä "ongelma" on, josta puhut, sillä eihän se ole ongelma ettei d/s-roolit ole läsnä muualla elämässä, sessioiden ja suhteen ulkopuolella. Se on normaalia. Miksi pitäisi "onnistua" olemaan Master muulloinkin? Ja kun kirjoitat toisten kohtelusta tai kiusoitteluun reagoinnista, niin eihän siihen tietenkään kuulu mitkään bdsm-asetelmat ja roolit jos sellaisesta ei ole sovittu. Ketään ei kohdella kuin alistuvaa/subia ellei olla sellaisessa suhteessa tai senhetkisessä leikissä näin sovittu. Omaa dominoivuutta ei todistella polkemalla kaikkia muita joka tilanteessa. Bdsm on AINA molemminpuoliseen sopimukseen perustuvaa, ei rooli jota vedetään kaikkialla ja kaikkien kanssa. Ja jos jonkun brättäily ei huvita, niin ei siihen tarvitse vastata. Etenkään tavalla joka voisi vaatia jälkihoitoa.

Jotenkin hämäännyin tästä nyt tosi paljon, eikö se ole ihan päivänselvä asia että sovitut sessiot/suhteet erotellaan muusta elämästä ja vaikka oltaisiin missä pervobileissä niin kenenkään roolia ei oleteta eikä kehenkään kosketa tai aleta alistaa ilman lupaa.

stoge

  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2959
  • Väkivalta kuuluu makuuhuoneeseen
  • Galleria
Vs: Alistamisen ja alistumisen vaikeus(ko?)
« Vastaus #2 : 27.11.2019, 00:08 »
Se määsteri on tunne, joka voi olla monogaminen ja esiintyy ainoastaan tunteiden kohteen läsnäollessa.
Toisilla jutut määrittelee persoonan, toisilla tilanteet ja muut persoonat määrittelee jutut.
Nothing wrong or weird with that.









Master_Mind

  • Vieras
Vs: Alistamisen ja alistumisen vaikeus(ko?)
« Vastaus #3 : 27.11.2019, 00:56 »
Puhuttiinkin tässä discordissa ja niin..
Olen vielä tutkimusmatkalla omaan minuuteni ja pidän kovasti siitä, kun peilailen omia kokemuksia muille ihmisille.

Kokevatko muut samoin, kuinka yleistä tuo on ja onko muilla samoja ajatuksia?

Yleinen harhaluulo minulla on sellainen, että D-puoli syttyy monilla tietystä käytöksestä.
Mutta ei itselläni, se syttyy tietyllä ihmisellä ja käyttäytymisellä.

Hyväksyn tuon piirteen itsessäni.. Olen vain hiukan hämmentynyt, että miksi ei?

subini uhmakkuus tuo D-puoleni esille, mutta muiden uhmakkuus lähinnä... Hämmentää?

latexbun

  • Vieras
Vs: Alistamisen ja alistumisen vaikeus(ko?)
« Vastaus #4 : 27.11.2019, 01:18 »
Puhuttiinkin tässä discordissa ja niin..
Olen vielä tutkimusmatkalla omaan minuuteni ja pidän kovasti siitä, kun peilailen omia kokemuksia muille ihmisille.

Kokevatko muut samoin, kuinka yleistä tuo on ja onko muilla samoja ajatuksia?

Yleinen harhaluulo minulla on sellainen, että D-puoli syttyy monilla tietystä käytöksestä.
Mutta ei itselläni, se syttyy tietyllä ihmisellä ja käyttäytymisellä.

Hyväksyn tuon piirteen itsessäni.. Olen vain hiukan hämmentynyt, että miksi ei?

subini uhmakkuus tuo D-puoleni esille, mutta muiden uhmakkuus lähinnä... Hämmentää?

No ihan normaaliltahan tuo kuulostaa. Jos minulla on kumppani, jonka suudelma tuntuu hyvältä, eihän se silti tunnu hyvältä jos tuntematon tulee suutelemaan. Vaikka suutelemisesta pidänkin.

deliciosa

  • Turun Baletti
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 46
  • Galleria
    • Alistumisen anatomia
Vs: Alistamisen ja alistumisen vaikeus(ko?)
« Vastaus #5 : 27.11.2019, 06:32 »
Mulla ainakin eri ihmisten kanssa toimii erilaiset jutut. Mun mielestä se on elämää rikastava asia. Toinen dom herättä brätin minussa, toinen saa minut kiltisti tekemään melkein mitä vaan. Voisin kuvitella että sama toimii toiseenkin suuntaan, eli eri subit herättää erilaisia tapoja olla.