Kirjoittaja Aihe: Chatista potkiminen  (Luettu 6942 kertaa)

Hasse.W

  • Vieras
Vs: Chatista potkiminen
« Vastaus #15 : 13.01.2013, 11:07 »
Tsori sivistymättömyyteni mutta mistä sanoista tulee lyhenne joka aina siloin tällöin täällä vilahtelee: Kssp?


KSSP = Kinky Skenen SisäPiiri

 >:D

quattroverde

Vs: Chatista potkiminen
« Vastaus #16 : 13.01.2013, 11:08 »
Kssp?

En tarkallaan tiedä ketä kssp:hen kuuluu tai ei kuulu.

Sen olen päätellyt, että chatin moderaattorien toiminnasta ainaisruikuttajat, eivät käsittääkseni kuulu kssp:hen

Eikös modeille pidä antaa aikaa vaihtaa viestiä ja tehdä päätös yhdessä vaikkapa pari työpäivää, mitä moisen murheen takia viikonloppua moderaattorit kuluttamaan.

Moderaattoreilla on valta päättää vastaavatko he kysymyksiin millä aikataululla vai vastaavatko ollenkaan :-/.


Chmlnidae

  • Vieras
Vs: Chatista potkiminen
« Vastaus #17 : 13.01.2013, 11:17 »
Kiitos Hasse ja quattro.
Tuon loppuosan osasinkin päätellä mutta alun kaksi kirjainta aiheuttivat hämmentävää pohdintaa...
Ehkä on kilpailevia sisäpiirejä, pieniä sisäpiirejä, isompia sisäpiirejä ja vain yhden navan ympärillä pyöriviä sisäpiirejä. Tiedä noista, tokkopa tarvinneekaan.

kide

  • Vieras
Vs: Chatista potkiminen
« Vastaus #18 : 13.01.2013, 11:39 »
Potkuni eivät olleet kovin pitkät. Pääsin jo samana iltana chattailemään. Olen varmasti monissakin mielipiteissäni oppositiossa ja moni pitää minua asennevammaisena. Toivon lämpimästi, että minutkin hyväksyttäisiin kirjavaan joukkoomme, minäkin annan kaikkien kukkien kukkia.

Kyllä ainakin mun ystäväpiiriin mahtuu yksi provoava sovinistikin laasaslainenkin :love:

- Chatissa en ollut tuolloin, ja muutenkin harvoin, joten chat-keskustelujen sisältöön en ota kantaa.

chilinen

  • Vieras
Vs: Chatista potkiminen
« Vastaus #19 : 13.01.2013, 12:40 »
Tässä ei ole kyse sisäpiiristä enkä edes antanut bannia. Ja olen mielestäni ollut varsin suvaitsevainen modena, mutta joskus jutut vain menevät liian pitkälle provoavuudessaan ja haukkumisessaan.

morjasi

Vs: Chatista potkiminen
« Vastaus #20 : 26.01.2013, 23:44 »
Kyllä minua on kohdeltu oikein. demokratia ei voi sietää minua. Kannustan käyttämään seksipalveluita, vastustamaan feminismia, läskiä, syrjintää ja välttämään velkaantumista. Minä olen puheeni chatissa toistaiseksi pitänyt ja jatkan keskustelua foorumilla. Toki ainoastaan siihen saakka, kun se estetään.

morjasi

Vs: Chatista potkiminen
« Vastaus #21 : 26.01.2013, 23:49 »
Unohtui mainita, että vastustan kuvien linkittämistä chattipalstalle haukuttavaksi. Lisätietoja voi kysyä Elektra nimimerkiltä.

Uniform

  • Vieras
Vs: Chatista potkiminen
« Vastaus #22 : 10.03.2013, 12:41 »
Tsori sivistymättömyyteni mutta mistä sanoista tulee lyhenne joka aina siloin tällöin täällä vilahtelee: Kssp?
Taisin joskus aikoinaan heittää ko. Kinky Skenen SisäPiiri läpän kun oli sitä ainaista paskanjauhamista tästä kuuluisasta sisäpiiristä.

Ei oo näköjään levy vaihtunut... VMP!