Kirjoittaja Aihe: PÖRHELTÄJÄT JA FEIKIT!  (Luettu 21678 kertaa)

paha janne

  • Vieras
PÖRHELTÄJÄT JA FEIKIT!
« : 22.01.2013, 08:30 »
Hei,
Päätin avautua alalla ilmenevään sairauteen. Olen antanut taudinkuviksi PÖRHELTÄJÄ tai FEIKKI.
Kaikki tietävät mikä on Feikki, joten siirrymme toisen sairauden pariin oikopäätä.

Pörheltäjä: on ihminen joka pyörii täällä ja saattaa olla aktiivinenkin. Hän (he) etsivät muka kumppania joko vakavaa tai ei. He sopivat tapaamisia ja ovat kiimasta kankeita. Kun tapaaminen on ovella he katoavat eivätkä ilmesty.

Olen kuullut ns.ammattilaisilta näistä henkilöistä, jotka sopivat ajan mutta sitten masturboivat itsensä väsyksiin eivätkä saavu sovittuun sessioon.
Itselleni kävi n. kuukausi sitten niin että kohtasin Pörheltäjän. Sain kiimaisia kirjeitä ja kuvia. Puhuimme puhelimessa.
Tämä 5kymppinen nainen avautui omasta elämästä ja halusta saada selkään... MUTTA
Kun olin kaksi kertaa etelässä ja piti tavata niin eipä enää näkynyt tai kuulunut. Viesteihin ei vastattu. Toisella kerralla puhuimme vielä niistä syistä ja ainahan Pörheltäjä keksii niitä. Toisella kerralla en sitten enää ajanut Helsingin keskustaan asti kun kerran taas Pörheltäjä katosi. Samainen Pörheltäjä liikkuu edelleen siellä etelän päässä, mutta kuullut että muutkin ovat asian huomanneet.

Olisi yksinkertaista kuvitella, että pörheltäjät ovat vain miehiä. Tai subeja, jotka tilaavat enemmän kuin uskaltavat toteuttaa. Vaan eipä! Sieltä löytyy naisia ja myös dominoita. Kysyn siis yksinkertaisen kysymyksen:

MIKÄ VITTU TEITÄ VALOPÄITÄ VAIVAA!!!!?

Vaniljapuolella en ole koskaan kohdannut tämmöistä. Osaan jo odottaa kuinka kaikki vähäpäät, jotka tietävät omaavansa tuon taudin kirjoittavat tänne sepustuksiaan. Olisi helppo ajatella kuinka kaikki johtuu vain minun persoonastani, vaan vitut. Jos kerran kirjoitellaan ja sovitaan, niin kait siihen voi luottaa?

Hilpeää on todella, että osa Pörheltäjistä kirjoittaa tännekin omia tekstejään ja pitävät itseään jonakin BDSM guruna. Se nyt on helppo analysoida ylipainoisten onnettomien ihmisten itsetunnon kohottajina. Ja netti ihmisen on parempi pysyä netissä ja kertoa kuinka upeita ovat, sillä oikea sessio saattaa paljastaa puutteita joita ei selkärangaton itsetuntohäiriöinen oikein sitten itsessään kestä.

Siispä alan ihmiset, kertokaa tähän oletteko koskaan tälläpuolella kohdanneet pörheltäjiä?

Kaikella pahalla,
Paha Janne

rovasti48

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 215
  • Auttamatta vanha tälle skenelle
  • Galleria
Vs: PÖRHELTÄJÄT JA FEIKIT!
« Vastaus #1 : 22.01.2013, 08:36 »
Valitettavan usein olen törmännyt samaan ilmiöön >:(
Tapaaminen jota on väännetty viikkotolkulla alkaa lähestyä niin alkaa tulla selitystä
toisen perään, pahimpia juttuja ovat nämä paikallesaapumattomat....

Nut

  • Vieras
Vs: PÖRHELTÄJÄT JA FEIKIT!
« Vastaus #2 : 22.01.2013, 08:49 »
Alan heti vänkäämään vastaan.

Vaniljapuolella en ole koskaan kohdannut tämmöistä.
Valitettavan tavallista kuvatun kaltainen toiminta on myös vaniljapuolella, jos ei ole vielä siihen törmännyt niin ei vain ole heilunut tarpeeksi  >:D

Itse olen pohtinut tämän johtuvan ihmisten tavasta käyttää nettiä. Ihmisten kanssa on helppo jutella ja flirttailla, ja netti tuntuu myös tarjoavan rajattomasti uusia mielenkiintoisia ihmisiä ja virikkeitä, joten monilla panostus jää pinnalliseksi eikä aina osata keskittyä. Sama käyttäytyminen on nähtävissä myös erilaisilla nettikirppiksillä, siellä kaupan on vain tavaraa ihmisten sijaan. Virtuaalisiin asioihin tuntuu olevan vaikeuksia suhtautua samanlaisella konkreettisuudella kuin lähikirppiksen tarjontaan tai esim. yhteisessä harrastuspiirissä tavattuun ihastukseen.

balance

  • Vieras
Vs: PÖRHELTÄJÄT JA FEIKIT!
« Vastaus #3 : 22.01.2013, 08:55 »
Kyllähän näitä pörheltäjiä ja feikkejä löytyy kauttaaltaan ihan kaikkialla, missä ikinä vain on deitti-ilmoja tai muuten vain ihmiset hakevat seuraa taikka pitäisi tavata ihan vain muissa merkeissä, kyllä ohareita tulee. Olisi väärin sanoa, että vain pervojen joukossa tälläistä esiintyy, sillä ihmisiä ollaan kaikki.

Kuitenkin omaksi onnekseni ei pörheltäjiä ole vielä tullut vastaan - feikkejä sitäkin enemmän, mutta harmillisia tarinoita olen kyllä kuullut. Joskus mietityttääkin, että onko osa syyi se, että on helpompaa jättää tulematta kuin joko korjata jo annettua/syntynyttä kuvaa tai tosiaan tulla paikalle. Ehkä siinä on vain ajatuksena, että on helpompaa sysätä asia sivuun ja juosta karkuun - tätähän moni tekee enemmissä tai vähemmissä määrin elämässään.. Näin siis joissakin tapauksissa myös tapaamisten suhteen. Varmasti on niitäkin, jotka sitä tekevät vain leikkiäkseen muilla ja se onkin kaikkein ilkeintä, koska se on täysin tahdon alaista toimintaa.

MasterOpie

  • Vieras
Vs: PÖRHELTÄJÄT JA FEIKIT!
« Vastaus #4 : 22.01.2013, 09:08 »
Olen törmännyt, useamman kerran. Todella rasittavaa touhua.

- Karwis

Angelika

  • Vieras
Vs: PÖRHELTÄJÄT JA FEIKIT!
« Vastaus #5 : 22.01.2013, 09:54 »
Törmätty on, vaikkakaan ei fyysisesti  ;D. Omalla kohdallani nämä tapaukset on lähes poikkeuksetta olleet naisia (tai vitustako minä tiedän ovatko oikeasti olleet). Minulle on aivan sama jos joku haluaa pitää tutustumiset vain nettifantasioinnin tasolla, enhän itsekään sentään kaikkia juttukavereita ole edes aikeissa tavata. Vitutuskäyräni ampaisee kuitenkin kattoon siinä kohtaa, jos toinen valheellisesti ilmoittaa olevansa myös halukas tapaamiseen ja keskustelua käydään sitä silmälläpitäen ja sitten tapahtuu tämä mystinen katoaminen.
Mutta en mä näiden takia ole vielä ranteitani auki raapinut :) mutta siihen se on vaikuttanut, että aika skeptisesti suhtaudun ihmisten tarkoitusperiin kun tuppautuvat juttusilleni. Onneksi mut on kuitenkin helppo vakuuttaa vilpittömyydestään, eli tekee minkä lupaa ja lupaa vain sen minkä pystyy tekemäänkin, oli se sitten puhelinsoitto tai sovittuun tapaamiseen saapuminen :)

TragedyForYou

  • Vieras
Vs: PÖRHELTÄJÄT JA FEIKIT!
« Vastaus #6 : 22.01.2013, 10:01 »
Mä kun olen potentiaalisia leikkikumppaneita tavannut, niin siihen mennessä olen jo kyllästymiseen asti jutellut heidän kanssaan ja välttänyt viimeiseen asti antamasta mitään ns. "runkkumatskua". Hätäisimmät siis monesti jo kaikkoavat ja kun pitää jutella paljon muustakin kuin BDSM-taipumuksista. :D
Eli netissä viestittelyn jälkeen katoavia/kyllästyviä kyllä on ollut, mutta livetapaamisissa ei oo kukaan tehny ohareita. Ehkä siksi etten ihan heti sellaiseen ole lähdössä.
En oo tosin treffeillä naisen kanssa ollutkaan kuin kerran, mutta hän oli  :love: :love:
Olen myös preferoinut ihmisiä jonka naama on jo esim. bileistä/miitistä tuttu ja jotenkin välttänyt pelkkiä kasvottomia nettihahmoja.

Chmlnidae

  • Vieras
Vs: PÖRHELTÄJÄT JA FEIKIT!
« Vastaus #7 : 22.01.2013, 10:27 »
No kaikenlaisiin pörheltäjiin olen törmännyt; tosin enemmän virtuaalin puolella. Sen verran nihkeästi haluan ketään tavata ylipäänsä ettei kukaan kyllä ohareita ole tehnyt. Joku joskus perunut ennen tapaamista ihan asiallisesti.
Toisaalta enpä kyllä edes suhtaudu kovin deitti- tai parinhakupainotteisesti. Ja TFY:n tavoin juttelen kyllä paljon enemmän muusta kuin BDSM-taipumuksista. Toki niistäkin.

bitchy bitch

  • Vieras
Vs: PÖRHELTÄJÄT JA FEIKIT!
« Vastaus #8 : 22.01.2013, 10:29 »
Pörheltäjästä tulee ensimmäisenä mieleen mutalammikossa innoissaan pyöriskelevä sianporsas..

Tosipuheessa näkeehän tätä, vaikka ei kauaakaan ois näissä jutuissa ollut mukana. Just tälläset ihmiset pistää porukan epäilemään kaikkea mikä liikkuu. Sellasia varsinkin, jotka haluaa tietää uudesta ihmisestä enemmän kun nimimerkin ja asuinpaikkakunnan ennen tapaamista. Mulle ei ainakaan sovi tapaaminen noilla em perusteilla, sen verran tykkään itsestäni.

Miksei yksinkertasesti voi sanoo, että ei kiitos, ei kiinnosta? Jos ei ole aikomas tavata. Tai sit suoraan vaan kertoa, että on kiinnostunut vaan juttelemaan. Ei luulis olevan sen vaikeempaa. Joillekin näemmä on.

Kettu vinossa

  • Vieras
Vs: PÖRHELTÄJÄT JA FEIKIT!
« Vastaus #9 : 22.01.2013, 10:53 »
Eikö sitten ole lopulta positiivinen asia, ettei sessio peruuntui tuommoisen "valopään", "pörheltäjän" tai "Itseään BDSM-guruna pitävän" kanssa? Kai se paljon pahempi olisi jos täydellinen ihminen joutuisi pitämään session epätäydellisen ihmisen kanssa?  ???

atame111

  • Vieras
Vs: PÖRHELTÄJÄT JA FEIKIT!
« Vastaus #10 : 22.01.2013, 11:05 »
Ohareita ei tehdä.

Ailouna

  • Smurffit
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 822
  • Galleria
Vs: PÖRHELTÄJÄT JA FEIKIT!
« Vastaus #11 : 22.01.2013, 11:18 »
Kyllähän kaikenlaista tulee vastaan...

Mä itse haluaisin tavata kohtuu pikaisesti, mutta käytännössä aikaa voi vierähtää runsaastikin. Jutustellessa aika pian alkavat erottua runkkarit, fantasioijat ja muut, joilla ei ole aikomustakaan tavata. Vaikka pidänkin siitä, että tutustellaan ja jutellaan kaikesta mahdollisesta, niin loputtomia löpinöitä ei kärsivällisyydelläni kuitenkaan jaksa. Mutta kyllähän näitä ihmeellisiä katoamisia tapahtuu ja siitä varsinkin vedän omat johtopäätökseni, jos tapaamisen järjestämisessä ei päästä kongretiaan ollenkaan vaan liikutaan aina vaan yleisellä tasolla. Tai jos joku yrittää sopia tapaamista pelkkien yh:ien varassa... Ei tule koskaan onnistumaan. Jos ei voi antaa kunnon yhteystietoja, ei ole missään määrin vakavasti otettava...

Mutta totuuden nimessä tunnistan itsessänikin pörhellysoireyhtymän tunnusmerkit. Kun olisi niin kiva tehdä kaikenlaista, mutta aika ja muut resurssit ovat rajalliset. Siksi aikatauluista sopiminen voi joskus olla käsittämättömän hankalaa. Mutta ohareita ei tehdä.

SubEllen

  • Vieras
Vs: PÖRHELTÄJÄT JA FEIKIT!
« Vastaus #12 : 22.01.2013, 11:46 »
Tapaaminen jota on väännetty viikkotolkulla alkaa lähestyä niin alkaa tulla selitystä
toisen perään, pahimpia juttuja ovat nämä paikallesaapumattomat....

Luulin pitkään, että tämä ominaisuus kuuluu switcheille. Vain tämän suuntauksen profiilinsa kirjoittaneiden kanssa minulle tapahtui näin (100 %). Väänsin erään Masterin kanssa tutustumista ja tapaamisen suunnittelua yli kaksi kuukautta - aina tuli este. Selityksiä ei alussa tullut, mutta sitten tuli työesteitä. Ehkä oikeastikin. Muistan loukanneeni häntä toteamuksellani hänenkin olevan varmaan switch... Tuo on ilmeisesti paha loukkaus :(. Toivottavasti pyysin anteeksi.

Myöhemmin huomasin, että tapaaminen ei välttämättä peruunnu, vaikka sitä olisi suunnitellut switchin kanssakin...

---Jutustellessa aika pian alkavat erottua runkkarit, fantasioijat ja muut, joilla ei ole aikomustakaan tavata. ---Jos ei voi antaa kunnon yhteystietoja, ei ole missään määrin vakavasti otettava...

Kokemus minullekin on opettanut ja suhtaudun aika skeptisesti näihin tapaamisjuttuihin. No hyvähän se tietysti onkin.

Mr.Inathu

Vs: PÖRHELTÄJÄT JA FEIKIT!
« Vastaus #13 : 22.01.2013, 11:54 »
Komppaan täysin Tyfyä, kun keskustelee kontaktia ottaneen kanssa tästä itsestään, luonteesta, elämänarvoista, tekemistään valinnoista, onnistumisista ja epäonnistumisista ja oikeastaan melkein kaikesta muusta kuin kinkystä, niin runkut, feikit ja "shoppailijat" karsiutuvat aika pian kelkasta.

Itse en ole kiinnostunut random-sessioista, joten haluan tutustua toiseen syvällisemmin ja antaa myös itsestäni riittävän laajan kuvan toiselle arvioitavaksi. Jollei toinen osapuoli ole kiinnostunut sen kaltaisesta kinkysuhteesta, jossa jaetaan myös muita ajatuksia kuin pelkkiä fantasioita, ei minulle oikeastaan ole merkitystä, onko hän feikki vai ei.

Toinen asia, joka laittaa itselläni hälytyskellot heti päälle on haluttomuus kertoa itsestään asioita, joista muodostuisi kokonaiskuvaa. Ensimmäinen ajatus itselleni silloin on se, ettei kokonaiskuvaa ole olemassa, vaan kirjoittaja on jotain muuta kuin antaa ymmärtää.

Ainahan sessioita joskus joutuu peruuttamaan, mutta varsinaisiin ohareihin en ole törmännyt enää pitkiin aikoihin. Ise olettaisin että ainakin osa ohareiden tekijöistä ja "katoajista" olisi sitä juuri sen takia, ettei luotu kuva kestäisikään todellisuutta esim. sukupuolen osalta. Verkossa kun on niin kovin helppoa olla jotain ihan muuta kuin onkaan... Ja ilmiön yleisyydestä päätellen se on ilmeisesti jollain tavoin myös tyydyttävää???

Mistä nousikin mieleeni ihmestys, että miksei täällä Baarissa ole vielä yhtään sellaista "tunnustuskertomusta", jossa joku kertoisi omaavansa fetissin tai vain saavansa seksuaalista tyydytystä esittämällä deiteissä jotain ihan muuta kuin on ja vedättämällä toisia osapuolia mahdollisimman pitkään? Luulisi, että näitä olisi osunut tännekin palstalle ja tavallaanhan kysymys voisi olla nimenomaan yhdenkaltaisen seksuaalisen kieroutuman ilmenemisestä, eli siis kinkystä :)

-Mr.Inathu

n4103xxl

  • Vieras
Vs: PÖRHELTÄJÄT JA FEIKIT!
« Vastaus #14 : 22.01.2013, 12:03 »
Onhan näitä tullu vastaan. Mä itse pyrin antamaan puh numeroni, mahdollisimman nopeasti, ja pyytämään soittamista. Ensinkin, äänen kanssa on helpompi jutella, kun kirjottaen, ja ihmisestä saa mielestäni, rehellisemmän kuvan, puhumalla. No, sit on kyllä pari tapausta niitäkin, joiden kanssa on puhunu, jopa vuosia puhelimessa, mut kun tapaaminen on sovittu, ja päivä lähestyy, ni tyyppi lakkaa pitämästä yhteyttä, ja tapaamis päivänä, kun kysyy tekstarilla, onko tapaaminen vielä voimassa, mitään vastausta ei saa. Sit kuluu yleensä kuukaus pari, kun sama tyyppi ottaa uudelleen yhteyttä. Siinä vaiheessa, mun puh.numeron voi kyllä unohtaa.  Joo o, useimmat kyllä lakkaa sen yhteydenpidon jo siinä vaiheessa, kun antaa oman puh.numeronsa, ja pyytää soittamaan.  No mut, sehän on heidän häviönsä :)