Kirjoittaja Aihe: PÖRHELTÄJÄT JA FEIKIT!  (Luettu 21680 kertaa)

perapervo

  • Vieras
Vs: PÖRHELTÄJÄT JA FEIKIT!
« Vastaus #15 : 22.01.2013, 12:49 »
Noihin itsekin törmäillyt aikoinaan. Toinen asia joka ihmetyttää on henkilöt joilla monia eri "nikkejä" samalla sivustolla. Kai siitäkin jtn itelleen saa?  :o

Aino

  • Vieras
Vs: PÖRHELTÄJÄT JA FEIKIT!
« Vastaus #16 : 22.01.2013, 13:02 »
Mistä nousikin mieleeni ihmestys, että miksei täällä Baarissa ole vielä yhtään sellaista "tunnustuskertomusta", jossa joku kertoisi omaavansa fetissin tai vain saavansa seksuaalista tyydytystä esittämällä deiteissä jotain ihan muuta kuin on ja vedättämällä toisia osapuolia mahdollisimman pitkään? Luulisi, että näitä olisi osunut tännekin palstalle ja tavallaanhan kysymys voisi olla nimenomaan yhdenkaltaisen seksuaalisen kieroutuman ilmenemisestä, eli siis kinkystä :)

Varmaan siksi ei ole tunnustuskertomuksia, että toisten vedättämistä ja huijaamista luultavasti pidetään yleisesti hyvin tuomittavana ja inhottavana tekona. Mikä tietenkään ei tarkoita, etteikö joku/jotkut/monikin saisi siitä salaista tyydytystä... ;)

Minulle tuli heti avausviestin lukemisesta vahvasti mieleen oma nuoruus, jolloin seikkailin netissä erinäisillä seuranhaku foorumeilla, ja kyllä, myös pörhelsin.

Koen, että se liittyi hyvin vahvasti siihen identiteetin etsimiseen, oman roolin hakemiseen. "Millainen olisin, jos olisinkin tällainen?" tai "Saisinko brunettina enemmän vastauksia kuin blondina?". Ihan kamalaa ja tuomittavaa, kyllä, mutta ehkä myös ymmärrettävää... Yritin tässä oikein muistella, kokeilinko eri sukupuoli roolejakin - luultavasti. (Olin siis 15-17 vuotias tuolloin, että älkää heti hirttäkö.)

Useita ihmisiä myös tapasin ihan pelkän netti-kontaktin pohjalta, mutta näihin liittyi aina pidempiaikainen viestittely, tosiaan tuon "kokonaiskuvan" luominen. Minulle hälytyskelloista kävi liian pikainen tapaamisen ehdottaminen, silloin katosin poikkeuksetta aina, säikähdin.

_Bambi_

  • Vieras
Vs: PÖRHELTÄJÄT JA FEIKIT!
« Vastaus #17 : 22.01.2013, 13:20 »
Uskon, että pörheltäjät eivät ole pelkästään myyttisiä taruolentoja vaikka en ole henkilökohtaisesti heitä kohdannut enkä myönnä itse olevani yksi heistä. Parantumaton petit bourgeoisie kyllä olen - juttelen viimeiseen asti kaikesta muusta kuin kinkyilystä. Haluan myös tavata aika nopeasti, koska en jaksa viestitellä "tuntemattomien" kanssa. Kaikki treffikumppanit ovat olleet ihania (vaikka juttu ei olisi muuhun johtanut) ja poikkeuksetta kahvilla on vierähtänyt useampi tunti. _Bambin_ kanssa treffeillä on kuin istuisi erittäin tylsässä yhteiskuntapoliittisessa keskustelupiirissa :)

Chmlnidae

  • Vieras
Vs: PÖRHELTÄJÄT JA FEIKIT!
« Vastaus #18 : 22.01.2013, 13:21 »
Mistä nousikin mieleeni ihmestys, että miksei täällä Baarissa ole vielä yhtään sellaista "tunnustuskertomusta", jossa joku kertoisi omaavansa fetissin tai vain saavansa seksuaalista tyydytystä esittämällä deiteissä jotain ihan muuta kuin on ja vedättämällä toisia osapuolia mahdollisimman pitkään? Luulisi, että näitä olisi osunut tännekin palstalle ja tavallaanhan kysymys voisi olla nimenomaan yhdenkaltaisen seksuaalisen kieroutuman ilmenemisestä, eli siis kinkystä :)

Varmaan siksi ei ole tunnustuskertomuksia, että toisten vedättämistä ja huijaamista luultavasti pidetään yleisesti hyvin tuomittavana ja inhottavana tekona. Mikä tietenkään ei tarkoita, etteikö joku/jotkut/monikin saisi siitä salaista tyydytystä... ;)


Kyllä näistä puhutaan mutta enemmän off the record, samoin kuin varottavista tyypeistä tmv. sillä ehkä halutaan ettei ole ylimääräisiä silmiä ja korvia kuulemassa..iso järvi; kaikkea mahtuu.

-katy-

  • Vieras
Vs: PÖRHELTÄJÄT JA FEIKIT!
« Vastaus #19 : 22.01.2013, 14:11 »
Kerrankin asia,missä ei ole liiemmin pörheltänyt eli jos tapaaminen sovittu,siihen myös menty. Tämmöisiä treffejä tosin ei aikoihin ole ollut.
Ei kai muuten voi tutustua "oikeasti",jos ei koskaan tapaa kasvokkain.

Tietysti verkossa voi saada kattavankin käsityksen tekstien perusteella,mutta sittenkin jotain jää puuttumaan,imho-

balthazar

  • Vieras
Vs: PÖRHELTÄJÄT JA FEIKIT!
« Vastaus #20 : 22.01.2013, 14:19 »
Minun mielestäni, tapaamiset ovat helpoimpia alleviivata niin, että siinähän vain katsotaan se toisen kirjoitusten takana oleva todellinen käsi. Ei mitään muuta. Olkoon se kahvia & pullaa, teetä & sympatiaa, olutta & tarinaa mutta kuitenkin tosielämässä varsin tavallinen tilanne. Itse olen ilokseni saanut huomata, että minusta yleensä pidetään myös paikan päällä, vaikkeivät naiset laumoittain virtuaalipikkuhousut läpimärkinä kiipeilekään päälle hinkuttamaan. Ei kuulkaatten tarvitsekaan, minusta on mukavaa tutustua ihmisiin joilla on kasvot, kädet, eleet ja niin edelleen.

Toisinsanoen, en mene tapaamisiin odottaen mitään, mutta yleispätevästi menen kyllä sopimiini tapaamisiin.

Yksi poikkeus tähänkin sääntöön on, mutta siihen oli varsin validi syy.

Lilith

  • Vieras
Vs: PÖRHELTÄJÄT JA FEIKIT!
« Vastaus #21 : 22.01.2013, 14:40 »
Näitä riittää.

Toinen käsittämätön foorumilaisen alalaji ovat nämä, joilla ei ole yhtään foorumiviestiä kirjoitettuna, ja profiili on tyhjä, ja sitten ehdotellaan yksärilä tapaamisia koska "olet niin kiinnostava" - toinen ei anna itsestään yhtään tiedon muruakaan jotta voisin edes hänen kiinnostavuudestaan olla jotain mieltä. En tajua  ???

Fixx

  • Vieras
Vs: PÖRHELTÄJÄT JA FEIKIT!
« Vastaus #22 : 22.01.2013, 14:56 »
tapaamiset ovat helpoimpia alleviivata niin, että siinähän vain katsotaan se toisen kirjoitusten takana oleva todellinen käsi.
Kuulostaa pelimiehen mielipiteeltä..

"Pörheltäjät" ovat kai periaatteessa nettifantsuilijoita, jotka suurinpiirtein kyllä erottaa joukosta. Myös niinkin, että jos joku kuulostaa liian hyvältä ollakseen totta, niin siihen on ilmeinen syy. Kohdalle on kyllä sitten sattunut pari hyvinkin asiallisen oloista tyyppiä, jotka ovat sitten feidanneet kuviosta viime metreillä. Tässä mielessä kyllä pitempään kuvioissa luuhanneilla tyypeillä on paremmin luottoa kuin vasta skeneen tupsahtaneilla.

Olikos se niin, että feikit taas ovat niitä, jotka eivät ymmärrä antautua paremmin asiat tietävän käyttöön sitoumuksitta?

Lady Whip

  • Turun Baletti
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 3433
  • Sadistinen Gfe-Domina
  • Galleria
Vs: PÖRHELTÄJÄT JA FEIKIT!
« Vastaus #23 : 22.01.2013, 15:38 »
Jos chatissa joku tuntematon aloittaa keskustelun lauseella: Mitä Sinä Minulle Tekisit?
Silloin kannattaa miettiä onko mielekkyyttä jatkaa sitä keskustelua enempää. Siitä ei voi seurata mitään järkevää.
Asiallinen keskustelu on antoisaa ja mukavaa. Joka sellaiseen pystyy, uskon hänellä olevan todellista halua tutustua joku kerta jos niin pitkälle mennään.

Muutaman kerran on jalka katkennut päivää ennen sovittua tapaamista. Isoäiti kuollut, työpaikka menetetty, navigaattori näytti harhaan 200 km...joku päivä vielä meteoriitti putoaa päähän eikä sen takia pääse tapaamiseen. Eikä peruuttaakaan voi kun puhelin putosi järveen.

Eikö ihmisen kunnia-asia ole pitää sovittu, tai peruuttaa ajoissa rehellisen syyn takia.
Itse ajattelen niin, että olkoon syy mikä tahansa jos se on rehellinen, hyväksyn peruutuksen hyvillä mielin. Vaikka sanoisi, että minua pelottaa enkä siksi uskalla.

Toisaalta, syytä ei ole pakko kertoa vaikka sen kuulisi mielellään. Riittävä on jos vaivautuu peruuttamaan tapaamisen.


Mistä nousikin mieleeni ihmestys, että miksei täällä Baarissa ole vielä yhtään sellaista "tunnustuskertomusta", jossa joku kertoisi omaavansa fetissin tai vain saavansa seksuaalista tyydytystä esittämällä deiteissä jotain ihan muuta kuin on ja vedättämällä toisia osapuolia mahdollisimman pitkään? 

-Mr.Inathu

Tiedän yhden tällaisen naispuolisen joka nauttii muiden ihmisten kiusaamisesta ja vedättämisestä.
Se lienee fetissi koska tekee sitä vuodesta toiseen.

Koo

  • Vieras
Vs: PÖRHELTÄJÄT JA FEIKIT!
« Vastaus #24 : 22.01.2013, 17:14 »
Pörheltäjä? No mikäs siinä, nimitys sekin ja ilmiöhän on minullekin valitettavan tuttu, niin kinky- kuin vaniljapuolellakin. Omituiseksi asian tekee minusta se, että yleensä nämä miehet ovat itse ottaneet yhteyttä, itse halunneet tavata ja kun olen suostunut on veivattu vielä puhelimitse/netitse sitä sun tätä kunnes tapaamisaika koittaa - ja kas, tyyppi joko haihtuu, hyvässä lykyssä sentään kertoo jollain huonolla tai hyvällä syyllä miksei pääsekään tapaamiseen. Minkä jälkeen ei tosin puolella sanallakaan ehdota uutta tapaamista mikä väkisinkin vie ajatukset sen syyn oikeellisuuteen  ::)

Pienehköllä otannallani sanoisin, että varattu mies tekee lähes aina oharit (varsinkin jos ei ole alkuun edes kertonut olevansa varattu vaan asia on pikku hiljaa paljastunut), sinkku harvemmin ja nuoret kaverit tuskin koskaan :)

Lady Whipin vastauksesta mieleeni juolahti "Top 3 surkuhupaisimmat syyt olla tulematta", kirjoitan ne tähän jos joku muukin saisi niistä hupia  C:-)

1. Tekstari tapaamista edeltävänä yönä klo 3.30: "Sori en mä voikaan tulla kun mä muistin että mulla on tyttöystävä"
2. Tekstari 10 minuuttia ennen tapaamista: "Mun tilaamat 3500 kuusentainta tuli ja mun tarvii istuttaa ne"
3. Tekstari tapaamispäivän aamuna: "Mut irtisanottiin eilen töistä ja mun tarvii etsiä uus duuni"

paha janne

  • Vieras
Vs: PÖRHELTÄJÄT JA FEIKIT!
« Vastaus #25 : 22.01.2013, 19:44 »
Tänään sitten Miss Pörheltäjä otti yhteyttä. Halusi ensin, että soitan hänelle. Olisiko ikävä keskusteluja joissa puhuimme paljon muusta kuin Kinkyilystä. Enpä tiedä.
Illalla oli sitten lukenut artikkelini ja ilmoitti että ei ole Pörheltäjä.  :)
Täältä vitun Lapista on sairaan pitkä matka sinne etelään ja sieltä etelästä vielä pidempi matka tänne. Jos joku vaivautuisi tulemaan tapaamaan vaikka kilsan päästä niin aina menisin vaikka jalka poikki. Jos joku tulee yli 800 kilsan päästä niin häntä odottaa valmis ruoka, kuuma sauna ja siisti huone.

Mitä olette mieltä arvon kanssa Kinkyilijät: Miten tulis vastata tälle Pörheltäjälle?
Sovinko hänen kanssaa uudet deitit niin hän saa toteuttaa omaa taipumustaan?  ;D

Ja vielä: itse en ole vaniljadeiteissä tähän törmännyt mutta olen kuullut sellaisista muilta.
Onko kyseessä vain itsetunnoton netti ihminen joka haluaa elää jotain netissä mutta ei todellisuudessa?

Vastatkaa arvon kanssa Kinkyilijät!  :)

Jukkis

  • Turun Baletti
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 630
  • Ikä ei ole vain numeroita.
  • Galleria
Vs: PÖRHELTÄJÄT JA FEIKIT!
« Vastaus #26 : 22.01.2013, 20:02 »
No niin..jos hän lukee nämä jutut täällä niin eiköhän se hiukan nosta kynnystä tehdä kolmansia ohareita..Mut en kyl itse lähtis enää matkustaan 800km..

kide

  • Vieras
Vs: PÖRHELTÄJÄT JA FEIKIT!
« Vastaus #27 : 22.01.2013, 20:37 »
Mitä olette mieltä arvon kanssa Kinkyilijät: Miten tulis vastata tälle Pörheltäjälle?
Sovinko hänen kanssaa uudet deitit niin hän saa toteuttaa omaa taipumustaan?  ;D

Tottakai! Sillä ehdolla, että neiti matkustaa ;)

DHS

  • Vieras
Vs: PÖRHELTÄJÄT JA FEIKIT!
« Vastaus #28 : 22.01.2013, 21:25 »
Tavallisilla nettitreffeillä näitä on ollut. Mitään kinky-seuraa en ole vielä rdes löytänyt netistä. Tosin kovin pitkään en ole etsinytkään.

isabella

Vs: PÖRHELTÄJÄT JA FEIKIT!
« Vastaus #29 : 22.01.2013, 21:37 »
Olen viimeisen 14 vuoden aikana deittaillut PALJON ja joukkoon on mahtunut feikkiä, pörheltäjää ja jos jonkinlaista viheltäjää. Useamman kerran tyyppi on jättänyt vastaamatta viesteihin viime hetkellä, jättänyt saapumatta paikalle tai perunut viime hetkellä. Ja näitä on ollut miehissä, naisissa ja pariskunnissa, sekä vaniljoissa että kinkyissä. Tapahtuu ohareita joskus vähän tutumpienkin ihmisten kanssa. Erään miehen kanssa oli leikitty pari kertaa kun hän vain jätti ilmestymättä paikalle enkä enää koskaan kuullut hänestä mitään. Oli varmaan koira kuollut tai jotain ::) :))

Kyllähän se aina silä hetkellä vituttaa armottomasti mutta ensiraivon laannuttua pystyn suhtautumaan asiaan melko stooalaisesti. Jos haluaa harrastaa nettideittailua niin tietty määrä tällaista bullshittiä nyt vaan kuuluu asiaan. Onneksi kuitenkin suurin osa pitää kiinni sovituista tapaamisista. Ja komppaan Fixxiä siinä että jos joku vaikuttaa liian hyvälle ollakseen totta niin hän varsin todennäköisesti on sitä.