Kirjoittaja Aihe: Prostituutio  (Luettu 39016 kertaa)

orjamies

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1978
  • Etsin itseäni parenpaa seuraa
  • Galleria
Vs: Prostituutio
« Vastaus #105 : 04.05.2013, 08:07 »
Asiaa sivuten moniko nyt käsi sydämmelle pyytää esim kampaajalta/parturilta kuitin ? no poikkeuksia voi olla

joitakin prosentteja mutta, "alan tapa" on että enintään joka 5 asiakas lyödään kassaan.vastaavia esimerkkejä

löytyisi paljon, että tuon laillisuuden perään/veronmaksamisen huutajat on aika heikoilla, toki olen itse aina

kannattanut valtion bordellia ja paikaksi sopii hyvin eduskuntatalo. tiedän että muutama on kokeillut verollista

kun siinä on nykyjään mahdollisuus "hyvillä puheilla" saada palveluun avustus kotitalousvähennys  tms ja silloinhan

myös kaiken rekvisiitan yms voi vähentää verotuksessa onkohan lopulta edes + valtiolle ? ja se kysymys

rupeaisinko itse tuskin olisi kysyntää vaikka olenkin alan paras  :P
« Viimeksi muokattu: 04.05.2013, 10:48 kirjoittanut orjamies »

Kettu vinossa

  • Vieras
Vs: Prostituutio
« Vastaus #106 : 04.05.2013, 12:29 »
Asiaa sivuten moniko nyt käsi sydämmelle pyytää esim kampaajalta/parturilta kuitin ?

Muistaakseni uutisissa oli joku aika sitten, että olisi suunnitteilla joku uusi laki, että asiakkaalle on aina pakko antaa kuitti, vaikkei hän sitä pyydäkään. Minuakin on harmittanut joissakin kaupoissa, kun en ole saanut kuittia, tai jos kuitti on tulostunut, myyjä itse on heittänyt sen roskiin, vaikka olen ollut käsi ojossa kuittia ottamassa. Itse kerään kuitteja, koska haluan pitää kirjaa menoistani. Hyvä jos kuitin antaminen muuttuu pakolliseksi; voin paremmin valittaa päin myyjän naamaa siitä etten saanut kuittia.

Farkas

  • Vieras
Vs: Prostituutio
« Vastaus #107 : 04.05.2013, 16:42 »
Alkuperäiseen aiheeseen palatakseni, niin suuressa maailmassa olen kuullut termin "money slave", eli rahan maksaminen on osa nöyryytystä. Seksistä maksaminen on siis itsessään näille tyypeille jonkinlainen fetissi. Osana nöyryytystä domina viivyttää nautinnon tuottamista ja orjan pitää maksaa lisää. Eli varsinaisesti ei siis tarvitse edes tehdä mitään, välillä vain sanallisesti nöyryyttää orjaa, toimii myös netin kautta. Melkoisen rahasammon ovat tyttöset kekanneet.

Kamariherra

  • Vieras
Vs: Prostituutio
« Vastaus #108 : 04.05.2013, 16:50 »
Kuinka seksityöläinen uskaltaa toimia toiminimen alla?
Eihän toiminimestä tarvitse käydä ilmi, millaista palvelu täsmälleen ottaen on, ja myytävä "tuote" voi myös olla nimeltään vaikka jotain hierontaa tms. hyvinvointipalvelua. Toiminimi voi siis olla aivan neutraali ja eri kuin se nettipalvelun nimi, jossa nyt toimit. Arvonlisäveroa ei tarvitse maksaa, jos liikevaihto jää alle 8500 euron tilikaudessa (vuodessa). Muut verot tietenkin täytyy. Jos taas menee yli alv-rajan vuodessa niin alv toki lisätään asiakkaalta veloitettavaan hintaan. Sitten voi myös hankkia eläkekertymää maksamalla yrittäjäeläkevakuutusmaksua, ja silloin pääsee myös julkisen sairaspäivärahan piiriin. Raha- ja veroasioihin voi palkata tilitoimiston (ei niin hirveitä summia maksa kuussa).

Jos sinua huvittaa leikitellä ajatuksella virallisen toiminimen perustamisesta niin yrittämisestä löytyy tietoa esim. Yritys Suomen sivuilta, toki myös monesta muusta paikasta.

Pro-tukipisteen kautta voisi löytyä vertaistukea tuohonkin teidän bisneksen omasta näkökulmasta. – Olet tietysti ihan oikeassa siinä, että jos laskuttaa asiakasta toiminimen kautta niin hänhän saa sen toiminimen sitten tietoonsa ja sitä kautta hänen on mahdollista selvittää hyvinvointiyrittäjän nimi. En tiedä, olisiko nimen salaamiseen jokin mahdollisuus olemassa.

Kettu vinossa

  • Vieras
Vs: Prostituutio
« Vastaus #109 : 04.05.2013, 17:51 »
Alkuperäiseen aiheeseen palatakseni, niin suuressa maailmassa olen kuullut termin "money slave", eli rahan maksaminen on osa nöyryytystä.

Täälläkin on ketju aiheesta:
http://www.bdsmbaari.net/index.php?topic=4044.0

Yonna

  • Vieras
Vs: Prostituutio
« Vastaus #110 : 04.05.2013, 18:38 »
Raha- ja veroasioihin voi palkata tilitoimiston (ei niin hirveitä summia maksa kuussa).


Käsittääkseni tilitoimistoa ei voi palkata prostituutioyritykseen? En ole tuosta täysin varma, mutta sehän on prostituutiosta hyötymistä jos saa palkkaa käsitellessään sellaisen yhtiön asioita. Eihän prostituoitu saa palkata firmaansa esimerkiksi kirjanpitäjääkään.

Farkas

  • Vieras
Vs: Prostituutio
« Vastaus #111 : 04.05.2013, 19:12 »
Alkuperäiseen aiheeseen palatakseni, niin suuressa maailmassa olen kuullut termin "money slave", eli rahan maksaminen on osa nöyryytystä.

Täälläkin on ketju aiheesta:
http://www.bdsmbaari.net/index.php?topic=4044.0

Kasvain, niinpä onkin (olen siis uusi foorumilla).

Mutta tämä on yksi syy, miksi en miehenä osta seksiä. Minusta seksiä ostava mies on aina vähän rahaorjan asemassa.

Kamariherra

  • Vieras
Vs: Prostituutio
« Vastaus #112 : 06.05.2013, 14:34 »
Käsittääkseni tilitoimistoa ei voi palkata prostituutioyritykseen? En ole tuosta täysin varma, mutta sehän on prostituutiosta hyötymistä jos saa palkkaa käsitellessään sellaisen yhtiön asioita. Eihän prostituoitu saa palkata firmaansa esimerkiksi kirjanpitäjääkään.
Näinkö on? Mua ihan vilpittömästi kiinnostaisi kuulla, millä perusteella laillinen toiminimi tai osakeyhtiö (jonka myös voi perustaa yksinkin) ei saisi palkata kirjanpitäjää tai ostaa alihankintana niitä palveluja, joita tarvitsee. Tiedätkö siis ihan jonkin tapauksen, jossa näin olisi päätetty?

raafael

  • Vieras
Vs: Prostituutio
« Vastaus #113 : 06.05.2013, 16:30 »
Eikös Suomessa ole yksi tai kaksi ihan toiminimellä seksipalveluita myyvää yritystä. Kuitit kirjoitetaan ihan normaalisti. Muistelen nyt jotain lehtijuttua. Siinä joku virkamies taisi todeta että firman perustaminen oli hoidettu kaikkien lakien ja asetusten mukaan joten siihen ei kukaan voinut sanoa mitään. Ja tällöinhän myös kirjanpito tapahtuu normaalisti.

Yonna

  • Vieras
Vs: Prostituutio
« Vastaus #114 : 13.05.2013, 16:19 »

"Mikäli henkilö hankkiakseen itselleen tai toiselle taloudellista hyötyä järjestää huoneen tai muun tilan korvausta vastaan tapahtuvaa sukupuoliyhteyttä tai siihen rinnastettavaa seksuaalista tekoa varten tai kahdeksaatoista vuotta nuoremman lapsen tekemää, ilmeisellä tavalla sukupuolisiveellisyyttä loukkaavaa tekoa varten; taikka, vakiintuneena osana liiketoimintaansa majoittaa sellaiseen tekoon ryhtyvää ja siten olennaisesti edistää tekoa; taikka, yhteystietoja välittämällä tai muuten markkinoi toisen sellaiseen tekoon ryhtymistä tietäen, että hänen toimintansa olennaisesti edistää teon toteutumista; taikka, muuten käyttää hyväkseen jonkun ryhtymistä sellaiseen tekoon; taikka, viettelee tai painostaa toisen sellaiseen tekoon, katsotaan hänen syyllistyvän paritukseen. Parituksesta tuomitaan sakkoa tai vankeutta enintään kolme vuotta. Teon yritys on rangaistava."

Käsittääkseni kohta "muuten käyttää hyväkseen toisen sellaiseen tekoon" voidaan tulkita niin että kirjanpitäjä voi olla parittaja, koska hän saa rahaa edistäessään prostituoidun liiketoimia.

Kamariherra

  • Vieras
Vs: Prostituutio
« Vastaus #115 : 13.05.2013, 22:04 »
Käsittääkseni kohta "muuten käyttää hyväkseen toisen sellaiseen tekoon" voidaan tulkita niin että kirjanpitäjä voi olla parittaja, koska hän saa rahaa edistäessään prostituoidun liiketoimia.
Eikö samalla logiikalla kauppias, joka myy ruokaa prostituiodulle, tienaa rahaa samalla kun edesauttaa prostituoidun toimintaa ammatinharjoittajana? En vaan millään voi uskoa, että tämä kirjanpitäjähomma menisi näin, mutta sehän ei olekaan minun uskomisistani kiinni. Mulla vaan on taipumus tarrata tällaisiin kysymyksiin kuin terrieri sukkaan, sori. Taidan itse tiedustella pro-tukipisteellä työskentelevältä kaveriltani, onko tällaisia ongelmia tullut vastaan.
« Viimeksi muokattu: 14.05.2013, 11:52 kirjoittanut Kamariherra »

cromzer

Vs: Prostituutio
« Vastaus #116 : 13.05.2013, 22:14 »
Kyllähän ton kirjanpitäjän voi oikealla päättelyketjulla pyörittää parittajaksi. Tosin toivon, että Suomessa ei olisi niin asenteellisia tuomareita, että tekisivät niin. Toisaalta varmasti se kirjanpitäjä voisi myös olla parittaja :D

Kamariherra

  • Vieras
Vs: Prostituutio
« Vastaus #117 : 13.05.2013, 22:17 »
– Joo, kaverini Pro-tukipisteeltä sanoi, että asia luultavasti on juuri niin kuin sunkin tietosi oli, Yonna. Että prostituution harjoittaminen avoimesti ja veroja maksaen on tehty varsin vaikeaksi maassamme. Ai-van tolkutonta, kun kyseessä on toiminta, joka ei siis itsessään ole laitonta.

Tässä on vääryys.

Lady Whip

  • Turun Baletti
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 3433
  • Sadistinen Gfe-Domina
  • Galleria
Vs: Prostituutio
« Vastaus #118 : 19.05.2013, 08:34 »
Tuossa linkki seksialan juridisiin taloushallinnon kysymyksiin.

http://www.relipe.com/info/forms/industry/sextrade.html

LadyMask

  • Vieras
Vs: Prostituutio
« Vastaus #119 : 19.05.2013, 19:31 »
Asiaa sivuten moniko nyt käsi sydämmelle pyytää esim kampaajalta/parturilta kuitin ?

Muistaakseni uutisissa oli joku aika sitten, että olisi suunnitteilla joku uusi laki, että asiakkaalle on aina pakko antaa kuitti, vaikkei hän sitä pyydäkään. Minuakin on harmittanut joissakin kaupoissa, kun en ole saanut kuittia, tai jos kuitti on tulostunut, myyjä itse on heittänyt sen roskiin, vaikka olen ollut käsi ojossa kuittia ottamassa. Itse kerään kuitteja, koska haluan pitää kirjaa menoistani. Hyvä jos kuitin antaminen muuttuu pakolliseksi; voin paremmin valittaa päin myyjän naamaa siitä etten saanut kuittia.