Kirjoittaja Aihe: Ylipaino  (Luettu 51743 kertaa)

kutkut

  • Vieras
Vs: Ylipaino
« Vastaus #240 : 10.06.2013, 12:49 »
Miehelle hyvä ruumiinrakenne on seuraava:

Paino = Pituus - 100
Rasvaprosentti = 10% tai hieman alle.

Tuollainen mies näyttää poikkeuksetta terveeltä, vaikka 180 senttisellä ja 80 kiloisella painoindeksi onkin 24.6

Lunttu

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1140
  • Center Of Attention Whore
  • Galleria
Vs: Ylipaino
« Vastaus #241 : 10.06.2013, 21:42 »
Sopiva paino on oma pituus - 110, suuntaa-antava varmaan sukupuolesta riippumatta.

Riippuu ruumiinrakenteesta aika paljon, toiset ovat luonnostaan "kuivempia". Itse olen ollut suurimman osan aikuisiästä jopa hieman alle tuon määritelmän, ilman suurempia ponnistuksia, tosin silloin kropassa ei ollut pehmeää kohtaa kuin vähän rinnoissa.

Erityisen tavoiteltavana en pidä tuon tason hoikkuutta. Ainakaan minä en huomannut olevani sen onnellisempi tai kiinnostavampi ihminen, vaikka vatsalihakset näkyivätkin  ::)

Ja kuten naisille aina: kommenttia tuli silloinkin, hoikkuuden puolesta ja sitä vastaan...Siksipä minusta riittääkin, että oma kroppa miellyttää omaa silmää ja että jaksaa painonsa kantaa ilman apuvälineitä :)

Tässä ollaan kyllä asian ytimessä, komppaan!

-katy-

  • Vieras
Vs: Ylipaino
« Vastaus #242 : 11.06.2013, 03:31 »
Juuh,ei kyllä ole millään tavoin auttanut nuoruus,hyvä kroppa,nätit kasvot ja melko hyvä luonne- siksi en välitäkkään mistään painoindekseistä-oli sukupuoli tai sukupuoleton-

Samaa kuraa kaikki ulkoinen ja sisäinen turhamaisuus.

Silti mahtavaa, jos joku saa onnensa painoindekseistä- kukin tavallaan :)

morjasi

Vs: Ylipaino
« Vastaus #243 : 15.06.2013, 10:31 »
Ylipaino on monen lapsettomuuden taustalla. Väittäisin, että myös monet erektio ongelmat johtuvat omasta tai kumppanin ylipainosta.


http://www.ess.fi/?article=414183

Violation

  • Vieras
Vs: Ylipaino
« Vastaus #244 : 15.05.2020, 21:06 »
Olen normaalipainoinen, mutta lihon suht. helposti.  Karppasin jokin aika sitten viisi kuukautta ja laihduin 8 kg.
Ihminen voi olla kaunis vaikka olisi yli-/alipainoa. Olen seurustellut/tapaillut monen kokoisia miehiä; hoikkaa ja lihavaa. Ei sillä lopulta ole niin paljoa merkitystä. Ja usein varsinkin naiset (minäkin) ovat kriittisempiä omaa vartaloaan kohtaan, kuin toisen. Hoikkuutta ihannoidaan kyllä ja se aiheuttaa ainakin minussa paineita pysyä sellaisena. Minua on haukuttu elämäni aikana kaikenlaisilla nimillä - myös läskiksi. Vaikken koskaan ollut ylipainoinen.