Kirjoittaja Aihe: Mistä löydän toteuttajan fantasialleni?  (Luettu 23495 kertaa)

alistuvaMies

  • Vieras
Mistä löydän toteuttajan fantasialleni?
« : 25.02.2013, 13:26 »
Jos maksulliset palvelut jätetään pois, mistä löydän toteuttajan fantasialleni?

Olen 48-vuotias alistuva mies ja unelmoin Naisesta, joka toteuttaisi pienen fantasiani:

Nainen kytkee minut kiinni haluamallaan tavalla mutta jättää toisen käteni vapaaksi. Nainen voi jatkaa kahdella tavalla. Tapa yksi: Nainen määrää, että runkkaan itseni laukeamisen rajalle ja käskee minun laueta viidessä sekunnissa siitä, kun hän napsauttaa sormiaan. Jos laukean ennen lupaa tai laukeamiseni ei ala määrätyssä ajassa sormien napsauttamisesta, hän rankaisee minua niin ankarasti, että en uskalla olla tottelematta häntä jatkossa. Tapa kaksi: Nainen käskee minun laukaista itseni naurettavan lyhyessä ajassa esim. kaksi minuuttia. Jos myöhästyn, saan niin ankaran rangaistuksen, että teen, mitä vain välttääkseni rangaistuksen jatkossa. Tämän jälkeen kaikki alkaa alusta ja minun on esim. runkattava uudelleen kahdessa minuutissa tai saan rangaistuksen. Tätä toistetaan niin kauan kuin Nainen haluaa.

Fantasiassani minulta viedään laukeamisen nautinto ja pakotetaan rangaistuksen uhalla tekemään normaalisti nautintoa tuottava asia lukuisia kertoja niin, että en enää tuota nautintoa enkä pysty sitä tekemään. Voiko mikään enää nöyryyttää enempää? Totta kai nöyryytystä voi lisätä monella tavalla: minun on jokaisen laukeamisen jälkeen syötävä eritteeni tai nainen voi määrätä minut laittamaan kuoritun grillimakkaran peräaukkoni ja antaa minulle 5 minuuttia sormien napsauttamisesta aikaa ottaa se pois ja laueta sen päälle ja sen jälkeen syödä koko annos……

Mistä löytäisin toteuttajan pienelle fantasialleni?

Kettu vinossa

  • Vieras
Vs: Mistä löydän toteuttajan fantasialleni?
« Vastaus #1 : 25.02.2013, 14:49 »
Jos maksulliset palvelut jätetään pois, mistä löydän toteuttajan fantasialleni?

Deittipalstalta?

alistuvaMies

  • Vieras
Vs: Mistä löydän toteuttajan fantasialleni?
« Vastaus #2 : 25.02.2013, 16:37 »
Vastaus Ketunhännälle: Deittipalstat on jo moneen kertaan kokeiltu. Toivoin vastauksen löytyvän tältä sivustolta, jatkan etsimistä.

Koo

  • Vieras
Vs: Mistä löydän toteuttajan fantasialleni?
« Vastaus #3 : 25.02.2013, 16:39 »
Ehkäpä tämän sivuston deittipalstalta sitten, oletan että Vinokettu sitä tarkoittikin....?

alistuvaMies

  • Vieras
Vs: Mistä löydän toteuttajan fantasialleni?
« Vastaus #4 : 25.02.2013, 16:53 »
Vastaus Kaijalle: Kiitos! Ymmärsin kyllä, Ketunhännän linkki vie suoraan oikeaan paikkaan.

alistuvaMies

  • Vieras
Vs: Mistä löydän toteuttajan fantasialleni?
« Vastaus #5 : 26.02.2013, 08:39 »
Luulin olevani oikealla sivustolla tällaisten fantasioiden kanssa. En uskonut, että tämä olisi liian rajua eikä kiinnostaisi ketään. Onko neuvoa paremmasta sivustosta?

Juuttisetä

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2786
  • "Hyvällä tavalla vaarattoman oloinen."
  • Galleria
Vs: Mistä löydän toteuttajan fantasialleni?
« Vastaus #6 : 26.02.2013, 09:12 »
Olet nyt päivän pitänyt tuota ilmoasi tuolla ja nillität kun ei ole tullut vastausta, ei kaikki mahdolliset ihmisetä käy täällä edes päivittäin. Kärsivällisyys on hyve ja selkeästi jotain mitä tulevan (toivottavasti) Dommen sinulle pitää opettaa.

Jos fantasialla on kiire ja sen pitää tapahtua just N.Y.T kun sitä tahdot, pitänee kaivaa kuvetta ja mennä maksullisille...vapaat ihmiset kun näes toimivat, vapaasti ilman painostusta...varsinkin ne ketkä sinulle tuon voivat suoda.

Ehdotus paremmaksi sivustoksi, googleen "maksullinen domina" vaikkapa hakusanaksi niin voisi tärpätä. Muussa tapauksessa opettelet kärsivälliseksi etkä odota tuloksia samantein. Ihme heti kaikki mulle nyt ihmisiä.....

PinkCat

  • Bizarre Club
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1012
  • nylkky
  • Galleria
Vs: Mistä löydän toteuttajan fantasialleni?
« Vastaus #7 : 26.02.2013, 09:20 »
Suosittelisin odottamaan vähintäänkin muutaman viikon mahdollisia vastauksia, jopa kuukausia.
Tuo ei missään nimessä ole mikään "liian raju" juttu mutta kun/jos haluaa löytää ihan oikean ihmisen joka haluaisi tuon, vapaaehtoisesti ja jopa siitä nauttien, toteuttaa niin piirit on sen verran pienet ettei ihan heti kannata kuvitella mitään löytävänsä.
"kaikkimulletännehetinyt"-asenne ei toimi näissä kuvioissa.

TragedyForYou

  • Vieras
Vs: Mistä löydän toteuttajan fantasialleni?
« Vastaus #8 : 26.02.2013, 09:22 »
Taas näitä..  ::)
Hätähousut harvoin saa mitä tahtoo. Ja kun on kyse ei-maksullisesta seurasta niin ihmisen pitäisi kiinnostaa noin muutenkin kuin vain yksittäisen fantasian kohteena, näin ainakin omasta kokemusmaailmastani. Moisille pikatuuppareille suosittelen kyllä edelleen sitä maksullista, saa mitä tahtoo prikulleen ja milloin tahtoo eikä tarvi itkeä missään sopivien naisten puutetta.
Anteeksi ikävä sävyni mutta nämä on niin nähty.

alistuvaMies

  • Vieras
Vs: Mistä löydän toteuttajan fantasialleni?
« Vastaus #9 : 26.02.2013, 09:30 »
Kiitos selventävistä viesteistä!

Sääli, että en voi lähettää teille nenäliinoja, vaan joudutte parkumaan ilman niitä!

Asiallinen viesti fantasiasta ei herättänyt kiinnostusta vastaamiseen mutta aivan pieni provosointi sai heti aikaan melkoista parkumista.

Kiitos kun opetitte minulle tämän sivuston etikettiä!

Herra_Jack

  • Vieras
Vs: Mistä löydän toteuttajan fantasialleni?
« Vastaus #10 : 26.02.2013, 09:31 »
"kaikkimulletännehetinyt"-asenne ei toimi näissä kuvioissa.

...mutta on harmittavan yleistä  8)

Riverlady

  • Vieras
Vs: Mistä löydän toteuttajan fantasialleni?
« Vastaus #11 : 26.02.2013, 09:58 »
Voiko mikään enää nöyryyttää enempää?

Ei voi. Jos 48-v. jaksaa inistä tuolla lailla, vaippahousut on varmasti jalassa jo.

Purppura

Vs: Mistä löydän toteuttajan fantasialleni?
« Vastaus #12 : 26.02.2013, 10:11 »
Vaikken domme olekkaan (mies kun olen) niin ainakin minua risoisi alistuva joka vaatii/sanelee mitä hänelle pitää tehdä. Toki asioista on hyvä keskustella ja kesksutelu on tervettä, mutta jos aloittaa listalla siitä mitä PITÄÄ tehdä, voi olla vaikea löytää toteuttajaa. Ihmisillä on yleensä omiakin haluja, varsinkin dom-ihmisillä. ^^;;

Chmlnidae

  • Vieras
Vs: Mistä löydän toteuttajan fantasialleni?
« Vastaus #13 : 26.02.2013, 10:20 »
Jep. Komppaukset Juuttisedälle, PinkCatille, Jackille, TFY:lle, Riverladylle ja Purppuralle. Voi olla että hetki, jos toinenkin, menee ennen kuin löydät tuolla lähestymiskulmalla dominoivan. Mutta lycka till vaan...meitä on moneen junaan, jotkut jää asemallekin...
Välillä ihmettelen mistä näitä tällä hetimullekaikki...asenteella ilmoittelijoita oikein pomppii tänne. Näitä melkein voisi kuvitella provoiksi kun ovat niin...ööö; mitä?, sanat loppuu...

alistuvaMies

  • Vieras
Vs: Mistä löydän toteuttajan fantasialleni?
« Vastaus #14 : 26.02.2013, 10:30 »
Sivuston suurin ongelma näyttää olevan tautologia.

Koittakaa nyt keksiä jotakin muutakin sanottavaa kuin ” hetimullekaikki”.

Vai eikä sivustolta löydy muita kuin perässähiihtäjiä????