Kirjoittaja Aihe: Mistä löydän toteuttajan fantasialleni?  (Luettu 23497 kertaa)

IKRM

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1542
  • kizzzan Herra
  • Galleria
Vs: Mistä löydän toteuttajan fantasialleni?
« Vastaus #15 : 26.02.2013, 10:37 »
Välillä ihmettelen mistä näitä tällä hetimullekaikki...asenteella ilmoittelijoita oikein pomppii tänne. Näitä melkein voisi kuvitella provoiksi kun ovat niin...ööö; mitä?, sanat loppuu...

subeja?

IKRM

Ailouna

  • Smurffit
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 822
  • Galleria
Vs: Mistä löydän toteuttajan fantasialleni?
« Vastaus #16 : 26.02.2013, 11:01 »
Ilman tautologiaa voin sanoa sen toisin: Alistuvamies, vaikutat niin rasittavalta tapaukselta, että itse ainakaan en viitsi lähteä edes ottamaan selvää, josko niitä yhteisiä mielenkiinnon kohteita löytyisi muitakin kuin tuo sperman suihkiminen sekunttikellon kanssa. Ja jokaisella viestilläsi vaihvistat vain tuota mielikuvaa, minkä oikean palstan etsimisviestillä onnistuit luomaan...

Kettu vinossa

  • Vieras
Vs: Mistä löydän toteuttajan fantasialleni?
« Vastaus #17 : 26.02.2013, 11:03 »
Kiitos kun opetitte minulle tämän sivuston etikettiä!

Monilla foorumeilla on kohteliasta laittaa deitti-ilmoitukset niille varattuun osioon, eikä niiden paikka ole muualla foorumilla. Ei myöskään ole yleensä kohteliasta valittaa, jos deitti-ilmoitukseen ei tule vastauksia, koska vika on todennäköisesti ilmoituksessa, eikä foorumin jäsenissä.

Kannattaa todella myös huomioida se, että kaikki eivät lue foorumeja päivittäin. Unelmiesi deittiseuralainen saattaa lukea ilmoituksesi jopa yli kuukauden päästä siitä kun ilmoitus on laitettu.

Onko neuvoa paremmasta sivustosta?

FetLifessä on todella monta ryhmää joihin voi kirjoittaa niin monta treffi-ilmoitusta kuin ehtii, vaikka joka päivä, eikä kukaan moderoi niitä pois. On kuitenkin huomioitava, että jos ryhmän viestiketjujen aloitukset ovat lähinnä pelkkiä yhden ja saman henkilön treffi-ilmoituksia, se antaa yleensä epätoivoisen roskapostittajan vaikutelman, eikä vakavasti otettavan kumppanin vaikutelmaa.

alistuvaMies

  • Vieras
Vs: Mistä löydän toteuttajan fantasialleni?
« Vastaus #18 : 26.02.2013, 11:13 »
Vastaus Kettu Vinossa –nimimerkille. Kiitos, laitoin ilmoituksen lähettämällesi Deitti-osastolle, kuten neuvoit. Molemmat viestisi ovat olleet hyvin asiallisia. En todellakaan odottanut löytäväni vuorokaudessa toteuttajaa fantasialleni ja kuten jo aikaisemmin kirjoitin, oli mielenkiintoista nähdä, miten pieni provosointi sai keskustelun heräämään eloon.

Tavasin uudelleen tuota ensimmäistä fantasia viestiäni ja en löytänyt siitä kohtaa, jonka mukaan se olisi ainoa fantasiani mutta jostakin on aloitettava. Eli ailouna kiitos kun et vaivaudu jatkamaan keskustelua. Se olisi todennäköisesti puolin ja toisin turhaa.

Kettu vinossa

  • Vieras
Vs: Mistä löydän toteuttajan fantasialleni?
« Vastaus #19 : 26.02.2013, 11:16 »
En todellakaan odottanut löytäväni vuorokaudessa toteuttajaa fantasialleni

http://www.bdsmbaari.net/index.php?topic=4776.0
Deittipalstan eka ilmoituksesi laitettu: 25.02.2013, 17:39
Ilmoitus hylätty ja kysely paremmista sivustoista: 26.02.2013, 08:38

Ihmisillä oli siis kokonaiset 14 tuntia ja 59 minuuttia aikaa vastata ilmoitukseen.

alistuvaMies

  • Vieras
Vs: Mistä löydän toteuttajan fantasialleni?
« Vastaus #20 : 26.02.2013, 11:21 »
Hylätty???? Jommallakummalla meistä on vaikeuksia sisälukutaidon kanssa.

Kettu vinossa

  • Vieras
Vs: Mistä löydän toteuttajan fantasialleni?
« Vastaus #21 : 26.02.2013, 14:03 »
Hylätty???? Jommallakummalla meistä on vaikeuksia sisälukutaidon kanssa.

Itse kirjoitit deittipalstalle näin:
Luulin olevani oikealla sivustolla tällaisten fantasioiden kanssa. En uskonut, että tämä olisi liian rajua eikä kiinnostaisi ketään. Onko neuvoa paremmasta sivustosta?

Kyllä ainakin minä tulkitsen tuon noin, ettei ilmoitus ole enää voimassa.

alistuvaMies

  • Vieras
Vs: Mistä löydän toteuttajan fantasialleni?
« Vastaus #22 : 26.02.2013, 14:07 »
Sisälukutaito auttaa monessa paikassa tekemään oikeita tulkintoja!

Von

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 718
  • TrueMaster 1%
  • Galleria
Vs: Mistä löydän toteuttajan fantasialleni?
« Vastaus #23 : 26.02.2013, 16:19 »
Hyvää tässä on se, että oma fantasia kerrotaan suoraan. Välillä törmää subeihin, joiden käyttöohje on lähes yhtä yksityiskohtainen, mutta se pitäisi arvata. :P

Tämän kaverin tyylillä ei tosin saa palvelua prodommeltakaan.

alistuvaMies

  • Vieras
Vs: Mistä löydän toteuttajan fantasialleni?
« Vastaus #24 : 26.02.2013, 17:25 »
Hienoa että etikettiopetuksen lisäksi saa myös tyyliohjeita. Olen uusi kasvo tällä sivustolla ja kaikki oppi on tarpeeseen.

Viridian

Vs: Mistä löydän toteuttajan fantasialleni?
« Vastaus #25 : 26.02.2013, 19:32 »
Hienoa että etikettiopetuksen lisäksi saa myös tyyliohjeita. Olen uusi kasvo tällä sivustolla ja kaikki oppi on tarpeeseen.

Ongelmasi on se, että esität ristiriitaisen perusviestin.

Profiilissasi sanot, että etsit ankaraa Valtiatarta. Nikissäsi sanot, että olet alistuva mies. Mutta deitti-ilmossasi etsit toteuttajaa omalle fantasiallesi.

Fantasiasi ei ole liian raju, useimmille se on luultavasti liian tylsä ja yksioikoinen, ja aika harvalla naisella on ensimmäisenä fantasiana sekuntikello runkuttaminen, jos pitää miettiä, mitä alistuvan miehen kanssa voisi alkaa tekemään. Mutta voin toki olla väärässäkin, en ole keskustellut kaikkien maailmankaikkeuden ei-maksullisten dominoivien naisten kanssa. Kuulemma Ivalossa on yksi ketä en ole tavannut, ja saattaa olla muitakin ;).

Ymmärrän, että itse kullekin oma fantasia on se paras, ja jo sen kirjoittaminen esiin on valtava ponnistus, jonka toivoisi tuottavan tulosta nopeasti. Suuri osa täällä haahuilevista ihmisistä ei kuitenkaan jaa ihan samanlaisia fantasioita. Myöskään suuri osa tämän paikan dominoivista naisista ei ole vailla seuraa, saati kovin epätoivoisia. Mutta vastauksena kysymykseen, enpäs äkkiseltään keksi sen kummemmin, millä foorumilla tilanne eroaisi tästä, kun jostain syystä halusit välttyä maksamiselta. Sinänsähän fantasiasi kuulostaa juurikin sopivan simppeliltä ollakseen käsikirjoitettu rahasessio, joten miksi ihmeessä ei?

Vir, joka ottaa session alkaessa kellon pois kädestään, merkiksi toisesta todellisuudesta missä lopettamisesta päättää naisen tahto, ei kello

alistuvaMies

  • Vieras
Vs: Mistä löydän toteuttajan fantasialleni?
« Vastaus #26 : 26.02.2013, 19:44 »
En tiennyt noiden asioiden olevan toisiaan pois sulkevia.

Kiitos opista: subilla ei saa olla fantasioita tai ainakaan hän ei saa esittää niitä.

Olen alistuva vapaa mies, haen dominoivaa naista pitempi aikaiseen suhteeseen ja minulla on fantasioita.

Taitaa olla mahdoton yhtälö.

-katy-

  • Vieras
Vs: Mistä löydän toteuttajan fantasialleni?
« Vastaus #27 : 26.02.2013, 20:01 »
En tiennyt noiden asioiden olevan toisiaan pois sulkevia.

Kiitos opista: subilla ei saa olla fantasioita tai ainakaan hän ei saa esittää niitä.

Olen alistuva vapaa mies, haen dominoivaa naista pitempi aikaiseen suhteeseen ja minulla on fantasioita.

Taitaa olla mahdoton yhtälö.

Minä en ole se joka neuvoo ketään, mutta nyt tuli semmoinen mieleen, kun itsekin olen kokolailla sekaisin, että kannattaa olla varovainen näissä piireissä ja ei ehkä liian avoin tai kysellä kaikilta asioita.
Voi tulla eteen asioita, joita ei sitten kestäkään, vaikka ajattelee ettei sellainen  ole mahdollista. Kun henkisellä puolella toimitaan, on se kuitenkin aika herkkä laji, ja toisilla sitä herkkyyttä ja ymmärrystä ei taida olla kovinkaan paljoa.
Sitten kun ja jos on vielä kokematon..ja kaikki mahdolliset elämän kiemurat eivät ole aina ennustettavissa..ja aina ei voi varmuudella tosiaan tietää mitä kestää..ja että onko syytä jättää jotkut asiat fantasioiksi tai jopa unohtaa kokonaa, mikäli mahdollista.

Kovin herkät ja kiltit (ja jotka eivät osaa rajata sekä puolustaa, sulkea ulos jne.) lienevät jossain määrin enemmän "tulilinjalla"

Kettu vinossa

  • Vieras
Vs: Mistä löydän toteuttajan fantasialleni?
« Vastaus #28 : 26.02.2013, 20:01 »
Olen uusi kasvo tällä sivustolla ja kaikki oppi on tarpeeseen.
Ehkä tästä on sitten apua:
Mitä vaadit ilmoitukselta vastataksesi?
Siinä on ohjeita hyvän deitti-ilmoituksen tekemiseen lukijoiden näkökulmasta.
Tässä on myös BDSM-baarin pelisäännöt, joihin kannattaa tutustua.

alistuvaMies

  • Vieras
Vs: Mistä löydän toteuttajan fantasialleni?
« Vastaus #29 : 26.02.2013, 20:17 »
Hengitä välillä kettu, tuollainen parkuminen voi olla vaarallista!