Kirjoittaja Aihe: Mistä löydän toteuttajan fantasialleni?  (Luettu 23496 kertaa)

Fixx

  • Vieras
Vs: Mistä löydän toteuttajan fantasialleni?
« Vastaus #75 : 04.03.2013, 16:42 »
On vain niin, että jotta fantasialle saisi toteuttajan, pitäisi tarjota jotain vastineeksi tai edes houkutukseksi.

Aika harvassa deitti-ilmossa mennään niin pitkälle, että aletaan lupaamaan jotain vastineeksi. Eiköhän tämä ole ilmoituksen laatijan ja ilmoitukseen vastaajan henkilökohtainen asia, että saako sessiosta jotain vastalahjaksi?

Ja jos jollakulla todella on fantasia alistaa miestä sekuntikellon kanssa, niin eikö siinä ole vastinetta ja houkutusta ihan tarpeeksi? Kuka muka tietää, ettei tällä foorumilla ole sellaista ihmistä, jolla sellainen fantasia olisi?
Aika monessa ilmoituksessa täällä tarjotaan kaikenlaista vastineeksi. Komeaa/kaunista seuraa, läpikotaista tyydytystä/Et KADU!, ikuista (tai edes keskipitkän ajanjakson) rakkautta, taitavaa domoinointia, paneutuvaa palvelua, sieluntoveruutta, elämänkumppanuutta. Eikö näitä lasketa? Ja tottakai nämä ovat henkilökohtaisia asioita. Suurin osa asioista mitä tällä foorumilla käsitellään ovat henkilökohtaisia asioita.

Totta kyllä, emme tiedä olisiko tällä foorumilla tuollaista haettua ihmistä. Yleinen elämänkokemus kuitenkin väittää ettei ole. Joten kannattaisi kokeilla hiukan toisenlaista hakua.

Koo

  • Vieras
Vs: Mistä löydän toteuttajan fantasialleni?
« Vastaus #76 : 04.03.2013, 16:53 »
Jumat en ole koskaan aikasemmin tajunnut miten kaikki onkin niin yksinkertaista - tulonsiirtoja muuttamalla saadaan kaikki taas raiteilleen, maailmanrauhakin kai siinä sivussa ja parannus syöpiin perkele.


Tätäkään asiaa tuskin saadaan täydelliseksi. Se on parhaimmillaankin jonkinlainen kompromissi, jossa joku kärsii. Kokonaisedun kannalta on vaan siedettävä, että joku voittaa ja toinen häviää. Nykyisen kaltainen massiivinen yksinelävien naisten tukeminen tulee kohtuuttoman kalliiksi ja nostattaa vitun hintaa ihan suotta.

Voisitko ihan vaikkapa vääntää tälle yksinelävälle naiselle mistä sitä rahallista tukea nyt sitten sinun mielestäsi saan? Kaikki sisäänpäin tuleva rahaliikenne kun tulee yhdestä lähteestä eli palkkatyöstäni.

Ankka

Vs: Mistä löydän toteuttajan fantasialleni?
« Vastaus #77 : 04.03.2013, 16:59 »
Totta kai toivon, että tuollaisen fantasian toteuttaminen kestäisi ainakin kaksi tuntia. Tuosta ajasta maksimissaan kuusi - kahdeksan minuuttia on kelloon liitettyä tekemistä tai minun etukäteen esittämiäni toivomuksia, joiden tarkoitus on nöyryyttää minua mahdollisimman paljon mahdottomalla tehtävällä, mikä antaisi fantasian toteuttajalle syyn rangaista minua. Eli esimerkin 120:stä minuutista olisin etukäteen suunnitellut maksimissaan kuuden/kahdeksan minuutin ohjelman. Loppu aika on täysin toisen osapuolen aikaa tehdä, mitä haluaa.


Vau, näillä aikamääreillähän homma vaikuttaa jo paljon houkuttelevammalta  :D.
Leikki sikseen, et tietenkään ole tehnyt mitään "väärin" tai joidenkin mystisten seuranhakusääntöjen vastaisesti. Keskustelupalstan luonteeseen nyt vain kuuluu se, että ihmiset keskustelevat lähettämistäsi viesteistä, ja keskustelun sävyä et valitettavasti voi itse valita.

Näissä piireissä tilanne on se, että alistuvia miehiä olisi tarjolla paljon enemmän kuin alistavia naisia, joten päivässä et välttämättä löydä maksutonta henkilöä toteuttamaan fantasiaasi. Tositarkoituksella seuraa hakevat dommet eivät myöskään välttämättä aloita seuranhakua ajatellen jotain käsikirjoitettua tilannetta, vaan saatat peräti joutua kertomaan itsestäsi jotain muutakin kuin tämän tietyn unelman. Seuranhaku ei myöskään ole tämän sivuston pääasiallinen tarkoitus, joten suurimmalla osalla ihmisistä ei vaan ole tarvetta uusille kumppaneille. Itsestänikin tuo kuvaamasi homma vaikuttaa kyllä ihan hauskalle idealle, mutta kun nyt elän tyytyväisenä monogamisessa suhteessa en valitettavasti voi tarjota apua. Onnea etsintään!

Kettu vinossa

  • Vieras
Vs: Mistä löydän toteuttajan fantasialleni?
« Vastaus #78 : 04.03.2013, 17:18 »
Sinä olet itse "Nainen". Oletko jo ilmoittautunut? Jos et, miksi et suostu toteuttamaan moista pikku juttua?

En, koska en halua nähdä kenenkään tunkevan grillimakkaraa perseeseensä ja syövän sitä sen jälkeen. Lisäksi alistuvaMies haukkui minua, ja en halua semmoisen ihmisen kanssa sessioida, vaikka hän pyytäisikin anteeksi.

Viridian

Vs: Mistä löydän toteuttajan fantasialleni?
« Vastaus #79 : 04.03.2013, 17:30 »
En uskonut, että enää osallistuisin tähän keskusteluun, koska onnistuin tekemään kaiken väärin, sääntöjen vastaisesti ja feministejä loukaten.

Totta kai toivon, että tuollaisen fantasian toteuttaminen kestäisi ainakin kaksi tuntia. Tuosta ajasta maksimissaan kuusi - kahdeksan minuuttia on kelloon liitettyä tekemistä tai minun etukäteen esittämiäni toivomuksia, joiden tarkoitus on nöyryyttää minua mahdollisimman paljon mahdottomalla tehtävällä, mikä antaisi fantasian toteuttajalle syyn rangaista minua. Eli esimerkin 120:stä minuutista olisin etukäteen suunnitellut maksimissaan kuuden/kahdeksan minuutin ohjelman. Loppu aika on täysin toisen osapuolen aikaa tehdä, mitä haluaa.

En vain ymmärrä, miten tuon voi tulkita niin, että dominoiva osapuoli joutuisi noudattamaan subin määräyksiä. Mutta olen todennäköisesti väärässä tässäkin ja moni kirjoitteluun osallistunut asiantuntia tietää fantasiani minua paremmin.

Mietitäänpäs nyt sitten tuota fantasiaa. Eli 6-8 minuuttia sisältää peniskeskeisen osan, missä vehkeestä otetaan kaikki irti. Mihin kohtaan sessiota sijoittaisin sellaisen? Tyypillisesti loppuun, koska yleensä subit ovat vastaanottavaisempia muille ideoilleni siinä vaiheessa, kun vielä on kykyä fyysiseen kiihottumiseen.

Mutta jos nyt noudatetaan tätä käsikirjoitusta, eli tarkoituksena on saada syy rangaistukseen, joten ko. 6-8 min pitäisikin olla alussa. Ja sitten rangaistusta loppu 2 tuntia, kaverille, jolle rangaistus on aidosti rangaistus, koska viimeisetkin mehut viety. Olisiko siitä iloa minulle? Ehkä, jos kyseessä olisi yksi monien erilaisten sessioiden joukossa, sellaisen merkityksellisen henkilön kanssa, kenen kanssa normaalisti voisin tehdä mitä haluan. Mutta muuten, luultavasti ei.. en ole tarpeeksi sadisti kiihottuakseni tuntemattoman merkityksettömästä ( vain tekosyyn takia, mahdottoman tehtävän varjolla) kidutuksesta.

Mutta ajatusleikitään lisää.. jos olisin sellainen sadisti, ja kiihottuisin, miten sen kiihottumiseni hyödyntäisin.. seksi olisi luonnollisestikin poissa laskuista, paitsi siksi, että henkilö ei kertaluontoisen kahden tuntinsa takia olisi vielä sillä tasolla tuttu, myös siksi, ettei edes kykenisi.

Eli tarvitsisin siltä varalta, että homma sattumalta toimisi, paikalle jonkun muun subin kielineen tai muine avuineen. Menee vähän hankalaksi. Mutta olihan se kaveri sentään kiva ja mukava ja hyvännäköinen alasti ja .. eikun ai niin, en tiedä hänestä muuta kuin sen, että hän uskoo feministien salaliittoon, ei niin kovin piilossa kettuiluun, eikä vain millään voi ymmärtää niitä Naisia, jotka ei ihan kaikki innostuneet ( osa, ne jotka salaa laittoivat heti privaa, ovat varmaan jo sopineet järjestyksestään jonossa?), eikä jostain syystä kerro itsestään mitään muuta kuin yhden 6-8 minuutin osan, joten minun on tosi vaikea vastavuoroisesti fantasioida häntä osana jotain omaa ideaani.

Onneksi tälläkin foorumilla on tuhansia rekisteröityneitä, jotka osaavat olla minua avarakatseisempia ja saada ilonsa noissa puitteissa.

Mutta annetaan nyt se vinkki, millä minun kaltaiseni virheitä ja mokia suurennuslasilla etsivät feministit saa heltymään ( tai ainakin minut, ehkä ei niitä muita kuitenkaan, jokaiselle on omat omituisuutensa).

Ensin voisi kertoa itsestään muilta osin.. ei se kuvakaan haittaa, kunhan ei ole se tuleva potilas.. ainakaan ainoana kuvana. Sitten voisi kertoa, jos vaikka etsisi jotakuta pitemmäksi ajaksi kuin 6-8 minuutiksi tai kahdeksi tunniksi. Kun projektiin yleensä kuuluu matkustelua ja kahvikupin ääressä juoruamista, se on vähän ylimitoitettua 6-8 minuutin takia, joten kannattaa ehdottaa saman tien useamman tapaamisen settiä, ehkä jopa.. tadaa.. suhdetta.

Yleisesti voisi hahmotella tekemisen ideoita, ei tässä vaiheessa tarkkaa pakollista osaa, vaan ennemminkin yleislinjaa, missä vaikkapa ne pakottaminen, rankaiseminen ja mahdottomat tehtävät ovat jossain osassa. Jos tässä kohtaa onnistuu avaamaan keskusteluyhteyden, on hyvä hetki paneutua hetkeksi naisen visioon hauskanpidon keinoista. Mutta stop, se klassinen sätissä kaappiin huudeltu "kerro mitä tekisit mulle ( odotan täällä kyrpä kädessä valmiina runkkaaamaan ajatukselle)", ei ole ihan sama eikä vastaava asia.

Ja nyt sitten se ihana mahdollisuus. Tuurilla käy niin, että nainen tässä kohtaa itse kertoo, että on aina nauttinut kovasti siitä, että hallitsee toisen seksuaalista suorittamista, eri tavoin. Nyt sitten tarkkana.. sydämesi pakahtuu siitä, kuinka lähellä oletkaan, mutta mitä teet tässä kohtaa.. et ryntää sanomaan: "Hienoa, ja mä tiedän just parhaan tavan kiduttaa mua seksuaalisesti, hallita mun runksimista kellon avulla ja antaa hyviä tekosyitä rangaista". Vaan: "Mitäs jos syötäisiin vielä pizzatkin, tästä kahvista alkoi tehdä mieli jotain suolaista." Ja sitten voit kertoa hauskan anekdootin siitä, kuinka edellinen Dommesi rakasti ylikaiken tekemiäsi herkullisia vuoteeseen tarjoiltuja aamiaisia, tai ihan mitä vaan missä olet hyvä ja ihana ja iloksi kelle tahansa Naiselle.

Kuulostaako monimutkaiselta?

Se on.

Erilaisten suhteellisen yksinkertaistenkin fantasioiden kohtaaminen vaatii sen, että ihmisillä on halu ja motiivi ilahduttaa niillä toisiaan. Sitten se harmillinen tosiasia, että stereotyyppisesti Dommet ovat pikkusieluisia p-päitä, jotka haluavat tehdä asiat vaikeiksi subeille, kohteen on toden totta ansaittava rangaistuksensa. Ja siihen harvemmin riittää lupaus jonkun kasvottoman kaverin paniikinomaisesta runkkauksesta, vaikka setissä olisi mukana pakko, rangaistus ja nöyryytys. Sillä, mukana ei ole pakkoa, rangaistusta ja nöyryytystä, ellei niitä ole mukana myös sen Naisen/Dommen omassa tilanteeseen istutetussa fantasiassa, tarpeeksi hyvänä illuusiona, että nainen voi sen niellä.

Mutta. Vaikka säännöt ovat epäreilut. Ja pakko ei ole kiva asia kuin fantasioissa. Ja on nöyryyttävää kun kukaan ei tajua, että eihän tässä hei mitään suhdetta haluttu, vaan se 6-8 minuuttia ilmaiseksi. Niin jos sattumoisin oppii ja onnistuu, niin lopputulos voi olla hauskempi kuin alunperin osasi edes kuvitella. Ehkä rajumpikin.

Vir


alistuvaMies

  • Vieras
Vs: Mistä löydän toteuttajan fantasialleni?
« Vastaus #80 : 04.03.2013, 17:46 »
Jos jakaa 6/8 minuuttia kahden minuutin jaksoihin, peniskeskeinen toivomus sijoittuisi tuon kahden tunnin esimerkkijakson eri kohtiin.  Koko fantasian perusajatushan on se, että mies pakotetaan rangaistuksella tekemään jotakin, mihin ei enää pysty, eikä hän kuitenkaan uskolla olla tottelematta. Aika moni ammattilainen ja jopa useampi tapaamani harrastelija Domina on ymmärtänyt, että mies reagoi rangaistuksiin aivan eritavalla ennen ja jälkeen laukeamisen.  Tuota eroa tässä fantasiassa yritetään juuri hyödyntää.

Herra_Jack

  • Vieras
Vs: Mistä löydän toteuttajan fantasialleni?
« Vastaus #81 : 04.03.2013, 17:55 »
..jatkona Viridianin viestiin. Plan B. Voit toki tehdä saman kuin minä itse eli kutsua naisen luoksesi ensitapaamiseen.. (tämä setä ei käy kahvilla juuri muualla) valmistaa hänelle maittavan aterian ja hemmotella hänen makuhermojaan esim. leivonaisilla jotka kaikki on tietysti valmistettu omin pienin kätösisi (sillä edellytyksellä että tiedät jo hänen allergiansa ja makumieltymyksensä)... tai tyytyä pelkkään kahviin/teehen.
Jos hän on kiinnostunut hän tulee.. muuten ei. Niin ja sen jälkeen toimit kuten Viridian mainitsi mailissaan ja mikä tärkeintä ÄLÄ PANE ja pidä pippeli pöksyissä ensitapaamisella.

tästä varmasti saadaankin päivän vääntö aikaiseksi hengenvaarallisesta Massusta ja redflageista vai mitä?  ;D
tiedoksi jo etukäteen vänkääjille ja ammattiloukkaantujille (heille kaikille viidelle yhteisesti).. toistaiseksi kaikki ovat selvinneet hengissä joten voitte jatkaa siitä keskustelua siinä ketjussa joka aiheesta on kirjoitettu joskus vuosi sitten. Se mikä sopii teille ei välttämättä sovi minulle ja päinvastoin.

Viridian

Vs: Mistä löydän toteuttajan fantasialleni?
« Vastaus #82 : 04.03.2013, 18:03 »
Jos jakaa 6/8 minuuttia kahden minuutin jaksoihin, peniskeskeinen toivomus sijoittuisi tuon kahden tunnin esimerkkijakson eri kohtiin.  Koko fantasian perusajatushan on se, että mies pakotetaan rangaistuksella tekemään jotakin, mihin ei enää pysty, eikä hän kuitenkaan uskolla olla tottelematta. Aika moni ammattilainen ja jopa useampi tapaamani harrastelija Domina on ymmärtänyt, että mies reagoi rangaistuksiin aivan eritavalla ennen ja jälkeen laukeamisen.  Tuota eroa tässä fantasiassa yritetään juuri hyödyntää.

Perusajatus on sinänsä ok. Ja tottakai siinä on ero, jota nainen yleensä hyödyntää omien oikkujensa mukaan.

Mutta, se mihin nyt vain edelleen takerrun, on se, että se pakko, ja rangaistuksen tehoavuus, ja se mihin ei oikeasti pysty ja mihin pystyy jos on pakko, on riippuvainen kyseisten ihmisten välisestä suhteesta. Ihan oikea ja aito pakko ehkä tehoaa, mutta siinä kohtaa ollaan sitten seuraavaksi lakituvassa. Seuraavaksi paras vaihtoehto pakosta on se, että henkilö oikeasti ja jollain tasolla haluaa jotain, mihin hänet oikean näköisesti pakotetaan, ja rangaistuksella motivoidaan. Siihen tarvitaan joko käsikirjoitus ( ja maksullinen domme?), tai keskinäinen ymmärrys siitä mitä halutaan saada aikaan pakolla tai leikkipakolla.

Mitä tulee tilanteeseen, missä miehellä on toinen käsi vapaana, ja alat suorittaa oikeasti pakottavaa, oikeasti rankaisevaa rangaistusta, niin kokemukseni mukaan tällainen rapiat 60 kiloa naista lentää seinään yhdelläkin kädellä sillä hetkellä kun paniikki iskee kohteella. Siksi en enää nykyisin koskaan jätä yhtäkään kättä vapaaksi, en edes sen runksimisen takia, jos tarkoitus on tehdä jotain oikeasti rajua. Liian suuri riski.

Mutta nyt herää kysymys, että, kun tunnet useita ammattilaisia ja useita harrastelija Dominoita, niin miten et ole heidän kanssa tarpeeksi väleissä, että joku heistä antaisi aikaansa sen 3-4x 2 min?

Kyseleepi Vir, jonka neuvot ovat selkeästi turhia, kun suhteet ammattilaisiin ja harrastajiin jo on saatu aikaan

alistuvaMies

  • Vieras
Vs: Mistä löydän toteuttajan fantasialleni?
« Vastaus #83 : 04.03.2013, 18:22 »

Mutta nyt herää kysymys, että, kun tunnet useita ammattilaisia ja useita harrastelija Dominoita, niin miten et ole heidän kanssa tarpeeksi väleissä, että joku heistä antaisi aikaansa sen 3-4x 2 min?

Kyseleepi Vir, jonka neuvot ovat selkeästi turhia, kun suhteet ammattilaisiin ja harrastajiin jo on saatu aikaan

Unohdit katsoa, kuinka vanha olen. Olen ehtinyt elämäni aikana tekemään ja näkemään aika paljon. Jos etsisin ammattilaista, en etsisi häntä tältä sivustolta. Alkujaan kysymys kuuluikin: jos en hae ammattilaista.

Muuten en ole niitä ihmisiä, jotka jäävät roikkumaan suhteisiin. Jos suhde on viilentynyt ja yhteydenpito on päättynyt, en yritä lämmitellä sitä uudelleen. Se on mielestäni aika epätoivoista.

Lähdin alkujaan kirjoittamaan koko tätä keskustelua aika ”kieli poskessa”. Enkä ollut varautunut siihen, että tämä on muutamalle asiantuntijalle maailman vakavin asia.  Kiitos Herra Jackille, viestisi valaisi asiaa vielä lisää näistä viidestä ammattivänkääjästä.

Olin lähinnä utelias, miten tuollainen profiilini, joka pitää kuitenkin paikkaansa ja tällainen neuvon kysyminen otetaan vastaan. Ja kuten aikaisemmin kirjoitin, tämä on ollut valaiseva kokemus.


Viridian

Vs: Mistä löydän toteuttajan fantasialleni?
« Vastaus #84 : 04.03.2013, 18:55 »

Mutta nyt herää kysymys, että, kun tunnet useita ammattilaisia ja useita harrastelija Dominoita, niin miten et ole heidän kanssa tarpeeksi väleissä, että joku heistä antaisi aikaansa sen 3-4x 2 min?

Kyseleepi Vir, jonka neuvot ovat selkeästi turhia, kun suhteet ammattilaisiin ja harrastajiin jo on saatu aikaan


Lähdin alkujaan kirjoittamaan koko tätä keskustelua aika ”kieli poskessa”.

Olin lähinnä utelias, miten tuollainen profiilini, joka pitää kuitenkin paikkaansa ja tällainen neuvon kysyminen otetaan vastaan. Ja kuten aikaisemmin kirjoitin, tämä on ollut valaiseva kokemus.

No, sittenhän kaikki on hyvin. Oikeasti et halunnut toteuttajaa fantasiallesi, vain antropologisen kokeen, joten voit olla iloinen siitä, että sait haluamasi. Vaikka valaistumisessasi pitäisi olla pieni häpeän sivumaku, jos sellaisesta mitään ymmärrät.

Toivottavasti, ihan siltä varalta, että joskus sellaista toteuttajaa sattuisit tarvitsemaan, jatkossa käytät niitä jo aikaisemmin hyväksi havaittuja tehoavia keinojasi. Etkä tässä ketjussa esiteltyä provoavaa, pikkuvanhaa, umpimielistä ja hiukan surua herättävää versiota itsestäsi. Sitä, joka pilkkaa hyvässä uskossa neuvoja antavia ihmisiä ammattivänkääjiksi.

Vir, joka yrittää myös ymmärtää ihmisiä, eikä aina ymmärrä kaikkia, blondi kun on

alistuvaMies

  • Vieras
Vs: Mistä löydän toteuttajan fantasialleni?
« Vastaus #85 : 04.03.2013, 18:59 »
Sorry Vir, en laskenut sinua tuohon joukkoon.!

IKRM

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1542
  • kizzzan Herra
  • Galleria
Vs: Mistä löydän toteuttajan fantasialleni?
« Vastaus #86 : 04.03.2013, 22:00 »
Oikeasti et halunnut toteuttajaa fantasiallesi, vain antropologisen kokeen, joten voit olla iloinen siitä, että sait haluamasi.

Ihanaa kun kaikki ketjut on täynnä antropologinen tutkimus -fetisistejä. No, ei tuomita, jokaiselle on suotava tyydytystä tuottavat fetissinsä.

IKRM

morjasi

Vs: Mistä löydän toteuttajan fantasialleni?
« Vastaus #87 : 05.03.2013, 16:40 »
Jumat en ole koskaan aikasemmin tajunnut miten kaikki onkin niin yksinkertaista - tulonsiirtoja muuttamalla saadaan kaikki taas raiteilleen, maailmanrauhakin kai siinä sivussa ja parannus syöpiin perkele.


Tätäkään asiaa tuskin saadaan täydelliseksi. Se on parhaimmillaankin jonkinlainen kompromissi, jossa joku kärsii. Kokonaisedun kannalta on vaan siedettävä, että joku voittaa ja toinen häviää. Nykyisen kaltainen massiivinen yksinelävien naisten tukeminen tulee kohtuuttoman kalliiksi ja nostattaa vitun hintaa ihan suotta.

Voisitko ihan vaikkapa vääntää tälle yksinelävälle naiselle mistä sitä rahallista tukea nyt sitten sinun mielestäsi saan? Kaikki sisäänpäin tuleva rahaliikenne kun tulee yhdestä lähteestä eli palkkatyöstäni.

Yksilö voi poiketa viiteryhmästään huomattavankin paljon. Ei ole järkevää käsitellä yksittäisen ihmisen asioita. Ryhmänä yksinasuvia naisia tuetaan mm. näillä keinoilla.

Positiivista syrjintää harrastetaan:

- Asuntojonoissa
- Koulutuksessa
- Työpaikoissa
- Huoltajuus päätöksissä
- Terveydenhuollossa

Rahallista tukea tulee:

- Huoltajuuspäätöksistä
- Eläke/vakuutusmaksuissa
- Asuntoasioissa



Von

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 718
  • TrueMaster 1%
  • Galleria
Vs: Mistä löydän toteuttajan fantasialleni?
« Vastaus #88 : 05.03.2013, 17:50 »
On se kumma, että niistä dominoivista naisista on pula. :))