Kirjoittaja Aihe: Peniksen koko  (Luettu 38390 kertaa)

kisupikkuinen

  • Vieras
Vs: Peniksen koko
« Vastaus #15 : 26.04.2011, 19:34 »
Tarvitaanko siihen mittavälineitä? Minä, utelias kun olen, olen joskus kysynyt miehiltä että oletko koskaan mitannut pituutta? Kukaan ei ole tunnustanut mitanneensa. Mihin sitä tietoa tarvitaan, oikeasti? Eikös sitä ihminen silmämääräisesti näe koon? Pienenpieni, pieni, normi, keskiverto, suuri?
Anyway, size does matter. Ja seuraavaksi pitäisi sanoa että tärkeämpää on kuitenkin se miten sitä käyttää, sillä mitä iloa on hevosenvehkeistä, jos sitä ei saa kovaksi? Tottahan tuo on, mutta oman pikkusormeni kokoisesta peniksestä ei ole mitään iloa.

Mutta, oma luku on sit iso vehkeiset miehet, ketkä on niin rakastunu siihen kaluunsa, että sitä on kehuttava ja kosketeltava kokoajan... sellasiakin on pari matkan varrella osunu kohdalle, ja se on oikeesti tosi ärsyttävää, ei ole ollu kyse Mastereista, vaan ihan vanilja miehistä.
Tämmöinenkin on tullut vastaan. Onhan se tietysti hyvä että on ylpeä tavarastaan, mutta joku raja sentään... Vai kertooko tuommoinen hyvästä itsetunnosta? Vai huonosta? Tuommoiset isomunaiset miehet taitavat omasta mielestään olla Jumalan lahjoja naisille.. puuh..

Ja sitten voisin kertoa omat mieltymykseni peniksen koosta, mutta ei teitä varmaankaan kiinnosta. Joten tyydyn vain sanomaan että minulla on kaikinpuolin kissanpäivät :))

telle

  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1896
  • Ehkä jonkunlainen switch. Näillä kilsoilla asiat..
  • Galleria
Vs: Peniksen koko
« Vastaus #16 : 26.04.2011, 19:53 »
Mää juoksisin ainaski karkuun tuommoista 30-senttistä hirviötä ;D  Tuskin miehellekkään on nautinnollista, jos puolet mulkusta jää aina ulkopuolelle...Koko ei ole tärkeää, vaan käyttötaito ;)

I-me

  • Vieras
Vs: Peniksen koko
« Vastaus #17 : 26.04.2011, 20:17 »
Mutta, oma luku on sit iso vehkeiset miehet, ketkä on niin rakastunu siihen kaluunsa, että sitä on kehuttava ja kosketeltava kokoajan... sellasiakin on pari matkan varrella osunu kohdalle, ja se on oikeesti tosi ärsyttävää, ei ole ollu kyse Mastereista, vaan ihan vanilja miehistä.
Tämmöinenkin on tullut vastaan. Onhan se tietysti hyvä että on ylpeä tavarastaan, mutta joku raja sentään... Vai kertooko tuommoinen hyvästä itsetunnosta? Vai huonosta? Tuommoiset isomunaiset miehet taitavat omasta mielestään olla Jumalan lahjoja naisille.. puuh..

Nousipa tästä vasta-ajatus: Onko kukaan koskaan kuullut oikeasti naisen retostelevan pillunsa koolla/syvyydellä tai edes tiukkuudella?? ;D Ei edes oman pillunsa kauneudesta ole kukaan tuntemani nainen kehuskellut.. Vai liikunko vain väärässä seurassa? :o
Ja tähän taas jälkikommenttina että Dommen pillu on tietysti aina se kaunein, tiukin ja vuotaa maukkainta mahlaa..  >:D

Queena

  • Vieras
Vs: Peniksen koko
« Vastaus #18 : 26.04.2011, 20:21 »
Kyllä koolla on väliä. Itsellekkin tullut vastaan sellainen mini, ei paljoa iloa ollut ainakaan minulle siitä. Ei se nyt kuitenkaan yhdestä sentistä ole kiinni, eikä kyllä muutenkaan kumppanin valinnassa mikään ykköskriteeri lähelläkään. Mutta ei yhdynnästä vain voi nauttia jos toinen on olematon, erektiossa ehkä alle kymmenen senttiset laskisin näihin ihan riippumatta taidoista. Mutta kaikki seksi ei ole yhdyntään perustuvaa, ja jos oma ei riitä niin asiaa voi paikata dildolla, ei ongelma ainakaan minulle.

orjamies

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1978
  • Etsin itseäni parenpaa seuraa
  • Galleria
Vs: Peniksen koko
« Vastaus #19 : 26.04.2011, 20:31 »
Tarvitaanko siihen mittavälineitä? Minä, utelias kun olen, olen joskus kysynyt miehiltä että oletko koskaan mitannut pituutta? Kukaan ei ole tunnustanut mitanneensa. Mihin sitä tietoa tarvitaan, oikeasti? Eikös sitä ihminen silmämääräisesti näe koon? Pienenpieni, pieni, normi, i, keskiverto, suuri? vain sanomaan että minulla on kaikinpuolin kissanpäivät :))
No minulla on sen verran ikää eikä mitään häpyä,että kehtaan tunnustaa mitanneeni vehkeeni,ihan valistunut veikkaus harvapa mies ei olisi joskus sitä tehnyt.

Krasavica

  • Vieras
Vs: Peniksen koko
« Vastaus #20 : 26.04.2011, 20:46 »
Mitähäh, ainakin kaikki joilta mä olen kysynyt ovat mitanneet heppinsä  ;D

Ja sanon samaa kuin eräs toinenkin täällä, tykkään siitä että yhdyntä sattuu "sillein sopivasti" :) Ja en ole kammoksunut pieniäkään meisseleitä, kaikki riippuu käyttötaidosta ja siitä, miten kikkeliään kantaa. Osuipa kohdalle yksi, joka jatkuvasti ruikutti peniksensä pienuutta. Mitä siihen sanoisi, kun ei tykkää kehua vain siksi että toiselle tulisi hyvä mieli?

I-me

  • Vieras
Vs: Peniksen koko
« Vastaus #21 : 26.04.2011, 20:57 »
ei tykkää kehua vain siksi että toiselle tulisi hyvä mieli?

No vaikka: "Niitä on kuule olemassa sellaisia leikkauksia..."  >:D

submit

  • Vieras
Vs: Peniksen koko
« Vastaus #22 : 26.04.2011, 21:02 »
Osuipa kohdalle yksi, joka jatkuvasti ruikutti peniksensä pienuutta. Mitä siihen sanoisi, kun ei tykkää kehua vain siksi että toiselle tulisi hyvä mieli?

Mä ainakin sanoisin, että ruikutus saa loppua just nyt :D
Kehuisin hänen muita taitojaan ja avujaan - todennäköisesti hän on vaivautunut hankkimaan hyvät taidot esim. suuseksissä.

submit

  • Vieras
Vs: Peniksen koko
« Vastaus #23 : 26.04.2011, 21:03 »
ei tykkää kehua vain siksi että toiselle tulisi hyvä mieli?

No vaikka: "Niitä on kuule olemassa sellaisia leikkauksia..."  >:D

No tää ei kyllä naurattanut  :o
- taidan olla liian kiltti.

n4103xxl

  • Vieras
Vs: Peniksen koko
« Vastaus #24 : 26.04.2011, 21:10 »
Pienin mitä on kohdalle osunu, joskus liki 30v sitten, oli paksuudeltaan korkeintaan pikkurilli, ja pituudeltaan ei sitäkään, eikä ollut vaivautunu hommaamaan muita taitoja korvikkeeks... hmm, häpeäkseni tunnustan, että en tavannu niissä merkeissä enää kaveria, eikä siitäkään yöpymisestä sillon seksistä mitään tullut  :-[ Mut hälle se varmasti oli ongelma, sen koko, muuten oli kyllä mukava ja tanssitaitonen mies :)

Ennui

  • Vieras
Vs: Peniksen koko
« Vastaus #25 : 26.04.2011, 21:51 »
Ei niin mitään väliä - kunhan ei ole alle 10cm  ;D Eli on sillä. Keskikasti on paras, ääripäät yhtä hyödyttömiä.

Milla

  • Vieras
Vs: Peniksen koko
« Vastaus #26 : 26.04.2011, 23:47 »
Wanha sanonta: sen verran kun kullia mahtuu naisen suuhun, mahtuu myös pilluun.

Mutta ei sillä täydellisenkään kokoisella kullilla mitään tee jos se kestää nussimista 5 minuuttia, ja seuraavaa kierrosta saa odotella pari tuntia, tai jopa seuraavaan päivään  :o

Smooth

  • Vieras
Vs: Peniksen koko
« Vastaus #27 : 27.04.2011, 00:05 »
Mutta ei sillä täydellisenkään kokoisella kullilla mitään tee jos se kestää nussimista 5 minuuttia, ja seuraavaa kierrosta saa odotella pari tuntia, tai jopa seuraavaan päivään  :o

Tai 2 minuuttia ja seuraavaan perjantaihin. Itkuhan siinä tulee. Ja sitten tulee potutus, sen jälkeen syvävitutus ja tahallinen lahnailu.

Huh. Onneksi ei taivu enään moiseen.

orjamies

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1978
  • Etsin itseäni parenpaa seuraa
  • Galleria
Vs: Peniksen koko
« Vastaus #28 : 27.04.2011, 07:10 »
Kun eilen chatissa tuli mieleen että paksuutta ei olekkaan tullut mitattua koskaan niin,pakkohan se oli tehdä elikkä tässä sitten kaikki mitat maine menee,mutta kunnia säilyy. n 17cm pituus,n15cm paksuus,n6cm halkaisija. niin olen ISO mies äskettäin lääkärissä saadut mitat 183cm/110kg.ihmisen koko ei ainakaan aina korreloi peniksen kokoa,saunailloissa muistan työkaverini joka oli n 170cm mutta se mela oli velttonakin jotain 20cm.

orjamies

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1978
  • Etsin itseäni parenpaa seuraa
  • Galleria
Vs: Peniksen koko
« Vastaus #29 : 27.04.2011, 07:28 »
ei tykkää kehua vain siksi että toiselle tulisi hyvä mieli?

No vaikka: "Niitä on kuule olemassa sellaisia leikkauksia..."  >:D
  sen verran mitä aiheesta tiedän, eli lehdistä lukenut noi miesten pitennykset on lähinnä silmänlumetta,mittaa tulee jokuu 2 cm lisää no tietty jos on alle 10cm,sekin on huomattava sitten joskus 70-80 lukujen taitteessa, muistan nähneeni ainakin 1 ulkomailla tehdyn jatkokappaleen eli kai sinne joku "pätkä muoviletkua" oli laitettu,semmosella toki saa sit mitan nousemaan enemmän.