Kirjoittaja Aihe: - pimppi, pimppa, pillu, vittu..-  (Luettu 62719 kertaa)

MarkoT

Vs: - pimppi, pimppa, pillu, vittu..-
« Vastaus #15 : 27.04.2011, 19:10 »
*kaivaa muistitikustaan wanhan bloginsa  ;D

Minun pilluni.Seksuaalisuuteni päätepysäkki.Tussuni ja tuheroni.
Tunnen sen läpikotaisin.Tiedän sen uumenet ja syvänteet.
Pidän siitä hyvää huolta.Siistin pöheikönkin säännöllisesti.
Pyöritän geisha-pallot ympäri ja sujautan syvemmälle.
Teen siitä mekaanisen pumppaamon ja lypsän kuin utareista maidon.
Olen sinut sen kanssa,meillä on hieno suhde.
Ei enää mikään nuoren tytön värkki.
Synnyttänytkin kahdesti.Revennyt ja kursittu kokoon.Ei kauheen paha.
Käytykin siellä on.Koitettu,pantu ja poljettu.Ilmeistä päätellen nautittukin.
Välillä siellä on kaiken nielevä törkeä kiima,välillä saatanallinen kuukautiskipu.
Joskus se ei saa tuntienkaan nussimisesta tarpeekseen,joskus särkee päätä.
Hellin ja hyväilen,tunnustelen ja koskettelen.Kyselen miten armaani tänään haluaisit.
Se on minulle tärkeä.Se on minun pilluni.

Ihana kuvaus

swan

  • Vieras
Vs: - pimppi, pimppa, pillu, vittu..-
« Vastaus #16 : 27.04.2011, 19:16 »
On^^. Olenkohan eka, joka on itkenyt tuon lukiessaan. Se ei kuitenkaan ole sen huonouden takia vaan hienouden vuoksi.  :)

Milla

  • Vieras
Vs: - pimppi, pimppa, pillu, vittu..-
« Vastaus #17 : 27.04.2011, 19:28 »
On^^. Olenkohan eka, joka on itkenyt tuon lukiessaan. Se ei kuitenkaan ole sen huonouden takia vaan hienouden vuoksi.  :)


 :-* meil on tänää Swaani-hanin kans risti-itkut toistemme tekstiin  ;D

swan

  • Vieras
Vs: - pimppi, pimppa, pillu, vittu..-
« Vastaus #18 : 27.04.2011, 19:35 »
Aivan ;D *yrittää olla tsättäilemättä*  ;D

minks

  • Vieras
Vs: - pimppi, pimppa, pillu, vittu..-
« Vastaus #19 : 27.04.2011, 20:45 »
monenmoista ja muotoista. ihanaa ja yllättävää. tiukkaa ja väljempää. alkuperäistä ja tehtyä.

mutta yksi asia on ehdoton: isovarpaiden välin mukavuus ja ihanuus määräytyy kantajansa mukaan!



http://www.brightonbodycasting.com/design-a-vagina.php

Nick

  • Vieras
Vs: - pimppi, pimppa, pillu, vittu..-
« Vastaus #20 : 27.04.2011, 21:06 »
Pillu lienee ainoa asia missä miehet eivät ole suuruudenhulluja....

Ennui

  • Vieras
Vs: - pimppi, pimppa, pillu, vittu..-
« Vastaus #21 : 27.04.2011, 21:31 »
Minä pidän sellaisesta mallista jonka ei _tarvitse_ kostua, kiihottua, turvota ja sykkiä ollakseen "oikea" pillu. sellaisesta, joka saa olla rauhassa niin mykkä kuin on.

Pip

Vs: - pimppi, pimppa, pillu, vittu..-
« Vastaus #22 : 27.04.2011, 23:04 »
Tota mitta hommaa pitänee tosiaan odotella miehiltä, kun en osaa yhtään sanoa edes omastani. En kyllä tiedä että miten sitä mittausta suorittaisi samalla tavalla kun miehille, tai yrittäisi verrata itseä annettuihin kriteereihin tai keskiarvoihin :)
Miesten mittatikut ovat aivan yhtäläillä ilman tasapäistämistä, kuten naistenkin vehkeet. Siis kokijan kohdalla.

Leccare

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 935
  • Orgasmikiduttaja
  • Galleria
Vs: - pimppi, pimppa, pillu, vittu..-
« Vastaus #23 : 27.04.2011, 23:41 »
Muutaman pimperon lehden sivuilla nähneenä voisin kommentoida seuraavanlaista. Retropöheiköstä en pidä. Jopa siistityt karvat menevät suuhun ja nenään. Eli kaiken karvoituksen poisatmisesta on naiselle itselleen eniten iloa. Jos jonkun mielestä posliinista tulee mieleen lapsi, se kertoo enemmän kyseisen henkilön ajatusmaailmasta, kuin posliinista pitävien. Jos haluaa käyttää mielikuvitustaan asian suhteen, voi yhtä hyvin fantasioida syöpäpotilaasta.
Lävistyksistä tulee herkästi isoja miinuksia. Onnistuvat olemaan harvoin esteettisiä. Lisäksi klitorislävärit rikkovat kiilteen hampaista >:(
Toivottavia ominaisuuksia on vähän kovemmankin käytön kestäminen, pinnassa olevat hermoradat g-pisteen seutuvilla, ejakulointi, miellyttävä ominaismaku ja -haju sekä venyminen söpöön pikku pippeliini.
Mikäli vitunkantoteline on vielä persoonaltaan mukava ja ekaan multiorgasmiin hyytymätön, saatan viihtyä kyseisen römpsän parissa pidempäänkin.

hiz

  • Vieras
Vs: - pimppi, pimppa, pillu, vittu..-
« Vastaus #24 : 28.04.2011, 22:56 »
Olen tässä pariinkin otteeseen yrittänyt kirjoittaa tähän jotain (asiallista pohdintaa  ;D ), mutta minulla ei taida olla pilluuni oikein sellaista suhdetta että ajattelisin sitä erillisenä ruuminosana. Se on vaan osa minua, yhtälailla kun esimerkiksi suu. "Onko suuni hyvän kokoinen? Onko suuni kaunis?" öh :o

Minun kiimani tulee jostain muualta syvältä sisältäni ja tuntuu koko kehossa.  Pillu (en taida oikein olla edes tottunut puhumaan siitä millään nimellä) on vaan yksi paikka monesta mistä voin siitä sitten nauttia.

Rinnat ovat ehkä enemmän sellaisia joiden koon ja muodon takia voisi stressata, kun niitä on helpompi verrata toisten naisten erimuotoisiin, esim saunassa. Mutta olen omiini ihan tyytyväinen. :)

requiem

  • Vieras
Vs: - pimppi, pimppa, pillu, vittu..-
« Vastaus #25 : 28.04.2011, 23:29 »
Suihkunraikkaana ja pienellä karvajanalla varustettuna, kiitos.  :P 

Viljo05

Vs: - pimppi, pimppa, pillu, vittu..-
« Vastaus #26 : 29.04.2011, 01:21 »
pimp pimp pimppandaaa swan mikä keskustelu tää on :D

orjamies

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1978
  • Etsin itseäni parenpaa seuraa
  • Galleria
Vs: - pimppi, pimppa, pillu, vittu..-
« Vastaus #27 : 29.04.2011, 07:01 »
Olen sen verran vanha että vaikuttanee mielipiteeseeni,mutta olen samaa mieltä kuin joku aiemmassa kirjoituksessa,posliini tuo mieleen pikkutytön ja jos nyt siitä sitten saa kiksiä ei hyvä,itse olen avoin omaan karvoitukseen joskus "Dominan määräyksellä" on karvat ajettu pois,saattaisi jäädä poikien saunailta välistä tuon toimenpiteen jälkeen sen verran varmasti kuittia tulisi, eli MOT ymmärrän pusikon karsimisen mutta en avohakkuuta.

telle

  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1896
  • Ehkä jonkunlainen switch. Näillä kilsoilla asiat..
  • Galleria
Vs: - pimppi, pimppa, pillu, vittu..-
« Vastaus #28 : 29.04.2011, 21:27 »
Isäntä tykkää posliinista, enkä itsekkään omassa värkissäni karvoista perusta(siistimpää kuukautistenkin aikana). Pillun kauneudesta tai rumuudesta en ole ikinä osannut stressata, olisikohan pitänyt :o Jostain syystä oon kuvitellut, että märkä ja kiimainen riittää miehelle tai naiselle, ja että suurinpiirtein saman näköisiä kaikki pillut loppupeleissä ovat :-[

cutefeniks

Vs: - pimppi, pimppa, pillu, vittu..-
« Vastaus #29 : 29.04.2011, 22:30 »
Itse tykkään kanssa että hiukka karvoitusta, siistitysti ja hygienia kunnossa.

Täysin posliinia en itse ainakaan pysty edes pitämään. Ihan hygienia syystä. Karvat pois -->hiki ei jääkään karvoitukseen vaan valuu suoraan alas --> ikävä kusitulehdus. Karvoitushan on siihen tullut suojaamaan että ylimääräistä likaa ei valuisi suoraan tuonne alas. Onneksi itselle selvisi aikanaan tämä ihan gynegologilta ja pääsin ikävästä kierteestyä eroon jonka aikanaan Mastereiden vaatima posliinipillu aiheutti.
Tämä ihan tietona jos jollakin sattuu olemaan pissatulehus kierre tai herkkä sille että mistä saattaa johtua jos ei uskalla kysellä :)

Mut enpä lähtisi vaatimaan että pillussa on herkkiä alueita ja se toimisi tietyllä tavalla. Minä tykkään enempi siitä reaktiosta joka toiselle tulee kun kosketan häntä :)