Kirjoittaja Aihe: Olenko liian "vanilija" kun lähinnä kiinnostunut vain sitomisesta?  (Luettu 4932 kertaa)

zognored

  • Vieras
Olenpa tässä uskaltautunut ottamaan vuosien, vuosien, vuosien pähkäilyn ja epäröinnin jälkeen vähän kontaktia tähän yhteisöön käymällä meetissä ja viimeksi köysitreeneissä. Ja olen kovasti viihtynyt molemmissa, kuten myös täällä foorumilla ja silloin tällöin chatissa kun sinne osuu sellaiseen aikaan että osaa itsekkin osallistua jollain tasolla keskustelunaiheeseen. Mutta suurimman osan ajasta en oikein osaa ja siinäpä uuden dilemman aihe.

Toki olen tyystin uusi tässä yhteisössä, joten tietenkään en ole heti kiinni kaikissa jutuissa ja keskusteluissa kun en tunne paikallisia tapoja, vitsejä enkä tunne ketään entuudestaan. Se on odotettavissakin, joten se on odotettavissa ja korjaantuu ajan ja turinoinnin myötä. Mutta isompi kysymys on noussut siitä että olenkohan minä liian säyseä luonne luomaan oikeasti kontaktia ihmisiin täällä.

Minä olen tosiaan lähinnä kiinnostunut sitomisesta, niin sidottuna olemisesta kuin toisen paketoimisesta. Toivoisin löytäväni naispuolisen köysikaverin jonka kanssa voisi näiden asioiden kanssa leikkiä sen kummemmista kiinnostumatta ja odottamatta. (Mainitsen tämän nyt kontekstina, tämä ei ole seuranhakuviesti.) Jutut joita kuulen on aika paljon kaikkeen muuhun menevää, mikä on enemmän kuin ok. Olen BDSM-kulttuurin kaikista asioista kiinnostunut ja kuuntelen ja keskustelen niistä mielikseni, joten se ei missään nimessä ole ongelma.

Mutta olin silti vähän yllättynyt kuinka iso kuilu minun vaatimattomien kiinnostusteni ja tämän yhteisön vakijengin välillä on. Olenko liian säyseä ja/tai rajoittunut oikeasti pääsemään sisään tähän yhteisöön? Otetaanko minunlaiseni sitomisfriikki vastaan kokeilevassa bilekulttuurissa? Olenko vain tiellä jaloissa sotkemassa muiden keskusteluja?

-katy-

  • Vieras
Melkein pahaa tekee kysymyksesi..miksi ei vois olla "vaan" itsensä..tuossa toisessa ketjussa onkin aiheesta

zognored

  • Vieras
Tokihan minä "vaan" olen sitä mitä olen. En aio sitä muuttaa tämän yhteisön tai kenenkään muun kuin itseni takia. Tarkoitinkin lähinnä tähän yhteisöön kuuluvuuden kannalta.

-katy-

  • Vieras
Eiköhän tuo yhteisöön kuuluvuus ole sittenkin vähän heikunkeikun ja toiset on kavereita kaikkien kanssa ja toiset ei kenenkään..ja jotkut parin kanssa.

Btw, mulla iskee kamala halu antaa remmistä kaikille, jotka mätänee jossain sisäpiiriumpiossa-

Sisäpiiri-umpiolla tarkoitan tilannetta, jossa ihmiset eivät enää ole kiinnostuneet muusta kuin omasta oikeasta mielipiteestä ja toiminnasta. Mitään ei siis enää virtaa sisään eikä ulos-
 :)
« Viimeksi muokattu: 13.03.2013, 02:22 kirjoittanut -katy- »

KinkyB

  • Vieras
"Herran talossa on monta huonetta". 
Jos olet täällä, olet vino :)

Leikkisa

  • Vieras
Minä olen tosiaan lähinnä kiinnostunut sitomisesta, niin sidottuna olemisesta kuin toisen paketoimisesta. Toivoisin löytäväni naispuolisen köysikaverin jonka kanssa voisi näiden asioiden kanssa leikkiä sen kummemmista kiinnostumatta ja odottamatta. (Mainitsen tämän nyt kontekstina, tämä ei ole seuranhakuviesti.) Jutut joita kuulen on aika paljon kaikkeen muuhun menevää, mikä on enemmän kuin ok. Olen BDSM-kulttuurin kaikista asioista kiinnostunut ja kuuntelen ja keskustelen niistä mielikseni, joten se ei missään nimessä ole ongelma.

Mutta olin silti vähän yllättynyt kuinka iso kuilu minun vaatimattomien kiinnostusteni ja tämän yhteisön vakijengin välillä on. Olenko liian säyseä ja/tai rajoittunut oikeasti pääsemään sisään tähän yhteisöön? Otetaanko minunlaiseni sitomisfriikki vastaan kokeilevassa bilekulttuurissa? Olenko vain tiellä jaloissa sotkemassa muiden keskusteluja?

Kyllähän sitominen (Bondage) kuuluu BDSM:äänkin ihan ensimmäisessä kirjaimessa, joten siinäkin mielessä olet oikeassa paikassa. Kaikkia ei kiinnosta kaikki mahdolliset asiat ja siinähän ei ole mitään ongelmaa. Monilla on vain nälkä kasvanut syödessä ja ihmiset ovat huomanneet nauttivansa laajemminkin eri asioista vuosien varrella, kun kaikkea erilaista on päässyt vain ensin kokeilemaan. Keskity vain rauhassa siihen, mistä itse pidät ja kokeile muitakin juttuja, jos mieli tekee.

Eiköhän sinut bileissä oteta vastaan niin kuin kaikki muutkin eli varsin avoimin mielin. Tuskin siellä mitään syrjintää kohtaat, kun sitä yhteistä juttua varmaankin sen sitomisen puolelta ainakin löytyy. Muutenkin käyttäjissä on skaalaa on hyvin kevyestä oikein rankkaan kaikilla muillakin osa-alueilla ja silti täällä ollaan aika hyvin kai pärjätty.

Fixx

  • Vieras
Ei kannata kuvitella, että olisi kovin isosti arvokasta olla allround hc kinky (tai että englanninkielisten sanojen käyttökään siinä auttaisi :-)

TragedyForYou

  • Vieras
Mä voin kuvitella, että jokainen meistä kokee joskus ulkopuolisuutta tai yhteisöön kuulumattomuutta, oli täällä kavereita tahi ei. Jos olet selaillut gallerian kuvia niin sitominen on todella isostikin edustettuna ja noita workshoppejakin aiheen tiimoilta on. Mutta kuten kaikkialla netissä, yhteisöissä ja foorumeilla..sosiaaliset ja ulospäin suuntautuneet pääsevät helpommin jutuille ja tutustuvat ja hiljaisemmat jäävät helpommin taka-alalle. Tälle foorumille mahtuu tyyppiä jos jonkinlaista ja se on mielestäni rikkaus.
Varsinaisia kaveruuksia taitaa sitten syntyä vasta bileissä ja miiteissä ja tapahtumissa.
Itselleni on tosin kyllä käymässä päinvastoin..olen pitkähkön aktiivisen kauden jälkeen väsynyt bileisiin enkä ole miitteihinkään osallistunut aikoihin. Aikaansa kutakin, erakoidun kotiin.  :))

Moonshade

  • Vieras
Uskoisin että yhteisöön sisälle pääseminen riippuu enemmän perusluonteenpiirteistä kuin fetisseistä. Hiljaisten introverttien on ylipäätänsä vaikea päästä mihinkään isompaan joukkoon sisään, äänekkäimpien ja sosiaalisten yksilöiden varastaessa show:n. Ehkä itse aloittaisin pienellä porukalla josta sitten isompiin kun "perusta" on luotu.

DHS

  • Vieras
Jokainen ihminen on erilainen.. ei kukaan ole liian kinky tai liian vähän kinky. Se vaikuttaa vaan sit siihen kuka on sopiva kumppani tai sessiopartneri.

Naru

  • Vieras
Jos nyt sitominen ei olisikaan ihmisen ominta aluetta tässä mahtavassa maailmassa niin en usko, että kukaan ilmaisisi pitävänsä pitkän linjan sitojaa liian vaniljana -> miksi siis ihminen, joka on tuolle polulle lähtenyt askeltamaan ja oppimaan olisi sitä myöskään..?

subcat

  • Vieras
Ja minä mietin vain, että onko väliä?

Tosin kyllähän sitä pohtii itsekin, kovasti aina yrittää itseään lokeroida, vaikka lokerot on vain lokeroita.