Kirjoittaja Aihe: Näytätk suuntautumisesi ulospäin?  (Luettu 14827 kertaa)

PaulineR

  • Vieras
Vs: Näytätk suuntautumisesi ulospäin?
« Vastaus #60 : 27.04.2013, 22:20 »
Itse en koskaan näyttäisi omia fantasioista julkisesti, ihan vaan kasvatuksen ja tuttujen takia. Olen huomannu tässä kun on tunnustellut eri ihmisten mielipiteitä BDSM:stä niin on saanut hyviltäkin ystäviltä sellaisia kommentteja ja reaktioita ettei tee mieli kertoa. Myöskään työyhteisössä olisi hieman kiusallista kun muutenkin jo tuppaa välillä siellä viiskymppisten miesten keskellä olemaan epämiellyttävää.
Kerron asiasta vain niille, jotka tiedän ymmärtävän ja ovat kertomisen arvoisia. Moni kyllä on sanonut, että kyllä minusta on sen nähnyt, että tällaisesta olisin kiinnostunut.
Voihan toki olla, että ajatus tästä iän myötä muuttuu  :)

Varjolilja

  • Vieras
Vs: Näytätk suuntautumisesi ulospäin?
« Vastaus #61 : 27.04.2013, 22:42 »
Myöskään työyhteisössä olisi hieman kiusallista kun muutenkin jo tuppaa välillä siellä viiskymppisten miesten keskellä olemaan epämiellyttävää. Kerron asiasta vain niille, jotka tiedän ymmärtävän ja ovat kertomisen arvoisia. Moni kyllä on sanonut, että kyllä minusta on sen nähnyt, että tällaisesta olisin kiinnostunut.

+1. Nuorena naisena sitä saa turhia katseita ihan tarpeeksi ilman pvc:tä ja stilettojakin. No joo, kyllä mun mekot taitavat usein olla silti lyhyehköjä ja korkojakin käytän, mutta on hankalaa kuvitella että niistä kukaan voisi päätellä mitään suuntautumisestani. Korsettia pidän mieluummin vaatteiden alla kuin päällä ja ainakin toivon, ettei satunnaisesti käyttämäni sukkanauhani näy ulkopuolisille.

Jokin pieni vihjaileva elementti (esim. O:n sormus) voisi olla kiva, mutta vaikkapa kaulapanta töissä voisi vetää puoleensa vähän liikaakin huomiota. Vapaa-aika on sitten eri asia - jos olisin kiinnostunut 24/7-kuvioista, niin voisin kuvitella käyttäväni pantaa vapaalla ihan missä vaan. Miksei fetish-henkisiä vaatteitakin, mutta tällä hetkellä ne eivät oikein istu muuhun tyyliini.

Vaikkapa triskelion isomman tatuoinnin palasena voisi olla kiva, mutta se on vähän turhan tribaalimainen mun värikkäiden tatuointien seassa. Piiskat sun muut kuvat ovat taas ehkä vähän liian ilmeisiä, mutta ehkä jonain päivänä mä keksin seksuaalisuutta kuvastavan kuningasidean, joka on sitä tasoa että sen kehtaa esitellä sukulaisillekin  ;D

Simonbee

  • Vieras
Vs: Näytätk suuntautumisesi ulospäin?
« Vastaus #62 : 27.04.2013, 23:19 »
Samoilla linjoilla kuin kaksi edellistä. Tai siis omasta mielestäni olen aina ollut kauhea pikkupervo, mutta toisaalta oma kinkyyteni ei ole koskaan ollut pukeutumisjuttu, enkä oikein tiedä miten minun sitten pitäisi kinkyyttäni ilmaista arkielämässä.  ::)

Mikään salaisuus viehtymykseni tiettyihin juttuihin ei ole kavereilleni koskaan ollut, sillä olen siinä mielessä onnellisessa asemassa, että suuren osan aikuisikääni olen onnistunut ympäröimään itseni älykkäillä ja kaikkea muuta kuin tiukkapipoisilla ihmisillä. Vanhemmilleni en ole näistä jutuista puhunut, mutta näille en toisaalta ole kertonut yhtään mitään seksielämästäni. Mikä ajatus.  :D

Ei moni minusta varmaan päälle päin mitään arvaa, sillä ulkonäöltäni kiltin ja viattoman näköinen kuin mikä, ja tosiaan en ilmaise muutenkaan kinkyyttäni tai itseäni muutenkaan pukeutumisella. Toisaalta voi kysyä missä määrin sitten olen "oikeasti" kinky, jos ainoa missä olen tätä puolta päässyt toteuttamaan ovat fantasiat?  ???