Baarin kannatusmaksut
Lainaus käyttäjältä: subpks - 24.03.2013, 18:45Lainaus käyttäjältä: helmiketju - 24.03.2013, 14:08En. Minulle seksi ja seksuaalisuus ovat henkilökohtaisia, yksityisiä asioita. Vierastan ajatusta siitä, että seksuaalisuus olisi aate, jota pitää tuoda esille.+ 1 ääni Seksuaalisuus ei ole aate. Tasa-arvo on.
Lainaus käyttäjältä: helmiketju - 24.03.2013, 14:08En. Minulle seksi ja seksuaalisuus ovat henkilökohtaisia, yksityisiä asioita. Vierastan ajatusta siitä, että seksuaalisuus olisi aate, jota pitää tuoda esille.+ 1 ääni
En. Minulle seksi ja seksuaalisuus ovat henkilökohtaisia, yksityisiä asioita. Vierastan ajatusta siitä, että seksuaalisuus olisi aate, jota pitää tuoda esille.
Lainaus käyttäjältä: Fixx - 24.03.2013, 18:57Lainaus käyttäjältä: subpks - 24.03.2013, 18:45Lainaus käyttäjältä: helmiketju - 24.03.2013, 14:08En. Minulle seksi ja seksuaalisuus ovat henkilökohtaisia, yksityisiä asioita. Vierastan ajatusta siitä, että seksuaalisuus olisi aate, jota pitää tuoda esille.+ 1 ääni Seksuaalisuus ei ole aate. Tasa-arvo on.Hmm...en kyllä ymmärtänyt kommenttia? Mitä tekemistä tasa-arvolla on tässä?
Kuten aiemmin tässä ketjussa kirjoitettiin: "normista poikkeavia ihmisiä ei kummasteltaisi ja demonisoitaisi ihan niin paljoa, jos niitä näkyisi katukuvassa enemmän". Minusta normista poikkeavien kummastelu ja demonisointi on epätasa-arvoa jos mikä.
on ollut kiva aina ajatella, ettei voi tietää mistä tuonkin ihmisen viisari värähtää tai että mitähän tuokin pariskunta puuhaa, ulkonäkö voi ns. pettää eli tyyppi olla kuinka tavis tai "hissukka" tahansa, ja seksin suhteen sitten ihan muuta. Enkä toisaalta ole ajatellut, että rajukaan ulkonäkö viittaisi välttämättä seksuaalisiin mieltymyksiin.
Minusta normista poikkeavien kummastelu ja demonisointi on epätasa-arvoa jos mikä.
Eletään demokraattisessa yhteiskunnassa, joten enemmistön ääni ratkaisee. Eli kas kummaa, kummastelijat ovat oikeassa.Onkohan demokratia kuitenkaan hyvä järjestelmä?IKRM
Eletään ja eletään...onko demokratiaa se kun kaksi sutta ja lammas äänestää mitä syödään päivälliseksi. Ei minusta.
Lainaus käyttäjältä: Chmlnidae - 26.03.2013, 13:50Eletään ja eletään...onko demokratiaa se kun kaksi sutta ja lammas äänestää mitä syödään päivälliseksi. Ei minusta.Eläimet ei harrasta demokratiaa. Niillä on perinteisempi vahvemman laki voimassa. Niillä ei ole tarvetta kehitellä filosofisia keskusteluja asioista joilla ei ole oikeasti merkitystä.Tuossa tilanteessa sudet ei paljoa lampaalta kysele, eikä lammas kerkii jäädä juttelemaan. IKRM