Kirjoittaja Aihe: Mitä naiset ajattelevat  (Luettu 15996 kertaa)

IKRM

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1542
  • kizzzan Herra
  • Galleria
Vs: Mitä naiset ajattelevat
« Vastaus #15 : 28.04.2011, 10:37 »

Miten Mies vois tietää mitä nainen ajattelee, kun nainen ei itsekkään tiedä sitä? .. Sen vuoksi on Miehet, että ne sanoo naiselle mitä pitää tehdä ja miten toimia.

Ja tämä naisen suusta sanottua siis.. Allekirjoitan kyllä täysin silti :)

IKRM

MissSofia

  • Vieras
Vs: Mitä naiset ajattelevat
« Vastaus #16 : 28.04.2011, 16:43 »
1. Komppaan. Ensin asia, sitten vasta mahdollinen arvio. Paitsi niiden joidenkin "jalat alta"-tyyppien kohdalla.
2. Hyötyäkseni en itke, mutta juu, syystä, syyttä, huvikseen... Aina on hyvä sää itkeä.
3. Aika lailla noin.
4. Pidän fyysisestä kontaktista ja harvoin olen sen jälkeen pettynyt. Useammin kohdallani on henkinen yhteys tullut fyysisen kontaktin jälkeen eikä toisin päin.
5. Jos ei liian suuri niin ainakin liian löysä.  ::)

Koo

  • Vieras
Vs: Mitä naiset ajattelevat
« Vastaus #17 : 28.04.2011, 18:51 »
Hauska aihe, siis pakko vastata  8)

Kun tapaan miehen ensimmäisen kerran luon katseen päästä varpaisiin ja arvioin yleisolemuksen ja seksikkyyskertoimen "panisinko?" - tähän menee harjaantuneelta noin sekunti ja sitten siirryn asialinjalle. Tai jos kyse on ohikulkijasta vilkaisen vielä peppuosaston :)

Mies ei mitenkään voi päästä mukaan naisen ajatuksenjuoksuun ja kaikki osapuolet pääsevät helpommalla kun eivät edes yritä – siis miehet tajuta ja naiset vaatia miesten tajuavan. Ei kaikkea tarvitse tajuta, ymmärtää  ja analysoida puhki,  toisen voi hyväksyä nahkoineen karvoineen ymmärtämättä kokonaan toista.

Itken jos on pakko, en kivusta enkä surusta mutta suuttumuksesta saattaa kyyneleet herahtaa silmiin, harvoin poskille asti. Itkeminen on paitsi fyysisesti rasittavaa (nenä menee tukkoon, silmät turpoavat ja päätä alkaa särkeä), myös täysin hyödyntöntä - mikään asia ei itkemällä parane eikä ratkea.

Sessio ilman seksiä ei ole sessio – yhdyntä on vain yksi seksin osa-alue eikä edes järin kiinnostava sellainen.

Henkinen yhteys on bonus, ei välttämättömyys onnistuneelle ja hyvälle fyysiselle yhteydelle, mutta henkistä yhteyttä voi tuntea ilman fyysistä vetovoimaa. Harvoin näitä samassa paketissa saakaan.

Romantiikka on jotain mitä en ole koskaan tajunnut, että miltä sen pitäisi tuntua? 

Nainen ei milloinkaan ole tyytyväinen ulkonäköönsä. Hämmästyttävän moni mies on!

Krasavica

  • Vieras
Vs: Mitä naiset ajattelevat
« Vastaus #18 : 02.05.2011, 19:08 »
Kun tapaan miehen ensimmäisen kerran luon katseen päästä varpaisiin ja arvioin yleisolemuksen ja seksikkyyskertoimen "panisinko?" - tähän menee harjaantuneelta noin sekunti ja sitten siirryn asialinjalle. Tai jos kyse on ohikulkijasta vilkaisen vielä peppuosaston :)

Mä luulin olevani ainoa, joka näin tekee  ::)

viana

  • Vieras
Vs: Mitä naiset ajattelevat
« Vastaus #19 : 06.05.2011, 20:35 »
Kun tapaan miehen ensimmäisen kerran luon katseen päästä varpaisiin ja arvioin yleisolemuksen ja seksikkyyskertoimen "panisinko?" - tähän menee harjaantuneelta noin sekunti ja sitten siirryn asialinjalle. Tai jos kyse on ohikulkijasta vilkaisen vielä peppuosaston :)

Mä luulin olevani ainoa, joka näin tekee  ::)

Juu kyllä aika moni tekee :)

Smooth

  • Vieras
Vs: Mitä naiset ajattelevat
« Vastaus #20 : 06.05.2011, 21:00 »
Kun tapaan miehen ensimmäisen kerran luon katseen päästä varpaisiin ja arvioin yleisolemuksen ja seksikkyyskertoimen "panisinko?" - tähän menee harjaantuneelta noin sekunti ja sitten siirryn asialinjalle. Tai jos kyse on ohikulkijasta vilkaisen vielä peppuosaston :)

Mä luulin olevani ainoa, joka näin tekee  ::)

Juu kyllä aika moni tekee :)

Minä en tee enään. Nyt mietin, että "jaksaako tuon kanssa jutella jos on tarvis". Ennen tosin oli toisin. Jostain syystä miesten perseetkään ei hirveästi kiinnostaa. Kiinnitän huomiota ryhtiin ja muuten olemukseen.

Fiksu mies on yleensä pantava myös. Jos hän ei tyystin ole unohtanut pitää huolta myös ulkoisesta habituksesta.
« Viimeksi muokattu: 07.05.2011, 06:45 kirjoittanut Smooth »

pulseproto

  • Vieras
Vs: Mitä naiset ajattelevat
« Vastaus #21 : 16.05.2011, 03:27 »
..hanurini on täydellinen, sanoo mies mitä tahansa.

(oliko muita aiheita mihin meidän ajattelevien pitäisi vastavittuilla?)
(olen, olen pahalla päällä  :o )
ok.. snadia provoa joltai "läskiakalta".. anti olla.. Itse olen täydelinen paketti - vaadin sitä myös pillulta!

Lady Whip

  • Turun Baletti
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 3433
  • Sadistinen Gfe-Domina
  • Galleria
Vs: Mitä naiset ajattelevat
« Vastaus #22 : 16.05.2011, 14:41 »
..hanurini on täydellinen, sanoo mies mitä tahansa.

(oliko muita aiheita mihin meidän ajattelevien pitäisi vastavittuilla?)
(olen, olen pahalla päällä  :o )
ok.. snadia provoa joltai "läskiakalta".. anti olla.. Itse olen täydelinen paketti - vaadin sitä myös pillulta!

Täydellinen pulse tällaisen tekstin jälkeen. Salli minun nauraa.   :)) :)) :)) :)) :o

Sananvapaudesta ja postausajankohdasta sekä senhetkisestä kunnosta huolimatta jospa jätetään jäsenten herjaamiset tähän. *yrittää hillitä itseään kovasti kirjoittamasta enempää*


Uniform

  • Vieras
Vs: Mitä naiset ajattelevat
« Vastaus #23 : 16.05.2011, 18:43 »
Ulkonäkökehut toki lämmittävät, mutta niihin en jaksa uskoa, sillä minulla on iso hanuri.
Höpö höpö  C:-)

Milla

  • Vieras
Vs: Mitä naiset ajattelevat
« Vastaus #24 : 25.05.2011, 02:01 »
VAARALLISTA KOMMENTTIA NAISEN SUUSTA:

1. OLKOON: Tähän nainen lopettaa riidan, kun hän tietää olevansa oikeassa ja sinun on parempi olla hiljaa.
2. EI MITÄÄN: Tarkoittaa aina JOTAKIN ja sinun on syytä olla huolissasi.
3. SIITÄ VAIN: Tämä on varoitus, ei lupaus. ÄLÄ tee sitä.
4. IHAN SAMA: Ihan sama kuin haista sinä jätkä.
5. ASIA OKEI: Jo sanoessaan hän alkaa miettiä, koska ja miten maksat virheestäsi.

Pip

Vs: Mitä naiset ajattelevat
« Vastaus #25 : 25.05.2011, 02:33 »
VAARALLISTA KOMMENTTIA NAISEN SUUSTA:

1. OLKOON: Tähän nainen lopettaa riidan, kun hän tietää olevansa oikeassa ja sinun on parempi olla hiljaa.
2. EI MITÄÄN: Tarkoittaa aina JOTAKIN ja sinun on syytä olla huolissasi.
3. SIITÄ VAIN: Tämä on varoitus, ei lupaus. ÄLÄ tee sitä.
4. IHAN SAMA: Ihan sama kuin haista sinä jätkä.
5. ASIA OKEI: Jo sanoessaan hän alkaa miettiä, koska ja miten maksat virheestäsi.
Nainen, hiljaa.

Milla

  • Vieras
Vs: Mitä naiset ajattelevat
« Vastaus #26 : 25.05.2011, 03:05 »
VAARALLISTA KOMMENTTIA NAISEN SUUSTA:

1. OLKOON: Tähän nainen lopettaa riidan, kun hän tietää olevansa oikeassa ja sinun on parempi olla hiljaa.
2. EI MITÄÄN: Tarkoittaa aina JOTAKIN ja sinun on syytä olla huolissasi.
3. SIITÄ VAIN: Tämä on varoitus, ei lupaus. ÄLÄ tee sitä.
4. IHAN SAMA: Ihan sama kuin haista sinä jätkä.
5. ASIA OKEI: Jo sanoessaan hän alkaa miettiä, koska ja miten maksat virheestäsi.
Nainen, hiljaa.


Asia okei.

orjamies

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1978
  • Etsin itseäni parenpaa seuraa
  • Galleria
Vs: Mitä naiset ajattelevat
« Vastaus #27 : 25.05.2011, 05:59 »
Mieliaiheeni puollustaa että sessiossa ei tarvitse olla seksiä,siis nimenomaan sitä sisään ulos vaihetta,seksuaalinen viritys onkin eriasia taidan varastaa tuon. kuten lainaan ranskalaista ystävääni, jolla naisia on ollut varmasti enemmän kuin tusinalla keskiverto miehellä.ymmärrä naista voita miljoona lotossa. ps kaikki naisten pyllyt ja tissit on juuri sopivan kokoisia tämä sitten minun oma lisäys.

roosa

  • Vieras
Vs: Mitä naiset ajattelevat
« Vastaus #28 : 25.05.2011, 09:32 »
VAARALLISTA KOMMENTTIA NAISEN SUUSTA:

1. OLKOON: Tähän nainen lopettaa riidan, kun hän tietää olevansa oikeassa ja sinun on parempi olla hiljaa.
2. EI MITÄÄN: Tarkoittaa aina JOTAKIN ja sinun on syytä olla huolissasi.
3. SIITÄ VAIN: Tämä on varoitus, ei lupaus. ÄLÄ tee sitä.
4. IHAN SAMA: Ihan sama kuin haista sinä jätkä.
5. ASIA OKEI: Jo sanoessaan hän alkaa miettiä, koska ja miten maksat virheestäsi.

Nämä pitävät niiin hyvin paikkansa! Etenkin toi Siitä vaan :D

hippolyta

  • Vieras
Vs: Mitä naiset ajattelevat
« Vastaus #29 : 25.05.2011, 09:40 »
VAARALLISTA KOMMENTTIA NAISEN SUUSTA:

1. OLKOON: Tähän nainen lopettaa riidan, kun hän tietää olevansa oikeassa ja sinun on parempi olla hiljaa.
2. EI MITÄÄN: Tarkoittaa aina JOTAKIN ja sinun on syytä olla huolissasi.
3. SIITÄ VAIN: Tämä on varoitus, ei lupaus. ÄLÄ tee sitä.
4. IHAN SAMA: Ihan sama kuin haista sinä jätkä.
5. ASIA OKEI: Jo sanoessaan hän alkaa miettiä, koska ja miten maksat virheestäsi.

Juuri näin! ;D