Kirjoittaja Aihe: Mitä naiset ajattelevat  (Luettu 17211 kertaa)

Queena

  • Vieras
Vs: Mitä naiset ajattelevat
« Vastaus #30 : 25.05.2011, 17:18 »
Millan sanakirja on kyllä aika osuva :)

Ruusu

  • Smurffit
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 384
  • Annoying Attention-Whore?
  • Galleria
Vs: Mitä naiset ajattelevat
« Vastaus #31 : 22.07.2011, 18:43 »
Naiset ajattelevat liian monimutkaisesti. Liian monta ajatusta, joista yhtäkään ei pysty viemään loppuun asti. Olenko tätä mieltä? Hmm, en ole täysin varma. Ehkä se voisi olla näin, mutta voisi se olla toisinkin. En tiedä... Aarght.

Tiedättekö, joskus minusta tuntuu siltä, että kun nainen ei vie ajatusta eteenpäin järkevästi, varsinkaan ilmaise asiaansa niinkuin se todella on, niin samalla siinä huijaa itselleen vapauden vastuusta (tunteista/sanomisista/tekemisistä). Taidan olla liian pohdiskeleva, kenties, ehkä, en minä tiedä. .... :D

Välillä minua rassaa olla nainen. En ymmärrä miksi ajatus ei voisi olla täysin selvä -ilman rönsyileviä vastaväitteitä. Huoookaus.

Harjoitus auttaa: mitä mies tässä tilanteessa ajattelisi? Tai yritänpä nyt suhtautua tähän asiaan kuin mies. Että pitää olla niin naismainen :P

p.s Millan sanasto on hyvää harjoitusta naisten "ymmärtämiseksi"

Smooth

  • Vieras
Vs: Mitä naiset ajattelevat
« Vastaus #32 : 22.07.2011, 21:58 »
Liian monta ajatusta, joista yhtäkään ei pysty viemään loppuun asti.

Eipäs yleistetä  :lecture:.
Kyllä naisetkin osaavat olla hyvin itsepintaiset ja vievät asiat loppuun. Eri asia on taas, oliko loppu ihan sellainen kun alunperin suunniteltu :). Tai ehkä jopa parempi.

Ja asiasta toiseen: kuinka paikkaansa pitävä on väite, että tavattessaan kohtuullisen ok miehen (lue: aivotoimivan ja pantavan), nainen automaattisesti kuvittelee miten a) olisi mennä naimisiin tuon kanssa b) millaiset ovat mahdolliset jälkeläiset c) olisko tuon kanssa kiva vanheta, vaikka kysymys onkin ihan sattumatuttavuudesta tai yhden yön case'sta?

Koo

  • Vieras
Vs: Mitä naiset ajattelevat
« Vastaus #33 : 22.07.2011, 22:29 »
Ja asiasta toiseen: kuinka paikkaansa pitävä on väite, että tavattessaan kohtuullisen ok miehen (lue: aivotoimivan ja pantavan), nainen automaattisesti kuvittelee miten a) olisi mennä naimisiin tuon kanssa b) millaiset ovat mahdolliset jälkeläiset c) olisko tuon kanssa kiva vanheta, vaikka kysymys onkin ihan sattumatuttavuudesta tai yhden yön case'sta?

Minun kohdallani ei pidä yhtään, mikään kohta - ei ole ikinä pitänyt!

Glori

  • Vieras
Vs: Mitä naiset ajattelevat
« Vastaus #34 : 22.07.2011, 22:40 »
Ja asiasta toiseen: kuinka paikkaansa pitävä on väite, että tavattessaan kohtuullisen ok miehen (lue: aivotoimivan ja pantavan), nainen automaattisesti kuvittelee miten a) olisi mennä naimisiin tuon kanssa b) millaiset ovat mahdolliset jälkeläiset c) olisko tuon kanssa kiva vanheta, vaikka kysymys onkin ihan sattumatuttavuudesta tai yhden yön case'sta?

Minun kohdallani ei pidä yhtään, mikään kohta - ei ole ikinä pitänyt!

Komppaan!

swan

  • Vieras
Vs: Mitä naiset ajattelevat
« Vastaus #35 : 22.07.2011, 22:54 »
Onhan aika noloa tunnustaa haluavansa jälkeläisiä ja vielä kinkyn miehen ja Masterin kanssa. Onko noloudella rajoja,kun ikä jmv. vielä hipoo törkynumeroita.
No oon perwo.

brahma

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 857
  • The evil saint - Ilkeä pyhimys
  • Galleria
Vs: Mitä naiset ajattelevat
« Vastaus #36 : 22.07.2011, 23:05 »
Onhan aika noloa tunnustaa haluavansa jälkeläisiä ja vielä kinkyn miehen ja Masterin kanssa. Onko noloudella rajoja,kun ikä jmv. vielä hipoo törkynumeroita.
No oon perwo.

ei ollenkaan mun mielestä noloa

Lucrezia

  • Vieras
Vs: Mitä naiset ajattelevat
« Vastaus #37 : 22.07.2011, 23:18 »
Taidan olla mies - ilman (omia) munia  ;D

Enkä kovin väärässä, jos veikkaan että useimmat dominoivat naiset ovat ajatusmaailmaltaan aika äijiä.


Ruusu

  • Smurffit
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 384
  • Annoying Attention-Whore?
  • Galleria
Vs: Mitä naiset ajattelevat
« Vastaus #38 : 23.07.2011, 00:08 »
Smooth: Ei hätää. Edellisessä kommentissa lähinnä pohdiskelin. Joskus tuntuu vain tuolta!

Ja asiasta toiseen: kuinka paikkaansa pitävä on väite, että tavattessaan kohtuullisen ok miehen (lue: aivotoimivan ja pantavan), nainen automaattisesti kuvittelee miten a) olisi mennä naimisiin tuon kanssa b) millaiset ovat mahdolliset jälkeläiset c) olisko tuon kanssa kiva vanheta, vaikka kysymys onkin ihan sattumatuttavuudesta tai yhden yön case'sta?
[/quote]

Minusta vaihtoehdot a ja c voisi niputtaa yhteen. Eli kuvitteleeko nainen automaattisesti, että millaista toisen kanssa olisi elää yhdessä.

Oma kantani taitaa olla enemmän, että "joo", mutta toisissa tilanteissa tuskin edes tulee mieleen. B-vaihtoehtoon sanon, että en kuvittele niin.

Pakko sanoa, että dominoivana luonteena (huom! leikeissä sub) olen monesti sellainen "jätkä" ja jopa suora naiseksi (voiko noin sanoa?). Osaan olla jämäkkä. Pinnan alla olen silti nainen (ja hömppäromantikkohöpöhöpöliikaapohdiskeleva -tapaus. OMG) ja oikein "yleistämäni " naismaiseksi heittäytyessäni en taida ymmärtää edes itseäni  ::)

slaveJL

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 377
  • -sleivi-
  • Galleria
Vs: Mitä naiset ajattelevat
« Vastaus #39 : 26.07.2011, 01:59 »
VAARALLISTA KOMMENTTIA NAISEN SUUSTA:

1. OLKOON: Tähän nainen lopettaa riidan, kun hän tietää olevansa oikeassa ja sinun on parempi olla hiljaa.
2. EI MITÄÄN: Tarkoittaa aina JOTAKIN ja sinun on syytä olla huolissasi.
3. SIITÄ VAIN: Tämä on varoitus, ei lupaus. ÄLÄ tee sitä.
4. IHAN SAMA: Ihan sama kuin haista sinä jätkä.
5. ASIA OKEI: Jo sanoessaan hän alkaa miettiä, koska ja miten maksat virheestäsi.

Siis Milla ihanuus... olen 100% samalla kannalla. >:D
ps. ja nuo sanat sanoessasi ajattelen Herrani parasta. *wirn*

Querreiro

  • Vieras
Vs: Mitä naiset ajattelevat
« Vastaus #40 : 20.09.2014, 18:00 »
Nainen kaipaa romantiikkaa, huomiota ja ihailua. Kumppaniltaan kaipaa arkisia pieniä yllätyksiä ja huomionosoituksia. Nainen haluaa että kumppani huomaa kun johonkin on panostettu, ja haluaa että se sanotaan ääneen.

Nainen haluaa että hänen ulkonäköään kehutaan silloin tällöin. Nainen haluaa tuntea olevansa haluttu.  Nainen ei kuitenkaan halua että hänestä ollaan kiinnostuneita vain seksin takia, vaan nainen haluaa että hänessä on jotakin muutakin tavoittelemisen arvoista. Nainen haluaa seksiä, mutta haluaa tuntea että se on molemmille erityistä.

Nainen haluaa keskustella asioista. Kaikista asioista. Nainen haluaa että häntä kuunnellaan. Nainen ei välttämättä aina itse halua kuunnella.

Nainen haluaa kunnioitusta, kaikilla elämän alueilla. Nainen haluaa kuitenkin luvan saada olla myös nainen, avuton ja apua tarvitseva herkkä ihminen. Nainen haluaa sallia saman myös kumppanilleen, mutta ei halua olla kumppanilleen äiti.

Nainen haluaa olla rakastettu, erityinen, ainutlaatuinen ja vaivannäön arvoinen. Nainen haluaa tuntea että kumppani ei ole kokonainen ilman häntä. Nainen haluaa joskus tuntea että hän on maailman ihanin olento, ja haluaa tuntea että kumppani on täysin hullaantunut häneen.

Ja romantiikka minkä mainitsin heti alkuun, älkää miehet unohtako sitä! jos ette ole koskaan hallinneet sitä, niin yrittäkää nyt ihmeessä ottaa tuosta asiasta selvää, koska nainen on romantiikasta nautittuaan paljon mukavampi ja ihanampi otus.

Nainen haluaa että hän saa hössöttää, hän haluaa saada nauraa kumppanilleen, hän haluaa että häntä nauratetaan.

Nainen siis olen minä, en osaa yhtään sanoa päteekö tämä muihin naisiin. En ainakaan ole koskaan kuvitellut olevani erityinen outolintu, vaan tavallistakin tavallisempi tavis. Mutta kaipa ketjun tarkoitus onkin kertoa omia ajatuksia siitä mitä naiset ajattelevat ja haluavat :)

Mikäli Queena edelliset ajatukset ovat täysin omasta päästäsi, eli olet täydellinen, ainutkertainen sekä erityinen rikkaus "outolintuna" / naisena, olet silloin myös nainen jota miehen olisi jopa aivan pakko rakastaa, tai muuten mies täydellinen idiootti olisi!

Mutta todellakin mitä naiset ajattelevat?

Erittäin suuri joukko Suomalaisista naisista ajattelee miten käyttää valtaa toiseen sukupuoleen, koska haluavat sitä eri tavoin elämässään toteuttaa, nimenomaan vastakkaiseen sukupuoleen.
Ja mikäli nainen havaitsee, että mies ajattelee omilla aivoillaan, eli ei ole "alistettavissa" millään tasolla naisen vallan / tahdon välikappaleeksi, ei tällainen mies Suomalaista naista millään tavoin kiinnosta!
Edellisen naisen halun käyttää yksinomaan valtaa eri tavoin vastakkaiseen sukupuoleen vahvistaa hyvin totuus siitä, että Suomi on Euroopan Unionin kärkimaa, kun Unionin jäsenmaat järjestykseen toteutuneiden avioerojen määrässä vuositasolla laitetaan.
Toki edelliseen tietenkin vaikuttaa se, että pieni 5,4 miljoonainen kansamme kaataa vuosittain kurkuistaan alas noin 130 miljoonaa litraa alkoholia (Myös Virosta tuotu alkoholi huomioiden), jolloin myös eräänlaiset perustelut avioeroille tällä tavoin syntyvät... Nimittäin kun harva penis seisoo kaatokännissä ainakaan niin pitkään että nainen ehtii nautintonsa saada ja mikäli kummatkin kaatokännissä ovat, on jopa reikäänkin osuminen haasteellista! ;)

Ja edellisten lisäksi Suomalainen nainen kun toteuttaa yhtä aikaa sekä Arjalaista rodunjalostusoppia että muinaisten Roomalaisten naisten käytäntöä "ostaa torilta Kreikkalaista jumalaa muistuttava henkinen ja fyysinen lelu" (täydellinen vaatimus miehelle edes seurustelusuhteen aloittamiseksi!), niin onhan aivan selvää mitä Suomalainen nainen pääsääntöisesti ajattelee todellisten tekojensa toteutumana... Jolloin ei tarvitse myöskään enää yhtään ihmetellä, miksi pieni Suomemme Euroopan Unionin jäsenmaiden keskuudessa avioerotilaston osalta kärkipaikkaa pitää!
Vaikka mies näin lahjoittaisi naiselle millä tasolla tahansa tälle mahdollisuuden kokea olevansa ainutkertainen, erityinen ja miehen palvoma "kuningatar", ei tämä pääsääntöisesti Suomalaista naista kiinnosta, jollei mies täytä tuota naisen esittämää vaatimusta "kreikkalaisesta jumalasta" / ehdottomasta "Arjalaisesta puhtaudesta"!
Ja kun sitten tuo naisen itsensä rakentama "saippuakupla" poksahtaa, onkin jälleen kerran jo aivan liian myöhäistä perääntyä...

misuli_n

Vs: Mitä naiset ajattelevat
« Vastaus #41 : 20.09.2014, 22:16 »
Vain nainen tietää ...

Guide-Master

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 949
  • En ole valmis, enkä toivo koskaan olevani valmis.
  • Galleria
Vs: Mitä naiset ajattelevat
« Vastaus #42 : 21.09.2014, 01:16 »
On kumminkin parempi jättää nainen itse selvittämään omat ongelmansa, sillä niiden kiinnostavuus ei nouse kovin korkealle tärkeys järjestyksessä. Tämän johdosta nainen myös oppii itse käyttämään aivojen monitahoinen ti,  sillä nämä on hyvin usein jääneet realistista ajattelua kykyä paitsi, jossa varsinkin itsensä asettaminen ongelman lähtökohdaksi on kokonaan vailla käsittelyä, kun hän ongelmia ratkoo.  Näissä kohdin yleisin tapa jolla naiset yrittävät ongelman ratkaista, on tehdä ongelmasta yhteinen.

Eli kun alkaa naisen kanssa keskustella, niin kannatta erittäin paljon kiinnittää huomiota osaako hän ratkaista ongelmia ja ovatko ratkaisut mitenkään hänen itsensä ratkaistavissa, sillä tässä vaiheessa yleensä ongelmasta juuri siirretään yhteiseksi tai kokonaan pois naiselta. Eli sellainen nainen joka ei yritä siirtää ongelmia ja osaa ne myös itse sekä ratkaista ja loppuun asti viedä, on keskustelun kannalta kannattavia.

Se miten nainen yleisesti yrittää ongelman siirtää, alkaa yleensä naaman eri asteista ilmeistä, joista siirrytään niskaan nakkelun kautta itku potku ravivareihin.  Nämä kun oppii ottamaan tyynen rauhallisesti,  niin yleensä päästään tilaan jossa nainen itse huomaa olevansa yksin asian ongelma, jolloin hän myös on vastaan ottavan neuvoista joilla voi ongelmansa ratkaista.

Eli miten kouluttamatta ja koulutettu nainen ajattelee on suuri ero, siksi kannattaa mieluummin sellaisiin keskittyä jotka tajuavat nopeasti tämän tai heillä on jo pohjalla jonkin verran pohjalla tietoa miten ongelmat itsenäisesti ratkaistaan.  Sillä pinnallisia prinsessoista ei olekin harmia, sillä näistä kehkeytyy pahimmat nalkuttajalla,  jotka voimakkaasti jopa elinikää vaikuttavat.

newt

Vs: Mitä naiset ajattelevat
« Vastaus #43 : 23.09.2014, 18:33 »
Unta, ruokaa, seksiä. Siinä järjestyksessä.

MariaAndromeda

Vs: Mitä naiset ajattelevat
« Vastaus #44 : 23.09.2014, 21:23 »
Unta, ruokaa, seksiä. Siinä järjestyksessä.

Haha, tää kans ;D Tosin seksi taitaa mennä mulla kakkoseksi, mutta muuten lista on lyhykäisyydessään aika osuva.