Kirjoittaja Aihe: Mitä naiset ajattelevat  (Luettu 15994 kertaa)

Queena

  • Vieras
Mitä naiset ajattelevat
« : 27.04.2011, 20:36 »
Miehen on mahdotonta päästä mukaan naisten ajatusten juoksuun. Samoin tuntuu olevan toisinpäin. Kerrotaan tässä miehille mitään sensuroimatta, mitä naiset oikeasti ajattelevat, miten tuntevat tunteensa ja kuinka kokevat eri tilanteet. Sana on vapaa naiset Päästäkää sisäinen Viivi valloilleen. Tämä ketju on saanut inspiraationsa miesten vastaavasta, ja siihen on käytetty pohjana sumeilematta samoja aiheita.

___________________________________________________________________________

Kun nainen tapaa miehen ensimmäistä kertaa (esim töissä), ei nainen ajattele juuri mitään miehestä, vaan siitä mikä on hänen asiansa.  Joskus kuitenkin on todistettu ns. jalat alta tapauksia. Useimmiten nainen myös tietää miehen asian jo ennen kuin mies avaa suunsa, tämä pätee erityisesti ravintolassa. Joskus nainen taas erehtyy pahasti.
________________________________________________________________________

Nainen kykenee itkemään, se ei ole häpeällistä vaan useimmiten suotavaa ja jopa vastakkaisen sukupuolen puolelta odotettavaa. Nainen itkee ilman syytä, syystä ja vaikka hormonien vaikutuksesta. Nainen itkee joskus myös hyötyäkseen. Nainen voi myös itkeä ihan vain huvikseen, vain siksi että ei ole itkenyt aikoihin ja tietäen että se on hyvä stressin purkamiskeino.
__________________________________________________________________________

Sessio ilman seksiä on teeskentelyä. Sessioon pitää jollakin tavalla liittää seksuaalinen vire, mutta puhdasta seksiä ei välttämättä tarvitse olla.

__________________________________________________________________________

Henkinen yhteys on tärkeämpi kuin fyysinen kontakti. Fyysinen kontakti tulee henkeen yhteyden jälkeen. Nainen kyllä usein haaveilee fyysisestä kontaktista ilman henkistä yhteyttä, ja joskus toteuttaa sen. Usein tästä seuraa karvas pettymys.
__________________________________________________________________________

Oma hanuri on aina liian suuri, sanoi kumppani tähän mitä hyvänsä :)


__________________________________________________________________________

Nyt jään odotttamaan sitä viestien tulvaa, joka muodostuu väistämättä siitä kun jokainen nainen on kanssani ainakin jostakin eri mieltä :)
Avaan oman sanaisen arkkuni paremmin vielä kun olen saanut hieman mietittyä sanojani
« Viimeksi muokattu: 27.04.2011, 22:08 kirjoittanut Queena »

swan

  • Vieras
Vs: Mitä naiset ajattelevat
« Vastaus #1 : 27.04.2011, 21:00 »
Olen kyllä kokolailla samoilla linjoilla noissa. Hanurista en tiedä, kun ei ole ollut kunppania, keltä kysyä asiasta. Pakko myöntää jurnutellen, että jos kunppani pitäisi hanuristani,olisi sillä aika iso merkitys, itsensä hyväksyminen on siis myös riippuvainen toisen hyväksynnästä.

Jotenkin helpottavaa todeta tuon henkisen yhteyden tärkeys tai siis, että muutkin kokevat asian noin. Yrittänyt olen minäkin pelkkää fyysistä jutskaa, mutta tulos juuri tuo.

viana

  • Vieras
Vs: Mitä naiset ajattelevat
« Vastaus #2 : 27.04.2011, 21:00 »
Samaa mieltä kohdista 3-5. Hieman eri mieltä kohdasta yksi: uskoisin, että suurin osa naisista tekee juurikin noin. Minä ilmeisesti vähän miehekkäämmän ajatusmaailman omaavana naisena kyllä arvioin pikaisesti seksuaalisen kiinnostavuuden, ja sitten asiaan :)

Olen tosi yllättynyt, jos on totta että "nainen voi myös itkeä ihan vain huvikseen, vain siksi että ei ole itkenyt aikoihin ja tietäen että se on hyvä stressin purkamiskeino". Mulla ainakin ihan vierasta moinen. En myöskään tiedä, miten itkemisestä voisi hyötyä (mutta vinkkejä otetaan vastaan ;) ). Mutta allekirjoitan, että ilman syytä, syystä ja hormonien vaikutuksesta :)



roosa

  • Vieras
Vs: Mitä naiset ajattelevat
« Vastaus #3 : 27.04.2011, 21:15 »
Mhhh...  Ruokaa. Nukkumista.

Ja sit kun perustarpeet on tyydytetty alkaa (ehkä) panettaa ja mieleen saattaa juolahtaa mies. Toki mä huomioin ulkonäön mut sillä ei oo merkitystä ellei päänsisältö ole sovelias. Pikkujuttuja. Hymy. Katse. Hauis, persus, pohkeet, aataminomena.

Itkeminen... joskus kovin tarpeellista. Sessio ilman seksiä? No ainahan siinä jonkinlaista seksiä on. Mut seksi ei useinkaan vaadi yhdyntää. (kuten usea mies tuntuu kuvittelevan) Henkinen yhteys... Jeps, välttämätön aina. Mun persus sen sijaan on hyvä, mut muita vikoja keksin pitkän listan :D  Ja jotain jäi taatusti sanomatta...

swan

  • Vieras
Vs: Mitä naiset ajattelevat
« Vastaus #4 : 27.04.2011, 21:21 »

Olen tosi yllättynyt, jos on totta että "nainen voi myös itkeä ihan vain huvikseen, vain siksi että ei ole itkenyt aikoihin ja tietäen että se on hyvä stressin purkamiskeino". Mulla ainakin ihan vierasta moinen. En myöskään tiedä, miten itkemisestä voisi hyötyä (mutta vinkkejä otetaan vastaan ;) ). Mutta allekirjoitan, että ilman syytä, syystä ja hormonien vaikutuksesta :

No ei mulla ainakaan ole itkunappiakaan, mistä painaa, kun sattuu tilanne päälle. Itken yleensä väärissä paikoissa, varsinkin jos on joutunut panttaamaan. Vaistonvaraisesti ehkä jossain tilanteissa arvelee, että itku voisi auttaa vaikka luistamaan jostain tilanteesta, joten sekään ei ehkä ole mitenkään erityisen harkittua ja laskelmoitua. Itkeminen kaiketi siinä missä nauraminenkin, helpottaa oloa. Hormooneiden vaikutusta ei voi kyllä kiistää, se on niin ilmeistä..ja ehkä hieman monimutkaisempi häkkyrä kuin miehellä?

Onko kuitenkaan kahta täysin samanlaista ihmistä ja naista, vähän epäilen. Monenlaisia yhdistelmiä eri ominaisuuksista tai sitten samaa itkevää laumaako.. =D

Tyttölapset ainakin usein todetaan vaikeammiksi kuin pojat ja oman lapsen kohdalla on asia tullut todettua, vaikka ei olekaan kuin yksi lapsi, ettei voi verrtata.

Milla

  • Vieras
Vs: Mitä naiset ajattelevat
« Vastaus #5 : 27.04.2011, 21:59 »
Naiset tietävät tasan tarkkaan mitä miehet ajattelevat, sekä baarissa, että sen ulkopuolella, ja ajattelevat miten miehet voivat olla niin ajattelemattomia. Em substantiivi (mies) ja verbi (ajatella) samassa lauseessa ovat yhtä mahdottomat kuin absoluuttinen nollapiste, joskin miesten kunniaksi on laskettava, että heidän tapansa ajatella on historian havinassa päässyt kaikkein lähimmäksi onnistuneita kokeiluita sen nollapisteen saavuttamiseksi.

Itken vähintään kerran päivässä. Syyn ei kummoinen tarvitse olla. Välillä ei edes sen kummoisenkaan vertaa. Teksti, kuva, tapahtuma, ajatus, onni, ikävä, ilo, suru, you name it, reagoin kaikkiin itkulla. Useinmiten muita läsnäolijoita hävettää. Selitä siinä sitten spontaania käyttäytymismallia kun mikään annetuista ohjeista (pure hammasta, ajattale jotain muuta, lakkaa vollottamasta, jne) ei tehoa. Miesten kuuluu onnistua annettujen ohjeiden kanssa, onhan suorastaan ajattelematonta ainakaan julkisesti itkeä! Sessiossa en ole kivusta itkenyt kertaakaan, mistä päästäänkin kätevästi aasinsiltaa pitkin seuraavaan kohtaan:

Sessio? Mikä se on? Jokin hämärä muistikuva ... jostain kauan kauan sitten olleesta ... olikohan siinä ... jotain siinä oli ... mitäköhän siinä oli ... ? Seksiä siinä oli, eihän se muuten olisi ollut sessio? Niinhän? Seksi sisältää myöskin syyn miksi miehet eivät ajattele: kullin päässä on reikä sitä varten, että aivot saavat happea. Reikä on limasta tukkeessa pillussa ollessaan, tai kortsun ilmatiiviydessä, ja koska ajattelu vaatii aivoja, aivot toimiakseen happea, ajatelkaa itse loput sanat. Tämä siis naisille, toim huom.

Naiset kuvittelevat, sori, siis ajattelevat saavansa henkisen yhteyden kun suostuvat fyysiseen yhteyteen. Sen kerran kun se pelkkä fyysinen yhteys riittäisi, haluaakin mies sen henkisen yhteyden! Ja pilaa koko homman ihan ajattelemattomuuttaan! Jos yrität vihjata henkisestä yhteydestä, menee miesten ilmanottoaukot justaansa jumiin.

Mun hanurini on täydellinen, sanoo mies mitä tahansa.

(oliko muita aiheita mihin meidän ajattelevien pitäisi vastavittuilla?)
(olen, olen pahalla päällä  :o )

Queena

  • Vieras
Vs: Mitä naiset ajattelevat
« Vastaus #6 : 27.04.2011, 22:35 »
Nainen kaipaa romantiikkaa, huomiota ja ihailua. Kumppaniltaan kaipaa arkisia pieniä yllätyksiä ja huomionosoituksia. Nainen haluaa että kumppani huomaa kun johonkin on panostettu, ja haluaa että se sanotaan ääneen.

Nainen haluaa että hänen ulkonäköään kehutaan silloin tällöin. Nainen haluaa tuntea olevansa haluttu.  Nainen ei kuitenkaan halua että hänestä ollaan kiinnostuneita vain seksin takia, vaan nainen haluaa että hänessä on jotakin muutakin tavoittelemisen arvoista. Nainen haluaa seksiä, mutta haluaa tuntea että se on molemmille erityistä.

Nainen haluaa keskustella asioista. Kaikista asioista. Nainen haluaa että häntä kuunnellaan. Nainen ei välttämättä aina itse halua kuunnella.

Nainen haluaa kunnioitusta, kaikilla elämän alueilla. Nainen haluaa kuitenkin luvan saada olla myös nainen, avuton ja apua tarvitseva herkkä ihminen. Nainen haluaa sallia saman myös kumppanilleen, mutta ei halua olla kumppanilleen äiti.

Nainen haluaa olla rakastettu, erityinen, ainutlaatuinen ja vaivannäön arvoinen. Nainen haluaa tuntea että kumppani ei ole kokonainen ilman häntä. Nainen haluaa joskus tuntea että hän on maailman ihanin olento, ja haluaa tuntea että kumppani on täysin hullaantunut häneen.

Ja romantiikka minkä mainitsin heti alkuun, älkää miehet unohtako sitä! jos ette ole koskaan hallinneet sitä, niin yrittäkää nyt ihmeessä ottaa tuosta asiasta selvää, koska nainen on romantiikasta nautittuaan paljon mukavampi ja ihanampi otus.

Nainen haluaa että hän saa hössöttää, hän haluaa saada nauraa kumppanilleen, hän haluaa että häntä nauratetaan.

Nainen siis olen minä, en osaa yhtään sanoa päteekö tämä muihin naisiin. En ainakaan ole koskaan kuvitellut olevani erityinen outolintu, vaan tavallistakin tavallisempi tavis. Mutta kaipa ketjun tarkoitus onkin kertoa omia ajatuksia siitä mitä naiset ajattelevat ja haluavat :)





Isabis

  • Vieras
Vs: Mitä naiset ajattelevat
« Vastaus #7 : 27.04.2011, 22:37 »
Eka kohta totta, joskus hyvin harvoin arvioin tuntemattoman miehen seksikkyyttä, mutta yleensä vain jos joku sanoo: "katsoppas tuota". Ensin asia ja/tai tutustuminen ja katseen vaeltaminen muuhun vasta joskus myöhemmin jos silloinkaan. Tästä syystä itsevarma mies onkin usein seksikäs vaikka ulkoiset puitteet eivät siihen muuten riittäisikään.

Itkeä huvikseen? Eipä olisi tullut edes mieleeni. Saatikka että jotain saadakseni kyyneliä tirauttelisin. Ei siis pidä lainkaan paikkaansa.

Sessio ilman seksiä on tosiaan teeskentelyä, paitsi tietynlaiset sidontasessiot jotka ovat enemmänkin taidetta tai itseensä sulkeutumista.

Henkinen yhteys ei ole tärkeämpi kuin fyysinen kontakti. Riippuu täysin hetkestä, kumpi merkitsee enemmän. En koe karvasta pettymystä jos fyysinen kontakti toimii mutta henkinen jää syntymättä, päinvastoin, sillä henkinen yhteys tuo mukanaan ei toivottua riippuvuutta, fyysinen taas yleensä puhdasta nautintoa.

Oma hanurini voisi olla isompikin, punttiksella siihen väännän lisää volyymiä ettei ihan miehen pepablta näyttäisi.

2/5 = edes naiset eivät tiedä mitä naisten päässä liikkuu. Ollaanhan siis kaikki yksilöitä ja kysytään eikä oleteta toisen puolesta  ;)

viana

  • Vieras
Vs: Mitä naiset ajattelevat
« Vastaus #8 : 27.04.2011, 22:40 »
Queenan kakkoskommentista sen sijaan täydet 100 % totta tämänkin naisen kohdalla :)

PinkCat

  • Bizarre Club
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1012
  • nylkky
  • Galleria
Vs: Mitä naiset ajattelevat
« Vastaus #9 : 27.04.2011, 23:14 »
Öh. Taidan olla mies.

Smooth

  • Vieras
Vs: Mitä naiset ajattelevat
« Vastaus #10 : 28.04.2011, 00:19 »
Nainen kaipaa romantiikkaa, huomiota ja ihailua. Kumppaniltaan kaipaa arkisia pieniä yllätyksiä ja huomionosoituksia. Nainen haluaa että kumppani huomaa kun johonkin on panostettu, ja haluaa että se sanotaan ääneen.

Nainen haluaa että hänen ulkonäköään kehutaan silloin tällöin. Nainen haluaa tuntea olevansa haluttu.  Nainen ei kuitenkaan halua että hänestä ollaan kiinnostuneita vain seksin takia, vaan nainen haluaa että hänessä on jotakin muutakin tavoittelemisen arvoista. Nainen haluaa seksiä, mutta haluaa tuntea että se on molemmille erityistä.

Nainen haluaa keskustella asioista. Kaikista asioista. Nainen haluaa että häntä kuunnellaan. Nainen ei välttämättä aina itse halua kuunnella.

Nainen haluaa kunnioitusta, kaikilla elämän alueilla. Nainen haluaa kuitenkin luvan saada olla myös nainen, avuton ja apua tarvitseva herkkä ihminen. Nainen haluaa sallia saman myös kumppanilleen, mutta ei halua olla kumppanilleen äiti.

Nainen haluaa olla rakastettu, erityinen, ainutlaatuinen ja vaivannäön arvoinen. Nainen haluaa tuntea että kumppani ei ole kokonainen ilman häntä. Nainen haluaa joskus tuntea että hän on maailman ihanin olento, ja haluaa tuntea että kumppani on täysin hullaantunut häneen.

Ja romantiikka minkä mainitsin heti alkuun, älkää miehet unohtako sitä! jos ette ole koskaan hallinneet sitä, niin yrittäkää nyt ihmeessä ottaa tuosta asiasta selvää, koska nainen on romantiikasta nautittuaan paljon mukavampi ja ihanampi otus.

Nainen haluaa että hän saa hössöttää, hän haluaa saada nauraa kumppanilleen, hän haluaa että häntä nauratetaan.

Nainen siis olen minä, en osaa yhtään sanoa päteekö tämä muihin naisiin. En ainakaan ole koskaan kuvitellut olevani erityinen outolintu, vaan tavallistakin tavallisempi tavis. Mutta kaipa ketjun tarkoitus onkin kertoa omia ajatuksia siitä mitä naiset ajattelevat ja haluavat :)

Voimahali.
Paitsi tuo romatiikka kynttilöineen ei iske, ei ole koskaan iskennyt. Muuten allekirjoitan ihan sellaisenaan  ::)

I-me

  • Vieras
Vs: Mitä naiset ajattelevat
« Vastaus #11 : 28.04.2011, 01:27 »
Alan epäillä olevani sittenkin mies.. ;)

isabella

Vs: Mitä naiset ajattelevat
« Vastaus #12 : 28.04.2011, 06:32 »
Mullekin tuli aika miehinen olo tätä lukiessa  :o

kisupikkuinen

  • Vieras
Vs: Mitä naiset ajattelevat
« Vastaus #13 : 28.04.2011, 09:39 »
Minä en kaipaa romantiikkaa. Se on turhanpäiväistä. En halua kukkia, mutta suklaata, kiitos. Yllätyksetkään eivät ole tarpeen. Paitsi semmoiset jos minulta kysyttäisiin haluanko mieluummin kampaajalle, hierojalle vai uudet ripset?
Ulkonäkökehut toki lämmittävät, mutta niihin en jaksa uskoa, sillä minulla on iso hanuri.

En välttämättä jaksa keskustella, eli jauhaa vanhoja juttuja ja soittaa samoja levyjä yhä uudelleen ja uudelleen ja uudelleen. Enkä jaksa kuunnella.

Kunnioitusta, toki.

Avuton olen jos fillariin tarvitsee vaihdevaijeri vaihtaa. Tai jarruja kiristää. Siihen tarvitaan miästä. Mutta tuokaa minulle saha tai naulapyssy, niin homma hoituu kyllä.

Minä käyn läpi päässänni seuraukset ja vaihtoehdot, ja ehkän haistatan paskat kaikelle pohdinnan jälkeen.

Ai mikä henkinen yhteys? Minä panen, en rakastele. Ehkä sorrun, tai kykenen rakastelemaan 1-3 kertaa vuodessa.

Itken, joskus. Ja hillittömästi, tai tirautan vaan ihan vähän.
Elämä on kuitenkin välistä aika raskasta. Ja epäreilua.

Minä olen nainen. Mutta hirvimetsälle kun lähden, olen yksi äijistä, ENKÄ halua että minua kohdellaan siellä naisena, vaikka joudunkin kyykistymään kun menen pissalle.
(Oikeastaan olen aika kova jätkä, vaikka en seisaaltani kykenekään pissaamaan.)

TragedyForYou

  • Vieras
Vs: Mitä naiset ajattelevat
« Vastaus #14 : 28.04.2011, 10:23 »
Minusta on ihanaa olla mieheni Kuningatar- hellitty, hoivattu, palvottu, rakastettu.  8)
Elämä ei ole suurta romanttista ilotulitusta, mutta ihania arkisia tekoja ja välittämistä. Mies kantaa aina kauppakassit ja muun painavan, avaa ovet, tekee ihania aamiaisia- minä koen sen romanttisena, ei siihen kynttilöitä ja suklaarasioita tarvita, kukkiakin saan ehkä kerran kahdessa vuodessa.
Noin yleisesti, QueenA:n ajatukset kuullostivat paljon omiltani, noin koen myös oman naiseuteni.