Kirjoittaja Aihe: Se seuran lötytyminen  (Luettu 7685 kertaa)

Kettu vinossa

  • Vieras
Vs: Se seuran lötytyminen
« Vastaus #15 : 02.04.2013, 18:11 »
Jos ei kinkybileet toimi, niin kinkymiitit saattavat joskus sisältää sinkkuja.

chilinen

  • Vieras
Vs: Se seuran lötytyminen
« Vastaus #16 : 02.04.2013, 18:55 »
Kaipa se tässäkin on se sama kuin normi-/vaniljapuolellakin (määritelkööt joku nuokin.. huoh). Toisten kanssa viestittelee chatissä  tai yksärein ja tapaa bileissä tai miitissä, tai sitten ihan vaan sillä, että uskaltautuu juttelemaan tuntemattomienkin kanssa. Jotkut porukat tykkäävät olla bileissä omissa porukoissaan, kun tapaavat niin harvoin, osa ei vaan ehkä edes halua lisätuttavuuksia. Osa ei edes huomaa olevansa omissa porukoissaan, ellei siihen joku sopivasti sosiaalinen tuppaudu mukaan. Ja aina on niitä, jotka ovat uusien suhteen hiukan vainoharhaisia.

Ota tästä nyt selvää. Ihan yhtä hankalaa :D
Tsemppiä! Kaikki ei pure, ainakaan ihan heti.

Jake

Vs: Se seuran lötytyminen
« Vastaus #17 : 02.04.2013, 19:40 »
Nyt jos olisin menossa bileisiin yrittäisin varmaan saada tältä foorumilta jotakuta tulemaan seuraksi - vaikka vain kaveripohjalta.


Mä etsin täältä ekoja bileitä varten samanlaisen "amatöörin" seurakseni, jotta uskalsin bileisiin mennä. Kivaa oli ja oltiinhan me hetkisen myös yhdessä sen jälkeen - sen verran että oppi jotain ja uskalsi sen jälkeen muihinkin ottaa kontaktia.  8)

kide

  • Vieras
Vs: Se seuran lötytyminen
« Vastaus #18 : 02.04.2013, 19:48 »
Hyviä neuvoja jo annettiinkin :)

Sitten kun kumppani on onnekkaasti löytynyt, alkaakin se varsinainen "työ" - kinkyparisuhteet tai muut viritelmät kun ei ole yhtään sen helpompia ylläpitää kuin muutkaan suhteet.  Joskus on ollut ystävän kanssa puhetta, että välillä olisi käyttöä BDSM-suhteellisten parisuhdeoppaalle...

Snadistisadisti

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1506
  • TrueMaster and proud of it!
  • Galleria
Vs: Se seuran lötytyminen
« Vastaus #19 : 02.04.2013, 20:15 »
Seuranhakuilmoituksilla minä olen seuraa etsinyt ja löytänyt. Vastaamalla ja ilmoituksia laittamalla.

Trespasser

  • Vieras
Vs: Se seuran lötytyminen
« Vastaus #20 : 02.04.2013, 21:13 »
Hyviä neuvoja jo annettiinkin :)

Sitten kun kumppani on onnekkaasti löytynyt, alkaakin se varsinainen "työ" - kinkyparisuhteet tai muut viritelmät kun ei ole yhtään sen helpompia ylläpitää kuin muutkaan suhteet.  Joskus on ollut ystävän kanssa puhetta, että välillä olisi käyttöä BDSM-suhteellisten parisuhdeoppaalle...

Huh, nyt jo suhteeseen pompattu :D

Mutta joo, kiitoksia vinkeistä kaikille. Ihan hyviä vinkkejä tosiaan, ehkä sitä on jonkinlainen masokisti kun perus deittailun maailmakin on oma viidakkonsa ja sitten lisäksi vielä iskee tällaisia lisähaasteita :D

mrorja

  • Vieras
Vs: Se seuran lötytyminen
« Vastaus #21 : 02.04.2013, 21:19 »
Itse olen omat kinkyseurani löytänyt deitti-ilmoilla ja chattailemalla. Aikaa se toki vie ja kärsivällisyyttäkin vaatii mutta olenpahan kuitenkin löytänyt :D
Ja vielä alistuvana miehenä joille  "tarjonta" on ainakin näppituntumalla funtsien vieläkin pienempi kun dominoiville osapuolille

Khyanna

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 630
  • Alien
  • Galleria
Vs: Se seuran lötytyminen
« Vastaus #22 : 02.04.2013, 23:15 »
Löysimpäs tämän vielä. Eli keskustelua bileistä ja seuranhausta niissä... http://www.bdsmbaari.net/index.php?topic=2716.0

Feird

  • Vieras
Vs: Se seuran lötytyminen
« Vastaus #23 : 02.04.2013, 23:55 »
Omalla kohdalla tapailin ihmisiä jättämällä deitti-ilmoituksen, mutta nykyisen kumppanin löysin vasta myöhemmin kun olin jo poistanut ilmoituksen ja status oli "en etsi seuraa". Homma lähti oikeastaan siitä kun Nahkafoorumilla kyselin jotain kumiaskarteluun liittyvää ja aloimme jutella siinä sivussa mesen kautta muistakin jutuista. Muutaman kuukauden juttelun jälkeen sovittiin treffit Jyväskylän bileisiin ja siitäpä se sitten eteni :)

-katy-

  • Vieras
Vs: Se seuran lötytyminen
« Vastaus #24 : 03.04.2013, 00:25 »

Huh, nyt jo suhteeseen pompattu :D

No johan kävi kuin tuli ja leimaus eikä ees aprillipäivä. Onnittelut :D

lisäys aiheeseen: vaikkei ehkä uskoisi,olen tavannut rennossa ja vähemmän rennossa ilmapiirissä satoja ihmisiä eli eri miiteissä,pippaloissa ja jopa uskaltanu treffeille kahden kesken. Eli en nyt vaan ole "karpaasi", eikä sille mitään voi,kun ei ole lyckan käyny, hehe
« Viimeksi muokattu: 03.04.2013, 01:20 kirjoittanut -katy- »