Kirjoittaja Aihe: Ⓐ  (Luettu 54907 kertaa)

Snadistisadisti

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1506
  • TrueMaster and proud of it!
  • Galleria
Vs: Ⓐ
« Vastaus #45 : 10.04.2013, 20:20 »
Jos tää toteutuu niin mun on ihan pakko perustaa kinkyjen militaristi ryhmä  ;D
Laita viestiä kun perustat sen, niin päästään miettimään übersotilaallisia asioita.  8)

Herra_Jack

  • Vieras
Vs: Ⓐ
« Vastaus #46 : 10.04.2013, 20:27 »
Jos tää toteutuu niin mun on ihan pakko perustaa kinkyjen militaristi ryhmä  ;D
Laita viestiä kun perustat sen, niin päästään miettimään übersotilaallisia asioita.  8)

Jawohl ! Myös minä ilmoittaudun vapaehtoisena palvelukseen!    :)


Herra_Jack

  • Vieras
Vs: Ⓐ
« Vastaus #47 : 10.04.2013, 20:41 »
Sorry nyt vaan mutta Poliisi päätyi tutkimuksissaan tälle kannalle...
(Ja mä jotenkin vielä oletan meillä on samansuuntainen näkemys anarkismista. Oli se sitten pommin heittelyä tai jotain akateemisempaa hienostelua... ;) )

Kai poliisi nyt edes joskus voisi olla väärässä..  :-\  ..näkemys lienee kyllä sama.

Olen pohtinut että jos Anarkistitit (huom. iso A-kirjain) lokeroisiva:t itseään baarin tyyliin (kun kerran baarissa aikovat  anarkiaa harrastaa) ja toisiaan niin lokerointi voisi mennä vaikka näin:
-Räjäyttelee ydinvoimaloita = Truu-Anarkisti
-Hyökkää kettutarhoille = makuuhuoneanarkisti
-Terrori-isku valtion laitosta vastaa = City-Anarkisti
-Töhrii junia, sotkee- ja rikkoo ikkunoita sekä osallistuu mielenosoituksiin = wannabee-anarkisti
-Mielenilmaukset foorumeilla ja lehdistössä = Fifty Shades of Grey - Anarkisti
-Green-Peacen jäsen = fettari-anarkisti
« Viimeksi muokattu: 10.04.2013, 21:14 kirjoittanut Herra_Jack »

Kettu vinossa

  • Vieras
Vs: Ⓐ
« Vastaus #48 : 10.04.2013, 20:55 »

Olen pohtinut että jos Anarkistitit (huom. iso A-kirjain) lokeroisiva:t itseään baarin tyyliin (kun kerran baarissa aikovat  anarkiaa harrastaa) ja toisiaan niin lokerointi voisi mennä vaikka näin:
-Räjäyttelee ydinvoimaloita = Truu-Anarkisti


Ei, "räjäyttelee ydinvoimaloita" on wannabe-Kim Jong-un. Jos puhutaan ydinvoimanvastustajista, Truu-Anarkisti tyytyy vain pukeutumaan näin, ja kun häneltä kysyy millä ydinvoima korvataan maailmasta, hän kertoo lievästi sanottuna optimistisia satuja tuulivoimaloista:

Jos kuva ei näy, tässä linkki: http://img.yle.fi/uutiset/keski-suomi/article5551395.ece/ALTERNATES/w580/Ydinvoimatynnyri+maskotti+Jyv%C3%A4skyl%C3%A4+keskusta+k%C3%A4velykatu

Fixx

  • Vieras
Vs: Ⓐ
« Vastaus #49 : 10.04.2013, 21:52 »
Kyllä näyttää että sais olla suljettu ryhmä tätä keskustelua varten. Turhan huutelijoita taas netti täynnä..

Kettu vinossa

  • Vieras
Vs: Ⓐ
« Vastaus #50 : 10.04.2013, 22:22 »
Kyllä näyttää että sais olla suljettu ryhmä tätä keskustelua varten. Turhan huutelijoita taas netti täynnä..

Tehkää yksinkertaisesti: menkää suurimmalle suomalaiselle anarkistifoorumille ja perustakaa sinne kinkyjen oma ryhmä. Luulisi, että sieltä löytyisi kaikki eniten asiasta kiinnostuneet jo valmiiksi, eikä tarvitsisi BDSM-baarissa arpoa, onko täällä tarpeeksi anarkistista porukkaa. :lecture:

Herra_Jack

  • Vieras
Vs: Ⓐ
« Vastaus #51 : 10.04.2013, 22:36 »
Kannatetaan.. tai äänestäkää asiasta ja menkää sinne sitten.
 Osaakohan ne anarkistit muuten äänestää jos ne on sitäkin vastaan?   :o ääntenlaskenta mahtaa olla hauska näky  :))
« Viimeksi muokattu: 11.04.2013, 03:50 kirjoittanut Herra_Jack »

oddartist

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 175
  • Uusia polkuja tallaamassa
  • Galleria
    • Oddartists odditities
Vs: Ⓐ
« Vastaus #52 : 10.04.2013, 23:15 »
Hm. Vaikuttaa siltä että toiset puhuvat aidasta ja toiset aidan seipäästä, ja se on yleensä se kohta kun häivyn.

Aino

  • Vieras
Vs: Ⓐ
« Vastaus #53 : 11.04.2013, 08:33 »
Hm. Vaikuttaa siltä että toiset puhuvat aidasta ja toiset aidan seipäästä, ja se on yleensä se kohta kun häivyn.

Niinpä, samoin. Aika surullista (ja ennalta-arvattavaa netti"keskusteluissa").

IKRM

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1542
  • kizzzan Herra
  • Galleria
Vs: Ⓐ
« Vastaus #54 : 11.04.2013, 09:02 »
Tehkää yksinkertaisesti: menkää suurimmalle suomalaiselle anarkistifoorumille ja perustakaa sinne kinkyjen oma ryhmä. Luulisi, että sieltä löytyisi kaikki eniten asiasta kiinnostuneet jo valmiiksi, eikä tarvitsisi BDSM-baarissa arpoa, onko täällä tarpeeksi anarkistista porukkaa. :lecture:

Jos haluaa olla anarkistinen suurimmalla suomalaisella anarkistifoorumilla pitää siellä käyttäytyä mahdollisimman konservatiivisesti.

IKRM

Köysimestari

  • Bizarre Club
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 159
  • Sitoo ja piiskaa.
  • Galleria
    • Taidetta
Vs: Ⓐ
« Vastaus #55 : 11.04.2013, 11:02 »
En ota mitään kantaa anarkismiin, mutta mielestäni kaikki poliittiset suuntaukset tällä foorumilla ovat vähän OT.

En tarkoita edellisellä sitä, että kaikki poliittinen keskustelu olisi OT. Mutta silloin keskustelun pitäisi jollain tavalla liittyä kinkyjen oikeuksiin.

Anarkismi on näkemys yhteiskuntajärjestyksestä, kuten vaikka kommunismi, kapitalismi tai uusliberalismi. Myös edelliset ovat OT.

Ketun ehdottama idea kinkykeskustelussa jossain muulla foorumilla on hyvä idea senkin takia, että kinkyyden ilosanoma leviää  :)

Norja

  • Vieras
Vs: Ⓐ
« Vastaus #56 : 11.04.2013, 12:55 »
Mä olen varmaan anarkisti koska kannatan vapautta. Se mitä mä en kannata on mun oma asiani eikä niinkään opittu tai matkittu mun anarkistikavereiltani. Babylonia vastaan on melko turhaa taistella mutta sen sisällä voi liikkua suhteellisen vapaasti ja toteuttaa sitä mitä itse pitää tärkeänä. Mun mielestä anarkismia ei ole esimerkiksi autonrenkaiden polttaminen Pispalan Valtatiellä eikä busan tussittaminen. Mulle hyvää anarkismia on Mustan Lieden toiminta ja ilmainen dyykatuista ruuista tarjottu kasviskeitto ja voileivät yön tallajille yhteiskuntaluokkaan katsomatta. Samoin omin voimin jättömaalle rakennetut skeitti- ja temppupyöräilyparkit ovat just sitä suoraa toimintaa mitä kannattaa tukea. Talonvaltailut on mun sydäntä lähellä, mutta jos vanhat hyvät rakennukset jäävät muutaman kuukauden valtailun jäljiltä pahempaan kuntoon kun alussa, se ei ole anarkismia vaan ilkivaltaa ja haaskausta. Dyykkarina mä olen sillä lailla anarkisti että olen vapaa ravintoni suhteen eikä mun tarvii syödä niitä äitien tekemiä yrjölaatikoita kalliilla rahalla. Silti mä olen kuluttaja ja voin käyttää säästyneet massit muuhun mukavaan niinkuin huippupolkupyöriin, luxuskahveihin, rokkikonsertteihin. Se tekee musta myös isänmaallisen koska käytän aina kaikki rahani ja enimmäkseen pienten ja keskisuurten erikoisliikkeiden hyväksi. Anarkistit eivät yleensä mainosta isänmaallisuuttaan mutta ennenvanhaan punkitkin olivat sillä lailla isänmaallisia että rakastivat omaa maataan, kieltään ja kulttuuriaan. On eri asia mitä "ne" ovat tälle mestalle tehneet. Se että anarkistipiireissä tavallisesti vastustetaan kirkkoa tai uskontoja, valtiota tai kansainvälisiä suuryrityksiä ja boikotoidaan milloin mitäkin on mulle tavallaan nykyään aika huvittavaa. Kukaan ei voi olla samaan aikaan täysin true ja samalla osallistua Facebookin kautta saadun infon perusteella johonkin Iisrailin vastaiseen miekkariin Philip Morris huulessa särpien kansallista huippuolutta toisessa kädessä älykännykkä ja repussa kirkon ruokajakelusta saadut EU-safkat. Kaikki taaplaavat kuitenkin tyylillään ja anarkismissa tyyli on vapaa. Niitä pulttirotsien kartio- ja pyramiidiniittejä valmistaa mun käsittääkseni jotkut alipalkatut naiset hikipajoissa tuolla jossain aasiassa.

Muok: toistoa samassa virkkeessä.
« Viimeksi muokattu: 11.04.2013, 14:16 kirjoittanut Norja »

tamakotsi

  • Vieras
Vs: Ⓐ
« Vastaus #57 : 11.04.2013, 14:00 »
Jospa tehdään näin: Jahka ehdin, muotoilen vetoomuksen alaryhmän perustamisesta ylläpidolle. Kaikki kiinnostuneet voisivat laittaa mulle vaikka yksäriä mikäli haluavat allekirjoittaa sen.


Itse priorisoin netissä käyttämäni ajan niin, että tälle foorumille osallistun, ihan kaikille muille en ehdi. Ja vaikka esim Fetlifessa on jo anarkistien ryhmä, en näe että se palvelisi meitä yhtä hyvin kuin oma ryhmä täällä.

Jatkakaa toki hienosti polveilevaa keskustelua myös tässä, minä en viitsi. Kuitenkin, jos jollekulle jää nyt tunne, ettemme me anarkistit ottaneet hänen vakavasti asettamaansa kysymystä kuuleviin korviimme, pyydän lähestymään uudestaan vaikka yksärillä. Varmasti ymmärrätte, miksi tämän apinalauman kirkuessa ympärillä motivaatio selitellä on vähäinen.

Herra_Jack

  • Vieras
Vs: Ⓐ
« Vastaus #58 : 11.04.2013, 14:08 »
kuulosuojaimet auttavat.. jos melu on yli 80 desibeliä niiden käyttö on suotavaa, tietysti anarkistisesti voi jättää myös käyttämättä.

Snadistisadisti

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1506
  • TrueMaster and proud of it!
  • Galleria
Vs: Ⓐ
« Vastaus #59 : 11.04.2013, 14:16 »
Varmasti ymmärrätte, miksi tämän apinalauman kirkuessa ympärillä motivaatio selitellä on vähäinen.
Übermench-anarkisti...  >:D