Kirjoittaja Aihe: Kirottu seksuaalisuus!  (Luettu 5824 kertaa)

submiesjns

  • Vieras
Kirottu seksuaalisuus!
« : 11.04.2013, 16:50 »
Väliin tulee mieleen ajatus että, kiroaa oman seksuaalisuutensa alimpaan helvettiin. En tarkoita niinkään taipumusta tähän itsessäni olevaan subiin...vaan koko seksuallisuutani. Subi-minän kanssa olen kyllä sinut. Ei siinä mitään. Kun on ollut 10v sinkkuna. Tiedostanut tämän puolen itsessään. Tietää että, sellaiseen suhteeseen jossa tätä puolta ei voi tuoda esiin, ei voi ryhtyä...Koska jo tuntee itsensä ja tarpeensa. Alkaa ahdistaa. Säännöllisen varmasti tämä ahdistus nousee mieleen ja kestää, kestää kuukausia.  Mitään pakokeinoa ei ole. Helppo olisi hallita itseään ja ajatuksiaan jos, asia olisi pelkästään fyysistä...vaan kun ei ole! Se on syvällä sielussa...ja se prkl ei jätä rauhaan. Tämäkin päivä on mennyt pilalle..mitään ei ole saanut tehtyä. On vain istunut, vaeltanut ja miettinyt keinoja, kemiallisiakin, millä saisi koko seksuaalisuuden pois mielestään ja itsestään. Vaikka subi onkin, vasaralla kiveksille tuntuu että, kipukynnys ylittyy...ja onko edes varmuutta että, se toimii keinona. Kaipaa asialta mielenrauhaa...Helpompaa olisi jos ei omaisi koko seksuaalisuutta..näin sinkkuna!!
Liekkö kellä muulla tälläisiä tuntemuksia? Ei kiva..

Ailouna

  • Smurffit
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 822
  • Galleria
Vs: Kirottu seksuaalisuus!
« Vastaus #1 : 11.04.2013, 17:20 »
Oishan se helpompaa jos ihmistä ei panettais, mut enpä tiedä oisko se kuitenkaan kivempaa...

submiesjns

  • Vieras
Vs: Kirottu seksuaalisuus!
« Vastaus #2 : 11.04.2013, 17:28 »
Jos se olisikin puhdasta panettamista...vaan se on syvemällä. Ehkä tarve olla oma itsensä?

-katy-

  • Vieras
Vs: Kirottu seksuaalisuus!
« Vastaus #3 : 11.04.2013, 18:03 »
Niin paljon tätä tullu mietittyä ja itkettyä,ettei enää jaksa.

Suuri kärsimys ja johon ei paljon lohdun sanoja tai vertaistukea pysty antamaan-

surusilmat_hki

  • Vieras
Vs: Kirottu seksuaalisuus!
« Vastaus #4 : 11.04.2013, 18:37 »
Otan osaa tilanteeseen, mutta joudun myös olemaan vähän samoissa fiiliksissä näin vaihteeksi.

Meillä oli tuossa miehen kanssa äsken pienoinen riitatilanne ja jotenkin asia kääntyi niin, että MINÄ olin se kohtuuton osapuoli hänestä vaikka kaikki alkoi miehen "sammakkoja suusta"-puheesta. Riitojahan riittää suhteessa kuin suhteessa, mutta tajusin tämän myötä taas kerran miten on vaikea tyytyä vähempään kuin siihen, mitä oikeasti haluaisi. Aloin miettimään, onko minusta edes tähän perinteiseen parisuhteeseen ollenkaan- mitä jos haenkin jotain utopiaa, täydellistä symbioosia jota vaille jäin lapsena? Sellaista ihmissuhdetta, jossa ei tarvittaisi ketään muita eikä tarvitsisi tuntea oloaan turvattomaksi. Kipeää otti, kun tajusin siinä samalla että ei sellaisia olekaan. Ei edes tämän ihmisen kanssa, jolle olen vannoutunut loppuelämäni ajaksi.

Jos olisin tajunnut subiuteni ja outouteni nuorempana, ennen sitoutumista, olisin varmaan päätynyt pysymään sinkkuna ja eristäytymään muista. Niin tekisi mieli tehdä nytkin, juosta karkuun. Mutta toisaalta, kun luin aloituksen, se voisi olla itseni kirjoittama...sen sinkku-minän.

sub_m

  • Vieras
Vs: Kirottu seksuaalisuus!
« Vastaus #5 : 11.04.2013, 19:22 »
Niin tuttua. Ja todella tuskailu nousee aaltoina ja jokainen aalto entistä pahempana.

zognored

  • Vieras
Vs: Kirottu seksuaalisuus!
« Vastaus #6 : 11.04.2013, 19:32 »
En tiedä onko minun välttämättä järkevää osallistua tähän keskusteluun. Mutta jos vaikka alustan sanomalla, että tarkoitus ei ole suolata haavoja vaan heittää hieman poikkeavampi näkökulma asiaan.

Asia nimittäin on niin, että minä olen aromanttinen aseksuaali, eli en ole koskaan ollut millään tasolla kiinnostunut ihmissuhteista enkä etenkään seksistä yhtään kenenkään kanssa. Ja haluaisin vain yhden myytin kumota: se ei tee elämää yhtään sen helpommaksi tai vähennä angstauksen tai vitutuksen määrää jos elämässä joku ei kulje. Elämässä on aina asioita jotka eivät suju yhtään ja ahdistavat. Joskus se jopa käy kiihdyttäjänä: Jos seksuaalisilla ihmisillä on isoimpia elementtejä työ ja perhe, mitäs sitten kun onkin enää vain työ ja on jäänyt työttömyyskierteeseen kuin minä? Eipä ole kovin nannaa kun ei ole mitään muutakaan mihin sitten kääntää fokustaan. Omalla kohdallani sitten aiheuttaa vielä sukuelimeni suurta ahdistusta ja ällötystä, sillä ne ovat toiminnalliset vaikka niihin ei todellakaan haluaisi ottaa mitään kantaa.

Joten kyllä näitä angstin aiheita piisaa eikä elämä loppujen lopuksi ole yhtään sen helpompaa. Minäkin olen kuitenkin 20 vuotta mielialalääkkeitä vetänyt ja aikoinaan itsemurhaa kahdesti yrittänyt. Jipii!

Northern82

  • Vieras
Vs: Kirottu seksuaalisuus!
« Vastaus #7 : 11.04.2013, 19:40 »
Olisihan se kai mukavaa, jos ei tuntisi pahoinvointia elämän yksinäisyyden kylmyydestä.

Kettu vinossa

  • Vieras
Vs: Kirottu seksuaalisuus!
« Vastaus #8 : 11.04.2013, 20:46 »
Onhan tästä jo tämä keskustelu olemassa:
http://www.bdsmbaari.net/index.php?topic=3339.0

Lady Whip

  • Turun Baletti
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 3433
  • Sadistinen Gfe-Domina
  • Galleria
Vs: Kirottu seksuaalisuus!
« Vastaus #9 : 11.04.2013, 20:54 »
Kettu, kyse ei ole samasta asiasta.
 
Tämän ketjun aloittaja ottaa esille koko seksuaalisuuden joka on enemmän kuin seksuaalisuus fetissin kanssa tai kinkyn kanssa.

submiesjns

  • Vieras
Vs: Kirottu seksuaalisuus!
« Vastaus #10 : 11.04.2013, 20:57 »
Onhan tästä jo tämä keskustelu olemassa:
http://www.bdsmbaari.net/index.php?topic=3339.0

Onhan tuo ketju joo.....Tosin mitä aloituksen vilkaisin...en löytänyt äkkiä yhtäläisyyksiä...Minä ainakaan en tunne mitään häpeää suuntautumiseni johdosta..miksi tuntisin??

Kettu vinossa

  • Vieras
Vs: Kirottu seksuaalisuus!
« Vastaus #11 : 11.04.2013, 20:58 »
Anteeksi, luin huonosti aloituksen.  :-[ Jatkakaa.

-katy-

  • Vieras
Vs: Kirottu seksuaalisuus!
« Vastaus #12 : 11.04.2013, 21:58 »
Joten kyllä näitä angstin aiheita piisaa eikä elämä loppujen lopuksi ole yhtään sen helpompaa. Minäkin olen kuitenkin 20 vuotta mielialalääkkeitä vetänyt ja aikoinaan itsemurhaa kahdesti yrittänyt. Jipii!

Kuullostaa rankalta ja surulliselta, mutta en mä silti äimistele, kun tietää omissa oloissan, miten mielipuoliselta kaikki voi joskus tuntua,varsinkin jos aina miettii asioita yksin ja väistämättä näkee ja kuulee noita toisenlaisia, onnellisia tilanteita. Joutuu kamppailla tosiaan rajusti melkein joka päivä, ettei luhistuisi.

Haaveilija

  • Vieras
Vs: Kirottu seksuaalisuus!
« Vastaus #13 : 12.04.2013, 00:09 »
Kyllä seksuaalisuudella ja sen toteuttamisella vaan on aika iso merkitys ihmisen elämässä. Parisuhteessa voi riidellä melkein mistä vaan, mutta jos seksin suhteen tulee selkeä näkemysero niin aika vakavaksi vetää. Tulee sellainen tunne että asuukin yhtäkkiä aivan väärän ihmisen kanssa samassa talossa. Onneksi näitä tilanteita on ollut vähän ja olemme päässeet yleensä yhteisymmärrykseen, mutta ei se aina helppoa ole ollut. Jotenkin miehenä koen että seksuaalisuuteni on suoraviivaisempaa ja helpommin erotettavissa vain nautinnoksi, romanttiset kynttiläillalliset käy kyllä mutta eivät sinänsä ole minulle mitään esileikkiä. Seksi, sen kehittäminen ja erilaisten fantasioiden toteuttaminen ovat minulle myös tärkeitä asioita ja joskus tuntuu että yrittää yksin viedä asioita eteenpäin. Joskus tekisi mieli sanoa, että etkö sä tajuu kuinka tärkeetä tää on mulle? Mä voin vannoa että kuolinvuoteellani olen paljon tyytyväisempi elettyyn hyvään seksielämään kuin kasaan roskaa mitä kaupasta on saanut elämänsä aikana kerättyä. Olen myös kiitollinen vaimolleni lukuisista asioista joita olen hänen kanssaan saanut kokea. Tämä helposti tuppaa unohtumaan huonona hetkenä.

Tämän ei pitänyt olla vain tilitys omasta avioliitosta vaan toivomus että vaikka asiat eivät ole aina parhain päin niin ei lähtisi katkeroitumaan tai väheksymään omaa seksuaalisuuttaan vaan pitäisi sitä tärkeänä niinkuin se onkin.

cobalt

  • Vieras
Vs: Kirottu seksuaalisuus!
« Vastaus #14 : 12.04.2013, 01:18 »
Nyt täytyy valita sanansa tarkasti, että sanojen tulkinta olisi sama kuin on sanojan tarkoitus.

Eli tarkoitus ei ole missään tapauksessa taputtaa päähän, esittää lapsellisia itsestäänselviä kannustuksia, eikä vähätellä, vaan pelkästään kertoa, että oli aika jolloin itse ajattelin kutakuinkin noin. Varmasti ihan eri seksuaalinen mielensisältö ja ihan erilainen muu mielensisältö kuin sinulla, mutta sama ajatus, - voi kun seksuaalisuutta ei olisi, mihin sen voisi palauttaa, miten nollata tuon elämän "paskan" lahjan. Mutta siis tuo oli tunne, raivoon saakka - en vaan viitsinyt leipoa tähän kirosanoja sekaan. Henkeäni hinkusin välillä ottaa, kun ei enää olisi jaksanut, eli pikkuvitutuksista ei ollut kyse.

Sitten kelataan eteenpäin, seuraa psykoterapiaa ja ahdistusta ja lisää psykoterapiaa. Sitten aikanaan ei enää merkittävää ahdistusta, ja sitten vain normaaleja arkivitutuksia. Ja sitten tilanne, jossa seksuaalisuus on ilo, löytöretki.

En hetkeäkään epäile etteikö olosi olisi paskamaisen ahdistava, enkä voi täältä minään happy end -profeettana sanoa että kyllä se paremmaksi muuttuu.

Mutta sen voin sanoa, että minulla se muuttui, pitkän kurassa kahlaamisen jälkeen.

Ja muuttui hyväksi.

Jos et kokisi päähän taputtamiseksi niin saattaisin sanoa että se vertaistuki voi olla yllättävän merkityksellistä, siis kirjoittamisesi täällä, muun muassa - mutta koska se saattaa haiskahtaa paapomiselta niin sanon vain että toivon että muuttuu paremmaksi mahdollisimman nopeasti ja oleellista on että jaksat katsoa pakkaa siihen korttiin asti josta muutos alkaa ja antaa sulle voimaa jatkaa siitä sitten eteenpäin.