Kirjoittaja Aihe: Seksiväritteiset nettikeskustelut 13v kanssa toivat ehdollista.  (Luettu 9596 kertaa)

my whim is your

  • Vieras
Hassua. Eikö oteta huomioon sitä, että 13v tyttö osaa olla jo varsin provosoiva ja tietoinen seksiin liittyvistä asioita.
Joskus vanhemmatkin miehet jäävät alakynteen ja ovat melkein hyväksikäytettyjä kun teini-ikäiset ja nuoremmatkin naisenalut laukovat totuuksia seksuaalisuudesta ja härnäävät chatissa/netissä.

Varsin ongelmallisia, uhria syyllistäviä asenteita taas tällä foorumilla. Vastuu on aina viime kädessä aikuisen.

Kettu vinossa

  • Vieras
Varsin ongelmallisia, uhria syyllistäviä asenteita taas tällä foorumilla. Vastuu on aina viime kädessä aikuisen.

Varmistatko itse netissä kaikilta, joiden kanssa juttelet seksistä, henkilöllisyyspaperit? Voihan olla, että eräänä päivänä joku 13-vuotias tulee tänne BDSM-baariinkin juttelemaan pervoja, osa lukijoista menee harhaan, lapsi (tai hänen huoltajansa) nostaa oikeusjutun ja sitten onkin monella edessä oikeudenkäynti.

Kettu vinossa

  • Vieras
Monissa lastenkodeissa on alaikäisille suunnatut tupakointipaikat. Myös "kotiintuloajat" ovat monia tavanperheitä löyhemmät.

Ehkä "monissa", muttei kaikissa. Asuin kerran opiskelija-asuntolassa, jossa eräs asukas kertoi lastenkotimenneisyydestään. Kyseinen lastenkoti oli sääntöjen ja rajojen valvonnassa kunnon natsi. Opiskelija kertoi, miten oli ollut ongelmateini ja miten hän oli lastenkodissa usein vannonut, että "sitten kun minä täytän 18 vuotta, sitten minä teen näin ja näin". Mutta sitten kun hän oli yli 18-vuotiaana lopulta päässyt muuttamaan lastenkodista pois, pahin kapina oli karsiutunut pois, ja ihan kunnon ihminen hänestä tuli.

my whim is your

  • Vieras
Varsin ongelmallisia, uhria syyllistäviä asenteita taas tällä foorumilla. Vastuu on aina viime kädessä aikuisen.

Varmistatko itse netissä kaikilta, joiden kanssa juttelet seksistä, henkilöllisyyspaperit? Voihan olla, että eräänä päivänä joku 13-vuotias tulee tänne BDSM-baariinkin juttelemaan pervoja, osa lukijoista menee harhaan, lapsi (tai hänen huoltajansa) nostaa oikeusjutun ja sitten onkin monella edessä oikeudenkäynti.

Vastuu on täysi-ikäisen - myös minun, jos olisin käynyt tietämättäni alaikäisen kanssa seksikeskusteluja kiihottumismielessä.


Hyvä, aiemmin tässä ketjussa mainittu näkökulma aikuisen vastuuseen on myös huoltajan vastuu lapsensa netinkäytöstä.

_Bambi_

  • Vieras
Hassua. Eikö oteta huomioon sitä, että 13v tyttö osaa olla jo varsin provosoiva ja tietoinen seksiin liittyvistä asioita.
Joskus vanhemmatkin miehet jäävät alakynteen ja ovat melkein hyväksikäytettyjä kun teini-ikäiset ja nuoremmatkin naisenalut laukovat totuuksia seksuaalisuudesta ja härnäävät chatissa/netissä.

Teinityttöjen rivo kielenkäyttö ei ole samalla tavalla seksuaalista kuin aikuisten "vastaava" puhe - se ei herätä heissä tarkkoja mielikuvia. Se on tapa kapinoida, käsitellä omaa hämmennystä, ymmärtää seksualisuutta sekä torjua sitä. 


joo.. Palasin ajatuksissa tätä lukiessa vuoteen 1980, olin silloin 17 vee ja ensimmäinen tyttöystäväni oli täyttänyt 14.
Hänen bestis oli vielä 13 ( ja aloittanut seksin harrastamisen poikien kanssa pari vuotta aiemmin, kokemuksia oli jo useita kymmeniä)  Tuolloin 1980 tämä kuitenkin oli karannut "uuden miehensä" kanssa tämän kotimaahan Tanskaan -- ok, älyttömän arvelluttavaa mies oli 30vee... No olihan tytsyllä väärennetyt paperit( jos en väärin muista niin niis luki 17v silloin - (ok oli jo c-kupin rinnat ja muutenkin ulkoisesti meni reippaasti 18ikäsestä) niin kuin "kaikilla tytöillä jotka olivat varhaiskypsiä tuohon aikaan" -- Kertoo vain siitä kuinka netti muuttaa maailmaa: seksistä voi nauttia ja puhua vapaasti livenä, muttei netissä.. Jos tällä tytöllä olis ollu 1980 netti.. Jep, tiedän että yhtä härskeihin heittoihin seksin saralla en pärjäisi edes tänään viiskymppisenä!!

Teinitytöillä on usein muitakin murrosiän ilmentymiä kuten masokismi, kleptomania, kotoa karkailu jne. Se, että aikuinen hyväksikäyttää tyttöä näissä vaiheissa on väärin ja heijastuu mitä luultavammin negatiivisella tavalla tulevaan naiseen.