Kirjoittaja Aihe: Mietittävää ja kysymyksiä meille, sub-miehille?  (Luettu 3433 kertaa)

submiesjns

  • Vieras
Uteliaisuuttani kyselen muilta sub-miehiltä. Teiltä ketkä olette jo pari suhteessa tai sitä vielä etsitte. Kuinka vaikeaksi koette tilanteen? Kuinka mahdoton se on? Kuinka olette etsineet kumppania? Teille taas keille se onni on tuonut jo eteen kumpanin. Kuinka te löysitte hänet? Missä hän tuli vastaan? Näitä pohdiskelen täällä kaukana idässä...sivussa metropoliiteista. Itse koen sellaisen mukavan kumppanin löytämisen, kenen kanssa kemiat ja tarpeet kohtaa. Hyvinkin hankalaksi. Tosi-asia lienee kuitenkin että, sub-mies suhteessa dominoiva nainen. Subeja on paljon mutta, dommeja vähän. Onko ainoa keino muuttaa isompiin ympyröihin? Takaisiko sekään yhtään mitään..tuskinpa.. Itselleni kuitenkin riitäisi se Yksi...vain se yksi tärkeä Yksi.. Ehkä ikänikin (vaikka nuori olenkin) ja myöhännäisheräneisyys vaikuttaa asiaan...

Galesi

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2610
  • pörröpää/lutka
  • Galleria
Vs: Mietittävää ja kysymyksiä meille, sub-miehille?
« Vastaus #1 : 09.05.2013, 22:48 »
Aika usein käy mielessä kuinka paljon helpompi ois olla vaan "normaali". Ei ois niin pirun rajoittunutta oma seuranhaku. Joten, joo, hankalaksi olen ainakin itse tuon kokenut. Itseä kiinnostavia ihmisiä on aika rajoitetusti kuitenkin skenessä, saati sitten vielä, että kemiat kohtaa ja toistakin kiinnostaa...
Ei isompiin ympyröihin muutto mikään ratkaisu ongelmiin ole, eipä sitä suraa täältäkään (ainakaan mulle) ole löytynyt muuton jälkeen. Kai se oikea tulee vastaan, jos on tullakseen. Deittipalstan olen ainakin todennut lähes hyödyttömäksi. Tokihan vika voi olla aina minussakin, mutta väittäisin, että tuuria ja oikeaa ajoitusta tarvitsee, jos meinaa jotain pidempikestoista löytää.

pussipiru

  • Vieras
Vs: Mietittävää ja kysymyksiä meille, sub-miehille?
« Vastaus #2 : 15.05.2013, 19:53 »
Itse olen, ainakin ennen tälle foorumille liittymistä, hakenut seuraa lähinnä vaniljapiireistä. Yleensä siinä ei kestä kauaakaan kun kerron perversioistani. Se muuten onkin paras vinkki mihin hyvänsä parisuhteisiin - olkaa avoimia ja rehellisiä toisillenne. Useimmat ottavat paljastuksen ihan mielenkiinnolla. Jotkut suostuvat kokeilemaankin. Ihmisten korruptointi on kivaa!

Stylos

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 778
  • Ainoan oikean kinky-totuuden Suur-Mufti
  • Galleria
Vs: Mietittävää ja kysymyksiä meille, sub-miehille?
« Vastaus #3 : 26.05.2013, 15:16 »
Kysynnän ja tarjonnan lait ovat tosiaan sub-miehiä vastaan. Yleisesti ottaen pienen piiskauksen ja sessiokuvioiden luominen ei välttämättä ole niin tuhottoman hankalaa, kunhan pääsee integroitumaan sceneen, oppii siellä vaaditut vuorovaikutustaidot sekä tuntemaan itsensä alistumisroolinsa.

Se, että kenen siellä liikkuvan naisen sitten voi syntyä jokin vakavampi parisuhde on jo sitten huomattavasti vaikeampi kysymys. Itse ehdin leikkiä sen verran monen naisen kanssa, että menin laskuista sekaisin, mutta varsinainen ”vakavampi” suhde löytyi vasta oltuani scenessä yli viisi vuotta ja päätettyäni ruveta swichiksi (kyse ei ollut epätoivosta, vaan siitä, että aloin kaivata muitakin kokemuksia kuin vain subina oloa). Kinky-bileissä siis tapasimme ja ainakin minulle nimenomaan kinky-bileet olivat aina tehokkain tapa löytää seuraa.

Kiinnostaisi ehkä tietää, kuinka paljon oikeasti on sellaisia parisuhteita, joissa nainen on alusta alkaen ollut Domme ja mies sub. Näppituntuma nimittäin vähän on, että pariskunnat, jossa nainen on kiinnostunut Dominana olosta, ovat joko swich pariskuntia, tai sitten nainen alistaa jotakuta toista miestä kuin puolisoaan tai sitten puolisot ovat tavanneet vanilioina ja vasta suhteen kehittyessä on tullut esiin halu kokeilla Domina-leikkejä. Toivottavasti on ihmisiä, jotka voivat osoittaa tämän näppituntuman vääräksi.

P.S. Kokemuksen mukaan ei niinkään kannata jatkuvasti valittaa, ettei ketään löydy, vaan pikemminkin haastaa naisia piiskaamaan, mikäli uskaltavat. Tietenkin vähän tilanteesta ja henkilöstä riippuen.

kaksineuvoinen

  • Vieras
Vs: Mietittävää ja kysymyksiä meille, sub-miehille?
« Vastaus #4 : 26.05.2013, 15:24 »
Masterista subiksi. Alun pitäen olin parisuhteessamme masterin  roolissa. Reilu 10-vuotta sitten, vaimon veritaudin vuoksi, sen tyypin leikit estyivät mutta mieltymykseni sitomiseen ja alsitamiseen ei kadonnut.
Vaimoni tottui jossakin määrin dominan rooliinsa.
Sitoo tehokkaasti, alistaa, imettää varpaitaan, pakottaa suutelemaan pakaroitaan.

Todellinen käskytys kuitenkin puuttuu. Raippa ei istu käteen. Ei suostu edes kevyesti pamputtamaan jalkapohjia pakaroista puhumattakaan.
Ei nuoleta alapäätään.

Minun lienee selvintä turvautua kaupallisiin palveluihin mutta nekin ovat melko kaukana asuinpakkakunnastamme.

Jos joku tietää varteen otettavan vaihtoehdon Kaakkois-Suomessa niin antakaa vinkki!