Kirjoittaja Aihe: Ominaismaku  (Luettu 6183 kertaa)

vide

  • Vieras
Ominaismaku
« : 01.06.2013, 13:43 »
Ihmisen pitää maistua hyvälle, ilman kaikenpeittäviä dödöjä jotka hyvinä ovat plussaa.
Hyvä makutesti on esim. pillu tai iho esiim. hikoileva käsivarsi.
En nyt tarkoita, että persettä pitää kokoajan nuuskia.
Parhaat partnerit ainakin itse olen löytänyt maun perusteella sekä vähän kinkyn mielen omaavien seurasta.
Tosin ensinhän on pitänyt tavata jossain ja siinä merkkaa sitten muutkin kriteerit.


Kettu vinossa

  • Vieras
Vs: Ominaismaku
« Vastaus #1 : 01.06.2013, 14:05 »
Ihmisen pitää maistua hyvälle, ilman kaikenpeittäviä dödöjä jotka hyvinä ovat plussaa.

Kerro joku hyvän makuinen, "plussaa" oleva dödö, kun en ainakaan itse ole semmoisesta kuullut ennen.

Aiempi ketju hyvän makuisista ihmisistä:
http://www.bdsmbaari.net/index.php?topic=3600.0

KalvinK

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 639
  • Tykkää sitoa nättejä nakuja naisia.
  • Galleria
Vs: Ominaismaku
« Vastaus #2 : 01.06.2013, 14:23 »
Alkuperäinen kirjoittaja tarkoittanee jotakin tällaista:
http://thebobbyblack.wordpress.com/2012/06/15/bacon-scented-deodorant/

vide

  • Vieras
Vs: Ominaismaku
« Vastaus #3 : 01.06.2013, 15:07 »
Ihmisen pitää maistua hyvälle, ilman kaikenpeittäviä dödöjä jotka hyvinä ovat plussaa.

Kerro joku hyvän makuinen, "plussaa" oleva dödö, kun en ainakaan itse ole semmoisesta kuullut ennen.

Aiempi ketju hyvän makuisista ihmisistä:
http://www.bdsmbaari.net/index.php?topic=3600.0

Siis mä  tykkään itämaisista dödöistä esmes myski ja kotimaisista orastava koivu yhdistettynä ruusuun on sika hyvä. Mä oon vähän sellanen juhannusihminen, joo ja hyvä savunmaku on plussaa.

Joo kiitos linkista. Ylläpito vois pistää tän sinne.

Snooch86

Vs: Ominaismaku
« Vastaus #4 : 02.06.2013, 18:35 »
Tämäntakia tupakoivat ihmiset ovat hyvinkin suuri ei-kiitos. Alapää maistuu tunkkaisen kirpeälle ja kun kielimiehiä on niin siihen tökkää kyl pahasti. Ruokavalio, niinkuin moni tietääkin, vaikuttaa asiaan.

subcat

  • Vieras
Vs: Ominaismaku
« Vastaus #5 : 03.06.2013, 00:06 »
Saunanraiskas puhdas iho maistuu ja tuoksuu hyvälle. Ja ruokavaliolla on iso merkitys, ainaki sperman maulle.. Jotenkin ennen karsastin sperman makua, mutta kinkyilyn myötä siitä on muodostunu aika mieluinen juttu.. Go figure ;)

K-nix

  • Vieras
Vs: Ominaismaku
« Vastaus #6 : 03.06.2013, 05:28 »
No kun vielä (ennen 30 vuoden ankaraa röökin vetämistä) podin yliherkän maku- ja hajuaistin tuomista ongelmista, pystyin maistamaan jos silloinen tyttöystävä oli juonut vierasta kahvimerkkiä.... eipä tullut mainittua moisista outouksista ettei olisi kukaan alkanut epäillä hulluksi :D 30 vuotta Marlboroa, Camelia, Belmontia ja muita pötkylöitä ovat normalisoineet aistini.

Kulta-Katriina oli muuten nuoluhommia silmälläpitäen mielestäni parasta, siis silloin. Juhla-Mokka kakkosena.

Offina mainittakoon että oli siitä yliherkästä haistista ja maistista apuakin. Pystyin vieraassa kaupungissakin suunnistamaan erehtymättömästi lähimpään syömäkelpoista apetta tarjoavaan paikkaan. Samoin jo pelkkä ruoan haistaminen kertoi minulle meneekö siitä pakki sekaisin.

Jolene

  • Vieras
Vs: Ominaismaku
« Vastaus #7 : 07.06.2013, 00:02 »
Lueskelin sellaista että ananas parantaa alapään ominaismakua makeammaksi ja miellyttävämmäksi molemmilla sukupuolilla. Oli oikein testiryhmässä testattu..
Tulos on huomattavissa parin päivän jälkeen.. Ota ja tiedä. Aijon kyllä ostaa huomena viikon ananaspurkit mulle ja miehelle! :D

Jyrki73

  • Vieras
Vs: Ominaismaku
« Vastaus #8 : 07.06.2013, 02:36 »
Lueskelin sellaista että ananas parantaa alapään ominaismakua makeammaksi ja miellyttävämmäksi molemmilla sukupuolilla. Oli oikein testiryhmässä testattu..
Tulos on huomattavissa parin päivän jälkeen.. Ota ja tiedä. Aijon kyllä ostaa huomena viikon ananaspurkit mulle ja miehelle! :D
Tarkoittaisikohan tuo kuitenkin tuoretta ananasta eikä purkitettua? Tuore ananashan poistaa nestettä kehosta.
http://ellit.fi/liikunta-ja-terveys/terveys/ananas-nopeuttaa-nesteen-poistumista-elimistosta
Asiasta on monta ketjua eri saiteilla.

KalvinK

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 639
  • Tykkää sitoa nättejä nakuja naisia.
  • Galleria
Vs: Ominaismaku
« Vastaus #9 : 07.06.2013, 02:41 »
Lueskelin sellaista että ananas parantaa alapään ominaismakua makeammaksi ja miellyttävämmäksi molemmilla sukupuolilla. Oli oikein testiryhmässä testattu..
Tulos on huomattavissa parin päivän jälkeen.. Ota ja tiedä. Aijon kyllä ostaa huomena viikon ananaspurkit mulle ja miehelle! :D

Eiköhän se maku siitä parane, jos ei syömällä, niin ainakin silloin kun hieroo ananasta alakertaan. Tuolloin tulos on parhaimmillaan heti tuoreeltaan. ;)

-katy-

  • Vieras
Vs: Ominaismaku
« Vastaus #10 : 07.06.2013, 03:20 »
Lueskelin sellaista että ananas parantaa alapään ominaismakua makeammaksi ja miellyttävämmäksi molemmilla sukupuolilla. Oli oikein testiryhmässä testattu..
Tulos on huomattavissa parin päivän jälkeen.. Ota ja tiedä. Aijon kyllä ostaa huomena viikon ananaspurkit mulle ja miehelle! :D

Eiköhän se maku siitä parane, jos ei syömällä, niin ainakin silloin kun hieroo ananasta alakertaan. Tuolloin tulos on parhaimmillaan heti tuoreeltaan. ;)
No jos tuonkin jälkeen maistuu ja tuntuu pahalta, voi kai sitten jättää koko makustelun? -mikäli siis muuten tykkää siitä lipomisen kohteesta-sitten voi siirtyä uuteen lipomiskohteeseen,jos maistuu pa(s)halta  :-*

Minä tykkään puhtaasta miehestä, hiellä tai ilman- en mistään puuteroiduista palleriinoista-vaikka nekin esteettisesti on ihan nättejä  :) :love:

Jolene

  • Vieras
Vs: Ominaismaku
« Vastaus #11 : 07.06.2013, 10:42 »
Lueskelin sellaista että ananas parantaa alapään ominaismakua makeammaksi ja miellyttävämmäksi molemmilla sukupuolilla. Oli oikein testiryhmässä testattu..
Tulos on huomattavissa parin päivän jälkeen.. Ota ja tiedä. Aijon kyllä ostaa huomena viikon ananaspurkit mulle ja miehelle! :D
Tarkoittaisikohan tuo kuitenkin tuoretta ananasta eikä purkitettua?

Hmm voi olla, onkohan sillä niin suuri merkitys tässä asiassa onko se tuoretta vai purkitettua..?

Jyrki73

  • Vieras
Vs: Ominaismaku
« Vastaus #12 : 07.06.2013, 13:24 »
Hmm voi olla, onkohan sillä niin suuri merkitys tässä asiassa onko se tuoretta vai purkitettua..?
No sitten kelpaa mikä tahansa hedelmä tai kasvisruoka, ja se epämiellyttävämpi maku tulee sitten lihasta, tai niin uskon. Hyvä maku tulee luonnosta ei purkista. Tosin syön itsekin paljon purkitettua ananasta. :)

LiseCohen

  • Bizarre Club
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1217
  • Untermensch
  • Galleria
    • TOMM¥ €A$H PERVOILUT
Vs: Ominaismaku
« Vastaus #13 : 07.06.2013, 14:59 »
Lueskelin sellaista että ananas parantaa alapään ominaismakua makeammaksi ja miellyttävämmäksi molemmilla sukupuolilla.

Ainakin pissan makua ja hajua pitäisi kuulema parantaa, mutta en tiedä miten suurista päivittäisistä määristä on kyse. Juttu on ollut meidän perheessä yleinen vitsi, mutta oikeasti ei olla vielä testattu. Puolison mukaan ainakin makea siideri tulee läpi alapäästä ja itse olen huomannut saman curryn kohdalla.

Leccare

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 935
  • Orgasmikiduttaja
  • Galleria
Vs: Ominaismaku
« Vastaus #14 : 07.06.2013, 17:51 »
Testaa tonnikalaa