Kirjoittaja Aihe: Ominaismaku  (Luettu 6179 kertaa)

Kettu vinossa

  • Vieras
Vs: Ominaismaku
« Vastaus #15 : 07.06.2013, 19:50 »
Aiempiin alapään maun parantamisnikseihin pieni lisäys: Jos valelee alapäänsä pestokastikkeella niin kalan maku sopii siihen hyvin. Laita vielä sukkahousut jalkaan, niin tämähän käy jo Niksi-Pirkkaan.  :lecture:

KalvinK

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 639
  • Tykkää sitoa nättejä nakuja naisia.
  • Galleria
Vs: Ominaismaku
« Vastaus #16 : 07.06.2013, 20:13 »
Netistä bongattua:

- Pineapple, papaya, cranberry, melons, mangos, apples, grapes are all good choices. These fruits are high in natural sugars and offset the bitter taste.

- Parsley, wheatgrass, and celery are particularly recommended for sweeter semen taste, because of their high chlorophyll content.

- Cinnamon, cardamom, peppermint and lemon are particularly recommended for making semen taste sweeter.

Article Source: http://EzineArticles.com/164106

Em. vinkit on annettu alunperin parantamaan sperman makua, mutta vinkit saattavat toimia myös henkilön ominaismaun tai -tuoksun tuunaamisessa.

Riverlady

  • Vieras
Vs: Ominaismaku
« Vastaus #17 : 07.06.2013, 20:48 »
Tää vois olla hyvä ketju kysyä pillunnuolijaihmisiltä, että kuinka iso noin-prosenttiosuus pilluista tosiaan haisee tai maistuu kalalta? Onkse tosiaan niin yleistä kuin vitseissä väitetään? koska mun tuoksahtaa ehkä kermatoffeelta ja makukin on neutraali, välillä vähän kirpeä muttei ikinä tunkkanen tai kalamainen. Johtuneeko roskaruokien välttelystä, suht runsaasta vedejuonnista vai mistä. Tupakointiaikoina silli tuoksahti pari kertaa, muttei enää.

Kaikki paitsi yksi kohtaamani sperma on ollut hyvänmakuista tai neutraalia. Yks satsi kerran oli niin suolasta, että yökötti seuraavanakin päivänä. Tavallinen ei tupakoiva nuorimies kyseessä. Yhen toisen kohalla taas odotin kauhulla mitä sieltä purskahtaa, kun jäpä eli roskaliharuoalla ja tupakalla, mutta ihan perusnektaaria irtos.

isabella

Vs: Ominaismaku
« Vastaus #18 : 07.06.2013, 21:06 »
Pillunnuolijaihmisenä (;D) täytyy sanoa että en ole vielä koskaan törmännyt mihinkään pahaan makuun. Ehkä vähän erilaisia mutta kaikki omalla tavallaan maukkaita. Kalalle ei ole maistunut kukaan.

pistorasia

  • Vieras
Vs: Ominaismaku
« Vastaus #19 : 07.06.2013, 21:08 »
Itse olen huomannut, että sperma kitkeröityy ja muuttaa makuaan, jos laukeamisia tapahtuu useasti lyhyen ajan sisään. Päivän eka satsi maistuu makeammalta kuin kolmas  :D

En ole kyllä itse koskaan maistanut niin pahaa kikkeliä tai spermaa, että olisi alkanut yököttämään. Kaikki maistamani pimpitkin ovat olleet ihan hyviä, kuukautuspillu mukaan lukien.

Lunttu

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1140
  • Center Of Attention Whore
  • Galleria
Vs: Ominaismaku
« Vastaus #20 : 07.06.2013, 22:49 »
Pillunnuolennasta pitävänä ja kaikkea kalalta maistuvaa, näyttävää ja haisevaa inhoavana en ikinä oo ymmärtänyt, ainakaan tähän päivään mennessä, mistä tää kalajuttu tulee.

K-nix

  • Vieras
Vs: Ominaismaku
« Vastaus #21 : 07.06.2013, 23:10 »
Huono henkilökohtainen hygienia sen tekee. Voisi verrata siihen että saattaisi okso hiipiä kokeneemmankin munanlutkuttajan kurkkuun jos saisi kunnolla muhinutta sissijuustoa suun puolilleen eka imaisulla...

Kaipa ne ihmiset nykyään pesevät vehkeitään paremmin kuin ennen. Enpä itsekään ole pahanmakuiseen pildeen törmännyt, tosin jos on ollut syytä epäillä hygieniaa olen itse huuhtaissut pahimmat sattumat pois ennenkuin rupean toimeen. Mutta alkoipa tehdä mieli...