Kirjoittaja Aihe: Laiskat ja ylipainoiset hallitsijat  (Luettu 7910 kertaa)

vide

  • Vieras
Laiskat ja ylipainoiset hallitsijat
« : 01.06.2013, 13:49 »
Nyt tässä on teille ainut kettainen haaste,

Itse tein näin,

183 ja 106 kg 11/12-> 183 ja 77 kg 5/13.

Tämän kimmoke on erään deittipalvelun ilmoitus, jossa törkeän ylipainoinen Master, kuvan kanssa haki kaikkeen alistuvaa subia jonka piti olla sitä ja tätä.

Näin switcimasona en moista voi suvaita.

Serafina

  • Vieras
Vs: Laiskat ja ylipainoiset hallitsijat
« Vastaus #1 : 01.06.2013, 14:28 »
Huippua!
Ihan uteliaisuudesta kyselen, että millähän konstilla noin paljon noin pienessä ajassa?

nicolaus

  • Rsyke
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1871
  • Kekkee Alistaja
  • Galleria
Vs: Laiskat ja ylipainoiset hallitsijat
« Vastaus #2 : 01.06.2013, 14:31 »
Hyvä Sinä. Oikein kunnon elämäntaparemontti.
Tuota olen ise monesti miettinyt, että mitä liikkuu tuollaisen ihmisen korvien välissä, jonka kuvailit. Itse ollaan laiskoja, isoja jopa vähemmän houkuttelevia ja vaatimukset toista kohtaan on huimat. No ken tietää.

Nimin -23 kiloa viime vuodesta.

nicolaus

  • Rsyke
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1871
  • Kekkee Alistaja
  • Galleria
Vs: Laiskat ja ylipainoiset hallitsijat
« Vastaus #3 : 01.06.2013, 14:34 »
Ihan uteliaisuudesta kyselen, että millähän konstilla noin paljon noin pienessä ajassa?
Kun pääsee siihen tilanteeseen, että syö vähemmän kuin elimistö kuluttaa, niin paino alkaa laskemaan.

Kettu vinossa

  • Vieras
Vs: Laiskat ja ylipainoiset hallitsijat
« Vastaus #4 : 01.06.2013, 14:39 »
Tuota olen ise monesti miettinyt, että mitä liikkuu tuollaisen ihmisen korvien välissä, jonka kuvailit.

Fetissi? Kyllä lihavallakin ihmisellä voi olla fetissi laihoihin ihmisiin ja inhotus lihavia kohtaan.

Hasse.W

  • Vieras
Vs: Laiskat ja ylipainoiset hallitsijat
« Vastaus #5 : 01.06.2013, 14:48 »
Aika paljon näitä painon hallinta ketjuja täällä, ja sisältökin on hyvin samanlainen.



vide

  • Vieras
Vs: Laiskat ja ylipainoiset hallitsijat
« Vastaus #6 : 01.06.2013, 15:10 »
Huippua!
Ihan uteliaisuudesta kyselen, että millähän konstilla noin paljon noin pienessä ajassa?

Kiitos,
Kuntoilua lisää ja hiilarit minimiin. Jos dokattaa niin kossua ei kaljaa. Kaljasta kasvaa miehille tissit.

vide

  • Vieras
Vs: Laiskat ja ylipainoiset hallitsijat
« Vastaus #7 : 01.06.2013, 15:13 »
Tuota olen ise monesti miettinyt, että mitä liikkuu tuollaisen ihmisen korvien välissä, jonka kuvailit.

Fetissi? Kyllä lihavallakin ihmisellä voi olla fetissi laihoihin ihmisiin ja inhotus lihavia kohtaan.

Sinä rakas pervo jaksat kyseenalaistaa kaiken. :love:

Voiko koko elämä olla fetissiä?

Kettu vinossa

  • Vieras
Vs: Laiskat ja ylipainoiset hallitsijat
« Vastaus #8 : 01.06.2013, 15:40 »
Tuota olen ise monesti miettinyt, että mitä liikkuu tuollaisen ihmisen korvien välissä, jonka kuvailit.

Fetissi? Kyllä lihavallakin ihmisellä voi olla fetissi laihoihin ihmisiin ja inhotus lihavia kohtaan.

Sinä rakas pervo jaksat kyseenalaistaa kaiken. :love:

Voiko koko elämä olla fetissiä?

Laita tähän ketjuun se deitti-ilmoitus kokonaisuudessaan johon viittasit aloitusviestissä, jos siinä ei ollut kyse laihuusfetissistä. Ymmärsin vain tuon "sitä ja tätä" -kohdan niin, että tarkoitit laihoja subeja. Voin toki olla väärässä.

Tämän kimmoke on erään deittipalvelun ilmoitus, jossa törkeän ylipainoinen Master, kuvan kanssa haki kaikkeen alistuvaa subia jonka piti olla sitä ja tätä.

vide

  • Vieras
Vs: Laiskat ja ylipainoiset hallitsijat
« Vastaus #9 : 01.06.2013, 16:49 »
Tuota olen ise monesti miettinyt, että mitä liikkuu tuollaisen ihmisen korvien välissä, jonka kuvailit.

Fetissi? Kyllä lihavallakin ihmisellä voi olla fetissi laihoihin ihmisiin ja inhotus lihavia kohtaan.

Sinä rakas pervo jaksat kyseenalaistaa kaiken. :love:

Voiko koko elämä olla fetissiä?

Laita tähän ketjuun se deitti-ilmoitus kokonaisuudessaan johon viittasit aloitusviestissä, jos siinä ei ollut kyse laihuusfetissistä. Ymmärsin vain tuon "sitä ja tätä" -kohdan niin, että tarkoitit laihoja subeja. Voin toki olla väärässä.

Tämän kimmoke on erään deittipalvelun ilmoitus, jossa törkeän ylipainoinen Master, kuvan kanssa haki kaikkeen alistuvaa subia jonka piti olla sitä ja tätä.

Siinä siis aika lihava Master haki subbia jolle asetettiin 100 sääntöä. Linkkiä en laita se löytynee senssipalstoilta.
Joo ja kuvassa Masterin nahkahousut oli aika tiukat.

Leccare

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 935
  • Orgasmikiduttaja
  • Galleria
Vs: Laiskat ja ylipainoiset hallitsijat
« Vastaus #10 : 01.06.2013, 17:10 »
Tuota olen ise monesti miettinyt, että mitä liikkuu tuollaisen ihmisen korvien välissä, jonka kuvailit.

Fetissi? Kyllä lihavallakin ihmisellä voi olla fetissi laihoihin ihmisiin ja inhotus lihavia kohtaan.
Prikulleen!
 160cm ja 68kg -> 160cm ja 136kg
Onnistu helposti elämäntapamuutoksilla ja oikeanlaisella ruokavaliolla.

K-nix

  • Vieras
Vs: Laiskat ja ylipainoiset hallitsijat
« Vastaus #11 : 03.06.2013, 05:11 »
09/2010: 180 cm, 116 kg <- tossa kohtaa ostin vaatteet isojen poikien kaupasta ja ajattelin että "ei prkl, tälle pitää tehdä jotain"
06/2011: 180 cm, 92 kg <- en ollut tehnyt paljon mitään muuta kuin muutin ruokavaliotani
03/2012: 180 cm, 82 kg <- samoin

Ja 06/2013: 180 cm, 85 kg. Tai 82 kg tai 87 kg, päivästä riippuen. Ja syön taas ihan yhtä paskasti kuin alunperinkin, mutta vähemmän.

Nemean

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 257
  • Varjoissa viihtyvä yksilö
  • Galleria
Vs: Laiskat ja ylipainoiset hallitsijat
« Vastaus #12 : 03.06.2013, 12:45 »
Nuorempana tuntui että kestää syödä mitä vain, eikä paino juuri nouse.
Sittemmin kun ikää on tullut lisää, niin tuntuu ettei tarvitse kuin haistaa ruokaa niin paino nousee.

2011 Painoa oli n. 110 kiloa
2012 Tiputin painon n. 90 kiloon ja aikalailla siinä on pysytty.

Punaista lihaa en juurikaan syö, leipääkin syön hyvin vähän.
Salaattirehut ja muut kasvikset on hyvää perusruokaa nykyisin. Välillä kanaa tai kalaa päätyy lautaselle.
Jännää tosin että vaikka koittaa treenata intensiivisesti niin painossa ei ole suuria pudotuksia enää tapahtunut, kai sitä alkaa mukamas olemaan sopusuhtaisessa kuosissa tai jotain.

wickedchild

  • Vieras
Vs: Laiskat ja ylipainoiset hallitsijat
« Vastaus #13 : 03.06.2013, 14:09 »
Tuota olen ise monesti miettinyt, että mitä liikkuu tuollaisen ihmisen korvien välissä, jonka kuvailit.

Fetissi? Kyllä lihavallakin ihmisellä voi olla fetissi laihoihin ihmisiin ja inhotus lihavia kohtaan.

Sinä rakas pervo jaksat kyseenalaistaa kaiken. :love:

Voiko koko elämä olla fetissiä?

Laita tähän ketjuun se deitti-ilmoitus kokonaisuudessaan johon viittasit aloitusviestissä, jos siinä ei ollut kyse laihuusfetissistä. Ymmärsin vain tuon "sitä ja tätä" -kohdan niin, että tarkoitit laihoja subeja. Voin toki olla väärässä.

Tämän kimmoke on erään deittipalvelun ilmoitus, jossa törkeän ylipainoinen Master, kuvan kanssa haki kaikkeen alistuvaa subia jonka piti olla sitä ja tätä.

Siinä siis aika lihava Master haki subbia jolle asetettiin 100 sääntöä. Linkkiä en laita se löytynee senssipalstoilta.
Joo ja kuvassa Masterin nahkahousut oli aika tiukat.

Ei ehkä ole vaikeaa arvata kenestä on kyse. Taitaa olla sama tyyppi joka tälläkin palstalla haukkui kaikki suomen subit. Ja minutkin kun en vastannut arvoisan herran tarjoukseen erään senssipalstan kautta ja kuulema automaattisesti haluan täten tulla väkivaltaisesti hakatuksi sairaalakuntoon jonkun toisen masterin toimesta. Snyf. Näin kevyesti ohitin Suomen ainoan tervehenkisen Domin.
Onhan se hemmetin epäreilua et nuoret hehkeet naiset ei kiinnostu keski-ikäisestä, kaljamahaisesta, pälvikaljusta, karvaisesta, superpinnallisesta ja henkisesti epämielyttävästä ukosta, joka pitää kaikkia muita ihmisiä häiriintyneinä.

Heh ja huh! Ja sori OT-vuodatuksesta.

K-nix

  • Vieras
Vs: Laiskat ja ylipainoiset hallitsijat
« Vastaus #14 : 03.06.2013, 18:42 »
Onhan se hemmetin epäreilua et nuoret hehkeet naiset ei kiinnostu keski-ikäisestä, kaljamahaisesta, pälvikaljusta, karvaisesta, superpinnallisesta ja henkisesti epämielyttävästä ukosta, joka pitää kaikkia muita ihmisiä häiriintyneinä.
Olen keski-ikäinen, kaljamaha on hyvällä alulla, pälvikalju löytyy mutta paikkasin sen vetämällä itseni kaljuksi, muuta karvoitusta on niin ettei talvella palele, pinnallisuutta valitettavasti ei ole juuri yhtään, henkisyydestä en tajua mitään ja juuri kukaan ei ole niin häiriintynyt kuin minä. Olisko mulla saumaa? :P

Lainaus
Heh ja huh! Ja sori OT-vuodatuksesta.
Annan kyllä helposti, anteeksikin. Paikkaisko se selkäkarvoituksen, kaljamahan ja kierot luonneviat? Jos ei, niin ei se mitään, tästä on vain yksi tie ja se ei ole alaspäin :)

Puolustuksekseni tästä viestistä voin vaan sanoa että tuli vaan jotenkin pakottava tarve puhua kaljamahaisien, karvaisien ja pervojen keski-ikäisien puolesta. Taidankin olla vielä sairaampi kuin luulinkaan.