Kirjoittaja Aihe: Yhdistysten välinen kokous?  (Luettu 15503 kertaa)

Shae

Yhdistysten välinen kokous?
« : 03.06.2013, 11:53 »
Rsyke aloittelee puuhastelua TAFFin osalta ja mieleen tuli, että onko muilla yhdistyksillä kiinnostusta kokoontua "kokouksen" merkeissä? Rsyke voisi järjestää ajan ja paikan asialle Taffin yhteyteen. Pyydän yhdistysten vastausta asian tiimoilta 3.7.2013 mennessä.

Terveisin Shae

olivia-orjatar

  • Vieras
Vs: Yhdistysten välinen kokous?
« Vastaus #1 : 03.06.2013, 12:45 »
No minä ainaskin olen tulossa Kuopiolaisia edustamaan jos kyseessä on 7.9. olevat bileet

Shae

Vs: Yhdistysten välinen kokous?
« Vastaus #2 : 03.06.2013, 14:23 »
Kyllä, TAFFin yhteyteen 7.9.13 paikka ja kellonaika selvinnee myöhemmin, mikäli kiinnostusta löytyy.

Guide-Master

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 949
  • En ole valmis, enkä toivo koskaan olevani valmis.
  • Galleria
Vs: Yhdistysten välinen kokous?
« Vastaus #3 : 03.06.2013, 14:48 »
Onkohan tälläen ensimäine kerta kun järjestetään :)

isabella

Vs: Yhdistysten välinen kokous?
« Vastaus #4 : 03.06.2013, 16:22 »
Smurffien hallituksessa on tällaista mietittykin mutta ei ole vielä sen enempää saatu asian tiimoilta aikaiseksi. Kiva että muutkin ovat ajatelleet samaa :) Eli ihan varmasti smuffien edustaja/edustajia tulee paikalle jos tällainen järjestetään.

Nut

  • Vieras
Vs: Yhdistysten välinen kokous?
« Vastaus #5 : 03.06.2013, 16:42 »
Onkohan tälläen ensimäine kerta kun järjestetään :)

Ei ole, näitä harrastettiin jo Tuntemattoman Maan aikoina.

Toivottavasti eri yhdistysten hallituslaiset innostuvat osallistumaan, peukutan järkkäämistä.

kide

  • Vieras
Vs: Yhdistysten välinen kokous?
« Vastaus #6 : 03.06.2013, 17:04 »
Juu, on järjestetty yhdistysten kokouksia aikaisemminkin, ainakin pari kertaa SMFR:n kutsumana ja kerran OuSM/KinkyPohjolan yhteydessä.

n4103xxl

  • Vieras
Vs: Yhdistysten välinen kokous?
« Vastaus #7 : 03.06.2013, 18:05 »
Kyllä ketjureaktioltakin edustus paikalle saapuu, jos tämä saadaan järjestettyä.

Lilith_Ravenfeather

  • Vieras
Vs: Yhdistysten välinen kokous?
« Vastaus #8 : 03.06.2013, 23:26 »
No minä ainaskin olen tulossa Kuopiolaisia edustamaan jos kyseessä on 7.9. olevat bileet
Eiköhän me seuraavassa miitissä päätetä ihan yhdessä  ketä sinne menee kuopiolaisia edustamaan.

kide

  • Vieras
Vs: Yhdistysten välinen kokous?
« Vastaus #9 : 03.06.2013, 23:29 »
No minä ainaskin olen tulossa Kuopiolaisia edustamaan jos kyseessä on 7.9. olevat bileet
Eiköhän me seuraavassa miitissä päätetä ihan yhdessä  ketä sinne menee kuopiolaisia edustamaan.

Jokos savolaiset olette aktivoituneet ihan yhdistykseksi asti?

Lilith_Ravenfeather

  • Vieras
Vs: Yhdistysten välinen kokous?
« Vastaus #10 : 03.06.2013, 23:42 »
No minä ainaskin olen tulossa Kuopiolaisia edustamaan jos kyseessä on 7.9. olevat bileet
Eiköhän me seuraavassa miitissä päätetä ihan yhdessä  ketä sinne menee kuopiolaisia edustamaan.

Jokos savolaiset olette aktivoituneet ihan yhdistykseksi asti?

Monien vaiheiden ja ylläpitäjien vaihdoksen jälkeen kyllä, mutta toistaiseksi  tyydymme olemaan "epävírallinen" yhdistys,  paikalle olemme kuitenkin tulossa, se että kuka tulee, selvinnee seuravassa miitissä.

kide

  • Vieras
Vs: Yhdistysten välinen kokous?
« Vastaus #11 : 03.06.2013, 23:57 »

Jokos savolaiset olette aktivoituneet ihan yhdistykseksi asti?

Monien vaiheiden ja ylläpitäjien vaihdoksen jälkeen kyllä, mutta toistaiseksi  tyydymme olemaan "epävírallinen" yhdistys,  paikalle olemme kuitenkin tulossa, se että kuka tulee, selvinnee seuravassa miitissä.
Kiva kuulla, että jotain jatkuvuutta näissä merkeissä on kuitenkin sielläkin päin Suomea :)

Earthend

  • Vieras
Vs: Yhdistysten välinen kokous?
« Vastaus #12 : 04.06.2013, 09:05 »
Turun Baletti on myös mukana, jos saadaan aikataulut osumaan.

Shae

Vs: Yhdistysten välinen kokous?
« Vastaus #13 : 06.06.2013, 13:53 »
Eli siis Kuopio, Helsinki, Lahti ja Turku näillänäkymin tulossa. Entäs muut??

Lilith_Ravenfeather

  • Vieras
Vs: Yhdistysten välinen kokous?
« Vastaus #14 : 08.06.2013, 23:45 »
Kuopiota edustaa näillänäkymin allekirjoittaneen lisäksi Lilian Veretar, siellä siis nähdään :)