Äänestys

Kuinka monta sessiokumppania sinulla on ollut tähän asti?

0 :En ole päässyt vielä kokeilemaan.
34 (8.1%)
1
70 (16.6%)
2-5
177 (41.9%)
6-10
69 (16.4%)
11-20
22 (5.2%)
21-30
9 (2.1%)
31-40
7 (1.7%)
yli 40
11 (2.6%)
Niin monta ettei pysy edes itse kärryillä!
23 (5.5%)

Äänestäjiä yhteensä: 213

Kirjoittaja Aihe: Kuinka monta sessiokumppania sinulla on ollut?  (Luettu 23931 kertaa)

LiseCohen

  • Bizarre Club
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1217
  • Untermensch
  • Galleria
Harrastatko enemmän yksiavioisia kinkyjä parisuhteita vai onko sinulla useampia leikkikumppaneita? Itse olen ollut suurimman osan elämästäni pitkissä yksiavioisissa suhteissa (nykyinen kestänyt jo yli 9v) niin noita sessiokumppaneita ei ole pahemmin kertynyt. Teininä seksikumppaneiden suhteen määrä korvasi laadun, mutta nykyään laatu menee määrän edelle. Kun oikein laskee niin pitkiä suhteita on ollut 3 (eli 3 kinkyilykumppania) ja lyhytaikaisempia (esim. yhden illan kinkyilyjä) on ollut 4. Eli olen kinkyillyt elämäni aikana vain 7 ihmisen kanssa. Vaniljaseksikumppaneita on sitten ollut reilummin, mutta niitähän tässä ei lasketa. Enkä laske bileissä tapahtuneita kinkyilyjä vaan vain privatisti tapahtuneita sessioita.

EDIT: yksi unohtui laskuista..
« Viimeksi muokattu: 03.07.2013, 16:37 kirjoittanut LiseCohen »

Papi

Vs: Kuinka monta sessiokumppania sinulla on ollut?
« Vastaus #1 : 02.07.2013, 17:21 »
Alle 10 jää , vaikka kymmenisen vuotta on tullut harrastettua livenä. Parasta on hyvä vakkarisubi, joka ei kuitenkaan roiku lahkeessa koko aikaa.

kide

  • Vieras
Vs: Kuinka monta sessiokumppania sinulla on ollut?
« Vastaus #2 : 02.07.2013, 17:31 »
Nyt vasta toinen parisuhde kinkyn kanssa menossa (en laske sessiokumppaniksi, koska on elämänkumppaneista kyse). Sessiokumppaneitakaan ei ole ollut kuin neljä - jätin pois bileissä tapahtuneet aktiviteetit. En ole välttämättä yksiavioinen, mutta ei ole tullut eteen sellaista tilannetta, jossa olisi toteutettu jonkinlaista muunlaista kuviota.

hihaton

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2226
  • Come to the dark side. We have needles.
  • Galleria
Vs: Kuinka monta sessiokumppania sinulla on ollut?
« Vastaus #3 : 02.07.2013, 18:16 »
Vaniljakumppanit jätin minäkin pois laskuista, joten toimituksesta tuli varsin helppo. Kaksi subia, joista toisen päästin takaisin luontoon aika nopeasti, sekä yksi switch jonka kanssa on yhdessä kiusattu sitä jäljelle jäänyttä joskus. Eli kolme.

Harmi, että täällä poronhoitoalueen laitamilla jengi on joko vahvasti kaapissa tai sitten kemiat eivät pelaa yhteen. Vakkarileikkikaveri alle 300 kilometrin päästä olis kiva.

Hallatar

  • PoVi
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 969
  • Tilaisuus tekee sadistin.
  • Galleria
Vs: Kuinka monta sessiokumppania sinulla on ollut?
« Vastaus #4 : 02.07.2013, 18:27 »
Kun sitä tällaisena myöhäisheränneenä vasta tässä nykyisessä parisuhteessa humpsahti sinne  kaninkoloon ja löysi itsensä kinkyilyn ihmemaasta, niin ei niitä sessiokokemuksia ole vielä päässyt liiemmälti kertymään. Tasan yksi on kumppanien määrä.

Inisiä

  • Vieras
Vs: Kuinka monta sessiokumppania sinulla on ollut?
« Vastaus #5 : 02.07.2013, 18:34 »
Yksi ja toivon asian niin pysyvän. Ainoa sessiokumppanini kun on elämänkumppanini, ja pakko myötää että kyseinen herra vei ensisuudelmanikin. Synnyinsijoillani olin näyttävästi liian poikamainen ja itsepäinen ettei kukaan ollut kiinnostunut.
En tosin kaipaa enempää. Näin on erittäin hyvä

Galesi

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2607
  • pörröpää/lutka
  • Galleria
Vs: Kuinka monta sessiokumppania sinulla on ollut?
« Vastaus #6 : 02.07.2013, 19:21 »
Alta 10.

SpeedMaster

  • Vieras
Vs: Kuinka monta sessiokumppania sinulla on ollut?
« Vastaus #7 : 02.07.2013, 19:30 »
Muutama, koska mulle sessiosuhde on myös parisuhde.

PinkCat

  • Bizarre Club
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1012
  • nylkky
  • Galleria
Vs: Kuinka monta sessiokumppania sinulla on ollut?
« Vastaus #8 : 02.07.2013, 19:39 »
Vastasin 6-10, oli vähän vaikea vetää rajaa siihen missä vaniljaseksi muuttuu "sessioksi"

Qumma

Vs: Kuinka monta sessiokumppania sinulla on ollut?
« Vastaus #9 : 02.07.2013, 19:54 »
hitto tommosia pysty muistamaan/laskemaan ja toisaalta mitä väliä sillä muutenkaan on?
Mitä se muille kuuluu!!!  >:(  Eläkää oma elämä! ;D

ChickenRace

  • Vieras
Vs: Kuinka monta sessiokumppania sinulla on ollut?
« Vastaus #10 : 02.07.2013, 20:22 »
..täähän ei liity kai seksin harrastamiseen..? Entä, kuinka pitkä sen suhteen pitää olla notta voi sanoa
"sessiosuhde"..  -liian paljon muuttujia täs yhtälös..;/

isabella

Vs: Kuinka monta sessiokumppania sinulla on ollut?
« Vastaus #11 : 02.07.2013, 22:03 »
Ajattelin että ei varmaa kauhean montaa kunnes aloin laskemaan ja pääsin lähes kahteenkymmeneen :o ;D

Khyanna

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 630
  • Alien
  • Galleria
Vs: Kuinka monta sessiokumppania sinulla on ollut?
« Vastaus #12 : 02.07.2013, 22:08 »
Tasan nolla. :D

Miltsu

  • Vieras
Vs: Kuinka monta sessiokumppania sinulla on ollut?
« Vastaus #13 : 02.07.2013, 23:29 »
11 vuoden aikana 4.
Jätin laskuista pois ne joiden kanssa on kerran kokeiltu vähän sinne päin, ja todettu ettei natsaa.

Muut ovat olleet parisuhteiksi laskettavissa, joten lasken ne parisuhteiden lukumäärän, en sessiosuhteiden lukumäärän, puolelle. Mä kun erotan nämä kaksi aika tarkkaan keskenään. Sessiosuhde ei ole mulle parisuhde jos siitä puuttuu parisuhteen, mulle tärkeinä pitämäni, määritelmien kriteerit.
(yritin, mutten pystynyt kirjoittamaan enää yhtään sekavammin  ;D )

Lilith

  • Vieras
Vs: Kuinka monta sessiokumppania sinulla on ollut?
« Vastaus #14 : 02.07.2013, 23:33 »
Minäkin jätin laskuista kertakokeilut ja vaniljat ja bilepiiskaukset kavereiden kesken, ja otin mukaan vain sellaiset joissa on jotain ihmissuhdettakin ollut mukana. Seurustelukumppaneita kertyi 3, heilasteluja 2 ja toverijuttuja 1-2 vähän laskentatavasta riippuen. Eli alle kymmeneen jää mullakin.